LOLquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef DeWalrus het volgende:
Dat is best een leuk, maar niet halabaar idee. Iedereen ver weg van de gouden kooi gedumpt. Bepaalt bedrag mee. Wie er als eerste is wint. Canonbal run? Dan is Amanda dom de Louise (zelfde stem) en Brian die gats met al dat borsthaar.
Jaap maakt geen kans, want Cora kan hem nooit zo snel naar de kooi duwen met die kruiwagen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
Zo ontzettend verschrikkelijk oerstom.quote:
Nee, maar dat is ook logisch. Ik had er nog nooit van gehoord Gisteren 5 minuten de "dj" Nienke aangehoord en dat is dus òòk geen reden om voortaan wel te luisteren en dan heb ik het nog niet eens over de muziekkeuze gehad.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
Doet me plotseling denken aan dieenebart met zijn borsthaar.quote:
herstel, 1.3 % zelfsquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:59 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee![]()
met een laag marktaandeel van 1.7%
Dank allemaal voor de antwoorden. 2 op de 6 luister wel eens.quote:
Da's niet echt veel voor een landelijk station. 538 of radio 2 zitten rond de 10 a 12%. En 100% pruts zit al bijna 2 jaar op een zeer laag marktaandeel. Worden adverteerders niet echt warm van zegmaar. Betekend dat het financieel ook niet voor de wind gaat, en je conclussies moet gaan trekken.quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
100%NL is toch al een doorstart van een ander station? Radio Noordzee, als ik het wel heb?
Het is toch een unanieme stemming van de miljonairs? Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Teringzooi pokkekooi
Alles gaat naar die slet en haar pooier
Is al beslist. Nienke gaat die slet meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Amanda mag gaan,kunnen de forums weer ruzie maken.Als Huub gaat zeggen we mooi en dat was het.
Huh?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Teringzooi pokkekooi
Alles gaat naar die slet en haar pooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |