abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57360097
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ga er nou gewoon niet op in, de beste man heeft niet eens de moeite genomen al je posts te lezen en jij blijft hem te woord staan en in herhaling vallen.

Waar is je ''vriend'' eigenlijk nu?
Vrouw
En ik heb ze ondertussen natuurlijk wel allemaal gelezen alleen bij mn eerste post niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:56:13 #177
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_57360167
Waar zijn de kinderen nu, vraag ik me eerder af..en dat ze zoveel tijd heeft om online te zijn met kinderen..en eventueel een man..
pi_57360282
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vrouw
En ik heb ze ondertussen natuurlijk wel allemaal gelezen alleen bij mn eerste post niet
Jij ging je toch niet meer achter de computer zitten ergeren en een film kijken, vrouw
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:02:55 #179
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57360312
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:56 schreef kalemero het volgende:
Waar zijn de kinderen nu, vraag ik me eerder af..en dat ze zoveel tijd heeft om online te zijn met kinderen..en eventueel een man..
Kinderen liggen in bed, vanmiddag waren ze spelen bij vriendjes.
Vriend is een of andere film aan het kijken bij een vriend van hem.

Verder nog vragen,of zou ik eigenlijk aan hem of de kindjes vastgelijmd moeten zijn?

Als je wil dat ik zeg dat ik uit mijn nek lul, heb je pech. Dat gebeurt niet.
ook geen andere vorm
pi_57360489
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij ging je toch niet meer achter de computer zitten ergeren en een film kijken, vrouw
Reklame
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_57361059
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
En kneus op met je studentenverhaaltje, lees je eens in.
Waarom zou ze? Die kinderen worden niet gemept want anders zou die 'Rondje' dat ook wel verteld hebben.
Maar wat Rondje hier schrijft gaat over geestelijke en af en toe fysieke mishandeling en nee, hij doet de kinderen niks aan dus moet zij maar niet zeiken en is het haar eigen schuld want anders zou ze allang zijn weggeweest? En jij noemt een ander een domme josti?!
Waarom zou een Rondje niet voor haarzelf mogen opkomen? Omdat ze toevallig moeder is? Verlies je met het kinderen baren je hele eigen identiteit? Denk jij dat?

Weet je, Kreator, jij kunt Rondje's verhaal in twijfel trekken. Maar dat kun je op internet altijd wel doen.
Men weet het zelden wie achter een naam zit daarom lees ik alleen het verhaal en Rondjes relaas hier zou onwaar kunnen zijn maar haar verhaal zou in ieder geval iets kunnen betekenen voor vrouwen in een soortgelijke situatie maar jouw gekanker in dit topic heeft geen enkele waarde.
pi_57361144
TS, als ik je OP lees, smachten om een knuffel en wat liefde....
En ook weer aan die man de voorbode geven dat je plannen hebt om je biezen te pakken...
Hmmzz,
Door die twee specifieke posts denk ik dat je gevoelsmatig nog niet klaar met hem bent en je hoopt op verandering. Wanneer je zo behandeld bent/wordt zoals je schrijft dan zal die gehoopte reactie alleen maar tijdelijk zijn. Echt, ik hoop van harte dat je je ook emotioneel weet los te maken.

Wens je sowieso heel veel sterkte.
pi_57361235
Rondje, ook ik heb je topics grotendeels gevolgd en wil dan ook niet nalaten er iets over te zeggen, al zou het je maar een héél klein beetje mogen helpen te volharden in je keuze...

Ik heb een aardig soortgelijke situatie, als waarin jij je nu bevindt, van zeer nabij meegemaakt en herken dan ook niet alleen de aard van manipulatie en intimidatie van jouw vriend, maar ook de schijnbaar eindeloze weifels die e.e.a. bij je oproepen. Ik vind het dan ook heel dapper van je dat je nu initiatief toont en hulp durft te zoeken en hoe langer hoe meer/beter de confrontatie aan durft te gaan voor de problematiek waarin je je bevindt. Gelukkig begin je steeds beter te beseffen dat je - voor je eigen bestwil - beter af bent zonder je vriend. De bekentenissen die je hebt gedaan over de kwalijke praktijken van je vriend liegen er weliswaar niet om (onderschat dit niet!! ). Het is nu heel belangrijk dat je volhoudt en je door niets of niemand nog laat afleiden om stapje voor stapje je doel te kunnen bereiken (je doel is nu eerst rust voor jezelf te vinden, om van hieruit een stabiele basis op te kunnen bouwen waar je kinderen op terug kunnen vallen).

Ik voorzie dat je voorlopig nog geen gemakkelijke tijden tegemoet zal gaan en nog door een paar hele zure appels heen zult moeten bijten, maar dit is - in de gegeven situatie - nu eenmaal even de prijs die je zal moeten betalen als je wil dat er iets gaat veranderen.. Misschien draait hij je nu even geen rad voor ogen, maar dat lijkt me meer een stilte voor de storm, dus bereid je hierop voor.. De beloning zal echter groot zijn, dus houdt de moed erin en geef niet op!

In praktisch opzicht raad ik je aan om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk een veilige verblijfplaats te kunnen vinden (een beetje overdrijven bij de gemeente/woningcoorporaties kan nu ook heus geen kwaad hoor, ze laten je sowieso wel veel langer wachten dan je lief is) en vooral niet je vriend te informeren van je toekomstige verblijfplaats. Wees ook zo onvoorspelbaar mogelijk in je acties, opdat je je vriend telkens te snel af kunt zijn, met wat je ook doet. Leidt hem desnoods een beetje om de tuin, breng hem op een dwaalspoor. Je moet nu even niet aan je vriend denken (dat kan later altijdnog, als je dat dan nog zou willen, moet je maar denken ). Het gaat nu om jou, the kids en ook om je katjes natuurlijk, niet te vergeten!

Veel sterkte en succes!
pi_57361812
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Rondje het volgende:
En ik blijf mezelf wijsmaken dat het wel meevalt, dat hij helemaal niet zo erg is... Dat zit er in geroest denk ik.
Dat doe je om de situatie voor jouw beleving draaglijker te maken. Je weet dat de realiteit veel harder is, maar de realiteit doet te veel pijn en roept te veel "waarom?" vragen op..

Hij hoeft je niet elke dag te slaan, het feit dat je elke dag een angst voelt dat hij wel eens te ver uit kan flippen is al erg genoeg..
pi_57362573
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:
Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Dat heeft inderdaad weinig zin.

Mensen handelen uit bepaalde emoties, maar zijn 3 emoties waaruit je beter niet kan handelen. Dat zijn:
1 - Schuld (je voelt jezelf naar door de schuld alleen al, schuldgevoelens zijn een kwelling voor je geest en dus geen goed uitgangspunt als je jezelf sterker wil maken. Natuurlijk kun je leren van gemaakte fouten, maar dwel niet langer dan nodig in de emotie van het schuldgevoel),
2 - Angst (focus liever op wat je kan bereiken, in plaats van op datgene waar je bang voor bent; datgene waar je op focust en waar je in gelooft zal sneller uitkomen) en
3 - Verplichting (je bent niemand zomaar iets verplicht; zorg beter eerst dat je zelf lekker in je vel zit, zodat je van daar uit voldoende positieve energie kan putten om ook anderen lief te hebben en span je al helemaal niet in voor mensen die al je goedbedoelde zorgen niet verdienen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Escaflowne op 13-03-2008 22:28:30 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:08:50 #186
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57363917
Sjeezus wat een verhaal. En wat een enge reacties van sommige mensen.
Goed dat je eindelijk concrete stappen onderneemt. Het is een heel proces, en nu ben je in een cruciale fase aankomen. Tijd voor actie
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef Escaflowne het volgende:
In praktisch opzicht raad ik je aan om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk een veilige verblijfplaats te kunnen vinden (een beetje overdrijven bij de gemeente/woningcoorporaties kan nu ook heus geen kwaad hoor, ze laten je sowieso wel veel langer wachten dan je lief is) en vooral niet je vriend te informeren van je toekomstige verblijfplaats.
Dat zou ik ook heel dringend willen adviseren. Zorg dat je een noodplan hebt. Dat je weet waar je naar toe kunt als het echt gevaarlijk wordt. Zo te lezen is die kerel een ongeloofelijk en onvoorspelbare engerd.
Ik heb mensen echt zo'n rare dingen zien doen als ze geconfronteerd werden met een situatie dat ze dingen niet meer in de hand hadden, dat wil je niet weten.
Neem dat advies van Escaflowne aan dus!

Sterke!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:16:13 #187
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_57366344
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Rondje het volgende:

[..]

Kinderen liggen in bed, vanmiddag waren ze spelen bij vriendjes.
Vriend is een of andere film aan het kijken bij een vriend van hem.

Verder nog vragen,of zou ik eigenlijk aan hem of de kindjes vastgelijmd moeten zijn?

Als je wil dat ik zeg dat ik uit mijn nek lul, heb je pech. Dat gebeurt niet.
Nee hoor, dat wil ik niet. Ik kan heel goed mijn eigen conclusies trekken!
Je herinnert je dus dat ik al eerder zo'n vraag heb gesteld,[gezien je reactie]...wat op zich eigenlijk niet zo raar is, als ik zie hoeveel tijd je op dit forum [en daarnaast nog een andere] besteedt..Tel daarbij je werk nog bij op..
Kinderen hebben aandacht nodig..en ik heb het idee dat je meer aandacht besteedt aan een forum gezien de tijden van je posting...en dat al 3-4 topics lang. Misschien dat je daarom het idee hebt dat ze er vrij weinig van merken wat er speelt?? Heb je het wel eens direct aan hun gevraagd hoe of wat ze ervaren in hun leventje???
Denk het niet he...

Verder heb ik geen vragen..voor alsnog.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 02:25:13 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57366799
Goeie stap.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_57367076
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En klaagt ze daarover dan NEE.
Je hebt niet gezien waar ik op reageerde.
quote:
[..]

Ja, zodra haar vent 1 keer uitviel tegen haar had ze gelijk alles op moeten pakken en weg moeten lopen.
Maar zo werkt het niet in de het echte leven (gelukkig), daar moet eerst een emmer vollopen. Dat die emmer nu eenmaal bij de een groter is dan bij de ander, swah.
Na een aantal tikkies mag er best een lampje gaan branden. Nog wat verkrachtingen er overheen en je laat jezelf maar vooral je kinderen in zo een omgeving rondwandelen? Dan is niet alleen je partner meer schuldig en is voor sommige mensen de empathie foetsie.
Dat jij daar anders over denkt vind ik heel lief van je.
quote:
[..]

Eerder een bevestiging van tunnelvisie van bepaalde gebruikers die verkeren in een bepaalde leeftijd. Ik noem geen namen, ik wijs alleen jouw kant uit.
Omdat ik vind dat ze wel wat eerder weg had mogen gaan lijd ik aan tunnelvisie en woon ik bij mijn moeder thuis die nog mijn sokken stopt. Analytisch net zo sterk als TS een maandje terug, zie ik.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wilde eigenlijk een half jaar geleden gaan, Ik heb spijt dat ik dat niet gedaan heb omdat hij zei dat het beter zou gaan.
Het is niet zo dat dit nu ineens uit de lucht komt vallen.

En ik geef niet alleen mezelf de schuld, dat zou pas een gebrek aan zelfrespect tonen,ik geef mezelf wel ook de schuld.
Dan zijn wij het eens.
quote:
Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Ik denk wel dat het verstandig is, wat heb je er dan van geleerd?
quote:
Ik wilde gewoon altijd te graag dat hij lief was voor me, en ik probeerde maar vast te houden aan de hoop dat hij dat zou zijn.
Nu niet meer,en of dat nu komt door peer pressure (zoals jij het noemt) of doordat ik eindelijk eens die oogkleppen af heb gedaan maakt niets uit.
Ik ben er vanaf. (Nu nog zo houden)
Succes!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:33:45 #190
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57367306
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:16 schreef kalemero het volgende:

[..]

Nee hoor, dat wil ik niet. Ik kan heel goed mijn eigen conclusies trekken!
Je herinnert je dus dat ik al eerder zo'n vraag heb gesteld,[gezien je reactie]...wat op zich eigenlijk niet zo raar is, als ik zie hoeveel tijd je op dit forum [en daarnaast nog een andere] besteedt..Tel daarbij je werk nog bij op..
Kinderen hebben aandacht nodig..en ik heb het idee dat je meer aandacht besteedt aan een forum gezien de tijden van je posting...en dat al 3-4 topics lang. Misschien dat je daarom het idee hebt dat ze er vrij weinig van merken wat er speelt?? Heb je het wel eens direct aan hun gevraagd hoe of wat ze ervaren in hun leventje???
Denk het niet he...

Verder heb ik geen vragen..voor alsnog.
Nee joh, ik praat natuurlijk nooit met mijn kinderen,ik bedoel, waarom zou ik, ik heb internet toch?!

Meestal zit ik op mijn werk als ik post.
Dat weten mijn collega's, ze weten ook dat ik bezig ben met weggaan en dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit. Ik ben misschien iets teveel bezig met het omgooien van mijn leven, maar dat is omdat ik het heel erg moeilijk vind om me los te weken van hem, ik heb dit gewoon nodig, tot ik weer wat lekkerder in mijn vel zit.

Mijn kinderen krijgen aandacht genoeg en ik vind het niet prettig dat er maar doorgehamerd word op mijn moederschap.
Ik ben een goede moeder, dat vindt zelfs hun vader, dus ik ga niet meer op dit gezeik in.
ook geen andere vorm
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:36:29 #191
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57367315
Vandaag naar de woningbouw?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:38:30 #192
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57367329
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 04:50 schreef Cracka-ass het volgende:

Ik denk wel dat het verstandig is, wat heb je er dan van geleerd?
Dat ik niet meer blijf hangen aan zo'n eikel?
Is dat genoeg?
Mag ik dan nu aub vooruit kijken ipv achteruit?
ook geen andere vorm
  vrijdag 14 maart 2008 @ 07:39:16 #193
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57367333
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:36 schreef JamesBrownie het volgende:

Vandaag naar de woningbouw?
Ja, vanmiddag...
Al vind ik dat maar raar.
ook geen andere vorm
pi_57367612
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ja, vanmiddag...
Al vind ik dat maar raar.
Succes iig
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:55:31 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57370086
Rondje, je bent goed bezig. Laat die azijnpissers (lees: onvolwassen pubers wiens enige relatie tot nu toe bestaat uit die met de muur tegenover hun bed) maar kletsen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:18:11 #196
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57370541
Hmm ik vind het "mooi" hoe je het hebt opgebouwd van je eerste topic waarbij je het vervelend vond dat hij dronken aandrong op sex tot nu waarbij ook al blijkt dat je al jaren staat ingeschreven voor een andere woning.

oh en Vivi... je laat me toch weer even glimlachen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:21:36 #197
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57370629
Dat was de druppel ja...
En ik heb me gewoon nooit uitgeschreven, toen wilde ik weggaan en heb ik dat niet gedaan,nu heb ik daar profijt van.
ook geen andere vorm
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:26:17 #198
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_57370736
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:33 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee joh, ik praat natuurlijk nooit met mijn kinderen,ik bedoel, waarom zou ik, ik heb internet toch?!

Meestal zit ik op mijn werk als ik post.
Dat weten mijn collega's, ze weten ook dat ik bezig ben met weggaan en dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit. Ik ben misschien iets teveel bezig met het omgooien van mijn leven, maar dat is omdat ik het heel erg moeilijk vind om me los te weken van hem, ik heb dit gewoon nodig, tot ik weer wat lekkerder in mijn vel zit.

Mijn kinderen krijgen aandacht genoeg en ik vind het niet prettig dat er maar doorgehamerd word op mijn moederschap.
Ik ben een goede moeder, dat vindt zelfs hun vader, dus ik ga niet meer op dit gezeik in.
Rondje, ik twijfel er niet aan dat je een goede moeder bent. Het weggaan bij je vent in deze situatie is juist een teken van goed moederschap! Dit is geen voorbeeld voor je kinderen... Voor je het weet denken zij dat het normaal is dat een man zijn vrouw zo behandelt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:00:25 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_57375915
Jeetje, dit topic doet me weer even beseffen hoe goed het is om op een gegeven moment toch de knoop door te hakken als je in een slechte relatie zit!

Ik heb godzijdank niet zulke bizarre verhalen als TS, maar ik heb ook voordat ik mijn relatie beëindigde steeds wat spulletjes meegenomen uit het huis van mn vriend, omdat hij al eens foto's kapot had gemaakt, cadeautjes weggegooid, dat soort grappen. En ja, hij was ook best lief, en we hadden het heel leuk, en het is vast veel en veel moeilijker als je samenwoont en kinderen hebt, maar het is zo'n opluchting achteraf!!!

Het lijkt me echt het allerbeste om zo snel mogelijk weg te gaan en je ex goed in de gaten te laten houden Rare vent heeft jouw omgeving dat helemaal niet door? (heb niet het hele topic gelezen, dus kan zijn dat ik die discussie gemist heb)
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:12:47 #200
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57377300
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
(heb niet alle drie de topics gelezen, dus kan zijn dat ik die discussie gemist heb)
Ze heeft ergens geschreven dat vrienden het vroeger wel zagen. Maar dat de laatste tijd (lees meer dan een jaar) het nauwelijks gebeurd of dat hij sloeg waar vrienden het niet zo snel zagen.

schaamteloze tvp trouwens (van mij dus).
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')