exact wat ik wil zeggen.quote:
Dat is de juiste instelling!!!quote:Voor mij voelt het als een zwaktebod
Heb je de rest ook gelezen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef NED het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!!!
Ach, en als hij niet gedronken heeft is hij keilief en verkracht ie me niet en slaat ie me niet en misschien had ik het er ook wel zelf naar gemaakt!
Ja meid, jij komt er wel!
En het word pas helemaal een feest,quote:Ik heb geen idee hoe hij zal reageren..
Hij kan heel moeilijk gaan doen.
Ik heb de rest ook gelezen ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.
Echt waar, gatverdamme NED.
wat ben jij voor irritante verschijning, ga lekker naar ONZ johquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef NED het volgende:
[..]
En het word pas helemaal een feest,
zodra als hij dit topic leest!!
Als het niet hoeft liever niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Goede beslissing Rondje! En ik ben blij dat je het nu zelf ook een beetje ziet wat een lul het wel niet is.. Ik hoop dat je snel een huisje vindt, maar kan je tot die tijd niet bij een vriendin of je moeder logeren ofzo?
Nee, dat is in elk geval ook alweer een zwaktebodquote:En ik weet ook niet waarom ik zo lang ben gebleven, ik heb mezelf steeds wijsgemaakt dat het wel meeviel...
Dat is in elk geval 1 reden.
Misschien idd verstandig hem niet boos te maken voor je écht weg gaatquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Als het niet hoeft liever niet.
Mijn katten zitten bij hem en ik ben heel bang dat hij de sloten vervangt ofzo en ik mijn katten niet mee kan nemen als ik wel een huisje krijg.
Ik wil hem ook nog niet zeggen dat ik wegga, ik zie hem er voor aan om de dingen die ik graag mee zou nemen uit huis nog even snel te verkopen, of me op straat te zetten, of weet ik veel.
Ik wil het hem pas zeggen als ik een huisje heb, dan kan ik veilig weg.
En ik weet ook niet waarom ik zo lang ben gebleven, ik heb mezelf steeds wijsgemaakt dat het wel meeviel...
Dat is in elk geval 1 reden.
Je had dat ook gewoon op deze manier kunnen zeggen, zonder dat idiote sarcastische gedoe. Daar is het hier gewoon niet de plaats voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:03 schreef NED het volgende:
[..]
Ik heb de rest ook gelezen ja.
Ik zeg niet dat ze het zelf schuld is ofzo, helemaal niet, maar ze had al veel eerder bij die knakker weg kunnen gaan.
Dat had ongetwijfeld een hoop ellende gescheeld denk ik zomaar.
Overigens was die post niet negatief bedoeld hoor
Was. Niet is. Ik vind het al best sterk dat ze het doorheeft, dat ze zichzelf onwaarheden heeft wijsgemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:18 schreef NED het volgende:
[..]
Nee, dat is in elk geval ook alweer een zwaktebod
Ik vind het geen zwaktebod, zo voelt het.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef smammela het volgende:
ergens heeft NED wel een punt.. was hij ook al zo in jullie verkeringtijd?
waarom heb je dan uberhaupt kinderen met hem genomen?
en waarom vind je het een zwaktebod? omdat hij hier niks tegenin kan brengen? heeft hij jou ooit de mogelijkheid gegeven ergens tegein te gaan?
begrijp me niet verkeerd, ik vind het super van je dat je hem alsnog verlaat, maar had je dit niet eerder kunnen zien aankomen voor dat er kinderen waren en alles
Peer pressure.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:34 schreef Rondje het volgende:
Mensen zeiden (En zeggen) altijd tegen me:
"Wat een lekker ding!"
"Fijn dat hij zoveel in huis kan en doet!"
"Je kunt zo goed met hem praten"
"Als hij jou niet had gehad, zou ik het wel weten hoor! "
O ja, vast.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Peer pressure.
Alles voor de buitenwereld.
Wat mij betreft ben je net zo schuldig als hijzelf, bij alles wat er na de eerste escalatie is gebeurd.
Ik kan snel weg als het moetquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef n0a het volgende:
Misschien vind je een blijf van mij lijf huis niet nodig, maar je kan iig voorbereiden voor het geval dat.
Zou op zijn minst een tas met eigen kleding en de die van de kinderen klaar hebben staan. Kattenvoer/bak bij elkaar. Evt nr van een taxicentrale in je telefoon zetten. Zodat als je snel weg moet dat ook kan.
Goed zo, daar kunnen ze je vast vertellen wat je allemaal moet doen om het voor elkaar te krijgen, het zou natuurlijk wel mooi zijn dat je zo snel mogelijk onafhankelijk bent, een eigen huis hebt en zekerheid wbt je kinderen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:58 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik kan snel weg als het moet
Ik hoop dat het niet nodig is, maar het kan.
Ik heb trouwens dinsdag een vervolgafspraak, dus dat is redelijk op tijd.
Je hebt hem dan wel niet letterlijk een trap in zijn zak gegeven, maar dat ga je wel psychisch doen nu.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Rondje het volgende:
[..]
Als het niet hoeft liever niet.
Mijn katten zitten bij hem en ik ben heel bang dat hij de sloten vervangt ofzo en ik mijn katten niet mee kan nemen als ik wel een huisje krijg.
Ik wil hem ook nog niet zeggen dat ik wegga, ik zie hem er voor aan om de dingen die ik graag mee zou nemen uit huis nog even snel te verkopen, of me op straat te zetten, of weet ik veel.
Ik wil het hem pas zeggen als ik een huisje heb, dan kan ik veilig weg.
Hij merkt niet zo gauw iets hoor, en als hij wel iets merkt, kan het hem meestal weinig schelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:08 schreef Nies het volgende:
[..]
Je hebt hem dan wel niet letterlijk een trap in zijn zak gegeven, maar dat ga je wel psychisch doen nu.
Hij zal binnen de kortste keren doorhebben dat er bij jou iets broeit, en zo gauw hij door heeft wát zal hij verdomd nare streken uithalen.
Leg voor de zekerheid alvast de, voor jou, belangrijke papieren, foto's en kleding bij een vriend(in) of familie en schrijf belangrijke telefoonnr's (blijf-van-mijn-lijf-huis, politie, vriend-die-dichtbij-woont-en-kan-helpen-als-het-uit-de-hand-loopt)op een blaadje en houd dat bij je.
Even doorbijten nog en dan hebben jullie wél een leuk leven![]()
Succes!
Dit vind ik wel verontrustend. Hij lijkt me een beetje psychopathische trekjes hebben. Iemand die een ander niks gunt en je leven tot een hel maakt. Pas goed op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
Of hij wordt boos. Hij zegt ook altijd dat hij niet wil dat ik een ander krijg, dan maakt hij me nog liever af
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel verontrustend. Hij lijkt me een beetje psychopathische trekjes hebben. Iemand die een ander niks gunt en je leven tot een hel maakt. Pas goed op.
Is MW op de hoogte van zijn bedreigingen?
Een luie klootzak dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Rondje het volgende:
Ja.
Ik denk overigens niet dat hij er iets mee zal doen ofzo, hij driegt liever dan dat hij iets doet.
Totdat jij en de kids inderdaad een keer echt weggaan en er bij hem een knopje omgaat......quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk overigens niet dat hij er iets mee zal doen ofzo, hij driegt liever dan dat hij iets doet.
Hij is niet lui hoor, hij zegt gewoon: Als jij niet doet wat ik van je verwacht, kan ik niet anders dan slaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een luie klootzak dus.In dit geval is dat goed.
Wat een absurde logica.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Rondje het volgende:
Hij is niet lui hoor, hij zegt gewoon: Als jij niet doet wat ik van je verwacht, kan ik niet anders dan slaan.
Dan hoeft hij zich niet schuldig te voelen, hij heeft immers gewaarschuwd.
Nou ja, hij zal zich wel niet schuldig willen voelen.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij is niet lui hoor, hij zegt gewoon: Als jij niet doet wat ik van je verwacht, kan ik niet anders dan slaan.
En dat dreigen doet hij volgens mij ook omdat hij denkt dat ik dan sneller luister ofzo.
Is die vriend van jou een oerhollandse knaap?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
En dat dreigen doet hij volgens mij ook omdat hij denkt dat ik dan sneller luister ofzo.
Run for your lifequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Rondje het volgende:
Hij is gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef NED het volgende:
[..]
Is die vriend van jou een oerhollandse knaap?
Of is het er eentje uit het Midden-Oosten?
Ik ben blij dat je weet dat het onzin is. En dat het overgaat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Rondje het volgende:
Zijn moeder werd door zijn vader geslagen, hij en zijn broer ook. En niet zo'n beetje ook.
Moeder was een sloofje, vrouwen waren ondergeschikt.
Zijn vader behandelde zijn moeder net zoals hij mij, alleen deed hij het opvallender.
Hij zei gewoon dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij haar helemaal niet wilde, maar dat ze toch bleef.
Als we daar op bezoek gingen, kregen de mannen allemaal koffie en de vrouwen niets, of je ging het zelf pakken.
Heel raar allemaal.
Ik had niet in de gaten dat hij net zo was, hij kon het beter verbergen. Ik dacht in het begin dat hij grapjes (okee, heel stomme) maakte als hij me beledigde ofzo, nam hem niet serieus.
Het gaat zo langzaam.
Nu ben ik zover dat ik min of meer geloof dat er nooit een ander zal zijn die me zal willen en dat ik altijd alleen zal blijven.
Natuurlijk weet ik dat dat onzin is, ik ben best leuk, maar toch knaagt het en zit het in mijn achterhoofd.
Of dat ze me alleen zouden willen om een keer te neuken...
Dat ik hoerig ben...
Dat gaat wel over, maar dat duurt even.
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Inekris het volgende:
Dat jij bij hem bent gebleven is, vreemd genoeg, een heel gewone zaak, en een van de meer intrigerende raadselen van dde mens. Waarom blijft men bij zijn/haar beul? Massa's mishandelde vrouwen blijven in hun situatie.
Heel knap van je dat je deze stap hebt gezet. Nog knapper dat je het geduld kan opbrengen om in de situatie te blijven tot je een eigen woonruimte hebt. Of het verstandig is, is een tweede. In ieder geval zou ik, als ik jou was, een noodplan achter de hand houden.
Probeer je niet te laten ringeloren door je vriend, ja vriend is een wat cru woord hier, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Sterkte
Deze topics gewoon blijven schrijven en lezen...En laten we hopen dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
En dat wil ik dus echt niet meer.
Slim en verstandig zijn twee dingen. Ik doelde meer op dat blijkt dat hij toch een stuk gevaarlijker lijkt te zijn dan tot nu toe. Uit je posts had ik al begrepen dat een voorzetting van de relatie niet een optie is hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
Het is heel goed dat je dit wilt, maar het doen,.. dat is het allermoeilijkste..quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Rondje het volgende:
Ik weet niet in hoeverre hij "gevaarlijk" is.
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
In het begin bleef hij doorslaan, dat doet hij niet meer.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.
Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:55 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel even vertellen dat ik altijd alles op mezelf heb betrokken.
Het zal wel aan mij liggen, want ik ben kwaad geworden toen hij zei dat ik een hoer ben.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb de was niet opgevouwen.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb hem niet zijn zin gegeven.
Ik had niet zoveel echte vrienden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?
Dat weet ik, daarom wil ik ook weg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.
Ik vind het heel knap dat je de stap gezet hebt en ja, er gaat vast en zeker nog een hoop gedonder van komen. Hij zal absoluut gaan etteren, daar kun je vergif op innemen.
Maar uiteindelijk zul je merken dat het beter is. Beter voor jou, beter voor je kinderen.
Heel veel succes.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef n0a het volgende:
Misschien vind je een blijf van mij lijf huis niet nodig, maar je kan iig voorbereiden voor het geval dat.
Zou op zijn minst een tas met eigen kleding en de die van de kinderen klaar hebben staan. Kattenvoer/bak bij elkaar. Evt nr van een taxicentrale in je telefoon zetten. Zodat als je snel weg moet dat ook kan.
Nee, helaas zeker omdat hij de vader van je kinderen is,zul je in enige vorm altijd met hem te maken hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:47 schreef Rondje het volgende:
Tips over hoe ik het kan brengen weet ik niet, ik denk dat dat heel erg verschilt.
Ik wil het gewoon niet zeggen en dan ineens weg zijn eigenlijkmaar dat zal niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |