abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:08:43 #101
103012 Nies
Die hekse
pi_57345296
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Ik zei dat ik geen ruzie wilde, nooit meer met hem en dat dat nou juist de reden is dat ik ga.
"O, dus jij ziet dat zelfook?"(Wat, volgens jou begin ik met ruziemaken?)
Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.
Totdat hij merkt dat hij jou met psychisch geouwehoer niet meer kan raken en wel weer fysiek flink uit de hoek komt....
quote:
Het kan dus zijn dat ik over een week ofzo op straat sta.
Iedere dag huilend de woningbouwvereniging opbellen. Niet de de grote meid uithangen daar, huilen, tranen met tuiten, mét het verhaal dat jij en de kinderen stelselmatig worden mishandeld en vernedererd en dat het verder dreigt te escaleren. Vandaag, morgen, overmorgen, totdat je een woning hebt.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:09:44 #102
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57345317
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Jeetje wat een zet joh! Wat vreselijk dapper van je. Kun je je anders niet inschrijven bij direct wonen? Ik heb gehoord dat dat vrij snel gaat.
Dat is te duur...
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:11:07 #103
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57345336
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:08 schreef Nies het volgende:

Iedere dag huilend de woningbouwvereniging opbellen. Niet de de grote meid uithangen daar, huilen, tranen met tuiten, mét het verhaal dat jij en de kinderen stelselmatig worden mishandeld en vernedererd en dat het verder dreigt te escaleren. Vandaag, morgen, overmorgen, totdat je een woning hebt.
Dat werkt toch niet?
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 09:13:32 #104
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57345364
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:08 schreef Rondje het volgende:
Bovendien kan hij mijn katten op MP zetten en verkopen, of gewoon ergens dumpen, dat kan hij met de kindjes niet doen, dus idd, je hebt gelijk, het is heel vreemd dat ik me druk maak om mijn katten.
Je zit al zo lang in de slachtofferrol dat je er maar niet uitkomt hè? waar ik gewoon niet bij kan, is dat je in die 4 topics alleen maar bang bent geweest voor jezelf en nooit voor je kinderen. Nergens heb je ook maar enige angst hoe ze het zullen oppakken, of ze ook mishandeld zijn, of ze lijden onder de situatie, of ze kapot gaan door jarenlange tirannie in huis, etc etc. Dat is toch raar, aangezien je écht overal angst voor hebt. Maar nee, jij hebt het over een bankstel en katten. Dat is immers veel belangrijker.
Dat zeg ik dus net, ik snap je prioriteitsstelling niet zo goed. Ik ken geen enkele moeder die zo denkt als jij.
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:15:21 #105
103012 Nies
Die hekse
pi_57345383
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:11 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat werkt toch niet?
Je bent vrouw, alleenstaand, met kids, en überzielig. Ja, dat werkt!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57345446
Ik ben het vrijwel nooit eens met Krea, maar hier moet ik hem echt bijvallen. Waarom heb je het, in je topics, nooit over je kinderen, maar wel over jezelf en nu over je katten? Heb je ze wel?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:28:09 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57345558
Ik kan me de angst om de katten wel indenken. Als hij besluit in zijn woede die beesten een doodschop te geven, kraait geen haan ernaar. Hij zal zijn woede niet op die manier op zijn eigen kinderen botvieren, mag je hopen, maar dat verwacht ik omdat hij dan zeker de instanties/politie op zijn dak gaat krijgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_57345559
O, nou gaat hij het slachtoffer uithangen en zegt dat hij je graag ziet weggaan. Dus je denkt dat het geen probleem zal zijn als je dat echt zal doen.

Geloof het maar niet! Hij zegt dat alleen om je te intimideren en denkt dat je het dan toch niet durft. Maar als hij merkt dat je echt weggaat, dan zal hij weer omslaan als een blad aan de boom en alles uit de kast halen.

Vertrekkken moet je doen als hij er niet is, en beslist ook niet van te voren aankondigen!!! Neem alle voorzorgen, want hij zal alles doen om het je moeilijk te maken.
Nogmaals, denk niet dat hij akkoord zal gaan!

[ Bericht 1% gewijzigd door novel op 13-03-2008 10:44:41 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:36:24 #109
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57345671
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je zit al zo lang in de slachtofferrol dat je er maar niet uitkomt hè? waar ik gewoon niet bij kan, is dat je in die 4 topics alleen maar bang bent geweest voor jezelf en nooit voor je kinderen. Nergens heb je ook maar enige angst hoe ze het zullen oppakken, of ze ook mishandeld zijn, of ze lijden onder de situatie, of ze kapot gaan door jarenlange tirannie in huis, etc etc. Dat is toch raar, aangezien je écht overal angst voor hebt. Maar nee, jij hebt het over een bankstel en katten. Dat is immers veel belangrijker.
Dat zeg ik dus net, ik snap je prioriteitsstelling niet zo goed. Ik ken geen enkele moeder die zo denkt als jij.
Het is bij jou ook niet gauw goed he?
Zeg maar wat je wil horen, dan herhaal ik het wel voor je.

Met mijn kinderen is alles goed, die merken wel dat ik niet lekker in mijn vel zit, maar ik weet niet in hoeverre.
Ik voel me schuldig tov hen ja, heel erg, dat ik ze zo'n vader gegeven heb, dat ik zolang gebleven ben en dat ik geen sterk voorbeeld ben. Dat vind ik nog het ergste, straks denken ze dat het normaal is...
Maar daar kan ik *NU* niks aan doen, de dingen waar jij je druk om maakt dat ik me er druk om maak, zijn allemaal dingen waar ik NU invloed op kan uitoefenen, hoe mijn kinderen zich voelen niet.
Ik probeer ze zich zo veilig mogelik te laten voelen door zoveel mogelijk met hen bezig te zijn en ze te laten weten dat ik van ze houd.
Ik kan er niets aan veranderen dat ze verdrietig zullen zijn als we uit elkaar gaan, of dat ze misschien denken dat het normaal is om zo met elkaar om te gaan. NU niet iig, dat komt nog.
Ze weten niet dat ik weg wil, want ik heb geen idee hoe lang het gaat duren voor ik weg kan, dadelijk vertel ik het ze en duurt het nog vijf maanden, DAT is pas lekker onzeker voor ze.
Als zij ook geslagen werden, had ik dat wel gezegd.

Maar jij wil alleen maar lezen wat je wil lezen en dat is dat ik een slecht mens en een slechte moeder ben.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rondje op 13-03-2008 09:48:55 ]
ook geen andere vorm
pi_57345844
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk dat de TS beter kan inschatten of haar kinderen gevaar lopen dan wij op afstand kunnen....
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 09:48:07 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57345892
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Rondje het volgende:

[..]

Het is bij jou ook niet gauw goed he?
Zeg maar wat je wil horen, dan herhaal ik het wel voor je.

Maar jij wil alleen maar lezen wat je wil lezen en dat is dat ik een slecht mens en een slechte moeder ben.
Hoezo niet gauw goed? Je kinderen zijn toch het belangrijkste in je leven? dan is het toch niet meer dan normaal dat ik daar naar vraag?
Wat ik graag wilde horen was waarom je 4 topics lang niet over je kinderen praat, maar je komt elke keer met de dooddoeners dat ik toch maar wil lezen wat ik wil en dat je sowieso al slecht bent in mijn ogen. Dat is wel weer lekker makkelijk en daardoor ontwijk je mijn vraag.

Ontopic: Ik weet niet wat jij wel en niet zegt. In 4 topics stond 1 zinnetje over je kinderen. Daaruit kon ik niet opmaken of ze ook lichamelijk (danwel mentaal) mishandeld werden. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een otnzettend nare sfeer in huis is (al jaren) en dat de kinderen daar onder lijden en dat je juist dáárom zo snel mogelijk weg wil. Dan is het toch wel érg vreemd dat je het wel heel belangrijk vindt wat er met 2 katten gebeurt, maar nergens met een woord rept over je kinderen?
Ik heb zo'n vermoeden dat dat komt omdat JIJ dan niet meer in het middelpunt staat en dat vind je niet leuk. (kom maar weer, val maar weer in de slachtofferrol).

*meldt zich weer in volgende topic, genoeg gelezen*
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:57:41 #112
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57346032
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoezo niet gauw goed? Je kinderen zijn toch het belangrijkste in je leven? dan is het toch niet meer dan normaal dat ik daar naar vraag?
Wat ik graag wilde horen was waarom je 4 topics lang niet over je kinderen praat, maar je komt elke keer met de dooddoeners dat ik toch maar wil lezen wat ik wil en dat je sowieso al slecht bent in mijn ogen. Dat is wel weer lekker makkelijk en daardoor ontwijk je mijn vraag.

Ontopic: Ik weet niet wat jij wel en niet zegt. In 4 topics stond 1 zinnetje over je kinderen. Daaruit kon ik niet opmaken of ze ook lichamelijk (danwel mentaal) mishandeld werden. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een otnzettend nare sfeer in huis is (al jaren) en dat de kinderen daar onder lijden en dat je juist dáárom zo snel mogelijk weg wil. Dan is het toch wel érg vreemd dat het wel heel belangrijk vindt wat er met 2 katten gebeurt, maar nergens met een woord rept over je kinderen?
Ik heb zo'n vermoeden dat dat komt omdat JIJ dan niet meer in het middelpunt staat en dat vind je niet leuk.
Nee, ik wil niet weg voor de kinderen nee, ik wil weg voor mezelf.
Ben ik een slechte moeder nu?
En daarna komen de kinderen, die mogen niet denken dat dit een normale situatie is, maar dat is niet de reden dat ik ga nee.
De reden is dat IK er niet meer tegen kan en hoe zij er op reageren, zien we wel, ik ben er om ze te helpen en steunen en van ze te houden zoveel ik kan.

Ik denk dat het beter is dat ik ga, ook voor hen, maar als ik dat niet dacht, zou het geen reden zijn om te blijven.

Ze doen het goed op school, hebben veel vriendjes, houden van spelletjes, buiten spelen, knutselen en van tv kijken en ze zijn allebei eigenwijs en slim en lief en mooi en ik houd meer van ze dan ik ooit had kunnen denken.
ook geen andere vorm
pi_57346552
quote:
En daarna komen de kinderen,
Die zouden op de eerste plaats moeten komen dunkt me
pi_57346798

[ Bericht 100% gewijzigd door novel op 13-03-2008 10:47:03 (verkeerd knopje..) ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:45:24 #115
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57346842
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef NED het volgende:

[..]

Waarom?
Op dit moment is het belangrijk dat ik ga en dat ik niet ga twijfelen.
Dat is uiteindelijk ook veel beter voor hen, maar ik ga ze wel kwetsen als we weggaan, ze gaan het daar moeilijk mee krijgen. Ik wil niet meer twijfelen, ik wil gewoon weg en als dat betekent dat ik voor 1 keer mijn eigen belang voorop moet stellen, doe ik dat.
Want ik denk altijd eerst aan de kindjes en aan hem.
Nu denk ik even eerst aan mezelf.
ook geen andere vorm
pi_57347039
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:

[..]

Waarom?
Op dit moment is het belangrijk dat ik ga en dat ik niet ga twijfelen.
Dat is uiteindelijk ook veel beter voor hen, maar ik ga ze wel kwetsen als we weggaan, ze gaan het daar moeilijk mee krijgen. Ik wil niet meer twijfelen, ik wil gewoon weg en als dat betekent dat ik voor 1 keer mijn eigen belang voorop moet stellen, doe ik dat.
Want ik denk altijd eerst aan de kindjes en aan hem.
Nu denk ik even eerst aan mezelf.
Is ook in hun belang. Ze moeten niet opgroeien met het idee dat dit een normale relatie is, en dat het normaal is dat jij dat blijft verdragen. Dat is veel bepalender voor hun toekomst dan de problemen van een scheiding.
Heel goed, hoor!
pi_57347366
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef NED het volgende:

[..]

Of je leest de rest van het topic. Ze gaat weg vanwege de ongezonde relatie en het feit dat haar kinderen anders het verkeerde voorbeeld krijgen en pesterijen en mishandeling normaal gaan vinden.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_57348243
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Of je leest de rest van het topic. Ze gaat weg vanwege de ongezonde relatie en het feit dat haar kinderen anders het verkeerde voorbeeld krijgen en pesterijen en mishandeling normaal gaan vinden.
De rest heb ik gelezen.
Zodra ze de eerste klap heeft geincasseerd had ze al voro haar kinderen en voor zichzelf moeten kiezen.
En niet nog jaren blijven hangen. Die kinderen vinden het inmiddels al normaal dunkt me

Maargoed, zoals ik eerder ook al zei: TS, jij komt er wel hoor!
pi_57348436
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef NED het volgende:

[..]

De rest heb ik gelezen.
Zodra ze de eerste klap heeft geincasseerd had ze al voro haar kinderen en voor zichzelf moeten kiezen.
En niet nog jaren blijven hangen. Die kinderen vinden het inmiddels al normaal dunkt me

Mijn hemel, wat heb jij een botte kop zeg. Ze ís niet weg gegaan, helaas gebeurt dat veel te vaak, maar ze gaat nú wel weg. Is het dan nodig om in te wrijven dat ze eerder hád moeten weggaan? En haar al zo beschadigde gevoel van eigenwaarde nog meer weg te krabben? Krijg je daar een kick van? Dan ben jij echt niet veel beter dan die eikelige vriend van haar. Die zegt trouwens ook altijd dat het haar eigen schuld is.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:07:56 #120
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57348567
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef NED het volgende:

[..]

De rest heb ik gelezen.

Je hebt gelijk.
Alleen heb je zo weinig aan achteraf gezeik...
ook geen andere vorm
pi_57348650
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat heb jij een botte kop zeg. Ze ís niet weg gegaan, helaas gebeurt dat veel te vaak, maar ze gaat nú wel weg. Is het dan nodig om in te wrijven dat ze eerder hád moeten weggaan? En haar al zo beschadigde gevoel van eigenwaarde nog meer weg te krabben? Krijg je daar een kick van? Dan ben jij echt niet veel beter dan die eikelige vriend van haar. Die zegt trouwens ook altijd dat het haar eigen schuld is.
Hear, hear!
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:15:34 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57348769
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen?
Ik vind het best wel een zwaktebod van jou om alleen deze zin er uit te halen, en sowieso, om Rondje nog maar wat meer te kleineren - alsof haar 'vriend' dat niet al genoeg doet/deed.

Echt waar, gatverdamme NED.
Idd, beetje sneu en puberaal ook.

Rondje, good for you, het is heel moeilijk om die knoop door te hakken, slechte relaties zijn vreemd genoeg vaak toch een soort verslaving. Maar als je doorzet komt er binnenkort een tijd dat je je afvraagt waarom je die stap niet eerder hebt genomen, alsof er een molensteen van je nek afvalt. En je hebt natuurlijk je kinderen, laat dat een extra motivatie zijn, jij bent hun grote rolmodel, en je wilt neem ik aan niet dat zij later in eenzelfde soort relatie terecht komen, of dat nu als slachtoffer of agressor is. Veel sterkte en ik duim voor snel een huisje voor je!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:24:33 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57349039
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:11 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat werkt toch niet?
Dat werkt zéker wel. *Uit ervaring spreekt.

Sterker nog;
Ik ken iemand in een soortgelijke situatie die elke ochtend daar binnenliep (bij de woonstichting) met de kids om daar tanden te poetsen e.d. Ze had toch geen huis? Nou, binnen de korste keren had ze wél een huis hoor. Kijk, zo ver hoef je niet te gaan, maar zorg dat ze je niet vergeten, dat je niet zomaar een nummer bent.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:29:44 #124
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57349184
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat werkt zéker wel. *Uit ervaring spreekt.

Sterker nog;
Ik ken iemand in een soortgelijke situatie die elke ochtend daar binnenliep (bij de woonstichting) met de kids om daar tanden te poetsen e.d. Ze had toch geen huis? Nou, binnen de korste keren had ze wél een huis hoor. Kijk, zo ver hoef je niet te gaan, maar zorg dat ze je niet vergeten, dat je niet zomaar een nummer bent.
Eigenlijk zou dat helemaal niet moeten kunnen...
Ik zal morgen eens langsgaan, al is het alleen maar om even te praten, al vind ik dat eigenlijk niet eerlijk.
ook geen andere vorm
pi_57349411
Dat jij nog een half jaar in die situatie moet zitten met een tikkende bom, das pas niet eerlijk.
pi_57349586
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Rondje het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dat helemaal niet moeten kunnen...
Ik zal morgen eens langsgaan, al is het alleen maar om even te praten, al vind ik dat eigenlijk niet eerlijk.
Nee, is ook niet eerlijk. Maar hulp is schaars en degene die het nog lijkt te redden, kan achteraan aansluiten. Maar probeer beleefd te blijven, anders wordt het makkelijker voor ze om je weg te zetten als een gevalletje van agressie naar de hulpverleners (dat is erg in de mode ).
Wel volhouden, net zo lang tot je geholpen bent.
pi_57351080
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef n0a het volgende:
Dat jij nog een half jaar in die situatie moet zitten met een tikkende bom, das pas niet eerlijk.
Ze had allang weg kunnen zijn hoor.

Dat de kinderen al die tijd in zo een situatie hebben gezeten zonder dat er actie werd ondernomen, das pas niet eerlijk.
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:04:30 #128
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57351216
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat de kinderen al die tijd in zo een situatie hebben gezeten zonder dat er actie werd ondernomen, das pas niet eerlijk.
Er zijn zoveel dingen niet eerlijk.
Ik vind het niet eerlijk dat ik aangevallen word op iets dat gewoon niet aan de orde was.
Ik ben nou eenmaal niet eerder gegaan, zal ik me nu maar gaan ophangen dan? Of is dat ook niet eerlijk?

Ik ga nu, ik zorg dat het beter wordt, voor mij, maar ook zeker voor de kindjes, mag dat? Of moet ik me de rest van mijn leven schuldig blijven voelen dat ik niet eerder ben vertrokken?
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 14:25:28 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57351559
Op welk ander forum zit je eigenlijk ook met dit verhaal?
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:33:12 #130
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57351711
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:25 schreef Kreator het volgende:
Op welk ander forum zit je eigenlijk ook met dit verhaal?

Je denkt toch niet serieus dat ik dat zal vertellen he...
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:35:26 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57351753
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

hoe moeilijk dat ook is voor je om te omvatten zit jij niet in die situatie en ipv maar door te drammen op het verleden lijkt me een wat positievere kijk naar de toekomst een beter focus punt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 14:39:55 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57351835
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef Rondje het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat ik dat zal vertellen he...
Waarom niet?
pi_57352157
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ze er niet op zit te wachten dat daar fokkers komen neuzen.

Goed dat je doorgezet hebt rondje. Nu zo snel mogelijk weg.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57352190
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:

[..]

Er zijn zoveel dingen niet eerlijk.
Ik vind het niet eerlijk dat ik aangevallen word op iets dat gewoon niet aan de orde was.
Ik ben nou eenmaal niet eerder gegaan, zal ik me nu maar gaan ophangen dan? Of is dat ook niet eerlijk?
Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:00:54 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57352244
Je komt regelmatig in de top 10 bij de woningstichting.. hoe lang sta jij al ingeschreven dan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57352529
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik vind reacties als het is 'niet eerlijk' een beetje treurig, daar reageerde ik op. Net of het systeem nu ineens moet gaan rennen terwijl jij het jaren laat aanslepen. Dan had er maar eerder gehandeld moeten worden, verantwoordelijkheid enzo.
Rennen? Kom op zeg, je weet toch ook wel dat de hulpverlening zo krap zit dat het ene gat met het andere gestopt wordt?
Daardoor wordt het vechten voor de juiste zorg.
Waar denk je dat die agressie vandaan komt?
pi_57352650
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:18 schreef novel het volgende:

[..]

Rennen? Kom op zeg, je weet toch ook wel dat de hulpverlening zo krap zit dat het ene gat met het andere gestopt wordt?
Daardoor wordt het vechten voor de juiste zorg.
Waar denk je dat die agressie vandaan komt?
In het geval van huisvesting (waar het over gaat):
Omdat 9 van de 10 mensen anderen de schuld geven van hun problemen.
pi_57352706
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Te weinig sociale huurwoningen?
pi_57352721
wegedit: .. ach lama ..
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:29:39 #140
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57352756
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik bedoeldus juist dat ik eigenlijk niet vind dat dat kan en dat ik (dus) niet weet of ik wel wil dat ze voor me rennen.
Ik weet niet hoe jij het op had gevat, maar ik bedoel dus gewoon dat ik niet vind dat ik meer rechten heb dan een ander omdat ik toevalllig in een kutsituatie zit.
ook geen andere vorm
pi_57352818
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen

Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2008 15:33:53 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:32:22 #142
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57352825
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef avotar het volgende:
Je komt regelmatig in de top 10 bij de woningstichting.. hoe lang sta jij al ingeschreven dan?
vierenhalf jaar
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:34:42 #143
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57352883
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In het geval van huisvesting is het nog zo dat er te weinig is en dat sommige mensen DUS valsspelen.
Het een veroorzaakt het ander.
Dat heeft weinig te maken met problemen afschuiven imo
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 15:40:36 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57353008
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen

Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
En kneus op met je studentenverhaaltje, lees je eens in.
pi_57353043
Ik vind dit toch wel een noodsituatie.
Hier gaat het erom wanneer iemand eindelijk de stap durft te nemen. Dat kun je niet plannen, en wachten is dan ook niet verstandig.
pi_57353210
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo?
Hehe, je bewijst maar weer eens mijn punt dat een ongevoelige eikel zijn eigen soort het beste herkend
quote:
Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt.
Ow, je bedoelt die 3 posts waarin je kankert op het verhaal, dingen in twijfel trekt en niet reageert op de antwoorden die je krijgt 'omdat ze je niet zinnen' ? Ja, je twijfelde echt aan haar verhaal, het was niet zo dat je hier ff kwam rellen ofzo
quote:
Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Ow nee? Ik kan me anders 2 topics geleden nog herinneren dat je liep te mauwen over het feit dat het verhaal zo ongeloofwaardig was, vooral met kids enzo Ga een eind fietsen ofzo, je 'constructieve' bijdrages zijn weer naadje hiero

En als je een beetje had ingelezen in R&P had je gezien dat ik over het algemeen met de botte bijl erin ga, en ook redelijk onsympathiek over kan komen. Maar zelfs ik weet wel wanneer ik aan het zeiken ben tegen het verkeerde been, nu jij nog

En ga nu eens in op mijn punt over het feit dat Rondje iig actie onderneemt, want je lult poep uit je nek waar zelfs de hond geen kaas van lust.
En bewijs ook maar even dat je geen student bent, want je intelligentieniveau ligt wel op dezelfde hersenloze debielen die op donderdagavond in Utrecht rondhangen in studentenkroegjes

En zo niet, dan tyf je maar op (bij voorkeur door een bushokje ofzo)
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:53:55 #147
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57353277
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
Wat is er gebeurd met je: ik kom wel weer kijken in het volgende topic?

Zijn volgens jou de enige goede moeders moeders die constant huilen:Ik maak me zo'n zorgen om mijn kinderen?!?!
Nou, dan ben ik een slechte moeder,want ik maak me niet zo'n zorgen om hen, al zou ik alleen weggaan, dan nog zou het wel goedkomen,want ze vinden het leuk met papa en zijn graag bij hem.

Hij is niet goed voor mij, dus, raar maar waar,ik maak me zorgen om mij en om mijn beesten, want daar geeft meneer geen zak om, dus als hij mij wi lkwetsen, kan hij me het beste pakken via mijn beesten.
Kinderen kan ook en natuurlijk zou ik dat duizend keer erger vinden,maar is het echt zoooo moeilijk om te begrijpen dat hij zichzelf daar net zoveel mee zou hebben en dat hij dat dus niet zou doen?
Ken best zijn dat hij me via hen gaat pesten ofzo (Vertel maar tegen mama dat ik een nieuwe vriendin heb, dat soort flauwekul) maar ik ben niet bang dat hij hen iets aandoet, in tegenstelling tot mijn katten.

Mijn kinderen merken natuurlijk wel wat, maar het is niet zo dat ze er bovenop zitten, ze voelen de spanning, horen niet de ruzies enzo. Die spanning gaat wel weg als we niet meer hier wonen.
Dan heb ik rust en dat zullen ze wel merken...
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:56:56 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57353341
uhmmmm kunnen we het netjes houden stelletje bakvissen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57353389
Lullig om telkens weer naar iets negatiefs te zoeken in Rondjes verhaal terwijl ze nu ontzettend goed bezig is.
Natuurlijk maakt ze zich zorgen om haar katten. Die vriend van haar is zo gek genoeg om ze op te eten, denk ik. Maar de kinderen doet hij niks aan, daar is eerder naar gevraagd, en dat heeft Rondje ook gezegd.
pi_57353537
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:53 schreef Rondje het volgende:

[..]

Zijn volgens jou de enige goede moeders moeders die constant huilen:Ik maak me zo'n zorgen om mijn kinderen?!?!

Mijn kinderen merken natuurlijk wel wat, maar het is niet zo dat ze er bovenop zitten, ze voelen de spanning, horen niet de ruzies enzo. Die spanning gaat wel weg als we niet meer hier wonen.
Dan heb ik rust en dat zullen ze wel merken...
Van die moeders denk ik altijd dat ze zich achter de kinderen verschuilen. Dat ze niet openlijk voor zichzelf durven op te komen.
Lijkt me trouwens ook niet goed voor kinderen, als ze denken dat de scheiding voor hen (voor hun gevoel dan door hen - ) is gebeurd.

Ik zou er trouwens maar niet al te zeker van zijn dat de kinderen die ruzies niet meekrijgen. Is meestal toch wel zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door novel op 13-03-2008 16:14:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')