abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:10:33 #1
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57325076
Eerst even een korte intro voor mensen die de eerste topics niet hebben meegekregen:
Mijn vriend sloeg me, doet kleinerend en heeft zich een aantal keer onder invloed van drank aan me opgedrongen.
Ik heb een afspraak gemaakt bij Maatschappelijk werk.
Niet iedereen geloofde me hier op fok.

Nou.
Ik ben vanmorgen dus naar Maatschappelijk Werk geweest.
Ze hebben me redelijk wat verteld over wat ik nu kan doen.

Ik ga in elk geval niet blijven hangen.

Ze vertelden dat vrouwen daar meestal terecht kwamen na doorverwijzing door de politie en vonden het knap dat ik zelf had gebeld.
Voor mij voelt het als een zwaktebod, maar okee, als zij het knap willen noemen.

Ze vroegen of ik evt relatietherapie wilde, met hem, maar dat wil ik niet, niet meer.
Ik heb geen zin om nog twee jaar af te wachten of het helpt. Het zit er bij hem zo ingesleten, en hij wil niet toegeven dat wat hij doet fout is. Dan helpt dat toch niet.

Ik heb gezegd dat ik weg wil, ze vroegen of een blijf-van-mijn-lijf-huis een optie was, maar buiten dat je dan in een heel andere stad terecht kan komen, ben ik niet bereid toe de geven dat dat nodig zou kunnen zijn.
En ik sta regelmatig in de top tien bij de woningstichting, dus wie weet ben ik gauw aan de beurt.
Tot die tijd zing ik het wel zo'n beetje uit.

Ze hadden het over advocaten (Voor alimentatie, omgangsregeling, en om er zeker van te zijn dat ik krijg waar ik recht op heb, al zou ik het liefste gewoon gaan en laat de rest maar zitten, dan ben ik er vanaf) psychologen, zodat ik weer wat meer zelfvertrouwen krijg en over andere dingen die ik nodig zal hebben als ik ga (Ik verdien niet genoeg om in mijn eentje een gezin te onderhouden) dus kinderopvang, subsidies...

Maar ik moet bekennen dat ik niet heel goed heb geluisterd, omdat ik vrij overstuur was.

Ik ga dus weg, geen idee wanneer, maar dat ik ga, staat voor mij wel vast.

Gisteren zat de sleutel aan de binnenkant op de deur, dan kan ik hem niet openmaken van buiten.
Ik klopte op het raam of hij de deur open wilde doen (het regende)
Hij haalde de sleutel uit het slot, het was kennelijk teveel moeite om hem even om te draaien.
Ik kon wel binnen, maar dan nog.
Ik ben ziek geweest(39 graden koorts) en heb te weinig in huis gedaan, dit was zijn manier om me te straffen.

Dit soort dingen doet hij vaker. Vorig jaar heeft hij me eens met de kindjes en klasgenootjes die kwamen spelen buitengesloten door een sleutel aan de binnenkant van de deur te laten zitten. Ik had toen nog geen sleutel van de poort aan mijn bos zitten, dus kon er niet in. Om vijf uur was hij thuis en mocht ik binnen. Of rotzooi op de grond gooien en wachten tot ik het opdoe, dat soort flauwekul

Ik wilde de afgelopen tijd alleen maar dat hij me vast zou houden en zou knuffelen en dat heeft hij niet een keer gedaan, want als ik het vraag, zeur ik, of hij zegt: Als ik dat nu doe, komt het niet van harte

Nou, bij mij komt er niks meer van harte, ik heb genoeg van die stomme pesterijtjes. Hij zoekt het maar uit.

Ik ben boos, en moe en ik wil niet meer.
ook geen andere vorm
pi_57325174
Goed gedaan! (ik wist trouwens helemaal niet dat hij je ook sloeg.. )

En nu maar hopen hij je verder met rust laat. Hij klinkt namelijk als de uitverkoren persoon voor een straatverbod.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:16:12 #3
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57325177
Goede beslissing.
Sterkte.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57325380
Super goed van je dat je deze stap hebt genomen! Hulp vragen is zo moeilijk en jij hebt het toch gedaan.

Heb je nu nog een vervolgafspraak? Dan kun je de dingen die je niet hebt onthouden nogmaals vragen. Maar een vragenlijstje, op die manier vergeet je a. niets te vragen, en b. de antwoorden niet.

Heel veel sterkte de komende periode thuis. En hou vol hè!
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:27:35 #5
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57325395
Ik heb geen idee hoe hij zal reageren..
Hij kan heel moeilijk gaan doen.
Het zou ook kunnen dat hij na twee weken een ander heeft.
Ik denk wel dat hij niet zal ophouden met pesten, via de kindjes of mijn moeder ofzo...

Maar goed, eerst maar eens zien dat ik weg ben, dan merk ik daarna wel hoe hij reageert.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:32:08 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57325476
Mooi dat die knoop door is.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:35:33 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57325545
goeie en moeilijke beslissing

(referenties naar profiel kunnen best uitblijven vanaf nu)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57325573
Pff ts wat een eikel is die vent zeg!
Goeie stap gezet! Vind dat hij ziekelijk gedrag vertoond, dat doet denken aan een vrouwenhater.
Er is een boekje over, als liefde pijn doet en je weet niet waarom, wie de schrijfster is weet ik niet meer maar wel een interessant boek.
Sterkte
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:50:07 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57325838
Hartstikke goed gedaan, Rondje!
Wat een misselijke spelletjes speelt hij met je. Goed dat je niet meer met je laat sollen en dat langzaam maar zeker de kleppen voor je ogen verdwijnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57325864
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goede beslissing.
Sterkte.
exact wat ik wil zeggen.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57325878
Die gozer heeft zelf rap een maar pompen voor ze smoelwerk nodig. Hoe haal je het in je hoofd om vrouwen te slaan. Goede stap gezet TS.
pi_57325933
Goed om te horen Rondje! Inderdaad, snel een vervolgafspraak om die dingen die je niet meer weet nog een keer te kunnen vragen: lijken me wel belangrijke/handige zaken.

En ik zal duimen voor snel een huisje voor je. Tot die tijd, sterkte...ik hoop dat je wat kracht put uit het feit dat je deze beslissing hebt genomen.

Kutstreken zeg, trouwens
pi_57325947
quote:
Voor mij voelt het als een zwaktebod
Dat is de juiste instelling!!!

Ach, en als hij niet gedronken heeft is hij keilief en verkracht ie me niet en slaat ie me niet en misschien had ik het er ook wel zelf naar gemaakt!

Ja meid, jij komt er wel !
pi_57325992
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef NED het volgende:

[..]

Dat is de juiste instelling!!!

Ach, en als hij niet gedronken heeft is hij keilief en verkracht ie me niet en slaat ie me niet en misschien had ik het er ook wel zelf naar gemaakt!

Ja meid, jij komt er wel !
Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.

Echt waar, gatverdamme NED.
pi_57326001
quote:
Ik heb geen idee hoe hij zal reageren..
Hij kan heel moeilijk gaan doen.
En het word pas helemaal een feest,
zodra als hij dit topic leest!!

woensdag 12 maart 2008 @ 13:00:15 #16
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57326010
Goed gedaan Rondje, knap van je dat je doorzet en niet terugkrabbelt, hopelijk kom je er snel uit en krijgt hij de kans niet om raar te gaan doen.
Misschien is het een goed idee om de kinderen bij je moeder te laten logeren, dan hoef je niet aan hen te denken als je het aan hem gaat vertellen en je spullen gaat pakken, ook is het een goed idee om een afspraak te maken met een advocaat, om een convenant op te laten stellen voor de omgangsregeking van de kinderen en kinderalimentatie, op die manier zijn er buiten MW iig 2 mensen op de hoogte van je situatie en zijn je kinderen veilig.
Succes en heel veel sterkte.
be nice or go away
pi_57326065
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.

Echt waar, gatverdamme NED.
Ik heb de rest ook gelezen ja.
Ik zeg niet dat ze het zelf schuld is ofzo, helemaal niet, maar ze had al veel eerder bij die knakker weg kunnen gaan.
Dat had ongetwijfeld een hoop ellende gescheeld denk ik zomaar.

Overigens was die post niet negatief bedoeld hoor
pi_57326084
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef NED het volgende:

[..]

En het word pas helemaal een feest,
zodra als hij dit topic leest!!

wat ben jij voor irritante verschijning, ga lekker naar ONZ joh
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57326111
Ow kut, ik las MVV.
pi_57326133
Wat een lul van een vriend.

Waarom heb je het in hemelsnaam nog zolang bij hem uitgehouden? Vrouwen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:10:15 #21
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57326172
Goede beslissing Rondje! En ik ben blij dat je het nu zelf ook een beetje ziet wat een lul het wel niet is.. Ik hoop dat je snel een huisje vindt, maar kan je tot die tijd niet bij een vriendin of je moeder logeren ofzo?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57326271
ergens heeft NED wel een punt.. was hij ook al zo in jullie verkeringtijd?

waarom heb je dan uberhaupt kinderen met hem genomen?
en waarom vind je het een zwaktebod? omdat hij hier niks tegenin kan brengen? heeft hij jou ooit de mogelijkheid gegeven ergens tegein te gaan?

begrijp me niet verkeerd, ik vind het super van je dat je hem alsnog verlaat, maar had je dit niet eerder kunnen zien aankomen voor dat er kinderen waren en alles
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:15:34 #23
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57326275
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Goede beslissing Rondje! En ik ben blij dat je het nu zelf ook een beetje ziet wat een lul het wel niet is.. Ik hoop dat je snel een huisje vindt, maar kan je tot die tijd niet bij een vriendin of je moeder logeren ofzo?
Als het niet hoeft liever niet.
Mijn katten zitten bij hem en ik ben heel bang dat hij de sloten vervangt ofzo en ik mijn katten niet mee kan nemen als ik wel een huisje krijg.
Ik wil hem ook nog niet zeggen dat ik wegga, ik zie hem er voor aan om de dingen die ik graag mee zou nemen uit huis nog even snel te verkopen, of me op straat te zetten, of weet ik veel.
Ik wil het hem pas zeggen als ik een huisje heb, dan kan ik veilig weg.

En ik weet ook niet waarom ik zo lang ben gebleven, ik heb mezelf steeds wijsgemaakt dat het wel meeviel...
Dat is in elk geval 1 reden.
ook geen andere vorm
pi_57326329
quote:
En ik weet ook niet waarom ik zo lang ben gebleven, ik heb mezelf steeds wijsgemaakt dat het wel meeviel...
Nee, dat is in elk geval ook alweer een zwaktebod
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:19:42 #25
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57326346
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Mijn katten zitten bij hem en ik ben heel bang dat hij de sloten vervangt ofzo en ik mijn katten niet mee kan nemen als ik wel een huisje krijg.
Ik wil hem ook nog niet zeggen dat ik wegga, ik zie hem er voor aan om de dingen die ik graag mee zou nemen uit huis nog even snel te verkopen, of me op straat te zetten, of weet ik veel.

Misschien idd verstandig hem niet boos te maken voor je écht weg gaat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57326366
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:03 schreef NED het volgende:

[..]

Ik heb de rest ook gelezen ja.
Ik zeg niet dat ze het zelf schuld is ofzo, helemaal niet, maar ze had al veel eerder bij die knakker weg kunnen gaan.
Dat had ongetwijfeld een hoop ellende gescheeld denk ik zomaar.

Overigens was die post niet negatief bedoeld hoor
Je had dat ook gewoon op deze manier kunnen zeggen, zonder dat idiote sarcastische gedoe. Daar is het hier gewoon niet de plaats voor.
En ze is nu eenmaal niet eerder weggegaan, maar goed, we zijn geloof ik allemaal blij voor haar dat ze het nu doet. Zullen we het dan gewoon bij die positieve emotie houden? Of ben ik dan te zweverig?
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:21:14 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57326378
Hartstikke goed dat je hebt doorgezet en dat je gaat doorzetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_57326404
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:18 schreef NED het volgende:

[..]

Nee, dat is in elk geval ook alweer een zwaktebod
Was. Niet is. Ik vind het al best sterk dat ze het doorheeft, dat ze zichzelf onwaarheden heeft wijsgemaakt.

Nu hou ik erover op, voor iedereen gaat denken dat ik een kloon ben
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:34:53 #29
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57326605
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef smammela het volgende:
ergens heeft NED wel een punt.. was hij ook al zo in jullie verkeringtijd?

waarom heb je dan uberhaupt kinderen met hem genomen?
en waarom vind je het een zwaktebod? omdat hij hier niks tegenin kan brengen? heeft hij jou ooit de mogelijkheid gegeven ergens tegein te gaan?

begrijp me niet verkeerd, ik vind het super van je dat je hem alsnog verlaat, maar had je dit niet eerder kunnen zien aankomen voor dat er kinderen waren en alles
Ik vind het geen zwaktebod, zo voelt het.
Alsof ik opgeef...

Ik had weg moeten gaan ja, veel eerder, want hij is altijd zo geweest.
Maar hij was ook zo leuk.

Mensen zeiden (En zeggen) altijd tegen me:
"Wat een lekker ding!"
"Fijn dat hij zoveel in huis kan en doet!"
"Je kunt zo goed met hem praten"
"Als hij jou niet had gehad, zou ik het wel weten hoor! "

Ik twijfelde ook aan mezelf, misschien zag ik het wel verkeerd, als iedereen hem zoleuk vindt, zal hij dat toch ook wel zijn?
En als het goed ging, zonder ruzie of chagrijn, was het heel fijn, het is niet zo dat hij altijd alleen maar een eikel was,hij kan ook heel leuk zijn.
Hij is grappig, aantrekkelijk, intelligent... Hij is gewoon niet lief.
ook geen andere vorm
pi_57326813
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:34 schreef Rondje het volgende:
Mensen zeiden (En zeggen) altijd tegen me:
"Wat een lekker ding!"
"Fijn dat hij zoveel in huis kan en doet!"
"Je kunt zo goed met hem praten"
"Als hij jou niet had gehad, zou ik het wel weten hoor! "
Peer pressure.
Alles voor de buitenwereld.

Wat mij betreft ben je net zo schuldig als hijzelf, bij alles wat er na de eerste escalatie is gebeurd.
pi_57326859
Misschien vind je een blijf van mij lijf huis niet nodig, maar je kan iig voorbereiden voor het geval dat.

Zou op zijn minst een tas met eigen kleding en de die van de kinderen klaar hebben staan. Kattenvoer/bak bij elkaar. Evt nr van een taxicentrale in je telefoon zetten. Zodat als je snel weg moet dat ook kan.
pi_57326902
Ik kan het me voorstellen dat het een moeilijke beslissing was, goed dat je die toch genomen hebt
Heel veel sterkte verder en ga zo door
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:55:26 #33
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57326967
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Peer pressure.
Alles voor de buitenwereld.

Wat mij betreft ben je net zo schuldig als hijzelf, bij alles wat er na de eerste escalatie is gebeurd.
O ja, vast.

En wat wil je daarmee zeggen?
Dacht je dat ik me niet schuldig heb gevoeld?

Dan wil ik je wel even vertellen dat ik altijd alles op mezelf heb betrokken.
Het zal wel aan mij liggen, want ik ben kwaad geworden toen hij zei dat ik een hoer ben.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb de was niet opgevouwen.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb hem niet zijn zin gegeven.

Daar heb ik genoeg van.
Het is niet mijn schuld dat hij zo achterlijk doet, daar kiest hij voor, niet ik.
Na de eerste keer hoop je dat het een incident is en dat het niet meer zal gebeuren, na de tweede keer nog steeds en op een gegeven moment is het normaal en hoort het er gewoon bij.
Tot het genoeg is, en dat is nu.

Ik had eerder moeten gaan ja. Als je dat wilde zeggen.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:58:08 #34
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57327020
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef n0a het volgende:
Misschien vind je een blijf van mij lijf huis niet nodig, maar je kan iig voorbereiden voor het geval dat.

Zou op zijn minst een tas met eigen kleding en de die van de kinderen klaar hebben staan. Kattenvoer/bak bij elkaar. Evt nr van een taxicentrale in je telefoon zetten. Zodat als je snel weg moet dat ook kan.
Ik kan snel weg als het moet
Ik hoop dat het niet nodig is, maar het kan.

Ik heb trouwens dinsdag een vervolgafspraak, dus dat is redelijk op tijd.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:02:34 #35
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57327090
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:58 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik kan snel weg als het moet
Ik hoop dat het niet nodig is, maar het kan.

Ik heb trouwens dinsdag een vervolgafspraak, dus dat is redelijk op tijd.
Goed zo, daar kunnen ze je vast vertellen wat je allemaal moet doen om het voor elkaar te krijgen, het zou natuurlijk wel mooi zijn dat je zo snel mogelijk onafhankelijk bent, een eigen huis hebt en zekerheid wbt je kinderen.
be nice or go away
pi_57327132
Rondje, heel goed gedaan. Je klinkt nu veel zekerder en sterker.
Ik was bang dat je steeds zou terugkrabbelen, maar ik zie dat je besluit nu vaststaat. Dat moet vast een opluchting zijn.
Slim dat je het pas tegen hem zegt op het moment dat je kunt gaan. Goed voorbereid.
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:08:14 #37
103012 Nies
Die hekse
pi_57327171
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Je hebt hem dan wel niet letterlijk een trap in zijn zak gegeven, maar dat ga je wel psychisch doen nu.
Hij zal binnen de kortste keren doorhebben dat er bij jou iets broeit, en zo gauw hij door heeft wát zal hij verdomd nare streken uithalen.
Leg voor de zekerheid alvast de, voor jou, belangrijke papieren, foto's en kleding bij een vriend(in) of familie en schrijf belangrijke telefoonnr's (blijf-van-mijn-lijf-huis, politie, vriend-die-dichtbij-woont-en-kan-helpen-als-het-uit-de-hand-loopt)op een blaadje en houd dat bij je.
Even doorbijten nog en dan hebben jullie wél een leuk leven
Succes!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:16:04 #38
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57327316
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:08 schreef Nies het volgende:

[..]

Je hebt hem dan wel niet letterlijk een trap in zijn zak gegeven, maar dat ga je wel psychisch doen nu.
Hij zal binnen de kortste keren doorhebben dat er bij jou iets broeit, en zo gauw hij door heeft wát zal hij verdomd nare streken uithalen.
Leg voor de zekerheid alvast de, voor jou, belangrijke papieren, foto's en kleding bij een vriend(in) of familie en schrijf belangrijke telefoonnr's (blijf-van-mijn-lijf-huis, politie, vriend-die-dichtbij-woont-en-kan-helpen-als-het-uit-de-hand-loopt)op een blaadje en houd dat bij je.
Even doorbijten nog en dan hebben jullie wél een leuk leven
Succes!
Hij merkt niet zo gauw iets hoor, en als hij wel iets merkt, kan het hem meestal weinig schelen.
Hij heeft nu ook wel in de gaten dat er iets niet klopt en doet nu dus ook lullig.
Ik blijf het zolang op mijn onzekerheid vanwege het steeds ziek zijn gooien en dat ik daar last van heb. Dat gelooft hij.

Ik heb mijn belangrijkste papieren eigenlijk altijd bij me, foto's durf ik niet weg te halen, wantdat zou hij misschien merken en dan krijg ik daar weer gezeik mee...
Ik laat het voorlopig even zoals het nu is. En hoop dat ik snel een huisje heb.
Eigenlijk zouden we naar paaspop gaan, maar dat wil ik niet (meer) . (Dan heb ik het weer leuk met hem en dat kan ik niet gebruiken)
Voor die tijd zal ik dus iig wel iets duidelijk moeten maken, en voor die tijd heb ik echt nog niks, dus dat zit me wel wat dwars.
Maar goed, ik zie wel hoe het verder gaat.
ook geen andere vorm
pi_57327385
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:43 schreef Rondje het volgende:
Of hij wordt boos. Hij zegt ook altijd dat hij niet wil dat ik een ander krijg, dan maakt hij me nog liever af
Dit vind ik wel verontrustend. Hij lijkt me een beetje psychopathische trekjes hebben. Iemand die een ander niks gunt en je leven tot een hel maakt. Pas goed op.
Is MW op de hoogte van zijn bedreigingen?
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:25:14 #40
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57327455
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:20 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dit vind ik wel verontrustend. Hij lijkt me een beetje psychopathische trekjes hebben. Iemand die een ander niks gunt en je leven tot een hel maakt. Pas goed op.
Is MW op de hoogte van zijn bedreigingen?
Ja.

Ik denk overigens niet dat hij er iets mee zal doen ofzo, hij driegt liever dan dat hij iets doet.
ook geen andere vorm
pi_57327525
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Rondje het volgende:
Ja.

Ik denk overigens niet dat hij er iets mee zal doen ofzo, hij driegt liever dan dat hij iets doet.
Een luie klootzak dus. In dit geval is dat goed.
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:32:58 #42
103012 Nies
Die hekse
pi_57327587
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja.

Totdat jij en de kids inderdaad een keer echt weggaan en er bij hem een knopje omgaat......

Dus; pas je wel op?

Tijdelijk bij familie of vrienden klinkt wmb stukken beter dan zo blijven hangen.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:35:07 #43
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57327625
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:

[..]

Een luie klootzak dus. In dit geval is dat goed.
Hij is niet lui hoor, hij zegt gewoon: Als jij niet doet wat ik van je verwacht, kan ik niet anders dan slaan.
Dan hoeft hij zich niet schuldig te voelen, hij heeft immers gewaarschuwd.

En dat dreigen doet hij volgens mij ook omdat hij denkt dat ik dan sneller luister ofzo.
ook geen andere vorm
pi_57327637
Goeie instelling rondje, nu vasthouden en doorgaan!
(Met name op de momenten dat je boosheid weer weg is, poot stijf houden hoor en jezelf geen smoesjes wijsmaken)
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:41:07 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57327733
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Rondje het volgende:
Hij is niet lui hoor, hij zegt gewoon: Als jij niet doet wat ik van je verwacht, kan ik niet anders dan slaan.
Wat een absurde logica.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:50:05 #46
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57327869
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een absurde logica.
Nou ja, hij zal zich wel niet schuldig willen voelen.
Dat doet hij dan ook nooit, hij doet altijd net of hij trots is dat hij geslagen heeft.

Volgens mij heeft hij 1 keer sorry gezegd. Ik heb geen idee hoe vaak hij geslagen heeft
ook geen andere vorm
pi_57327897
quote:

[..]

En dat dreigen doet hij volgens mij ook omdat hij denkt dat ik dan sneller luister ofzo.

Hoe wordt een man nu zo? Afschuwelijk gewoon, en idem kijk uit met zo een.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_57328023
quote:

[..]

Is die vriend van jou een oerhollandse knaap?
Of is het er eentje uit het Midden-Oosten?
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:05:08 #49
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57328087
quote:
Run for your life
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57328094
Ik kan er, als man, niet bij waarom hij zo reageert.

Het komt zelfs niet bij me op om psychologische spelletjes te spelen...
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:08:46 #51
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57328147
Zijn moeder werd door zijn vader geslagen, hij en zijn broer ook. En niet zo'n beetje ook.
Moeder was een sloofje, vrouwen waren ondergeschikt.
Zijn vader behandelde zijn moeder net zoals hij mij, alleen deed hij het opvallender.
Hij zei gewoon dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij haar helemaal niet wilde, maar dat ze toch bleef.

Als we daar op bezoek gingen, kregen de mannen allemaal koffie en de vrouwen niets, of je ging het zelf pakken.
Heel raar allemaal.

Ik had niet in de gaten dat hij net zo was, hij kon het beter verbergen. Ik dacht in het begin dat hij grapjes (okee, heel stomme) maakte als hij me beledigde ofzo, nam hem niet serieus.
Het gaat zo langzaam.
Nu ben ik zover dat ik min of meer geloof dat er nooit een ander zal zijn die me zal willen en dat ik altijd alleen zal blijven.

Natuurlijk weet ik dat dat onzin is, ik ben best leuk, maar toch knaagt het en zit het in mijn achterhoofd.
Of dat ze me alleen zouden willen om een keer te neuken...
Dat ik hoerig ben...

Dat gaat wel over, maar dat duurt even.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:18:28 #52
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57328331
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef NED het volgende:

[..]

Is die vriend van jou een oerhollandse knaap?
Of is het er eentje uit het Midden-Oosten?
Hij is gewoon Nederlands.
Komt uit een dorp.
ook geen andere vorm
pi_57328392
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Rondje het volgende:
Zijn moeder werd door zijn vader geslagen, hij en zijn broer ook. En niet zo'n beetje ook.
Moeder was een sloofje, vrouwen waren ondergeschikt.
Zijn vader behandelde zijn moeder net zoals hij mij, alleen deed hij het opvallender.
Hij zei gewoon dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij haar helemaal niet wilde, maar dat ze toch bleef.

Als we daar op bezoek gingen, kregen de mannen allemaal koffie en de vrouwen niets, of je ging het zelf pakken.
Heel raar allemaal.

Ik had niet in de gaten dat hij net zo was, hij kon het beter verbergen. Ik dacht in het begin dat hij grapjes (okee, heel stomme) maakte als hij me beledigde ofzo, nam hem niet serieus.
Het gaat zo langzaam.
Nu ben ik zover dat ik min of meer geloof dat er nooit een ander zal zijn die me zal willen en dat ik altijd alleen zal blijven.

Natuurlijk weet ik dat dat onzin is, ik ben best leuk, maar toch knaagt het en zit het in mijn achterhoofd.
Of dat ze me alleen zouden willen om een keer te neuken...
Dat ik hoerig ben...

Dat gaat wel over, maar dat duurt even.
Ik ben blij dat je weet dat het onzin is. En dat het overgaat.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:37:38 #54
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57328678
Dat jij bij hem bent gebleven is, vreemd genoeg, een heel gewone zaak, en een van de meer intrigerende raadselen van dde mens. Waarom blijft men bij zijn/haar beul? Massa's mishandelde vrouwen blijven in hun situatie.

Heel knap van je dat je deze stap hebt gezet. Nog knapper dat je het geduld kan opbrengen om in de situatie te blijven tot je een eigen woonruimte hebt. Of het verstandig is, is een tweede. In ieder geval zou ik, als ik jou was, een noodplan achter de hand houden.

Probeer je niet te laten ringeloren door je vriend, ja vriend is een wat cru woord hier, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Sterkte
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:42:35 #55
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57328755
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Inekris het volgende:
Dat jij bij hem bent gebleven is, vreemd genoeg, een heel gewone zaak, en een van de meer intrigerende raadselen van dde mens. Waarom blijft men bij zijn/haar beul? Massa's mishandelde vrouwen blijven in hun situatie.

Heel knap van je dat je deze stap hebt gezet. Nog knapper dat je het geduld kan opbrengen om in de situatie te blijven tot je een eigen woonruimte hebt. Of het verstandig is, is een tweede. In ieder geval zou ik, als ik jou was, een noodplan achter de hand houden.

Probeer je niet te laten ringeloren door je vriend, ja vriend is een wat cru woord hier, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Sterkte
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
En dat wil ik dus echt niet meer.
ook geen andere vorm
pi_57328884
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:

[..]

Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
Deze topics gewoon blijven schrijven en lezen...En laten we hopen dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:52:34 #57
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_57328982
quote:

[..]

Slim en verstandig zijn twee dingen. Ik doelde meer op dat blijkt dat hij toch een stuk gevaarlijker lijkt te zijn dan tot nu toe. Uit je posts had ik al begrepen dat een voorzetting van de relatie niet een optie is hoor
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:00:14 #58
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57329121
Ik weet niet in hoeverre hij "gevaarlijk" is.
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
In het begin bleef hij doorslaan, dat doet hij niet meer.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.

Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
ook geen andere vorm
pi_57329124
quote:

[..]

Het is heel goed dat je dit wilt, maar het doen,.. dat is het allermoeilijkste..
Succes!
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:14:36 #60
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57329354
Goede keuze , zal vast een moeilijke zijn maar als je er zelf achterstaat (en dat doe je) dan ben je al half way.
Suc6 !!!
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_57330643
Laat je door niemand een schuldgevoel aanpraten. Het enige waar je verantwoordelijk voor bent zijn je kinderen, want die lijden eronder als dit doorgaat.
Neem alle, maar dan ook alle, voorzorgsmaatregelen. MW kan die vertellen. Als die achteraf niet nodig bleken, des te beter.
En zie niet af van alimentatie, omdat je er helemaal genoeg van hebt (hoewel dat heel begrijpelijk is). Je moet ook aan de toekomst denken. En als je alleen voor je kinderen moet zorgen, kun je niet makkelijk meer gaan verdienen.
pi_57330732
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Rondje het volgende:
Ik weet niet in hoeverre hij "gevaarlijk" is.
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
In het begin bleef hij doorslaan, dat doet hij niet meer.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.

Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?
pi_57331024
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:55 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dan wil ik je wel even vertellen dat ik altijd alles op mezelf heb betrokken.
Het zal wel aan mij liggen, want ik ben kwaad geworden toen hij zei dat ik een hoer ben.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb de was niet opgevouwen.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb hem niet zijn zin gegeven.
En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.

Ik vind het heel knap dat je de stap gezet hebt en ja, er gaat vast en zeker nog een hoop gedonder van komen. Hij zal absoluut gaan etteren, daar kun je vergif op innemen.

Maar uiteindelijk zul je merken dat het beter is. Beter voor jou, beter voor je kinderen.

Heel veel succes.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:53:45 #64
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57331292
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?
Ik had niet zoveel echte vrienden.
In het begin was het overduidelijk,maakte ik er ook geen geheim van.
Ik bedoel, hoe vaak kun je zeggen dat je tegen de deur bent gelopen? Het viel wel op.
Ik had niet veel vrienden over na een tijdje, logisch ook ,ik was toch niet weggegaan.

Later ben ik gaan vertellen dat het over was, dat hij me niet meer sloeg. Dat was bijna waar, want het gebeurde niet vaak meer, maar het is nooit gestopt... een half jaar geleden is de laatste keer geweest, dat is denk ik een record.
Hij raakte me ook niet meer op van die opvallende plekken,dus ik kon gewoon niets zeggen, want je zag het niet.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:56:15 #65
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57331343
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.

Ik vind het heel knap dat je de stap gezet hebt en ja, er gaat vast en zeker nog een hoop gedonder van komen. Hij zal absoluut gaan etteren, daar kun je vergif op innemen.

Maar uiteindelijk zul je merken dat het beter is. Beter voor jou, beter voor je kinderen.

Heel veel succes.
Dat weet ik, daarom wil ik ook weg.
Rust lijkt me heerlijk, niet bang hoeven zijn hoe zijn pet staat als ik thuiskom... Iets fijners kan ik me haast niet voorstellen.
ook geen andere vorm
pi_57333412
goed zo meid, je klinkt al een stuk standvastiger.

Krijg je bij MW ook tips over hoe je hem het beste kunt vertellen dat je weg gaat?
Zorgen zij ook voor nazorg wanneer je weg bent en je zelf en je zelfbeeld weer bij elkaar moet zien te rapen?
pi_57333662
Nogmaals blij dat je er nu weggaat en ben niet bang dat je weer zo iemand krijgt of dat niemand je weer wil.

je weet (hopelijk) nu dat dit geen goede relatie is en bij de volgende wel gelijk weggaat. word allen niet te bang om een nieuwe aan te gaan uit angst dat je in eenzelfde relatie terecht komt. je weet nu hoe het is en je kunt de tekenen herkennen. ga dan gelijk weg en denk niet dat het jouw schuld is en wacht niet af.

succes en je komt de juiste nog wel tegen. misschien pas over 30 jaar, maar beter laat dan nooit en beter nooit dan een soortgelijke.
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:41:56 #68
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57333741
hoe voel je je ts?

[ Bericht 49% gewijzigd door JamesBrownie op 12-03-2008 19:47:30 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_57333824
Ik begon me al af te vragen hoe dit verhaal afgelopen was.... doet me goed om dit te lezen. Ik hoop oprecht voor betere tijden voor jou en je kids. Respect dat je de knoop eindelijk doorgehakt hebt. Tijd om die fucking cirkel voor altijd te doorbreken.... voor jezelf maar ook voor je kinderen. Die hebben recht om op te groeien in een omgeving waar hun moeder veilig is en het respect krijgt dat ze verdient.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:47:00 #70
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57333856
Tips over hoe ik het kan brengen weet ik niet, ik denk dat dat heel erg verschilt.
Ik wil het gewoon niet zeggen en dan ineens weg zijn eigenlijk maar dat zal niet werken.

Ik weetwel zeker dat ik wil gaan, liefst voor juni weg zijn, weet niet of dat zal lukken, misschien moet ik anders toch een andere (tijdelijke) oplossing zoeken.

Ik voel me best goed eigenlijk. In de war en boos en verdrietig,maar wel zeker, op het moment, en strijdvaardig.
en het idee dat ik over een tijdje gewoon rust heb, is echt het beste wat ik me voor kan stellen.
ook geen andere vorm
pi_57334542
Ik heb nooit geweten dat dit allemaal speelde bij je.... en nu ik het wel weet ben ik dubbel zo blij dat je deze beslissing genomen hebt. Je moet daar weg, dat mag duidelijk zijn, en ik hoop dat dat snel zal zijn...

*Knuffel*
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_57334953
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef n0a het volgende:

Maar die spullen moet je dan niet bij jezelf thuis hebben staan. Je moet ervoor zorgen dat je een noodtas bij je moeder, of bij vrienden of zo hebt staan.
En dat je daar evt je belangrijke papieren, of kopieën daarvan, ook alvast daar hebt. Een soort 'vluchttas' voor als het escaleert.... Doen hoor!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_57337017
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:47 schreef Rondje het volgende:
Tips over hoe ik het kan brengen weet ik niet, ik denk dat dat heel erg verschilt.
Ik wil het gewoon niet zeggen en dan ineens weg zijn eigenlijk maar dat zal niet werken.
Nee, helaas zeker omdat hij de vader van je kinderen is,zul je in enige vorm altijd met hem te maken hebben.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:08:39 #74
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57337492
Meid, ik heb je verhaal gelezen en wat reacties van je tussendoor, weet nu ff niet wat te zeggen. Wel dat ik het moedig van je vind dat je er wat aan gaat doen en ik hoop echt van harte dat je het gaat doorzetten.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:18:28 #75
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57337825
voor iets serieus kun je beter naar een psychologie forum en niet naar fok..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')