Tja, Nadia heeft het in deze bange tijden hard nodig. Een sterke arm om zich heen. En dan bedoelen we natuurlijk niet de arm van Luc.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
Dennis noemt zichzelf alvast artiest. Voordeel van artiest zijn volgens Dennis: "je bent natuurlijk 's avonds weg, maar overdag kun je bij je vrouwtje zijn."
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef Kaat38 het volgende:
mooooooooi, Dennis verwoord hoe hij over Brian en Huub denkt:
Huub: een oprechte klootzak
Brian: een sneaky klootzak
Juist, wéér een probleem minder!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil na de kooi waarschijnlijk de operatie aan haar stembanden ondergaan.
Haar logopedist heeft haar 2 dingen geadviseerd om de kans van slagen te vergroten.
- geen sterke drank meer.
- voorlopig geen zangles.
(komt helemaal goed dus...)
(bron: NowLive)quote:Mikey die als een onschuldige zielige zwerver binnen kwam lijkt nu niets anders te wezen dan een achterbaks mannetje dat graag een escalatie buiten de kooi wil veroorzaken wat natuurlijk te triest voor woorden is.
Ik val net binnen. De veren zijn niet aan te dragen, daarom ben ik blij met de rioolpijp van Ruby.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
Rat wil met Mikey zwervers gaan helpen, gevolgt met camera's...
...en meisjes die door hun pimp de douche onder worden gerost en te horen krijgen "ik ben klaar met je brother(quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef Lobasca het volgende:
Rat wil met Mikey zwervers gaan helpen, gevolgt met camera's...
Van Kooten en de Bie op Ned2. Misschien komt "de vieze man" ook nog. Tiepetje Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:00 schreef joep.t het volgende:
Brian de altijd ZO respectvol naar vrouwen toe
Ik weet zeker dat Huub de posts van Roevka gelezen heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:57 schreef blomst het volgende:
Huub heeft eindelijk het licht gezien.
Niemand eruit stemmen, goedzo Huub, eindelijk heb je het door.
Ja, hij bekijkt alle opties, daarbij er van uitgaand dat hij gaat winnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:59 schreef Yavido het volgende:
Brian meent dat vrouwen in bepaalde zaken sterker zijn, tegen Amanda. Hij probeert alvast de buit veilig te stellen voor het geval dat ie verliest en zijn dushi Amanda wint. Wat een rat blijft het toch he
na 22 mei mag ze ook niet meer tegen iemand lachen, of alleen als het geld opbrengt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef Marieke_B het volgende:
geintjes met fysiek contact met Amanda worden niet op prijs gesteld door the godfather.
Het wordt tijd dat ze die PSP van hem afnemen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
na 22 mei mag ze ook niet meer tegen iemand lachen, of alleen als het geld opbrengt.
Binnenvalt ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
En held Dimitri kruipt ook al voor Brian.
Dimi mag Brian dus wel dankbaar zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Kijk ik kan je ook zonder Amanda appart nemen en je bij je strot grijpen"
Die heeft zijn medicatie wel gehad vandaag ....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef Ziet het volgende:
nou dat was het al weer
jammer, brian niet para geworden
echte liefde zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Kijk ik kan je ook zonder Amanda appart nemen en je bij je strot grijpen"
Dimitri werd aangesproken op het feit dat hij vorige week in de chill 2 keer Amanda aangereden heeft.quote:
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelatenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
het is klaar en verholpen
Brian wil wel dat Amanda dit soort dingen in het vervolg eerder naar brian uitspreekt...dezelfde avond...
op een volwassen manier, niet te kinderachtig.
Duidelijke taal toch. Dimi zal in ieder geval ff goed nadenken voor hij nog is zo'n move doet.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dimi mag Brian dus wel dankbaar zijn
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelaten
Dimirtri noemt ze maar even. Ik zou Bill Gates moeten heten om al die anderen een eurootje te kunnen gevenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Amanda had Dimitri 'met zijn lul tegen haar aan staan rijden'.
Dus dat!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Amanda leeft toch bij de gratie dat er tegen haar wordt opgereden?
Ik snap de heisa niet.
Amanda doet het liever zelf tijdens een dansje en dan met haat achterwerk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de heisa niet.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de chill....toen Brian naar boven ging dacht Dimi ff leuk te doen.
Amanda zat op zo'n blok wat daar voor de bank staat...en Dimi ging achter d'r zitten en pakte d'r beet ofzo. Toen Amanda liet blijken dat ze daar geen trek in had, ging hij nog ff door.
Daar gaat Brian hem dus ff op aanspreken....Dimi doet wel vaker ineens "lollig" met Amanda als Brian er ff niet is, maar dit ging ff te ver.
(Brian weet ook dat Tommy het plan had Amanda dronken te voeren, dus die krijgt hem ook nog wel)
ik snap waar je vandaan komt maar hey, hij doet z'n ding!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelaten
Brian maakt er een heel issue van, het stelde niets voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de heisa niet.
Die wordt al een paar dagen in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef mootie het volgende:Kale plek
![]()
Waarom ziet niemand daar die bald spot?
Waar ik vandaan komquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt maar hey, hij doet z'n ding!
Snapt iemand overigens nog waar Brian nu heenzwamt?
ik ben het helemaal kwijt.
Goed plan...ga ik hem wel ff schrijven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian maakt er een heel issue van, het stelde niets voor.
Hij wil even de stoere bink uithangen en zijn territorium verdedigen, het valt me mee dat hij niet het hele huis markeert door te sproeien als een kater.
Maar in het huis ziet niemand het, het zou Amanda toch een doorn in het oog moeten zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Die wordt al een paar dagen in de gaten gehouden.
da's waar maar het moet natuurlijk wel iets opleveren voor Mr. Pimp..quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de heisa niet.
Doe datquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed plan...ga ik hem wel ff schrijven.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
da's waar maar het moet natuurlijk wel iets opleveren voor Mr. Pimp..
en in dit geval was daarover VOORAF geen onderhandeling gevoerd.
ik snap waar je vandaan komt = ik herken je gevoel (in dit geval)quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar ik vandaan komHoebedoelje, leg eens uit.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:29 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt = ik herken je gevoel (in dit geval)![]()
ik heb idd geen idee waar je vandaag geweest bent..ben je met je busje op pad geweest?
OT
Op de Noordpool is het koud.
een film.... the notebook (bedoel je die van die demente vrouw, waarvan der man een boek aan haar voorleest?/ )quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:30 schreef Ziet het volgende:
wat was de titel van het boek waar huub net over vertelde?
Wat voor kale plek? Waar"? Op billen ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef mootie het volgende:Kale plek
![]()
Waarom ziet niemand daar die bald spot?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef Desii het volgende:
[..]
een film.... the notebook (bedoel je die van die demente vrouw, waarvan der man een boek aan haar voorleest?/ )
Zal wel een beetje image moeten voorstellen, net als Giel Beelen, altijd een pet op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die Nienke altijd een muts op heeft?
of ligt het antwoord erg voor de hand...![]()
[ afbeelding ]
Deze kale plek, het duivelsteken of een kippenpootje?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef DeWalrus het volgende:
Wat voor kale plek? Waar"? Op billen ofzo?Van Amanda?
Of is Brian ook met de stijltang bezig?![]()
Droppen daar die tweequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda bedenken een plan.......ze willen gedropt worden, 19000km van DGK.
Je mag zelf bedenken welke contactpersoon meegaat.......... de noordpool, de serengeti desert......;(
haha, wat treurig dat je daar op let. Niet echt de moeite waard. Ik dacht dat Amanda ook zijn haar uitgetrokken zou hebben ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kale plek, het duivelsteken of een kippenpootje?![]()
[ afbeelding ]
100% pruts geeft zondag een feestje met Thomas berge. Een van de miljonairs mag erheen, unanieme stemming.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Kut, telefoon..........brief gemist!
Wat is er andehand?
Dat is best een leuk, maar nimmer haalbaar, idee. Iedereen ver weg van de gouden kooi gedumpt. Bepaalt bedrag mee. Wie er als eerste is, die wint. Canonbal run? Dan is Amanda dom de Louise (zelfde stem) en Brian die gast met al dat borsthaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda bedenken een plan.......ze willen gedropt worden, 19000km van DGK.
Je mag zelf bedenken welke contactpersoon meegaat.......... de noordpool, de serengeti desert......;(
Same herequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Kut, telefoon..........brief gemist!
Wat is er aan de hand?
Stomme donders.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
Rat staat weer af te luisteren, en ze hebben het gewoon weer niet door
TYquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
100% pruts geeft zondag een feestje met Thomas berge. Een van de miljonairs mag erheen, unanieme stemming.
Ja in de auto meestal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
Ik had er voor Discootje nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die uit vrije wil en zonder DGK-connectie wel eens naar 100%NuL luistert?
Just curious.
af en toe in de auto als ik 538 beu benquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
Just curious.
LOLquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef DeWalrus het volgende:
Dat is best een leuk, maar niet halabaar idee. Iedereen ver weg van de gouden kooi gedumpt. Bepaalt bedrag mee. Wie er als eerste is wint. Canonbal run? Dan is Amanda dom de Louise (zelfde stem) en Brian die gats met al dat borsthaar.
Jaap maakt geen kans, want Cora kan hem nooit zo snel naar de kooi duwen met die kruiwagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |