Omdat het advies daar oprechter is dan op fok? Het is vrij obvious dat TS gewoon wegmoet bij die vent van haar... daar hoef je echt geen psychologie-achtergrond voor te hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:18 schreef Shitonya het volgende:
voor iets serieus kun je beter naar een psychologie forum en niet naar fok..
we zijn er ook nog om het puber gehalte wat in te dimmen hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:36 schreef Shitonya het volgende:
klopt, maar fok staat bekend om het hoge 'puberale humor' gehalte en het hoge zeik-gehalte. De kans op serieuze reacties is dus groter op een serieuzer forum en dan moet je niet bij fok zijn. Dan is het aardig logisch dat de helft uit gezeik bestaat, waarna de ts gaat zeveren. Terwijl dat laatste onzin is, omdat je zoiets kunt verwachten als je je privé zaken op een forum als deze zet.
Ten eerste: volgens mij is ze nog niet weg bij haar vent, dus dat slotje lijkt me wat voorbarig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Shitonya het volgende:
Dat geloof ik best, maar jullie hebben geen 1000 ogen die alles elk moment kunnen filteren, dus fokkers zullen zich heus niet anders dan gebruikelijk opstellen. Ik adviseer deze Ts simpelweg naar een serieuzer forum als ze enkel normale reacties wilt, omdat zoiets een betere keuze is dan fok.
Ach, wat maakt het ook uit. Ze heeft overigens al voldoende reacties gehad, dus hier zou beter een slotje op kunnen.
het advies kan dan beter zijn om gewoon naar een psycholoog te gaan en dat zit er volgens mij wel in... behalve als het topic echt volgebaggerd wordt zal het gewoon naar beneden zakken in de topiclijst op een gegeven moment.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Shitonya het volgende:
Dat geloof ik best, maar jullie hebben geen 1000 ogen die alles elk moment kunnen filteren, dus fokkers zullen zich heus niet anders dan gebruikelijk opstellen. Ik adviseer deze Ts simpelweg naar een serieuzer forum als ze enkel normale reacties wilt, omdat zoiets een betere keuze is dan fok.
Ach, wat maakt het ook uit. Ze heeft overigens al voldoende reacties gehad, dus hier zou beter een slotje op kunnen.
Rondje,quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Rondje het volgende:
Ik weet niet in hoeverre hij "gevaarlijk" is.
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
In het begin bleef hij doorslaan, dat doet hij niet meer.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.
Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
En ik denk van niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
Daarbij denk ik dat TS prima is staat te is kaf van het - soms ook confronterende - koren te scheiden.
Bemoei je er dan niet meequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef NED het volgende:
[..]
En ik denk van niet.
Komop zeg, een vent die je finaal toto slaat blijf je toch niet bij?!
En dan achteraf gaan lopen miepen en zeiken en weet ik wat al dies meer?
Dan ben je bij mij aan de verkeerde
Ik denk idd ook dat TS hier wat naief in is. Een man die je met voorwerpen heeft geslagen en verkracht, de volledige controle over je gewend is, kan wel eens rare sprongen maken wanneer hij de controle en macht verliest. Ik neem aan dat MW daar nog wel tips en nazorg voor gaat gevenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Inekris het volgende:
De stap die jij nu neemt geeft alle aanleiding tot agressie. (Wellicht ben ik wat overbezorgd, maar toch).
Het lijkt me een man met een tzt stalkersmentaliteit...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat TS hier wat naief in is. Een man die je met voorwerpen heeft geslagen en verkracht, de volledige controle over je gewend is, kan wel eens rare sprongen maken wanneer hij de controle en macht verliest. Ik neem aan dat MW daar nog wel tips en nazorg voor gaat geven
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
Daarbij denk ik dat TS prima is staat te is kaf van het - soms ook confronterende - koren te scheiden.
Wauw, ik vind het wel stoer van je. En ik ben blij dat het betrekkelijk goed is gegaan, maar jezus, wat een eikel zeg. Niet naar luisteren hoor, die onzin van "ik heb mezelf niet kunnen zijn" ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Nou.
Ik heb het toch gezegd, dat ik weg wil.
-knip-
Hij voelt zich wel op zijn pik getrapt trouwens.
En ik zit ook op een ander forum, dus daar krijg ik ook tips enzo, die mensen zijn idd wat serieuzer, maar niet zo streng voor me.
En dat vind ik juist wel fijn hier.
Ik geloof niet dat ze daarmee kunnen helpen, wel als ik in de opvang terecht zou komen, maar dat hoop ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het wel stoer van je. En ik ben blij dat het betrekkelijk goed is gegaan, maar jezus, wat een eikel zeg. Niet naar luisteren hoor, die onzin van "ik heb mezelf niet kunnen zijn" ofzo.
Nu inderdaad maar snel een huisje vinden voor hij er anders over gaat denken, en sowieso, ik ben bang dat die gekke pesterij'tjes van hem nu een hoogtepunt gaan bereiken.
Kan je misschien MW bellen, vragen of er vaart achter een woning gezet kan worden?
Dit zijn wel klassieke vormen van controle gedrag van manlief...quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.
Mijn kinderen zijn prioriteit nr 1, dat jij je dat niet kan voorstellen omdat ik er verder weinig over zeg, zegt imo maar heel weinig over mij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:53 schreef Kreator het volgende:
In één van de andere topics heb je het over je kinderen. Wat is er dan zo belangrijk aan de katten? Ik begrijp dat niet zo goed, die prioriteitsstelling van je.
Het komt nogal egoistisch op mij over, je hebt het nérgens over 'goh het is ook beter voor de kinderen' of iets dergelijks, terwijl dat toch zorg nummer 1 zou moeten zijn met een man die slaat (wie weet slaat hij de kinderen ook). Vind je dat zelf ook niet een beetje raar? 4 topics en slechts 2 zinnetjes over je kinderen? Wat vinden zij ervan? Wat ga je met de kinderen doen?
*wacht op het boek*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |