abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:10:33 #1
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57325076
Eerst even een korte intro voor mensen die de eerste topics niet hebben meegekregen:
Mijn vriend sloeg me, doet kleinerend en heeft zich een aantal keer onder invloed van drank aan me opgedrongen.
Ik heb een afspraak gemaakt bij Maatschappelijk werk.
Niet iedereen geloofde me hier op fok.

Nou.
Ik ben vanmorgen dus naar Maatschappelijk Werk geweest.
Ze hebben me redelijk wat verteld over wat ik nu kan doen.

Ik ga in elk geval niet blijven hangen.

Ze vertelden dat vrouwen daar meestal terecht kwamen na doorverwijzing door de politie en vonden het knap dat ik zelf had gebeld.
Voor mij voelt het als een zwaktebod, maar okee, als zij het knap willen noemen.

Ze vroegen of ik evt relatietherapie wilde, met hem, maar dat wil ik niet, niet meer.
Ik heb geen zin om nog twee jaar af te wachten of het helpt. Het zit er bij hem zo ingesleten, en hij wil niet toegeven dat wat hij doet fout is. Dan helpt dat toch niet.

Ik heb gezegd dat ik weg wil, ze vroegen of een blijf-van-mijn-lijf-huis een optie was, maar buiten dat je dan in een heel andere stad terecht kan komen, ben ik niet bereid toe de geven dat dat nodig zou kunnen zijn.
En ik sta regelmatig in de top tien bij de woningstichting, dus wie weet ben ik gauw aan de beurt.
Tot die tijd zing ik het wel zo'n beetje uit.

Ze hadden het over advocaten (Voor alimentatie, omgangsregeling, en om er zeker van te zijn dat ik krijg waar ik recht op heb, al zou ik het liefste gewoon gaan en laat de rest maar zitten, dan ben ik er vanaf) psychologen, zodat ik weer wat meer zelfvertrouwen krijg en over andere dingen die ik nodig zal hebben als ik ga (Ik verdien niet genoeg om in mijn eentje een gezin te onderhouden) dus kinderopvang, subsidies...

Maar ik moet bekennen dat ik niet heel goed heb geluisterd, omdat ik vrij overstuur was.

Ik ga dus weg, geen idee wanneer, maar dat ik ga, staat voor mij wel vast.

Gisteren zat de sleutel aan de binnenkant op de deur, dan kan ik hem niet openmaken van buiten.
Ik klopte op het raam of hij de deur open wilde doen (het regende)
Hij haalde de sleutel uit het slot, het was kennelijk teveel moeite om hem even om te draaien.
Ik kon wel binnen, maar dan nog.
Ik ben ziek geweest(39 graden koorts) en heb te weinig in huis gedaan, dit was zijn manier om me te straffen.

Dit soort dingen doet hij vaker. Vorig jaar heeft hij me eens met de kindjes en klasgenootjes die kwamen spelen buitengesloten door een sleutel aan de binnenkant van de deur te laten zitten. Ik had toen nog geen sleutel van de poort aan mijn bos zitten, dus kon er niet in. Om vijf uur was hij thuis en mocht ik binnen. Of rotzooi op de grond gooien en wachten tot ik het opdoe, dat soort flauwekul

Ik wilde de afgelopen tijd alleen maar dat hij me vast zou houden en zou knuffelen en dat heeft hij niet een keer gedaan, want als ik het vraag, zeur ik, of hij zegt: Als ik dat nu doe, komt het niet van harte

Nou, bij mij komt er niks meer van harte, ik heb genoeg van die stomme pesterijtjes. Hij zoekt het maar uit.

Ik ben boos, en moe en ik wil niet meer.
ook geen andere vorm
pi_57325174
Goed gedaan! (ik wist trouwens helemaal niet dat hij je ook sloeg.. )

En nu maar hopen hij je verder met rust laat. Hij klinkt namelijk als de uitverkoren persoon voor een straatverbod.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:16:12 #3
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57325177
Goede beslissing.
Sterkte.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57325380
Super goed van je dat je deze stap hebt genomen! Hulp vragen is zo moeilijk en jij hebt het toch gedaan.

Heb je nu nog een vervolgafspraak? Dan kun je de dingen die je niet hebt onthouden nogmaals vragen. Maar een vragenlijstje, op die manier vergeet je a. niets te vragen, en b. de antwoorden niet.

Heel veel sterkte de komende periode thuis. En hou vol hè!
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:27:35 #5
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57325395
Ik heb geen idee hoe hij zal reageren..
Hij kan heel moeilijk gaan doen.
Het zou ook kunnen dat hij na twee weken een ander heeft.
Ik denk wel dat hij niet zal ophouden met pesten, via de kindjes of mijn moeder ofzo...

Maar goed, eerst maar eens zien dat ik weg ben, dan merk ik daarna wel hoe hij reageert.
ook geen andere vorm
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:32:08 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_57325476
Mooi dat die knoop door is.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:35:33 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57325545
goeie en moeilijke beslissing

(referenties naar profiel kunnen best uitblijven vanaf nu)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57325573
Pff ts wat een eikel is die vent zeg!
Goeie stap gezet! Vind dat hij ziekelijk gedrag vertoond, dat doet denken aan een vrouwenhater.
Er is een boekje over, als liefde pijn doet en je weet niet waarom, wie de schrijfster is weet ik niet meer maar wel een interessant boek.
Sterkte
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:50:07 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57325838
Hartstikke goed gedaan, Rondje!
Wat een misselijke spelletjes speelt hij met je. Goed dat je niet meer met je laat sollen en dat langzaam maar zeker de kleppen voor je ogen verdwijnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57325864
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goede beslissing.
Sterkte.
exact wat ik wil zeggen.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57325878
Die gozer heeft zelf rap een maar pompen voor ze smoelwerk nodig. Hoe haal je het in je hoofd om vrouwen te slaan. Goede stap gezet TS.
pi_57325933
Goed om te horen Rondje! Inderdaad, snel een vervolgafspraak om die dingen die je niet meer weet nog een keer te kunnen vragen: lijken me wel belangrijke/handige zaken.

En ik zal duimen voor snel een huisje voor je. Tot die tijd, sterkte...ik hoop dat je wat kracht put uit het feit dat je deze beslissing hebt genomen.

Kutstreken zeg, trouwens
pi_57325947
quote:
Voor mij voelt het als een zwaktebod
Dat is de juiste instelling!!!

Ach, en als hij niet gedronken heeft is hij keilief en verkracht ie me niet en slaat ie me niet en misschien had ik het er ook wel zelf naar gemaakt!

Ja meid, jij komt er wel !
pi_57325992
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef NED het volgende:

[..]

Dat is de juiste instelling!!!

Ach, en als hij niet gedronken heeft is hij keilief en verkracht ie me niet en slaat ie me niet en misschien had ik het er ook wel zelf naar gemaakt!

Ja meid, jij komt er wel !
Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.

Echt waar, gatverdamme NED.
pi_57326001
quote:
Ik heb geen idee hoe hij zal reageren..
Hij kan heel moeilijk gaan doen.
En het word pas helemaal een feest,
zodra als hij dit topic leest!!

woensdag 12 maart 2008 @ 13:00:15 #16
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57326010
Goed gedaan Rondje, knap van je dat je doorzet en niet terugkrabbelt, hopelijk kom je er snel uit en krijgt hij de kans niet om raar te gaan doen.
Misschien is het een goed idee om de kinderen bij je moeder te laten logeren, dan hoef je niet aan hen te denken als je het aan hem gaat vertellen en je spullen gaat pakken, ook is het een goed idee om een afspraak te maken met een advocaat, om een convenant op te laten stellen voor de omgangsregeking van de kinderen en kinderalimentatie, op die manier zijn er buiten MW iig 2 mensen op de hoogte van je situatie en zijn je kinderen veilig.
Succes en heel veel sterkte.
be nice or go away
pi_57326065
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.

Echt waar, gatverdamme NED.
Ik heb de rest ook gelezen ja.
Ik zeg niet dat ze het zelf schuld is ofzo, helemaal niet, maar ze had al veel eerder bij die knakker weg kunnen gaan.
Dat had ongetwijfeld een hoop ellende gescheeld denk ik zomaar.

Overigens was die post niet negatief bedoeld hoor
pi_57326084
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef NED het volgende:

[..]

En het word pas helemaal een feest,
zodra als hij dit topic leest!!

wat ben jij voor irritante verschijning, ga lekker naar ONZ joh
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57326111
Ow kut, ik las MVV.
pi_57326133
Wat een lul van een vriend.

Waarom heb je het in hemelsnaam nog zolang bij hem uitgehouden? Vrouwen
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:10:15 #21
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57326172
Goede beslissing Rondje! En ik ben blij dat je het nu zelf ook een beetje ziet wat een lul het wel niet is.. Ik hoop dat je snel een huisje vindt, maar kan je tot die tijd niet bij een vriendin of je moeder logeren ofzo?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57326271
ergens heeft NED wel een punt.. was hij ook al zo in jullie verkeringtijd?

waarom heb je dan uberhaupt kinderen met hem genomen?
en waarom vind je het een zwaktebod? omdat hij hier niks tegenin kan brengen? heeft hij jou ooit de mogelijkheid gegeven ergens tegein te gaan?

begrijp me niet verkeerd, ik vind het super van je dat je hem alsnog verlaat, maar had je dit niet eerder kunnen zien aankomen voor dat er kinderen waren en alles
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:15:34 #23
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57326275
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Goede beslissing Rondje! En ik ben blij dat je het nu zelf ook een beetje ziet wat een lul het wel niet is.. Ik hoop dat je snel een huisje vindt, maar kan je tot die tijd niet bij een vriendin of je moeder logeren ofzo?
Als het niet hoeft liever niet.
Mijn katten zitten bij hem en ik ben heel bang dat hij de sloten vervangt ofzo en ik mijn katten niet mee kan nemen als ik wel een huisje krijg.
Ik wil hem ook nog niet zeggen dat ik wegga, ik zie hem er voor aan om de dingen die ik graag mee zou nemen uit huis nog even snel te verkopen, of me op straat te zetten, of weet ik veel.
Ik wil het hem pas zeggen als ik een huisje heb, dan kan ik veilig weg.

En ik weet ook niet waarom ik zo lang ben gebleven, ik heb mezelf steeds wijsgemaakt dat het wel meeviel...
Dat is in elk geval 1 reden.
ook geen andere vorm
pi_57326329
quote:
En ik weet ook niet waarom ik zo lang ben gebleven, ik heb mezelf steeds wijsgemaakt dat het wel meeviel...
Nee, dat is in elk geval ook alweer een zwaktebod
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:19:42 #25
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57326346
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Als het niet hoeft liever niet.
Mijn katten zitten bij hem en ik ben heel bang dat hij de sloten vervangt ofzo en ik mijn katten niet mee kan nemen als ik wel een huisje krijg.
Ik wil hem ook nog niet zeggen dat ik wegga, ik zie hem er voor aan om de dingen die ik graag mee zou nemen uit huis nog even snel te verkopen, of me op straat te zetten, of weet ik veel.
Ik wil het hem pas zeggen als ik een huisje heb, dan kan ik veilig weg.

Misschien idd verstandig hem niet boos te maken voor je écht weg gaat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')