abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:08:46 #51
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57328147
Zijn moeder werd door zijn vader geslagen, hij en zijn broer ook. En niet zo'n beetje ook.
Moeder was een sloofje, vrouwen waren ondergeschikt.
Zijn vader behandelde zijn moeder net zoals hij mij, alleen deed hij het opvallender.
Hij zei gewoon dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij haar helemaal niet wilde, maar dat ze toch bleef.

Als we daar op bezoek gingen, kregen de mannen allemaal koffie en de vrouwen niets, of je ging het zelf pakken.
Heel raar allemaal.

Ik had niet in de gaten dat hij net zo was, hij kon het beter verbergen. Ik dacht in het begin dat hij grapjes (okee, heel stomme) maakte als hij me beledigde ofzo, nam hem niet serieus.
Het gaat zo langzaam.
Nu ben ik zover dat ik min of meer geloof dat er nooit een ander zal zijn die me zal willen en dat ik altijd alleen zal blijven.

Natuurlijk weet ik dat dat onzin is, ik ben best leuk, maar toch knaagt het en zit het in mijn achterhoofd.
Of dat ze me alleen zouden willen om een keer te neuken...
Dat ik hoerig ben...

Dat gaat wel over, maar dat duurt even.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:18:28 #52
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57328331
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef NED het volgende:

[..]

Is die vriend van jou een oerhollandse knaap?
Of is het er eentje uit het Midden-Oosten?
Hij is gewoon Nederlands.
Komt uit een dorp.
ook geen andere vorm
pi_57328392
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Rondje het volgende:
Zijn moeder werd door zijn vader geslagen, hij en zijn broer ook. En niet zo'n beetje ook.
Moeder was een sloofje, vrouwen waren ondergeschikt.
Zijn vader behandelde zijn moeder net zoals hij mij, alleen deed hij het opvallender.
Hij zei gewoon dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij haar helemaal niet wilde, maar dat ze toch bleef.

Als we daar op bezoek gingen, kregen de mannen allemaal koffie en de vrouwen niets, of je ging het zelf pakken.
Heel raar allemaal.

Ik had niet in de gaten dat hij net zo was, hij kon het beter verbergen. Ik dacht in het begin dat hij grapjes (okee, heel stomme) maakte als hij me beledigde ofzo, nam hem niet serieus.
Het gaat zo langzaam.
Nu ben ik zover dat ik min of meer geloof dat er nooit een ander zal zijn die me zal willen en dat ik altijd alleen zal blijven.

Natuurlijk weet ik dat dat onzin is, ik ben best leuk, maar toch knaagt het en zit het in mijn achterhoofd.
Of dat ze me alleen zouden willen om een keer te neuken...
Dat ik hoerig ben...

Dat gaat wel over, maar dat duurt even.
Ik ben blij dat je weet dat het onzin is. En dat het overgaat.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:37:38 #54
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57328678
Dat jij bij hem bent gebleven is, vreemd genoeg, een heel gewone zaak, en een van de meer intrigerende raadselen van dde mens. Waarom blijft men bij zijn/haar beul? Massa's mishandelde vrouwen blijven in hun situatie.

Heel knap van je dat je deze stap hebt gezet. Nog knapper dat je het geduld kan opbrengen om in de situatie te blijven tot je een eigen woonruimte hebt. Of het verstandig is, is een tweede. In ieder geval zou ik, als ik jou was, een noodplan achter de hand houden.

Probeer je niet te laten ringeloren door je vriend, ja vriend is een wat cru woord hier, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Sterkte
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:42:35 #55
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57328755
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Inekris het volgende:
Dat jij bij hem bent gebleven is, vreemd genoeg, een heel gewone zaak, en een van de meer intrigerende raadselen van dde mens. Waarom blijft men bij zijn/haar beul? Massa's mishandelde vrouwen blijven in hun situatie.

Heel knap van je dat je deze stap hebt gezet. Nog knapper dat je het geduld kan opbrengen om in de situatie te blijven tot je een eigen woonruimte hebt. Of het verstandig is, is een tweede. In ieder geval zou ik, als ik jou was, een noodplan achter de hand houden.

Probeer je niet te laten ringeloren door je vriend, ja vriend is een wat cru woord hier, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Sterkte
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
En dat wil ik dus echt niet meer.
ook geen andere vorm
pi_57328884
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:

[..]

Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
Deze topics gewoon blijven schrijven en lezen...En laten we hopen dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:52:34 #57
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57328982
quote:

[..]

Slim en verstandig zijn twee dingen. Ik doelde meer op dat blijkt dat hij toch een stuk gevaarlijker lijkt te zijn dan tot nu toe. Uit je posts had ik al begrepen dat een voorzetting van de relatie niet een optie is hoor
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:00:14 #58
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57329121
Ik weet niet in hoeverre hij "gevaarlijk" is.
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
In het begin bleef hij doorslaan, dat doet hij niet meer.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.

Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
ook geen andere vorm
pi_57329124
quote:

[..]

Het is heel goed dat je dit wilt, maar het doen,.. dat is het allermoeilijkste..
Succes!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:14:36 #60
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57329354
Goede keuze , zal vast een moeilijke zijn maar als je er zelf achterstaat (en dat doe je) dan ben je al half way.
Suc6 !!!
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_57330643
Laat je door niemand een schuldgevoel aanpraten. Het enige waar je verantwoordelijk voor bent zijn je kinderen, want die lijden eronder als dit doorgaat.
Neem alle, maar dan ook alle, voorzorgsmaatregelen. MW kan die vertellen. Als die achteraf niet nodig bleken, des te beter.
En zie niet af van alimentatie, omdat je er helemaal genoeg van hebt (hoewel dat heel begrijpelijk is). Je moet ook aan de toekomst denken. En als je alleen voor je kinderen moet zorgen, kun je niet makkelijk meer gaan verdienen.
pi_57330732
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Rondje het volgende:
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.

Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?
pi_57331024
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:55 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dan wil ik je wel even vertellen dat ik altijd alles op mezelf heb betrokken.
Het zal wel aan mij liggen, want ik ben kwaad geworden toen hij zei dat ik een hoer ben.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb de was niet opgevouwen.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb hem niet zijn zin gegeven.
En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.

Ik vind het heel knap dat je de stap gezet hebt en ja, er gaat vast en zeker nog een hoop gedonder van komen. Hij zal absoluut gaan etteren, daar kun je vergif op innemen.

Maar uiteindelijk zul je merken dat het beter is. Beter voor jou, beter voor je kinderen.

Heel veel succes.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:53:45 #64
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57331292
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?
Ik had niet zoveel echte vrienden.
In het begin was het overduidelijk,maakte ik er ook geen geheim van.
Ik bedoel, hoe vaak kun je zeggen dat je tegen de deur bent gelopen? Het viel wel op.
Ik had niet veel vrienden over na een tijdje, logisch ook ,ik was toch niet weggegaan.

Later ben ik gaan vertellen dat het over was, dat hij me niet meer sloeg. Dat was bijna waar, want het gebeurde niet vaak meer, maar het is nooit gestopt... een half jaar geleden is de laatste keer geweest, dat is denk ik een record.
Hij raakte me ook niet meer op van die opvallende plekken,dus ik kon gewoon niets zeggen, want je zag het niet.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:56:15 #65
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57331343
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.

Ik vind het heel knap dat je de stap gezet hebt en ja, er gaat vast en zeker nog een hoop gedonder van komen. Hij zal absoluut gaan etteren, daar kun je vergif op innemen.

Maar uiteindelijk zul je merken dat het beter is. Beter voor jou, beter voor je kinderen.

Heel veel succes.
Dat weet ik, daarom wil ik ook weg.
Rust lijkt me heerlijk, niet bang hoeven zijn hoe zijn pet staat als ik thuiskom... Iets fijners kan ik me haast niet voorstellen.
ook geen andere vorm
pi_57333412
goed zo meid, je klinkt al een stuk standvastiger.

Krijg je bij MW ook tips over hoe je hem het beste kunt vertellen dat je weg gaat?
Zorgen zij ook voor nazorg wanneer je weg bent en je zelf en je zelfbeeld weer bij elkaar moet zien te rapen?
pi_57333662
Nogmaals blij dat je er nu weggaat en ben niet bang dat je weer zo iemand krijgt of dat niemand je weer wil.

je weet (hopelijk) nu dat dit geen goede relatie is en bij de volgende wel gelijk weggaat. word allen niet te bang om een nieuwe aan te gaan uit angst dat je in eenzelfde relatie terecht komt. je weet nu hoe het is en je kunt de tekenen herkennen. ga dan gelijk weg en denk niet dat het jouw schuld is en wacht niet af.

succes en je komt de juiste nog wel tegen. misschien pas over 30 jaar, maar beter laat dan nooit en beter nooit dan een soortgelijke.
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:41:56 #68
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57333741
hoe voel je je ts?

[ Bericht 49% gewijzigd door JamesBrownie op 12-03-2008 19:47:30 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_57333824
Ik begon me al af te vragen hoe dit verhaal afgelopen was.... doet me goed om dit te lezen. Ik hoop oprecht voor betere tijden voor jou en je kids. Respect dat je de knoop eindelijk doorgehakt hebt. Tijd om die fucking cirkel voor altijd te doorbreken.... voor jezelf maar ook voor je kinderen. Die hebben recht om op te groeien in een omgeving waar hun moeder veilig is en het respect krijgt dat ze verdient.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:47:00 #70
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57333856
Tips over hoe ik het kan brengen weet ik niet, ik denk dat dat heel erg verschilt.
Ik wil het gewoon niet zeggen en dan ineens weg zijn eigenlijk maar dat zal niet werken.

Ik weetwel zeker dat ik wil gaan, liefst voor juni weg zijn, weet niet of dat zal lukken, misschien moet ik anders toch een andere (tijdelijke) oplossing zoeken.

Ik voel me best goed eigenlijk. In de war en boos en verdrietig,maar wel zeker, op het moment, en strijdvaardig.
en het idee dat ik over een tijdje gewoon rust heb, is echt het beste wat ik me voor kan stellen.
ook geen andere vorm
pi_57334542
Ik heb nooit geweten dat dit allemaal speelde bij je.... en nu ik het wel weet ben ik dubbel zo blij dat je deze beslissing genomen hebt. Je moet daar weg, dat mag duidelijk zijn, en ik hoop dat dat snel zal zijn...

*Knuffel*
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_57334953
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef n0a het volgende:
Misschien vind je een blijf van mij lijf huis niet nodig, maar je kan iig voorbereiden voor het geval dat.

Zou op zijn minst een tas met eigen kleding en de die van de kinderen klaar hebben staan. Kattenvoer/bak bij elkaar. Evt nr van een taxicentrale in je telefoon zetten. Zodat als je snel weg moet dat ook kan.

Maar die spullen moet je dan niet bij jezelf thuis hebben staan. Je moet ervoor zorgen dat je een noodtas bij je moeder, of bij vrienden of zo hebt staan.
En dat je daar evt je belangrijke papieren, of kopieën daarvan, ook alvast daar hebt. Een soort 'vluchttas' voor als het escaleert.... Doen hoor!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_57337017
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:47 schreef Rondje het volgende:
Tips over hoe ik het kan brengen weet ik niet, ik denk dat dat heel erg verschilt.
Ik wil het gewoon niet zeggen en dan ineens weg zijn eigenlijk maar dat zal niet werken.
Nee, helaas zeker omdat hij de vader van je kinderen is,zul je in enige vorm altijd met hem te maken hebben.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:08:39 #74
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57337492
Meid, ik heb je verhaal gelezen en wat reacties van je tussendoor, weet nu ff niet wat te zeggen. Wel dat ik het moedig van je vind dat je er wat aan gaat doen en ik hoop echt van harte dat je het gaat doorzetten.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:18:28 #75
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57337825
voor iets serieus kun je beter naar een psychologie forum en niet naar fok..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_57337897
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:18 schreef Shitonya het volgende:
voor iets serieus kun je beter naar een psychologie forum en niet naar fok..
Omdat het advies daar oprechter is dan op fok? Het is vrij obvious dat TS gewoon wegmoet bij die vent van haar... daar hoef je echt geen psychologie-achtergrond voor te hebben.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:36:02 #77
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57338431
klopt, maar fok staat bekend om het hoge 'puberale humor' gehalte en het hoge zeik-gehalte. De kans op serieuze reacties is dus groter op een serieuzer forum en dan moet je niet bij fok zijn. Dan is het aardig logisch dat de helft uit gezeik bestaat, waarna de ts gaat zeveren. Terwijl dat laatste onzin is, omdat je zoiets kunt verwachten als je je privé zaken op een forum als deze zet.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:37:12 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57338478
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:36 schreef Shitonya het volgende:
klopt, maar fok staat bekend om het hoge 'puberale humor' gehalte en het hoge zeik-gehalte. De kans op serieuze reacties is dus groter op een serieuzer forum en dan moet je niet bij fok zijn. Dan is het aardig logisch dat de helft uit gezeik bestaat, waarna de ts gaat zeveren. Terwijl dat laatste onzin is, omdat je zoiets kunt verwachten als je je privé zaken op een forum als deze zet.
we zijn er ook nog om het puber gehalte wat in te dimmen hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 12-03-2008 23:15:05 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:42:38 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57338673
Daarbij denk ik dat TS prima is staat te is kaf van het - soms ook confronterende - koren te scheiden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:44:50 #80
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57338765
Dat geloof ik best, maar jullie hebben geen 1000 ogen die alles elk moment kunnen filteren, dus fokkers zullen zich heus niet anders dan gebruikelijk opstellen. Ik adviseer deze Ts simpelweg naar een serieuzer forum als ze enkel normale reacties wilt, omdat zoiets een betere keuze is dan fok.
Ach, wat maakt het ook uit. Ze heeft overigens al voldoende reacties gehad, dus hier zou beter een slotje op kunnen.
pi_57338935
Ik denk dat het voor Rondje ook gewoon fijn is om hier behalve advies ook steun te krijgen. En volgens mij hebben we haar, met of zonder gezeik, best goed kunnen helpen.
pi_57338951
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Shitonya het volgende:
Dat geloof ik best, maar jullie hebben geen 1000 ogen die alles elk moment kunnen filteren, dus fokkers zullen zich heus niet anders dan gebruikelijk opstellen. Ik adviseer deze Ts simpelweg naar een serieuzer forum als ze enkel normale reacties wilt, omdat zoiets een betere keuze is dan fok.
Ach, wat maakt het ook uit. Ze heeft overigens al voldoende reacties gehad, dus hier zou beter een slotje op kunnen.
Ten eerste: volgens mij is ze nog niet weg bij haar vent, dus dat slotje lijkt me wat voorbarig.
Ten tweede: als er wat jou betreft een slotje op mag, en je hebt niets zinnigers te melden hier, negeer dit topic dan gewoon? Val ons (en met name ts) daar dan niet mee lastig!
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:50:22 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57338983
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Shitonya het volgende:
het advies kan dan beter zijn om gewoon naar een psycholoog te gaan en dat zit er volgens mij wel in... behalve als het topic echt volgebaggerd wordt zal het gewoon naar beneden zakken in de topiclijst op een gegeven moment.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:24:31 #84
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57340302
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Rondje het volgende:

Rondje,
Ik hoop dat jij dit leest met de intentie waar ik het mee schrijf. Jouw post is eigenlijk nog triester dan je OP. Het is eigenlijk dat jij blij bent dat hij niet meer zoveel slaat. Dat is de omgekeerde wereld. Ik begrijp het wel, maar de vermindering van de agressie, is zeker niet begin van een agressie vrije periode. Eerlijk gezegd lijkt het meer dat jij hem geen aanleiding geeft om te slaan. (En om meer redenen dan mij lief is, weet ik zeer goed waar ik het over heb).
De stap die jij nu neemt geeft alle aanleiding tot agressie. (Wellicht ben ik wat overbezorgd, maar toch). Natuurlijk ken jij hem het beste van ons allemaal hier, daar wil ik niks aan af doen, maar een redelijke gok is dat hoe dan ook, het verbreken van de relatie is een geweldig excuus om alles uit de kast te halen.
Het siert je dat jij je zorgen maakt om de katten, en ik zou die dan ook als eerste in veiligheid brengen, maar verlies het risico voor jezelf niet uit het oog.
pi_57340477
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
Daarbij denk ik dat TS prima is staat te is kaf van het - soms ook confronterende - koren te scheiden.
En ik denk van niet.

Komop zeg, een vent die je finaal toto slaat blijf je toch niet bij?!

En dan achteraf gaan lopen miepen en zeiken en weet ik wat al dies meer?
Dan ben je bij mij aan de verkeerde
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:31:31 #86
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57340790
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef NED het volgende:

[..]

En ik denk van niet.

Komop zeg, een vent die je finaal toto slaat blijf je toch niet bij?!

En dan achteraf gaan lopen miepen en zeiken en weet ik wat al dies meer?
Dan ben je bij mij aan de verkeerde
Bemoei je er dan niet mee
pi_57340851
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Inekris het volgende:
De stap die jij nu neemt geeft alle aanleiding tot agressie. (Wellicht ben ik wat overbezorgd, maar toch).
Ik denk idd ook dat TS hier wat naief in is. Een man die je met voorwerpen heeft geslagen en verkracht, de volledige controle over je gewend is, kan wel eens rare sprongen maken wanneer hij de controle en macht verliest. Ik neem aan dat MW daar nog wel tips en nazorg voor gaat geven
pi_57342283
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk idd ook dat TS hier wat naief in is. Een man die je met voorwerpen heeft geslagen en verkracht, de volledige controle over je gewend is, kan wel eens rare sprongen maken wanneer hij de controle en macht verliest. Ik neem aan dat MW daar nog wel tips en nazorg voor gaat geven
Het lijkt me een man met een tzt stalkersmentaliteit...
brrrrr En dat Ts er zo ingerold is, is niet zo verwonderlijk, zachtaardige mensen lopen wel vaker in de val bij zo een bruut.
Ze krijgen na verloop van tijd controle over je, omdat je ergens niet eens meer beter weet, het duurt dan al te lang allemaal om nog het besef te hebben, dat het echt niet normaal is.
Je weet het wel ergens. Maar hij weet zijn woorden vaak zo te draaien dat zij erin gelooft, omdat hij er zelf zo in gelooft. Je kunt heel onzeker worden van zulke mensen om je heen die je keer op keer met veel overtuiging weten te vertellen hoe slecht jij wel niet bent, en zijzelf, zij zijn ok!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:32:16 #89
189089 Gnuifje
I am not a fool
pi_57342719
Ik kan maar een ding zeggen, been there.... MW kan je trouwens helpen eerder een woonruimte te krijgen! Verder zou ik zeker verhuizen zonder hem in te lichten, als ie naar zn werk is of zo, je adres geheim houden ten allen tijde, nu en tot in de verre toekomst, en eventuele afspraken via MW laten lopen. Want hij, een super control freak (want zo zitten dat soort lui vaak in elkaar) gaat gigantisch kwaad worden en zal er alles aan gaan doen je het leven zuur te maken en zal daarbij ook niet schromen je kinderen daarvoor te gebruiken.
Dit klinkt heel zwaar, maar je kunt je beter op alles voorbereiden, zoals ik hier al veel goede tips gelezen heb. Ik wens je veel kracht, sterkte en doorzettingsvermogen!
pi_57342749
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik ook.
  donderdag 13 maart 2008 @ 05:28:38 #91
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57344360
Hola, totaal gemist deze.
TVP.

-edit-
Dit zijn de goeie berichten TS

Denk alleen wel dat je de situatie onderschat. Je geeft wsl meer info prijs aan die vriend van je dan je zou willen.

Ik zou zo snel mogelijk vertrekken. Ik weet niet hoe de situatie mbt woonruimte in jouw regio is, maar zo blanco zou ik daar niet veel van af laten hangen. Die katten kunnen bv ook ergens logeren ofzo. Voor alles is wel een oplossing te vinden als je wilt; daar geloof ik heilig in.

[ Bericht 88% gewijzigd door Flatline____ op 13-03-2008 06:04:17 ]
Gone.... :')
  donderdag 13 maart 2008 @ 06:06:17 #92
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57344386
P.s.: het wordt mss tijd om ook eens een fotoboek aan te maken
Er lopen ook nog goeie kerels rond, jeweetz...
Gone.... :')
  donderdag 13 maart 2008 @ 07:34:48 #93
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57344554
Nou.

Ik heb het toch gezegd, dat ik weg wil.
Hij vroeg ernaar, omdat hij merkt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Gisteren, we zijn gewoon gaan slapen, zonder verder moeilijk te doen.
Hij heeft wel veel wakker gelegen, dat merk ik altijd, want ik lig dan zelf ook wakker.

Vanmorgen begon hij over dat hij zich zo onder had laten sneeuwen en dat hij helemaal niet zichzelf kan zijn in onze relatie.
Ik ga dan zo twijfelen aan mezelf, als hij zoiets zegt, ben ik dan echt zo moeilijk? Hij zei dat hij zoveel heeft gegeven van zichzelf. Hij is wel veel veranderd, doet veel in huis(Teveel vindt hij zelf)
Hij begon weer over het huishouden afgelopen week, ik zei weer dat ik ziek was."Nou, dan ben je zeker altijd ziek?"

Ik zei dat ik geen ruzie wilde, nooit meer met hem en dat dat nou juist de reden is dat ik ga.
"O, dus jij ziet dat zelfook?"(Wat, volgens jou begin ik met ruziemaken?)
Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.

Het kan dus zijn dat ik over een week ofzo op straat sta.

Ik ben (nu iig) niet bang dat hij gaat slaan, wel dat hij me niet met rust laat en steeds van die opmerkingen blijft maken, maar goed, dat merk ik vanzelf.

1 voordeel, ik zei dat ik de katten meeneem en dat vindt ie goed.

Hij voelt zich wel op zijn pik getrapt trouwens.
En ik zit ook op een ander forum, dus daar krijg ik ook tips enzo, die mensen zijn idd wat serieuzer, maar niet zo streng voor me.
En dat vind ik juist wel fijn hier.
ook geen andere vorm
pi_57344597
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Nou.

Ik heb het toch gezegd, dat ik weg wil.
-knip-
Hij voelt zich wel op zijn pik getrapt trouwens.
En ik zit ook op een ander forum, dus daar krijg ik ook tips enzo, die mensen zijn idd wat serieuzer, maar niet zo streng voor me.
En dat vind ik juist wel fijn hier.
Wauw, ik vind het wel stoer van je. En ik ben blij dat het betrekkelijk goed is gegaan, maar jezus, wat een eikel zeg. Niet naar luisteren hoor, die onzin van "ik heb mezelf niet kunnen zijn" ofzo.
Nu inderdaad maar snel een huisje vinden voor hij er anders over gaat denken, en sowieso, ik ben bang dat die gekke pesterij'tjes van hem nu een hoogtepunt gaan bereiken.

Kan je misschien MW bellen, vragen of er vaart achter een woning gezet kan worden?
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:05:52 #95
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57344747
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Wauw, ik vind het wel stoer van je. En ik ben blij dat het betrekkelijk goed is gegaan, maar jezus, wat een eikel zeg. Niet naar luisteren hoor, die onzin van "ik heb mezelf niet kunnen zijn" ofzo.
Nu inderdaad maar snel een huisje vinden voor hij er anders over gaat denken, en sowieso, ik ben bang dat die gekke pesterij'tjes van hem nu een hoogtepunt gaan bereiken.

Kan je misschien MW bellen, vragen of er vaart achter een woning gezet kan worden?
Ik geloof niet dat ze daarmee kunnen helpen, wel als ik in de opvang terecht zou komen, maar dat hoop ik eigenlijk niet.
Ik kan wel urgentie vragen(En krijgen ws) maar dan kan het nog een half jaar duren en aangezien ik regelmatig in de top tien sta, is het misschien nog sneller om gewoon zelf te reageren, dat mag je niet meer doen als je urgentie hebt.
Een kennis van me heeft dus ook echt een half jaar moeten wachten met urgentie, bij haar man in huis...

Hij zei dat ik de bank mag hebben
Das met het bed net het enige wat ik absoluut niet wil hebben(vind het een fijne bank, maar dat was ons knuffelplekje)
ook geen andere vorm
pi_57344755
Ik zou vooral niet op pesterijtjes ingaan. En proberen zo snel mogelijk een huis te vinden. Het feit dat er nog kinderen bij zijn zal er denk ik ook voor zorgen dat je sneller een huis kan krijgen.

Als het kan zou ik ook anderen informeren. Wie weet kunnen ze je op een of andere manier helpen. Al is het helpen verhuizen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 08:53:14 #97
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57345125
In één van de andere topics heb je het over je kinderen. Wat is er dan zo belangrijk aan de katten? Ik begrijp dat niet zo goed, die prioriteitsstelling van je.
Het komt nogal egoistisch op mij over, je hebt het nérgens over 'goh het is ook beter voor de kinderen' of iets dergelijks, terwijl dat toch zorg nummer 1 zou moeten zijn met een man die slaat (wie weet slaat hij de kinderen ook). Vind je dat zelf ook niet een beetje raar? 4 topics en slechts 2 zinnetjes over je kinderen? Wat vinden zij ervan? Wat ga je met de kinderen doen?

*wacht op het boek*
pi_57345147
Jeetje wat een zet joh! Wat vreselijk dapper van je. Kun je je anders niet inschrijven bij direct wonen? Ik heb gehoord dat dat vrij snel gaat.
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:56:49 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57345172
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:

Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.
Dit zijn wel klassieke vormen van controle gedrag van manlief...
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:08:19 #100
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57345288
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:53 schreef Kreator het volgende:
In één van de andere topics heb je het over je kinderen. Wat is er dan zo belangrijk aan de katten? Ik begrijp dat niet zo goed, die prioriteitsstelling van je.
Het komt nogal egoistisch op mij over, je hebt het nérgens over 'goh het is ook beter voor de kinderen' of iets dergelijks, terwijl dat toch zorg nummer 1 zou moeten zijn met een man die slaat (wie weet slaat hij de kinderen ook). Vind je dat zelf ook niet een beetje raar? 4 topics en slechts 2 zinnetjes over je kinderen? Wat vinden zij ervan? Wat ga je met de kinderen doen?

*wacht op het boek*
Mijn kinderen zijn prioriteit nr 1, dat jij je dat niet kan voorstellen omdat ik er verder weinig over zeg, zegt imo maar heel weinig over mij.
Ik wil ze niet van hun vertrouwde school halen en van hot naar her meeslepen als het niet absoluut noodzakelijk is.

Bovendien kan hij mijn katten op MP zetten en verkopen, of gewoon ergens dumpen, dat kan hij met de kindjes niet doen, dus idd, je hebt gelijk, het is heel vreemd dat ik me druk maak om mijn katten.
ook geen andere vorm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')