haha, wat treurig dat je daar op let. Niet echt de moeite waard. Ik dacht dat Amanda ook zijn haar uitgetrokken zou hebben ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kale plek, het duivelsteken of een kippenpootje?![]()
[ afbeelding ]
100% pruts geeft zondag een feestje met Thomas berge. Een van de miljonairs mag erheen, unanieme stemming.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Kut, telefoon..........brief gemist!
Wat is er andehand?
Dat is best een leuk, maar nimmer haalbaar, idee. Iedereen ver weg van de gouden kooi gedumpt. Bepaalt bedrag mee. Wie er als eerste is, die wint. Canonbal run? Dan is Amanda dom de Louise (zelfde stem) en Brian die gast met al dat borsthaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda bedenken een plan.......ze willen gedropt worden, 19000km van DGK.
Je mag zelf bedenken welke contactpersoon meegaat.......... de noordpool, de serengeti desert......;(
Same herequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Kut, telefoon..........brief gemist!
Wat is er aan de hand?
Stomme donders.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
Rat staat weer af te luisteren, en ze hebben het gewoon weer niet door
TYquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
100% pruts geeft zondag een feestje met Thomas berge. Een van de miljonairs mag erheen, unanieme stemming.
Ja in de auto meestal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
Ik had er voor Discootje nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
af en toe in de auto als ik 538 beu benquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |