Hij is gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef NED het volgende:
[..]
Is die vriend van jou een oerhollandse knaap?
Of is het er eentje uit het Midden-Oosten?
Ik ben blij dat je weet dat het onzin is. En dat het overgaat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Rondje het volgende:
Zijn moeder werd door zijn vader geslagen, hij en zijn broer ook. En niet zo'n beetje ook.
Moeder was een sloofje, vrouwen waren ondergeschikt.
Zijn vader behandelde zijn moeder net zoals hij mij, alleen deed hij het opvallender.
Hij zei gewoon dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij haar helemaal niet wilde, maar dat ze toch bleef.
Als we daar op bezoek gingen, kregen de mannen allemaal koffie en de vrouwen niets, of je ging het zelf pakken.
Heel raar allemaal.
Ik had niet in de gaten dat hij net zo was, hij kon het beter verbergen. Ik dacht in het begin dat hij grapjes (okee, heel stomme) maakte als hij me beledigde ofzo, nam hem niet serieus.
Het gaat zo langzaam.
Nu ben ik zover dat ik min of meer geloof dat er nooit een ander zal zijn die me zal willen en dat ik altijd alleen zal blijven.
Natuurlijk weet ik dat dat onzin is, ik ben best leuk, maar toch knaagt het en zit het in mijn achterhoofd.
Of dat ze me alleen zouden willen om een keer te neuken...
Dat ik hoerig ben...
Dat gaat wel over, maar dat duurt even.
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Inekris het volgende:
Dat jij bij hem bent gebleven is, vreemd genoeg, een heel gewone zaak, en een van de meer intrigerende raadselen van dde mens. Waarom blijft men bij zijn/haar beul? Massa's mishandelde vrouwen blijven in hun situatie.
Heel knap van je dat je deze stap hebt gezet. Nog knapper dat je het geduld kan opbrengen om in de situatie te blijven tot je een eigen woonruimte hebt. Of het verstandig is, is een tweede. In ieder geval zou ik, als ik jou was, een noodplan achter de hand houden.
Probeer je niet te laten ringeloren door je vriend, ja vriend is een wat cru woord hier, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Sterkte
Deze topics gewoon blijven schrijven en lezen...En laten we hopen dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
En dat wil ik dus echt niet meer.
Slim en verstandig zijn twee dingen. Ik doelde meer op dat blijkt dat hij toch een stuk gevaarlijker lijkt te zijn dan tot nu toe. Uit je posts had ik al begrepen dat een voorzetting van de relatie niet een optie is hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het enige wat daar niet slim aan is, is dat het best eens zou kunnen dat hij heell aardig gaat doen en dat ik er weer in zou trappen
Het is heel goed dat je dit wilt, maar het doen,.. dat is het allermoeilijkste..quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:00 schreef Rondje het volgende:
Ik weet niet in hoeverre hij "gevaarlijk" is.
Hij heeft me al een tijd niet geslagen en de laatste jaren slaat hij een paar keer en houdt hij op.
In het begin bleef hij doorslaan, dat doet hij niet meer.
Misschien hoef ik sowieso niet bang te zijn dat hij nog zal slaan in de tijd dat ik nog bij hem ben, zolang zal het hopelijk niet duren.
Hij is minder agressief dan hij was, gebruikt ook geen voorwerpen meer, dus misschien hoef ik me nergens druk om te maken. Ik ben in elk geval niet echt bang op het moment.
En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:55 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel even vertellen dat ik altijd alles op mezelf heb betrokken.
Het zal wel aan mij liggen, want ik ben kwaad geworden toen hij zei dat ik een hoer ben.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb de was niet opgevouwen.
Het zal wel aan mij liggen, want ik heb hem niet zijn zin gegeven.
Ik had niet zoveel echte vrienden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, het doet gewoon pijn om dit te lezen. Moet het je vrienden niet zijn opgevallen dat je werd geslagen?
Dat weet ik, daarom wil ik ook weg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat is allemaal onzekerheid. Serieus.
Ik vind het heel knap dat je de stap gezet hebt en ja, er gaat vast en zeker nog een hoop gedonder van komen. Hij zal absoluut gaan etteren, daar kun je vergif op innemen.
Maar uiteindelijk zul je merken dat het beter is. Beter voor jou, beter voor je kinderen.
Heel veel succes.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef n0a het volgende:
Misschien vind je een blijf van mij lijf huis niet nodig, maar je kan iig voorbereiden voor het geval dat.
Zou op zijn minst een tas met eigen kleding en de die van de kinderen klaar hebben staan. Kattenvoer/bak bij elkaar. Evt nr van een taxicentrale in je telefoon zetten. Zodat als je snel weg moet dat ook kan.
Nee, helaas zeker omdat hij de vader van je kinderen is,zul je in enige vorm altijd met hem te maken hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:47 schreef Rondje het volgende:
Tips over hoe ik het kan brengen weet ik niet, ik denk dat dat heel erg verschilt.
Ik wil het gewoon niet zeggen en dan ineens weg zijn eigenlijkmaar dat zal niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |