Skattie, dat heeft hij helemaal niet nodig. De FEBO is zijn informant en Flens zit inmiddels te glibberen op haar stoel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:12 schreef mazaru het volgende:
Je voelt toch als er een raam openstaat? Zo warm is het niet
Dat is dan weer het voordeel van 23 cm en een glijstemquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat heeft hij helemaal niet nodig. De FEBO is zijn informant en Flens zit inmiddels te glibberen op haar stoel.
een doorstart van de mensen die nog met de tattoo 100% white rondlopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank allemaal voor de antwoorden. 2 op de 6 luister wel eens.
100%NL is toch al een doorstart van een ander station? Radio Noordzee, als ik het wel heb?
Wat een kudt.quote:
hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat heeft hij helemaal niet nodig. De FEBO is zijn informant en Flens zit inmiddels te glibberen op haar stoel.
Dan zegt ze dit, dan zegt ze dat. Maar ze is niet zo eerlijk te zeggen dat ze Amanda al heeft gekozen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Nienke: jullie gaan eerst stemmen, als het niet lukt ga ik me ermee bemoeien.
Dan kies ik er eentje uit, als dat mag.
Ze heeft helemaal niets te zeggen, het is een unanieme stemming van de miljonairs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zegt dit, dan zegt ze dat. Maar ze is niet zo eerlijk te zeggen dat ze Amanda al heeft gekozen.
Dat is al beslistquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wed (of is het wedt ...) dat hij naar Amanda gaat .........
Hij claimt/denkt van alles te zijn. Deze claim is hem ontschoten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef ruby het volgende:
Alles is chill Malibu, aldus asswipe Brian.
Als "ik' er voor staat, nooit een tquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wed (of is het wedt ...) dat hij naar Amanda gaat .........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |