abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57353540
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan schreeuw al drie topics lang maar door en door over het feit dat ik niet geloof in het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
En kneus op met je studentenverhaaltje, lees je eens in.
Luister nou naar scorpie, man, of vraag je minimaal af wie je nou een plezier doet met je gejank dat je het niet gelooft. Je hebt het al gezegd, je hebt het al tientallen keren gezegd inmiddels, we weten het nou wel. Ga fijn een topic zoeken dat je wel gelooft in plaats van zonder enig argument dit topic steeds kapot te trollen.

Verder: alles wat Scorpie zeg, zijn spijker op jouw kop!
En nou vort buiten spelen jij, jengelaar.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:13:20 #152
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57353637
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:08 schreef novel het volgende:

[..]

Van die moeders denk ik altijd dat ze zich achter de kinderen verschuilen. Dat ze niet openlijk voor zichzelf durven op te komen.

Ik zou er trouwens maar niet al te zeker van zijn dat de kinderen die ruzies niet meekrijgen. Is meestal toch wel zo.
Ik denk niet dat ze nooit iets gehoord hebben en dat we af en toe ruzie hebben,weten ze wel, maar meestal slapen ze al, en het is niet zo dat we de oren van elkaar kop schreeuwen ofzo, dus of ze er wakker van worden?

In elk geval heeft het natuurlijk invloed op hen, vooral dat ik niet lekker in mijn vel zit.
We moeten dus gewoon weg.
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:14:42 #153
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57353661
edit-dubbel
ook geen andere vorm
pi_57353725
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef novel het volgende:

[..]

Te weinig sociale huurwoningen?
Nee, dat er nu ineens behoefte is aan een woning door problemen in de persoonlijke sfeer. Dat je dat niet kunt betalen en toegewezen wordt op de sociale markt die krap is, is pech hebben.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik bedoeldus juist dat ik eigenlijk niet vind dat dat kan en dat ik (dus) niet weet of ik wel wil dat ze voor me rennen.
Ik weet niet hoe jij het op had gevat, maar ik bedoel dus gewoon dat ik niet vind dat ik meer rechten heb dan een ander omdat ik toevalllig in een kutsituatie zit.

Ik reageerde dan ook op een andere poster.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Wel typisch trouwens, Rondje is zo ongeveer de enige in heel dit armoedige R&P subforum dat eens actie onderneemt na het lezen van reacties, en wat doen mensen zoals Kreator en Cracka-ass, die gaan lopen kankeren dat ze het eerder had moeten doen
Ze had ook eerder weg moeten gaan, nu kan ze alleen nog zichzelf de schuld geven. Dat veel mensen over dat gebrek aan ruggegraat heenfietsen lijkt me lullig voor TS. Hetzelfde gebrek aan ruggegraat zorgt ervoor dat ze nu weg gaat omdat ze moeilijk nee kan zeggen tegen peer pressure (op fora).
Om daar wat aandacht aan te besteden lijkt me zo gek nog niet, met oog op de toekomst..
quote:
Kom op zeg, lekker makkelijk om dat te zeggen als student zijnde achter je pctje terwijl je moeders thuis het eten nog opdient en je sokken stopt.
Projectie?
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef novel het volgende:
Ik vind dit toch wel een noodsituatie.
Hier gaat het erom wanneer iemand eindelijk de stap durft te nemen. Dat kun je niet plannen, en wachten is dan ook niet verstandig.
Ik ken wel ergere gevallen, en ook die moesten een tijdje geparkeerd worden bij moeders/vrienden etc. etc. Niks mis mee imo.
pi_57353851
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nee, dat er nu ineens behoefte is aan een woning door problemen in de persoonlijke sfeer. Dat je dat niet kunt betalen en toegewezen wordt op de sociale markt die krap is, is pech hebben.
En klaagt ze daarover dan NEE.
quote:
Ze had ook eerder weg moeten gaan, nu kan ze alleen nog zichzelf de schuld geven. Dat veel mensen over dat gebrek aan ruggegraat heenfietsen lijkt me lullig voor TS. Hetzelfde gebrek aan ruggegraat zorgt ervoor dat ze nu weg gaat omdat ze moeilijk nee kan zeggen tegen peer pressure (op fora).
Om daar wat aandacht aan te besteden lijkt me zo gek nog niet, met oog op de toekomst..
Ja, zodra haar vent 1 keer uitviel tegen haar had ze gelijk alles op moeten pakken en weg moeten lopen.
Maar zo werkt het niet in de het echte leven (gelukkig), daar moet eerst een emmer vollopen. Dat die emmer nu eenmaal bij de een groter is dan bij de ander, swah.
quote:
Projectie?
Eerder een bevestiging van tunnelvisie van bepaalde gebruikers die verkeren in een bepaalde leeftijd.
Ik noem geen namen, ik wijs alleen jouw kant uit.
quote:
Ik ken wel ergere gevallen, en ook die moesten een tijdje geparkeerd worden bij moeders/vrienden etc. etc. Niks mis mee imo.
Ook dat is een optie, en ook dat kan Rondje heus wel overwegen mits haar familiebanden wat beter waren.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:24:21 #156
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57353881
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:

Nee hoor, ik wilde eigenlijk een half jaar geleden gaan, Ik heb spijt dat ik dat niet gedaan heb omdat hij zei dat het beter zou gaan.
Het is niet zo dat dit nu ineens uit de lucht komt vallen.

En ik geef niet alleen mezelf de schuld, dat zou pas een gebrek aan zelfrespect tonen,ik geef mezelf wel ook de schuld. Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Ik wilde gewoon altijd te graag dat hij lief was voor me, en ik probeerde maar vast te houden aan de hoop dat hij dat zou zijn.
Nu niet meer,en of dat nu komt door peer pressure (zoals jij het noemt) of doordat ik eindelijk eens die oogkleppen af heb gedaan maakt niets uit.
Ik ben er vanaf. (Nu nog zo houden)
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:02 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57354612
-edit- ga PMen

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 13-03-2008 18:58:59 ]
pi_57357171
-edit- ga PMen

[ Bericht 74% gewijzigd door Re op 13-03-2008 18:59:22 ]
pi_57358026
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:34 schreef Rondje het volgende:
Ik heb het toch gezegd, dat ik weg wil.
Hij vroeg ernaar, omdat hij merkt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Gisteren, we zijn gewoon gaan slapen, zonder verder moeilijk te doen.
Hij heeft wel veel wakker gelegen, dat merk ik altijd, want ik lig dan zelf ook wakker.
Hij is niet eens overstuur als je vertelt dat je na een jarenlange relatie weg gaat, met zijn kinderen? Nou, dat zat diep dan.
quote:
Vanmorgen begon hij over dat hij zich zo onder had laten sneeuwen en dat hij helemaal niet zichzelf kan zijn in onze relatie.
Ik ga dan zo twijfelen aan mezelf, als hij zoiets zegt, ben ik dan echt zo moeilijk? Hij zei dat hij zoveel heeft gegeven van zichzelf. Hij is wel veel veranderd, doet veel in huis(Teveel vindt hij zelf)
Hij begon weer over het huishouden afgelopen week, ik zei weer dat ik ziek was."Nou, dan ben je zeker altijd ziek?"

Ik zei dat ik geen ruzie wilde, nooit meer met hem en dat dat nou juist de reden is dat ik ga.
"O, dus jij ziet dat zelfook?"(Wat, volgens jou begin ik met ruziemaken?)
Knap staaltje manipulatie. Hij heeft kennelijk nog steeds zo veel macht over je dat hij je kan laten twijfelen aan jezelf. Maar weet je, eigenlijk doet het er niet toe of jij nou moeilijk bent, of niet. De relatie tussen jullie werkt niet en dus trek jij je conclusies.
quote:
Hij zei dat ik dan maar snel weg moet zijn en maar wat beter mijn best moet doen om een huisje te krijgen, want hij gaat het er weer van nemen (Ik heb hem nooit ergens in tegengehouden, het enige dat ik van hem verlangde dat em misschien geremd heeft, is trouw) Hij bedoelt dus dat hij vrouwen mee naar huis wil kunnen nemen enzo, zegt ook dat hij snel op vakantie gaat.
Geef hem een enkele reis
quote:
Hij voelt zich wel op zijn pik getrapt trouwens.
Ja, zijn ego doet vast pijn, niet zijn hart zo te lezen.

Tip: reageer gewoon niet meer op enkele zuigers hier, zo houd je het gezeik zelf in stand en verpest je je eigen topic. Je hoeft uiteindelijk aan niemand verantwoording af te leggen, enkel aan jezelf (en aan je kinderen als ze wat ouder zijn en vragen gaan stellen).
pi_57358079
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wilde eigenlijk een half jaar geleden gaan, Ik heb spijt dat ik dat niet gedaan heb omdat hij zei dat het beter zou gaan.
Het is niet zo dat dit nu ineens uit de lucht komt vallen.

En ik geef niet alleen mezelf de schuld, dat zou pas een gebrek aan zelfrespect tonen,ik geef mezelf wel ook de schuld. Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Ik wilde gewoon altijd te graag dat hij lief was voor me, en ik probeerde maar vast te houden aan de hoop dat hij dat zou zijn.
Nu niet meer,en of dat nu komt door peer pressure (zoals jij het noemt) of doordat ik eindelijk eens die oogkleppen af heb gedaan maakt niets uit.
Ik ben er vanaf. (Nu nog zo houden)
Ik kom net binnen vallen en heb je vorige topics niet gelezen en wil ook niet meteen gaan roepen ik geloof er allemaal niks van maar ik heb ervaring met niet zulke lieve vriendjes en ik snap dat je soms in dingen trapt waar mensen die op een afstandje oordelen denken jeetje waarom?!!??!! Maar ik vind het ergens wel typisch dat je je er blijkbaar meerdere topics op fok over maakt...
Het is kut en klote voor je allemaal serieus maar je verhaal komt in mijn ogen wel wat tegenstrijdig over... Misschien zou je ook meer uit een echt lotgenoten forum kunnen halen dan uit fok?

Naja succes met alles
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_57358276
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Re het volgende:
uhmmmm kunnen we het netjes houden stelletje bakvissen
Ik vind het niet normaal dat een moderator (onder andere) mij uitmaakt voor bakvis.

Ik heb bij deze ook een topic-report gemaakt !
pi_57358380
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef NED het volgende:

[..]

Ik vind het niet normaal dat een moderator (onder andere) mij uitmaakt voor bakvis.

Jankzakzuigerbakvis
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:48:35 #163
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57358500
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik kom net binnen vallen en heb je vorige topics niet gelezen en wil ook niet meteen gaan roepen ik geloof er allemaal niks van maar ik heb ervaring met niet zulke lieve vriendjes en ik snap dat je soms in dingen trapt waar mensen die op een afstandje oordelen denken jeetje waarom?!!??!! Maar ik vind het ergens wel typisch dat je je er blijkbaar meerdere topics op fok over maakt...
Het is kut en klote voor je allemaal serieus maar je verhaal komt in mijn ogen wel wat tegenstrijdig over... Misschien zou je ook meer uit een echt lotgenoten forum kunnen halen dan uit fok?

Naja succes met alles
Ik zit nog op een ander forum.
Ik heb dit opfok gezet omdat het hier wat drukker is en de mensen wat feller reageren, zo blijf ik zelf scherp
ook geen andere vorm
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:53:21 #164
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57358613
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Xennia het volgende:

Hij is niet eens overstuur als je vertelt dat je na een jarenlange relatie weg gaat, met zijn kinderen? Nou, dat zat diep dan.
Hij had het wel verwacht denk ik,maar dit is gewoon weer een van zijn spelletjes, ik moet het nu erg vinden dat het hem zogenaamd niks kan schelen... (En het werkt ook een beetje)
quote:
Knap staaltje manipulatie. Hij heeft kennelijk nog steeds zo veel macht over je dat hij je kan laten twijfelen aan jezelf. Maar weet je, eigenlijk doet het er niet toe of jij nou moeilijk bent, of niet. De relatie tussen jullie werkt niet en dus trek jij je conclusies.
Dat zei ik ook tegen hem
quote:
Geef hem een enkele reis
Goed idee,naar de zuidpoolofzo
quote:
Ja, zijn ego doet vast pijn, niet zijn hart zo te lezen.

Tip: reageer gewoon niet meer op enkele zuigers hier, zo houd je het gezeik zelf in stand en verpest je je eigen topic. Je hoeft uiteindelijk aan niemand verantwoording af te leggen, enkel aan jezelf (en aan je kinderen als ze wat ouder zijn en vragen gaan stellen).
Goede tip, nu nog kijken of ik deze raad op kan volgen.
ook geen andere vorm
pi_57358669
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:50 schreef Copycat het volgende:
Hartstikke goed gedaan, Rondje!
Wat een misselijke spelletjes speelt hij met je. Goed dat je niet meer met je laat sollen en dat langzaam maar zeker de kleppen voor je ogen verdwijnen.
pi_57358688
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik zit nog op een ander forum.
Ik heb dit opfok gezet omdat het hier wat drukker is en de mensen wat feller reageren, zo blijf ik zelf scherp
Maar hier komen ook een heleboel mensen die zich nooit in je kunnen verplaatsen en niet zo goed aardig kunnen reageren (waar ik zelf ook onder val hoor daar niet van)
En veel mensen die hier komen, komen niet om andere tips te geven maar om te zeuren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:04:05 #167
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57358854
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef NED het volgende:

[..]

www.watbenjedan.com
Gone.... :')
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:07:20 #168
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57358934
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar hier komen ook een heleboel mensen die zich nooit in je kunnen verplaatsen en niet zo goed aardig kunnen reageren (waar ik zelf ook onder val hoor daar niet van)
En veel mensen die hier komen, komen niet om andere tips te geven maar om te zeuren
Dat vind ik niet zo erg.
Nu vind ik het een vervelend omdat kennelijk getwijfeld wordt aan mijn liefde voor mijn kinderen.

Maar als mensen me niet geloven, moet ik me blijven verdedigen en dat vind ik niet erg, dat maakt dat ik erover na blijf denken.
ook geen andere vorm
pi_57358979
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:07 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo erg.
Nu vind ik het een vervelend omdat kennelijk getwijfeld wordt aan mijn liefde voor mijn kinderen.

Maar als mensen me niet geloven, moet ik me blijven verdedigen en dat vind ik niet erg, dat maakt dat ik erover na blijf denken.
Naja over je kinderen ben ik het ook niet met je eens hoor
Ik zeg niet dat je niet van ze houd
Maar zeggen dat je kinderen het niet door hebben omdat je er niet geschreeuwd word en zo vind ik echt enorm enorm naief maar ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:17:08 #170
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57359203
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Naja over je kinderen ben ik het ook niet met je eens hoor
Ik zeg niet dat je niet van ze houd
Maar zeggen dat je kinderen het niet door hebben omdat je er niet geschreeuwd word en zo vind ik echt enorm enorm naief maar ja
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat ze die spanning best voelen (Van mij) en dat ze best weten dat er ruzie is, maar ook dat ze er eigenlijk nooit ECHT bij (betrokken) zijn. Ik ben niet achterlijk, dat ze het merken, merk ik heus wel aan hen.
Ik kan nu toch niets veranderen voor hen, eerst moet het veranderen voor mij, ik kan echt niet nu ineens die spanning van me af schudden, ik probeer altijd zo min mogelijk te laten merken, meer kan ik niet doen.
Als ik weg ben, wordt het voor mij rustiger, dus ook voor hen.

Wat kan ik er verder nog over zeggen dan?
ook geen andere vorm
pi_57359279
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat ze die spanning best voelen (Van mij) en dat ze best weten dat er ruzie is, maar ook dat ze er eigenlijk nooit ECHT bij (betrokken) zijn. Ik ben niet achterlijk, dat ze het merken, merk ik heus wel aan hen.
Ik kan nu toch niets veranderen voor hen, eerst moet het veranderen voor mij, ik kan echt niet nu ineens die spanning van me af schudden, ik probeer altijd zo min mogelijk te laten merken, meer kan ik niet doen.
Als ik weg ben, wordt het voor mij rustiger, dus ook voor hen.

Wat kan ik er verder nog over zeggen dan?
Ga dan

Nu ga ik weer weg uit dit topic hoor anders word dit alleen maar zo'n vruchteloze een op een discussie want ik ben het niet met je eens maar daar heb je niks aan en daar ga je niks mee doen en dan ga ik me alleen maar achter mn computer zitten ergeren en daar heb ik geen zin in vanavond
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:30:12 #172
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57359521
Ik ben ermee bezig.
Als ik alleen was geweest, was ik allang weggeweest.
Ik wil niet mijn kinderen van hot naar her meeslepen, want dat is voor hen ook niet fijn.
Dat lijkt me voor hen zelfs nog vervelender, dan hebben ze geen enkele zekerheid.

Het is kiezen tussen twee kwaden en vooralsnog kies ik ervoor te blijven tot ik iets anders heb.
Zolang het te doen is en niet al te gek wordt.

Voor mijn kinderen.
Ik wil ze ook graag op hun eigen school laten, zodat niet alles ineens verandert...
Allemaal dingen waar ik over na heb gedacht en die het voor mij minder gemakkelijk maken.

En misschien beoordeel ik dat wel verkeerd, misschien is het het beste om nu gewoon mijn spullen te pakken en ze mee te slepen naar een vriendin, dat weet ik niet.

In elk geval doe ik wat ik denk dat het beste is.
ook geen andere vorm
pi_57359590
Als je er zo over nadenkt (kunt denken) beoordeel je het of idd helemaal verkeerd of het is allemaal zo vreselijk nog niet
Sorry hoor

Nu ben ik echt weg
Film kijken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:46:51 #174
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57359928
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
Als je er zo over nadenkt (kunt denken) beoordeel je het of idd helemaal verkeerd of het is allemaal zo vreselijk nog niet
Sorry hoor

Nu ben ik echt weg
Film kijken
Nee,op het moment is het ook allemaal niet zo erg.
Op het moment doet hij alleen maar flauw en kinderachtig, niet boos.
Ik ben dus idd niet bang dat hij gaat slaan ofzo.

En ik blijf mezelf wijsmaken dat het wel meevalt, dat hij helemaal niet zo erg is... Dat zit er in geroest denk ik.
ook geen andere vorm
pi_57360065
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee,op het moment is het ook allemaal niet zo erg.
Op het moment doet hij alleen maar flauw en kinderachtig, niet boos.
Ik ben dus idd niet bang dat hij gaat slaan ofzo.

En ik blijf mezelf wijsmaken dat het wel meevalt, dat hij helemaal niet zo erg is... Dat zit er in geroest denk ik.
Ga er nou gewoon niet op in, de beste man heeft niet eens de moeite genomen al je posts te lezen en jij blijft hem te woord staan en in herhaling vallen.

Waar is je ''vriend'' eigenlijk nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')