na 22 mei mag ze ook niet meer tegen iemand lachen, of alleen als het geld opbrengt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef Marieke_B het volgende:
geintjes met fysiek contact met Amanda worden niet op prijs gesteld door the godfather.
Het wordt tijd dat ze die PSP van hem afnemen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
na 22 mei mag ze ook niet meer tegen iemand lachen, of alleen als het geld opbrengt.
Binnenvalt ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
En held Dimitri kruipt ook al voor Brian.
Dimi mag Brian dus wel dankbaar zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Kijk ik kan je ook zonder Amanda appart nemen en je bij je strot grijpen"
Die heeft zijn medicatie wel gehad vandaag ....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:09 schreef Ziet het volgende:
nou dat was het al weer
jammer, brian niet para geworden
echte liefde zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:11 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Kijk ik kan je ook zonder Amanda appart nemen en je bij je strot grijpen"
Dimitri werd aangesproken op het feit dat hij vorige week in de chill 2 keer Amanda aangereden heeft.quote:
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelatenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
het is klaar en verholpen
Brian wil wel dat Amanda dit soort dingen in het vervolg eerder naar brian uitspreekt...dezelfde avond...
op een volwassen manier, niet te kinderachtig.
Duidelijke taal toch. Dimi zal in ieder geval ff goed nadenken voor hij nog is zo'n move doet.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dimi mag Brian dus wel dankbaar zijn
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis onvoorstelbaar dat zo'n tbs-er na 22 mei gewoon wordt vrijgelaten
Dimirtri noemt ze maar even. Ik zou Bill Gates moeten heten om al die anderen een eurootje te kunnen gevenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Amanda had Dimitri 'met zijn lul tegen haar aan staan rijden'.
Dus dat!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Amanda leeft toch bij de gratie dat er tegen haar wordt opgereden?
Ik snap de heisa niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |