Dat kan inderdaad niet anders.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Leandra het volgende:
Dan zal ze wel een interessanter alternatief geboden zijn, die 2 geven nooit een kans op contact met de buitenwereld op... zelfs niet als het iets is wat ze geen bal kan schelen.
Dat kan toch niet anders, het is zo doorzichtig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Leandra het volgende:
Dan zal ze wel een interessanter alternatief geboden zijn, die 2 geven nooit een kans op contact met de buitenwereld op... zelfs niet als het iets is wat ze geen bal kan schelen.
Dat is Jaap zijn schuld. Die wil met die USB-stick dief naar nienkerat haar showtjequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
die kutzwerver mot zich er ook weer mee bemoeienpruttel pruttel
Heeft die hoer echt vandaag rijles gehad?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:32 schreef mazaru het volgende:
Mike wil dat Claire hem krijgt omdat ze niet buiten komt.
Del zegt gelijk dat ze vandaag pas voor het eerst rijles heeft gehad
Del wil hem dus echt wel
Dat denk ik ook. Komen ze even heel sympathiek over door de stemming niet te willen, maar ze halen hem uiteindelijk toch binnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Let maar op, hij gaat toch geblokt worden en Nienke kiest uiteindelijk Amanda
(Jaap blokt namelijk voor Claire .......)
Ik heb een hoop gemistquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Jaap zijn schuld. Die wil met die USB-stick dief naar nienkerat haar showtje
Eén of ander jong blond zonnebank-zangertje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Een soort blonde Jantje Smit. Zeg maar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft die hoer echt vandaag rijles gehad?
een blond zingend knakworstje, van een jaar of 18quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Hier even klikken en je snapt de hele heisa om deze stemming niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Jantje Smit meets Dries Roelvink!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef ruby het volgende:
Eén of ander jong blond zonnebank-zangertje.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan die kutzwerver zijn mond houden of anders optiefen ......... zucht.
Blond, net 18 jaar en verschrikkelijk hot bij Gerard Joling, Frans Bauer en Benny Neijman fans en meer van dat slag....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
Wie is Thomas Berge?
Je bedoelt die puber die kan ijsdansen? Van TV dus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een soort blonde Jantje Smit. Zeg maar.
Juist ja. Dries schoot ook door mijn hoofd want daar heeft ie iets van weg ja. Zelfde genre.quote:
hè hè...dat werd tijd..lekker ff uitwaaien op de moterfietsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub heeft ook een motorrijles gehad trouwens
Het is me nu een beetje onduidleijk of Nienke nu wel iemand mag meenenen als het niet unaniem is. Ik dacht dat de plasma aangaf van niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Let maar op, hij gaat toch geblokt worden en Nienke kiest uiteindelijk Amanda
(Jaap blokt namelijk voor Claire .......)
En hoe was de Paasvee voor Lobasca?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hè hè...dat werd tijd..lekker ff uitwaaien op de moterfiets
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die puber die kan ijsdansen? Van TV dus?
500 ceepee's dat ze zo gaan beweren dat ze Huub klem geluld hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda tettert en tettert. Het is niet meer te volgen.
Goede kant? Ze geeft dus nu Huub en Claire niet de stem.... hoe doorzichtig kun je spelen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaat wel weer de goede kant op ......
Om die foto in de Playgirl was destijds in de VS een rel van hier tot Timboektoe....quote:
Goffer, tering, je had gelijk het was vandaag. Kom ik om 20.00 vanavond in Alkmaar achterquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En hoe was de Paasvee voor Lobasca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |