Het gaat om een unanieme stemming, gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
Ja hoorrrrr.
Nienke is om. Hij gaat dus weer naar die pokkedel
Nee, dat is een nieuw initiatief. Dat kreeg eerst in 2003 niet de frequenties toebedeeld. Dat ging naar RTL FM. Maar de eigenaar procedeerde tegen de staat, en werd in 2006 in het gelijk gesteld. RTL FM moest toen zijn landelijke FM frequenties afstaan aan 100% NL.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank allemaal voor de antwoorden. 2 op de 6 luister wel eens.
100%NL is toch al een doorstart van een ander station? Radio Noordzee, als ik het wel heb?
Zo zie je maar weer dat iedereen het weer anders bekijktquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me plotseling denken aan dieenebart met zijn borsthaar.
Nee de miljonairs moesten unaniem kiezen! Brian en Amanda halen Nienke erbij, maar die heeft geen stem.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
Ik snap het niet: heeft Nienke hier ook een stem in als de miljonairs hun stem hebben uitgebracht?
Als ze er niet uitkomen en Nienke mag beslissen neemt ze die slet weer meequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch een unanieme stemming van de miljonairs? Ik snap er niks van.
Tijd voor een mailbomquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Morgen de mail blokkeren als Amanda mag uitzenden![]()
Heeft zij een beslissende stem dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
Als ze er niet uitkomen en Nienke mag beslissen neemt ze die slet weer mee
Aha! Daar hangt die klepel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef Yavido het volgende:
Nee, dat is een nieuw initiatief. Dat kreeg eerst in 2003 niet de frequenties toebedeeld. Dat ging naar RTL FM. Maar de eigenaar procedeerde tegen de staat, en werd in 2006 in het gelijk gesteld. RTL FM moest toen zijn landelijke FM frequenties afstaan aan 100% NL.
Oh, okee, dat had ik helemaal niet meegekregen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze er niet uitkomen en Nienke mag beslissen neemt ze die slet weer mee
Het is gewoon niet meer normaal en om tequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Teringzooi pokkekooi
Alles gaat naar die slet en haar pooier
Ja, dat ligt er zo dik bovenop.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef trettie het volgende:
Ik wil weten wanneer die rat die ramen open heeft gezet, want als ze gaan overleggen is ie daar te laat voor ,
want dan lopen ze altijd heel snel weg allemaal en dan gaat hij beweren dat ie de ramen heeft open gezet nu.
Hij wist gewoon weer dat die stemming er aan kwam.
Dat stond ook niet in de brief. Maar rat denkt dat zij dan mag beslissen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, okee, dat had ik helemaal niet meegekregen.
Rat was maar wat kien om gelijk Nienke bij zijn overleg met del te halen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft zij een beslissende stem dan?
Dan hoop ik van harte dat zowel de aso's als Nienke verkeerd geinformeerd zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stond ook niet in de brief. Maar rat denkt dat zij dan mag beslissen.
En ik denk dat dat hem dat wel ingefluisterd zal zijn.
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Copycat het volgende:
En Nienke heeft al toegezegd dat, mocht zij de beslissing mogen nemen, ze Amanda zeker meeneemt?
Ja, alleen kwam het over alsof al vaststaat dat zij straks mag kiezen. Volkomen onduidelijk, of ze halen zich maar wat in hun hoofd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Copycat het volgende:
En Nienke heeft al toegezegd dat, mocht zij de beslissing mogen nemen, ze Amanda zeker meeneemt?
Domme juf!quote:
Alle stemmingen gaan naar die rat en zijn slet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat zowel de aso's als Nienke verkeerd geinformeerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |