abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57349586
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Rondje het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dat helemaal niet moeten kunnen...
Ik zal morgen eens langsgaan, al is het alleen maar om even te praten, al vind ik dat eigenlijk niet eerlijk.
Nee, is ook niet eerlijk. Maar hulp is schaars en degene die het nog lijkt te redden, kan achteraan aansluiten. Maar probeer beleefd te blijven, anders wordt het makkelijker voor ze om je weg te zetten als een gevalletje van agressie naar de hulpverleners (dat is erg in de mode ).
Wel volhouden, net zo lang tot je geholpen bent.
pi_57351080
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef n0a het volgende:
Dat jij nog een half jaar in die situatie moet zitten met een tikkende bom, das pas niet eerlijk.
Ze had allang weg kunnen zijn hoor.

Dat de kinderen al die tijd in zo een situatie hebben gezeten zonder dat er actie werd ondernomen, das pas niet eerlijk.
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:04:30 #128
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57351216
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat de kinderen al die tijd in zo een situatie hebben gezeten zonder dat er actie werd ondernomen, das pas niet eerlijk.
Er zijn zoveel dingen niet eerlijk.
Ik vind het niet eerlijk dat ik aangevallen word op iets dat gewoon niet aan de orde was.
Ik ben nou eenmaal niet eerder gegaan, zal ik me nu maar gaan ophangen dan? Of is dat ook niet eerlijk?

Ik ga nu, ik zorg dat het beter wordt, voor mij, maar ook zeker voor de kindjes, mag dat? Of moet ik me de rest van mijn leven schuldig blijven voelen dat ik niet eerder ben vertrokken?
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 14:25:28 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57351559
Op welk ander forum zit je eigenlijk ook met dit verhaal?
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:33:12 #130
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57351711
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:25 schreef Kreator het volgende:
Op welk ander forum zit je eigenlijk ook met dit verhaal?

Je denkt toch niet serieus dat ik dat zal vertellen he...
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:35:26 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57351753
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

hoe moeilijk dat ook is voor je om te omvatten zit jij niet in die situatie en ipv maar door te drammen op het verleden lijkt me een wat positievere kijk naar de toekomst een beter focus punt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 14:39:55 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57351835
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef Rondje het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat ik dat zal vertellen he...
Waarom niet?
pi_57352157
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ze er niet op zit te wachten dat daar fokkers komen neuzen.

Goed dat je doorgezet hebt rondje. Nu zo snel mogelijk weg.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57352190
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen niet eerlijk.
Ik vind het niet eerlijk dat ik aangevallen word op iets dat gewoon niet aan de orde was.
Ik ben nou eenmaal niet eerder gegaan, zal ik me nu maar gaan ophangen dan? Of is dat ook niet eerlijk?
Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:00:54 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57352244
Je komt regelmatig in de top 10 bij de woningstichting.. hoe lang sta jij al ingeschreven dan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57352529
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.
Rennen? Kom op zeg, je weet toch ook wel dat de hulpverlening zo krap zit dat het ene gat met het andere gestopt wordt?
Daardoor wordt het vechten voor de juiste zorg.
Waar denk je dat die agressie vandaan komt?
pi_57352650
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:18 schreef novel het volgende:

[..]

Rennen? Kom op zeg, je weet toch ook wel dat de hulpverlening zo krap zit dat het ene gat met het andere gestopt wordt?
Daardoor wordt het vechten voor de juiste zorg.
Waar denk je dat die agressie vandaan komt?
In het geval van huisvesting (waar het over gaat):
Omdat 9 van de 10 mensen anderen de schuld geven van hun problemen.
pi_57352706
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Te weinig sociale huurwoningen?
pi_57352721
wegedit: .. ach lama ..
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:29:39 #140
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57352756
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik bedoeldus juist dat ik eigenlijk niet vind dat dat kan en dat ik (dus) niet weet of ik wel wil dat ze voor me rennen.
Ik weet niet hoe jij het op had gevat, maar ik bedoel dus gewoon dat ik niet vind dat ik meer rechten heb dan een ander omdat ik toevalllig in een kutsituatie zit.
ook geen andere vorm
pi_57352818
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen

Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2008 15:33:53 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:32:22 #142
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57352825
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef avotar het volgende:
Je komt regelmatig in de top 10 bij de woningstichting.. hoe lang sta jij al ingeschreven dan?
vierenhalf jaar
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:34:42 #143
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57352883
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In het geval van huisvesting is het nog zo dat er te weinig is en dat sommige mensen DUS valsspelen.
Het een veroorzaakt het ander.
Dat heeft weinig te maken met problemen afschuiven imo
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 15:40:36 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57353008
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen

Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
En kneus op met je studentenverhaaltje, lees je eens in.
pi_57353043
Ik vind dit toch wel een noodsituatie.
Hier gaat het erom wanneer iemand eindelijk de stap durft te nemen. Dat kun je niet plannen, en wachten is dan ook niet verstandig.
pi_57353210
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo?
Hehe, je bewijst maar weer eens mijn punt dat een ongevoelige eikel zijn eigen soort het beste herkend
quote:
Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt.
Ow, je bedoelt die 3 posts waarin je kankert op het verhaal, dingen in twijfel trekt en niet reageert op de antwoorden die je krijgt 'omdat ze je niet zinnen' ? Ja, je twijfelde echt aan haar verhaal, het was niet zo dat je hier ff kwam rellen ofzo
quote:
Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Ow nee? Ik kan me anders 2 topics geleden nog herinneren dat je liep te mauwen over het feit dat het verhaal zo ongeloofwaardig was, vooral met kids enzo Ga een eind fietsen ofzo, je 'constructieve' bijdrages zijn weer naadje hiero

En als je een beetje had ingelezen in R&P had je gezien dat ik over het algemeen met de botte bijl erin ga, en ook redelijk onsympathiek over kan komen. Maar zelfs ik weet wel wanneer ik aan het zeiken ben tegen het verkeerde been, nu jij nog

En ga nu eens in op mijn punt over het feit dat Rondje iig actie onderneemt, want je lult poep uit je nek waar zelfs de hond geen kaas van lust.
En bewijs ook maar even dat je geen student bent, want je intelligentieniveau ligt wel op dezelfde hersenloze debielen die op donderdagavond in Utrecht rondhangen in studentenkroegjes

En zo niet, dan tyf je maar op (bij voorkeur door een bushokje ofzo)
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:53:55 #147
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57353277
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Wat is er gebeurd met je: ik kom wel weer kijken in het volgende topic?

Zijn volgens jou de enige goede moeders moeders die constant huilen:Ik maak me zo'n zorgen om mijn kinderen?!?!
Nou, dan ben ik een slechte moeder,want ik maak me niet zo'n zorgen om hen, al zou ik alleen weggaan, dan nog zou het wel goedkomen,want ze vinden het leuk met papa en zijn graag bij hem.

Hij is niet goed voor mij, dus, raar maar waar,ik maak me zorgen om mij en om mijn beesten, want daar geeft meneer geen zak om, dus als hij mij wi lkwetsen, kan hij me het beste pakken via mijn beesten.
Kinderen kan ook en natuurlijk zou ik dat duizend keer erger vinden,maar is het echt zoooo moeilijk om te begrijpen dat hij zichzelf daar net zoveel mee zou hebben en dat hij dat dus niet zou doen?
Ken best zijn dat hij me via hen gaat pesten ofzo (Vertel maar tegen mama dat ik een nieuwe vriendin heb, dat soort flauwekul) maar ik ben niet bang dat hij hen iets aandoet, in tegenstelling tot mijn katten.

Mijn kinderen merken natuurlijk wel wat, maar het is niet zo dat ze er bovenop zitten, ze voelen de spanning, horen niet de ruzies enzo. Die spanning gaat wel weg als we niet meer hier wonen.
Dan heb ik rust en dat zullen ze wel merken...
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:56:56 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57353341
uhmmmm kunnen we het netjes houden stelletje bakvissen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57353389
Lullig om telkens weer naar iets negatiefs te zoeken in Rondjes verhaal terwijl ze nu ontzettend goed bezig is.
Natuurlijk maakt ze zich zorgen om haar katten. Die vriend van haar is zo gek genoeg om ze op te eten, denk ik. Maar de kinderen doet hij niks aan, daar is eerder naar gevraagd, en dat heeft Rondje ook gezegd.
pi_57353537
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:53 schreef Rondje het volgende:

[..]

Zijn volgens jou de enige goede moeders moeders die constant huilen:Ik maak me zo'n zorgen om mijn kinderen?!?!

Mijn kinderen merken natuurlijk wel wat, maar het is niet zo dat ze er bovenop zitten, ze voelen de spanning, horen niet de ruzies enzo. Die spanning gaat wel weg als we niet meer hier wonen.
Dan heb ik rust en dat zullen ze wel merken...
Van die moeders denk ik altijd dat ze zich achter de kinderen verschuilen. Dat ze niet openlijk voor zichzelf durven op te komen.
Lijkt me trouwens ook niet goed voor kinderen, als ze denken dat de scheiding voor hen (voor hun gevoel dan door hen - ) is gebeurd.

Ik zou er trouwens maar niet al te zeker van zijn dat de kinderen die ruzies niet meekrijgen. Is meestal toch wel zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door novel op 13-03-2008 16:14:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')