Totdat hij merkt dat hij jou met psychisch geouwehoer niet meer kan raken en wel weer fysiek flink uit de hoek komt....quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Ik zei dat ik geen ruzie wilde, nooit meer met hem en dat dat nou juist de reden is dat ik ga.
"O, dus jij ziet dat zelfook?"(Wat, volgens jou begin ik met ruziemaken?)
Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.
Iedere dag huilend de woningbouwvereniging opbellen. Niet de de grote meid uithangen daar, huilen, tranen met tuiten, mét het verhaal dat jij en de kinderen stelselmatig worden mishandeld en vernedererd en dat het verder dreigt te escaleren. Vandaag, morgen, overmorgen, totdat je een woning hebt.quote:Het kan dus zijn dat ik over een week ofzo op straat sta.
Dat is te duur...quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Jeetje wat een zet joh! Wat vreselijk dapper van je. Kun je je anders niet inschrijven bij direct wonen? Ik heb gehoord dat dat vrij snel gaat.
Dat werkt toch niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:08 schreef Nies het volgende:
Iedere dag huilend de woningbouwvereniging opbellen. Niet de de grote meid uithangen daar, huilen, tranen met tuiten, mét het verhaal dat jij en de kinderen stelselmatig worden mishandeld en vernedererd en dat het verder dreigt te escaleren. Vandaag, morgen, overmorgen, totdat je een woning hebt.
Je zit al zo lang in de slachtofferrol dat je er maar niet uitkomt hè? waar ik gewoon niet bij kan, is dat je in die 4 topics alleen maar bang bent geweest voor jezelf en nooit voor je kinderen. Nergens heb je ook maar enige angst hoe ze het zullen oppakken, of ze ook mishandeld zijn, of ze lijden onder de situatie, of ze kapot gaan door jarenlange tirannie in huis, etc etc. Dat is toch raar, aangezien je écht overal angst voor hebt. Maar nee, jij hebt het over een bankstel en katten. Dat is immers veel belangrijker.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:08 schreef Rondje het volgende:
Bovendien kan hij mijn katten op MP zetten en verkopen, of gewoon ergens dumpen, dat kan hij met de kindjes niet doen, dus idd, je hebt gelijk, het is heel vreemd dat ik me druk maak om mijn katten.
Je bent vrouw, alleenstaand, met kids, en überzielig. Ja, dat werkt!quote:
Het is bij jou ook niet gauw goed he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zit al zo lang in de slachtofferrol dat je er maar niet uitkomt hè? waar ik gewoon niet bij kan, is dat je in die 4 topics alleen maar bang bent geweest voor jezelf en nooit voor je kinderen. Nergens heb je ook maar enige angst hoe ze het zullen oppakken, of ze ook mishandeld zijn, of ze lijden onder de situatie, of ze kapot gaan door jarenlange tirannie in huis, etc etc. Dat is toch raar, aangezien je écht overal angst voor hebt. Maar nee, jij hebt het over een bankstel en katten. Dat is immers veel belangrijker.
Dat zeg ik dus net, ik snap je prioriteitsstelling niet zo goed. Ik ken geen enkele moeder die zo denkt als jij.
Ik denk dat de TS beter kan inschatten of haar kinderen gevaar lopen dan wij op afstand kunnen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zit al zo lang in de slachtofferrol dat je er maar niet uitkomt hè? waar ik gewoon niet bij kan, is dat je in die 4 topics alleen maar bang bent geweest voor jezelf en nooit voor je kinderen. Nergens heb je ook maar enige angst hoe ze het zullen oppakken, of ze ook mishandeld zijn, of ze lijden onder de situatie, of ze kapot gaan door jarenlange tirannie in huis, etc etc. Dat is toch raar, aangezien je écht overal angst voor hebt. Maar nee, jij hebt het over een bankstel en katten. Dat is immers veel belangrijker.
Dat zeg ik dus net, ik snap je prioriteitsstelling niet zo goed. Ik ken geen enkele moeder die zo denkt als jij.
Hoezo niet gauw goed? Je kinderen zijn toch het belangrijkste in je leven? dan is het toch niet meer dan normaal dat ik daar naar vraag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het is bij jou ook niet gauw goed he?
Zeg maar wat je wil horen, dan herhaal ik het wel voor je.
Maar jij wil alleen maar lezen wat je wil lezen en dat is dat ik een slecht mens en een slechte moeder ben.
Nee, ik wil niet weg voor de kinderen nee, ik wil weg voor mezelf.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoezo niet gauw goed? Je kinderen zijn toch het belangrijkste in je leven? dan is het toch niet meer dan normaal dat ik daar naar vraag?
Wat ik graag wilde horen was waarom je 4 topics lang niet over je kinderen praat, maar je komt elke keer met de dooddoeners dat ik toch maar wil lezen wat ik wil en dat je sowieso al slecht bent in mijn ogen. Dat is wel weer lekker makkelijk en daardoor ontwijk je mijn vraag.
Ontopic: Ik weet niet wat jij wel en niet zegt. In 4 topics stond 1 zinnetje over je kinderen. Daaruit kon ik niet opmaken of ze ook lichamelijk (danwel mentaal) mishandeld werden. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een otnzettend nare sfeer in huis is (al jaren) en dat de kinderen daar onder lijden en dat je juist dáárom zo snel mogelijk weg wil. Dan is het toch wel érg vreemd dat het wel heel belangrijk vindt wat er met 2 katten gebeurt, maar nergens met een woord rept over je kinderen?
Ik heb zo'n vermoeden dat dat komt omdat JIJ dan niet meer in het middelpunt staat en dat vind je niet leuk.
Waarom?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef NED het volgende:
[..]
Die zouden op de eerste plaats moeten komen dunkt me
Is ook in hun belang. Ze moeten niet opgroeien met het idee dat dit een normale relatie is, en dat het normaal is dat jij dat blijft verdragen. Dat is veel bepalender voor hun toekomst dan de problemen van een scheiding.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
[..]
Waarom?
Op dit moment is het belangrijk dat ik ga en dat ik niet ga twijfelen.
Dat is uiteindelijk ook veel beter voor hen, maar ik ga ze wel kwetsen als we weggaan, ze gaan het daar moeilijk mee krijgen. Ik wil niet meer twijfelen, ik wil gewoon weg en als dat betekent dat ik voor 1 keer mijn eigen belang voorop moet stellen, doe ik dat.
Want ik denk altijd eerst aan de kindjes en aan hem.
Nu denk ik even eerst aan mezelf.
Of je leest de rest van het topic. Ze gaat weg vanwege de ongezonde relatie en het feit dat haar kinderen anders het verkeerde voorbeeld krijgen en pesterijen en mishandeling normaal gaan vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef NED het volgende:
[..]
Die zouden op de eerste plaats moeten komen dunkt me
De rest heb ik gelezen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Of je leest de rest van het topic. Ze gaat weg vanwege de ongezonde relatie en het feit dat haar kinderen anders het verkeerde voorbeeld krijgen en pesterijen en mishandeling normaal gaan vinden.
Mijn hemel, wat heb jij een botte kop zeg. Ze ís niet weg gegaan, helaas gebeurt dat veel te vaak, maar ze gaat nú wel weg. Is het dan nodig om in te wrijven dat ze eerder hád moeten weggaan? En haar al zo beschadigde gevoel van eigenwaarde nog meer weg te krabben? Krijg je daar een kick van? Dan ben jij echt niet veel beter dan die eikelige vriend van haar. Die zegt trouwens ook altijd dat het haar eigen schuld is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
De rest heb ik gelezen.
Zodra ze de eerste klap heeft geincasseerd had ze al voro haar kinderen en voor zichzelf moeten kiezen.
En niet nog jaren blijven hangen. Die kinderen vinden het inmiddels al normaal dunkt me
Maargoed, zoals ik eerder ook al zei: TS, jij komt er wel hoor!![]()
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef NED het volgende:
[..]
De rest heb ik gelezen.
Zodra ze de eerste klap heeft geincasseerd had ze al voro haar kinderen en voor zichzelf moeten kiezen.
En niet nog jaren blijven hangen. Die kinderen vinden het inmiddels al normaal dunkt me
Maargoed, zoals ik eerder ook al zei: TS, jij komt er wel hoor!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat heb jij een botte kop zeg. Ze ís niet weg gegaan, helaas gebeurt dat veel te vaak, maar ze gaat nú wel weg. Is het dan nodig om in te wrijven dat ze eerder hád moeten weggaan? En haar al zo beschadigde gevoel van eigenwaarde nog meer weg te krabben? Krijg je daar een kick van? Dan ben jij echt niet veel beter dan die eikelige vriend van haar. Die zegt trouwens ook altijd dat het haar eigen schuld is.
Idd, beetje sneu en puberaal ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.
Echt waar, gatverdamme NED.
Dat werkt zéker wel. *Uit ervaring spreekt.quote:
Eigenlijk zou dat helemaal niet moeten kunnen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat werkt zéker wel. *Uit ervaring spreekt.
Sterker nog;
Ik ken iemand in een soortgelijke situatie die elke ochtend daar binnenliep (bij de woonstichting) met de kids om daar tanden te poetsen e.d. Ze had toch geen huis? Nou, binnen de korste keren had ze wél een huis hoor. Kijk, zo ver hoef je niet te gaan, maar zorg dat ze je niet vergeten, dat je niet zomaar een nummer bent.
Nee, is ook niet eerlijk. Maar hulp is schaars en degene die het nog lijkt te redden, kan achteraan aansluiten. Maar probeer beleefd te blijven, anders wordt het makkelijker voor ze om je weg te zetten als een gevalletje van agressie naar de hulpverleners (dat is erg in de modequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat helemaal niet moeten kunnen...
Ik zal morgen eens langsgaan, al is het alleen maar om even te praten, al vind ik dat eigenlijk niet eerlijk.
Ze had allang weg kunnen zijn hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef n0a het volgende:
Dat jij nog een half jaar in die situatie moet zitten met een tikkende bom, das pas niet eerlijk.
Er zijn zoveel dingen niet eerlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze had allang weg kunnen zijn hoor.![]()
Dat de kinderen al die tijd in zo een situatie hebben gezeten zonder dat er actie werd ondernomen, das pas niet eerlijk.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:25 schreef Kreator het volgende:
Op welk ander forum zit je eigenlijk ook met dit verhaal?
hoe moeilijk dat ook is voor je om te omvatten zit jij niet in die situatie en ipv maar door te drammen op het verleden lijkt me een wat positievere kijk naar de toekomst een beter focus punt...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze had allang weg kunnen zijn hoor.![]()
Dat de kinderen al die tijd in zo een situatie hebben gezeten zonder dat er actie werd ondernomen, das pas niet eerlijk.
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef Rondje het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat ik dat zal vertellen he...
Omdat ze er niet op zit te wachten dat daar fokkers komen neuzen.quote:
Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen niet eerlijk.
Ik vind het niet eerlijk dat ik aangevallen word op iets dat gewoon niet aan de orde was.
Ik ben nou eenmaal niet eerder gegaan, zal ik me nu maar gaan ophangen dan? Of is dat ook niet eerlijk?
Rennen? Kom op zeg, je weet toch ook wel dat de hulpverlening zo krap zit dat het ene gat met het andere gestopt wordt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.
In het geval van huisvesting (waar het over gaat):quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:18 schreef novel het volgende:
[..]
Rennen? Kom op zeg, je weet toch ook wel dat de hulpverlening zo krap zit dat het ene gat met het andere gestopt wordt?
Daardoor wordt het vechten voor de juiste zorg.
Waar denk je dat die agressie vandaan komt?
Te weinig sociale huurwoningen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In het geval van huisvesting (waar het over gaat):
Omdat 9 van de 10 mensen anderen de schuld geven van hun problemen.
Ik bedoeldus juist dat ik eigenlijk niet vind dat dat kan en dat ik (dus) niet weet of ik wel wil dat ze voor me rennen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.
vierenhalf jaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef avotar het volgende:
Je komt regelmatig in de top 10 bij de woningstichting.. hoe lang sta jij al ingeschreven dan?
In het geval van huisvesting is het nog zo dat er te weinig is en dat sommige mensen DUS valsspelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In het geval van huisvesting (waar het over gaat):
Omdat 9 van de 10 mensen anderen de schuld geven van hun problemen.
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen
Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.
Hehe, je bewijst maar weer eens mijn punt dat een ongevoelige eikel zijn eigen soort het beste herkendquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo?
Ow, je bedoelt die 3 posts waarin je kankert op het verhaal, dingen in twijfel trekt en niet reageert op de antwoorden die je krijgt 'omdat ze je niet zinnen' ? Ja, je twijfelde echt aan haar verhaal, het was niet zo dat je hier ff kwam rellen ofzoquote:Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt.
Ow nee? Ik kan me anders 2 topics geleden nog herinneren dat je liep te mauwen over het feit dat het verhaal zo ongeloofwaardig was, vooral met kids enzoquote:Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
En kneus op met je studentenverhaaltje, lees je eens in.
Wat is er gebeurd met je: ik kom wel weer kijken in het volgende topic?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Van die moeders denk ik altijd dat ze zich achter de kinderen verschuilen. Dat ze niet openlijk voor zichzelf durven op te komen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:53 schreef Rondje het volgende:
[..]
Zijn volgens jou de enige goede moeders moeders die constant huilen:Ik maak me zo'n zorgen om mijn kinderen?!?!
Mijn kinderen merken natuurlijk wel wat, maar het is niet zo dat ze er bovenop zitten, ze voelen de spanning, horen niet de ruzies enzo. Die spanning gaat wel weg als we niet meer hier wonen.
Dan heb ik rust en dat zullen ze wel merken...
Luister nou naar scorpie, man, of vraag je minimaal af wie je nou een plezier doet met je gejank dat je het niet gelooft. Je hebt het al gezegd, je hebt het al tientallen keren gezegd inmiddels, we weten het nou wel. Ga fijn een topic zoeken dat je wel gelooft in plaats van zonder enig argument dit topic steeds kapot te trollen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan schreeuw al drie topics lang maar door en door over het feit dat ik niet geloof in het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Ik denk niet dat ze nooit iets gehoord hebben en dat we af en toe ruzie hebben,weten ze wel, maar meestal slapen ze al, en het is niet zo dat we de oren van elkaar kop schreeuwen ofzo, dus of ze er wakker van worden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:08 schreef novel het volgende:
[..]
Van die moeders denk ik altijd dat ze zich achter de kinderen verschuilen. Dat ze niet openlijk voor zichzelf durven op te komen.
Ik zou er trouwens maar niet al te zeker van zijn dat de kinderen die ruzies niet meekrijgen. Is meestal toch wel zo.
Nee, dat er nu ineens behoefte is aan een woning door problemen in de persoonlijke sfeer. Dat je dat niet kunt betalen en toegewezen wordt op de sociale markt die krap is, is pech hebben.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik bedoeldus juist dat ik eigenlijk niet vind dat dat kan en dat ik (dus) niet weet of ik wel wil dat ze voor me rennen.
Ik weet niet hoe jij het op had gevat, maar ik bedoel dus gewoon dat ik niet vind dat ik meer rechten heb dan een ander omdat ik toevalllig in een kutsituatie zit.
Ze had ook eerder weg moeten gaan, nu kan ze alleen nog zichzelf de schuld geven. Dat veel mensen over dat gebrek aan ruggegraat heenfietsen lijkt me lullig voor TS. Hetzelfde gebrek aan ruggegraat zorgt ervoor dat ze nu weg gaat omdat ze moeilijk nee kan zeggen tegen peer pressure (op fora).quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen
Projectie?quote:Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.
Ik ken wel ergere gevallen, en ook die moesten een tijdje geparkeerd worden bij moeders/vrienden etc. etc. Niks mis mee imo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef novel het volgende:
Ik vind dit toch wel een noodsituatie.
Hier gaat het erom wanneer iemand eindelijk de stap durft te nemen. Dat kun je niet plannen, en wachten is dan ook niet verstandig.
En klaagt ze daarover danquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee, dat er nu ineens behoefte is aan een woning door problemen in de persoonlijke sfeer. Dat je dat niet kunt betalen en toegewezen wordt op de sociale markt die krap is, is pech hebben.
Ja, zodra haar vent 1 keer uitviel tegen haar had ze gelijk alles op moeten pakken en weg moeten lopen.quote:Ze had ook eerder weg moeten gaan, nu kan ze alleen nog zichzelf de schuld geven. Dat veel mensen over dat gebrek aan ruggegraat heenfietsen lijkt me lullig voor TS. Hetzelfde gebrek aan ruggegraat zorgt ervoor dat ze nu weg gaat omdat ze moeilijk nee kan zeggen tegen peer pressure (op fora).
Om daar wat aandacht aan te besteden lijkt me zo gek nog niet, met oog op de toekomst..
Eerder een bevestiging van tunnelvisie van bepaalde gebruikers die verkeren in een bepaalde leeftijd.quote:Projectie?
Ook dat is een optie, en ook dat kan Rondje heus wel overwegen mits haar familiebanden wat beter waren.quote:Ik ken wel ergere gevallen, en ook die moesten een tijdje geparkeerd worden bij moeders/vrienden etc. etc. Niks mis mee imo.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze had ook eerder weg moeten gaan, nu kan ze alleen nog zichzelf de schuld geven. Dat veel mensen over dat gebrek aan ruggegraat heenfietsen lijkt me lullig voor TS. Hetzelfde gebrek aan ruggegraat zorgt ervoor dat ze nu weg gaat omdat ze moeilijk nee kan zeggen tegen peer pressure (op fora).
Om daar wat aandacht aan te besteden lijkt me zo gek nog niet, met oog op de toekomst..
Hij is niet eens overstuur als je vertelt dat je na een jarenlange relatie weg gaat, met zijn kinderen? Nou, dat zat diep dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Ik heb het toch gezegd, dat ik weg wil.
Hij vroeg ernaar, omdat hij merkt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Gisteren, we zijn gewoon gaan slapen, zonder verder moeilijk te doen.
Hij heeft wel veel wakker gelegen, dat merk ik altijd, want ik lig dan zelf ook wakker.
Knap staaltje manipulatie. Hij heeft kennelijk nog steeds zo veel macht over je dat hij je kan laten twijfelen aan jezelf. Maar weet je, eigenlijk doet het er niet toe of jij nou moeilijk bent, of niet. De relatie tussen jullie werkt niet en dus trek jij je conclusies.quote:Vanmorgen begon hij over dat hij zich zo onder had laten sneeuwen en dat hij helemaal niet zichzelf kan zijn in onze relatie.
Ik ga dan zo twijfelen aan mezelf, als hij zoiets zegt, ben ik dan echt zo moeilijk? Hij zei dat hij zoveel heeft gegeven van zichzelf. Hij is wel veel veranderd, doet veel in huis(Teveel vindt hij zelf)
Hij begon weer over het huishouden afgelopen week, ik zei weer dat ik ziek was."Nou, dan ben je zeker altijd ziek?"
Ik zei dat ik geen ruzie wilde, nooit meer met hem en dat dat nou juist de reden is dat ik ga.
"O, dus jij ziet dat zelfook?"(Wat, volgens jou begin ik met ruziemaken?)
Geef hem een enkele reisquote:Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.
Ja, zijn ego doet vast pijn, niet zijn hart zo te lezen.quote:Hij voelt zich wel op zijn pik getrapt trouwens.
Ik kom net binnen vallen en heb je vorige topics niet gelezen en wil ook niet meteen gaan roepen ik geloof er allemaal niks van maar ik heb ervaring met niet zulke lieve vriendjes en ik snap dat je soms in dingen trapt waar mensen die op een afstandje oordelen denken jeetje waarom?!!??!! Maar ik vind het ergens wel typisch dat je je er blijkbaar meerdere topics op fok over maakt...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik wilde eigenlijk een half jaar geleden gaan, Ik heb spijt dat ik dat niet gedaan heb omdat hij zei dat het beter zou gaan.
Het is niet zo dat dit nu ineens uit de lucht komt vallen.
En ik geef niet alleen mezelf de schuld, dat zou pas een gebrek aan zelfrespect tonen,ik geef mezelf wel ook de schuld. Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Ik wilde gewoon altijd te graag dat hij lief was voor me, en ik probeerde maar vast te houden aan de hoop dat hij dat zou zijn.
Nu niet meer,en of dat nu komt door peer pressure (zoals jij het noemt) of doordat ik eindelijk eens die oogkleppen af heb gedaan maakt niets uit.
Ik ben er vanaf. (Nu nog zo houden)
Ik vind het niet normaal dat een moderator (onder andere) mij uitmaakt voor bakvis.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Re het volgende:
uhmmmm kunnen we het netjes houden stelletje bakvissen
Jankzakzuigerbakvisquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat een moderator (onder andere) mij uitmaakt voor bakvis.
Ik heb bij deze ook een topic-report gemaakt!
Ik zit nog op een ander forum.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen en heb je vorige topics niet gelezen en wil ook niet meteen gaan roepen ik geloof er allemaal niks van maar ik heb ervaring met niet zulke lieve vriendjes en ik snap dat je soms in dingen trapt waar mensen die op een afstandje oordelen denken jeetje waarom?!!??!! Maar ik vind het ergens wel typisch dat je je er blijkbaar meerdere topics op fok over maakt...
Het is kut en klote voor je allemaal serieus maar je verhaal komt in mijn ogen wel wat tegenstrijdig over... Misschien zou je ook meer uit een echt lotgenoten forum kunnen halen dan uit fok?
Naja succes met alles
Hij had het wel verwacht denk ik,maar dit is gewoon weer een van zijn spelletjes, ik moet het nu erg vinden dat het hem zogenaamd niks kan schelen... (En het werkt ook een beetje)quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Xennia het volgende:
Hij is niet eens overstuur als je vertelt dat je na een jarenlange relatie weg gaat, met zijn kinderen? Nou, dat zat diep dan.
Dat zei ik ook tegen hemquote:Knap staaltje manipulatie. Hij heeft kennelijk nog steeds zo veel macht over je dat hij je kan laten twijfelen aan jezelf. Maar weet je, eigenlijk doet het er niet toe of jij nou moeilijk bent, of niet. De relatie tussen jullie werkt niet en dus trek jij je conclusies.
Goed idee,naar de zuidpoolofzoquote:Geef hem een enkele reis![]()
Goede tip, nu nog kijken of ik deze raad op kan volgen.quote:Ja, zijn ego doet vast pijn, niet zijn hart zo te lezen.
Tip: reageer gewoon niet meer op enkele zuigers hier, zo houd je het gezeik zelf in stand en verpest je je eigen topic. Je hoeft uiteindelijk aan niemand verantwoording af te leggen, enkel aan jezelf (en aan je kinderen als ze wat ouder zijn en vragen gaan stellen).
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:50 schreef Copycat het volgende:
Hartstikke goed gedaan, Rondje!
Wat een misselijke spelletjes speelt hij met je. Goed dat je niet meer met je laat sollen en dat langzaam maar zeker de kleppen voor je ogen verdwijnen.
Maar hier komen ook een heleboel mensen die zich nooit in je kunnen verplaatsen en niet zo goed aardig kunnen reageren (waar ik zelf ook onder val hoor daar niet van)quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik zit nog op een ander forum.
Ik heb dit opfok gezet omdat het hier wat drukker is en de mensen wat feller reageren, zo blijf ik zelf scherp
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat een moderator (onder andere) mij uitmaakt voor bakvis.
Ik heb bij deze ook een topic-report gemaakt!
Dat vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hier komen ook een heleboel mensen die zich nooit in je kunnen verplaatsen en niet zo goed aardig kunnen reageren (waar ik zelf ook onder val hoor daar niet van)
En veel mensen die hier komen, komen niet om andere tips te geven maar om te zeuren
Naja over je kinderen ben ik het ook niet met je eens hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:07 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg.
Nu vind ik het een vervelend omdat kennelijk getwijfeld wordt aan mijn liefde voor mijn kinderen.
Maar als mensen me niet geloven, moet ik me blijven verdedigen en dat vind ik niet erg, dat maakt dat ik erover na blijf denken.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja over je kinderen ben ik het ook niet met je eens hoor
Ik zeg niet dat je niet van ze houd
Maar zeggen dat je kinderen het niet door hebben omdat je er niet geschreeuwd word en zo vind ik echt enorm enorm naief maar ja
Ga danquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat ze die spanning best voelen (Van mij) en dat ze best weten dat er ruzie is, maar ook dat ze er eigenlijk nooit ECHT bij (betrokken) zijn. Ik ben niet achterlijk, dat ze het merken, merk ik heus wel aan hen.
Ik kan nu toch niets veranderen voor hen, eerst moet het veranderen voor mij, ik kan echt niet nu ineens die spanning van me af schudden, ik probeer altijd zo min mogelijk te laten merken, meer kan ik niet doen.
Als ik weg ben, wordt het voor mij rustiger, dus ook voor hen.
Wat kan ik er verder nog over zeggen dan?
Nee,op het moment is het ook allemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
Als je er zo over nadenkt (kunt denken) beoordeel je het of idd helemaal verkeerd of het is allemaal zo vreselijk nog niet
Sorry hoor
Nu ben ik echt weg
Film kijken
Ga er nou gewoon niet op in, de beste man heeft niet eens de moeite genomen al je posts te lezen en jij blijft hem te woord staan en in herhaling vallen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee,op het moment is het ook allemaal niet zo erg.
Op het moment doet hij alleen maar flauw en kinderachtig, niet boos.
Ik ben dus idd niet bang dat hij gaat slaan ofzo.
En ik blijf mezelf wijsmaken dat het wel meevalt, dat hij helemaal niet zo erg is... Dat zit er in geroest denk ik.
Vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga er nou gewoon niet op in, de beste man heeft niet eens de moeite genomen al je posts te lezen en jij blijft hem te woord staan en in herhaling vallen.
Waar is je ''vriend'' eigenlijk nu?
Jij ging je toch niet meer achter de computer zitten ergeren en een film kijken, vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vrouw
En ik heb ze ondertussen natuurlijk wel allemaal gelezen alleen bij mn eerste post niet
Kinderen liggen in bed, vanmiddag waren ze spelen bij vriendjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:56 schreef kalemero het volgende:
Waar zijn de kinderen nu, vraag ik me eerder af..en dat ze zoveel tijd heeft om online te zijn met kinderen..en eventueel een man..
Reklamequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij ging je toch niet meer achter de computer zitten ergeren en een film kijken, vrouw
Waarom zou ze? Die kinderen worden niet gemept want anders zou die 'Rondje' dat ook wel verteld hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Dat doe je om de situatie voor jouw beleving draaglijker te maken. Je weet dat de realiteit veel harder is, maar de realiteit doet te veel pijn en roept te veel "waarom?" vragen op..quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Rondje het volgende:
En ik blijf mezelf wijsmaken dat het wel meevalt, dat hij helemaal niet zo erg is... Dat zit er in geroest denk ik.
Dat heeft inderdaad weinig zin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:
Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Dat zou ik ook heel dringend willen adviseren. Zorg dat je een noodplan hebt. Dat je weet waar je naar toe kunt als het echt gevaarlijk wordt. Zo te lezen is die kerel een ongeloofelijk en onvoorspelbare engerd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef Escaflowne het volgende:
In praktisch opzicht raad ik je aan om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk een veilige verblijfplaats te kunnen vinden (een beetje overdrijven bij de gemeente/woningcoorporaties kan nu ook heus geen kwaad hoor, ze laten je sowieso wel veel langer wachten dan je lief is) en vooral niet je vriend te informeren van je toekomstige verblijfplaats.
Nee hoor, dat wil ik niet. Ik kan heel goed mijn eigen conclusies trekken!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Rondje het volgende:
[..]
Kinderen liggen in bed, vanmiddag waren ze spelen bij vriendjes.
Vriend is een of andere film aan het kijken bij een vriend van hem.
Verder nog vragen,of zou ik eigenlijk aan hem of de kindjes vastgelijmd moeten zijn?
Als je wil dat ik zeg dat ik uit mijn nek lul, heb je pech. Dat gebeurt niet.
Je hebt niet gezien waar ik op reageerde.quote:
Na een aantal tikkies mag er best een lampje gaan branden. Nog wat verkrachtingen er overheen en je laat jezelf maar vooral je kinderen in zo een omgeving rondwandelen? Dan is niet alleen je partner meer schuldig en is voor sommige mensen de empathie foetsie.quote:[..]
Ja, zodra haar vent 1 keer uitviel tegen haar had ze gelijk alles op moeten pakken en weg moeten lopen.
Maar zo werkt het niet in de het echte leven (gelukkig), daar moet eerst een emmer vollopen. Dat die emmer nu eenmaal bij de een groter is dan bij de ander, swah.
Omdat ik vind dat ze wel wat eerder weg had mogen gaan lijd ik aan tunnelvisie en woon ik bij mijn moeder thuis die nog mijn sokken stopt. Analytisch net zo sterk als TS een maandje terug, zie ik.quote:[..]
Eerder een bevestiging van tunnelvisie van bepaalde gebruikers die verkeren in een bepaalde leeftijd. Ik noem geen namen, ik wijs alleen jouw kant uit.
Dan zijn wij het eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik wilde eigenlijk een half jaar geleden gaan, Ik heb spijt dat ik dat niet gedaan heb omdat hij zei dat het beter zou gaan.
Het is niet zo dat dit nu ineens uit de lucht komt vallen.
En ik geef niet alleen mezelf de schuld, dat zou pas een gebrek aan zelfrespect tonen,ik geef mezelf wel ook de schuld.
Ik denk wel dat het verstandig is, wat heb je er dan van geleerd?quote:Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Succes!quote:Ik wilde gewoon altijd te graag dat hij lief was voor me, en ik probeerde maar vast te houden aan de hoop dat hij dat zou zijn.
Nu niet meer,en of dat nu komt door peer pressure (zoals jij het noemt) of doordat ik eindelijk eens die oogkleppen af heb gedaan maakt niets uit.
Ik ben er vanaf. (Nu nog zo houden)
Nee joh, ik praat natuurlijk nooit met mijn kinderen,ik bedoel, waarom zou ik, ik heb internet toch?!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:16 schreef kalemero het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wil ik niet. Ik kan heel goed mijn eigen conclusies trekken!
Je herinnert je dus dat ik al eerder zo'n vraag heb gesteld,[gezien je reactie]...wat op zich eigenlijk niet zo raar is, als ik zie hoeveel tijd je op dit forum [en daarnaast nog een andere] besteedt..Tel daarbij je werk nog bij op..
Kinderen hebben aandacht nodig..en ik heb het idee dat je meer aandacht besteedt aan een forum gezien de tijden van je posting...en dat al 3-4 topics lang. Misschien dat je daarom het idee hebt dat ze er vrij weinig van merken wat er speelt?? Heb je het wel eens direct aan hun gevraagd hoe of wat ze ervaren in hun leventje???
Denk het niet he...
Verder heb ik geen vragen..voor alsnog.
Dat ik niet meer blijf hangen aan zo'n eikel?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk wel dat het verstandig is, wat heb je er dan van geleerd?
Succes iigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag...
Al vind ik dat maar raar.
Rondje, ik twijfel er niet aan dat je een goede moeder bent. Het weggaan bij je vent in deze situatie is juist een teken van goed moederschap! Dit is geen voorbeeld voor je kinderen... Voor je het weet denken zij dat het normaal is dat een man zijn vrouw zo behandelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:33 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee joh, ik praat natuurlijk nooit met mijn kinderen,ik bedoel, waarom zou ik, ik heb internet toch?!![]()
Meestal zit ik op mijn werk als ik post.
Dat weten mijn collega's, ze weten ook dat ik bezig ben met weggaan en dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit. Ik ben misschien iets teveel bezig met het omgooien van mijn leven, maar dat is omdat ik het heel erg moeilijk vind om me los te weken van hem, ik heb dit gewoon nodig, tot ik weer wat lekkerder in mijn vel zit.
Mijn kinderen krijgen aandacht genoeg en ik vind het niet prettig dat er maar doorgehamerd word op mijn moederschap.
Ik ben een goede moeder, dat vindt zelfs hun vader, dus ik ga niet meer op dit gezeik in.
Ze heeft ergens geschreven dat vrienden het vroeger wel zagen. Maar dat de laatste tijd (lees meer dan een jaar) het nauwelijks gebeurd of dat hij sloeg waar vrienden het niet zo snel zagen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
(heb niet alle drie de topics gelezen, dus kan zijn dat ik die discussie gemist heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |