Vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ga er nou gewoon niet op in, de beste man heeft niet eens de moeite genomen al je posts te lezen en jij blijft hem te woord staan en in herhaling vallen.
Waar is je ''vriend'' eigenlijk nu?
Jij ging je toch niet meer achter de computer zitten ergeren en een film kijken, vrouwquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vrouw
En ik heb ze ondertussen natuurlijk wel allemaal gelezen alleen bij mn eerste post niet
Kinderen liggen in bed, vanmiddag waren ze spelen bij vriendjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:56 schreef kalemero het volgende:
Waar zijn de kinderen nu, vraag ik me eerder af..en dat ze zoveel tijd heeft om online te zijn met kinderen..en eventueel een man..
Reklamequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij ging je toch niet meer achter de computer zitten ergeren en een film kijken, vrouw
Waarom zou ze? Die kinderen worden niet gemept want anders zou die 'Rondje' dat ook wel verteld hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach tief toch op, josti. Even snel scoren bij de ja-knikkers ofzo? Ik heb 2 topics geleden gezegd dat ik twijfelde aan het hele verhaal en in dit topic vraag ik me af waarom ze haar kinderen maar zo zelden in het verhaal betrekt. Dat ze na de eerste klap al weg had moeten gaan en geen kinderen bij hem had moeten nemen, als het allemaal waar is, was zo evident dat ik dat nergens gezegd heb, dus leg me geen woorden in de mond.
En kneus op met je studentenverhaaltje, lees je eens in.
Dat doe je om de situatie voor jouw beleving draaglijker te maken. Je weet dat de realiteit veel harder is, maar de realiteit doet te veel pijn en roept te veel "waarom?" vragen op..quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef Rondje het volgende:
En ik blijf mezelf wijsmaken dat het wel meevalt, dat hij helemaal niet zo erg is... Dat zit er in geroest denk ik.
Dat heeft inderdaad weinig zin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:
Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Dat zou ik ook heel dringend willen adviseren. Zorg dat je een noodplan hebt. Dat je weet waar je naar toe kunt als het echt gevaarlijk wordt. Zo te lezen is die kerel een ongeloofelijk en onvoorspelbare engerd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef Escaflowne het volgende:
In praktisch opzicht raad ik je aan om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk een veilige verblijfplaats te kunnen vinden (een beetje overdrijven bij de gemeente/woningcoorporaties kan nu ook heus geen kwaad hoor, ze laten je sowieso wel veel langer wachten dan je lief is) en vooral niet je vriend te informeren van je toekomstige verblijfplaats.
Nee hoor, dat wil ik niet. Ik kan heel goed mijn eigen conclusies trekken!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Rondje het volgende:
[..]
Kinderen liggen in bed, vanmiddag waren ze spelen bij vriendjes.
Vriend is een of andere film aan het kijken bij een vriend van hem.
Verder nog vragen,of zou ik eigenlijk aan hem of de kindjes vastgelijmd moeten zijn?
Als je wil dat ik zeg dat ik uit mijn nek lul, heb je pech. Dat gebeurt niet.
Je hebt niet gezien waar ik op reageerde.quote:
Na een aantal tikkies mag er best een lampje gaan branden. Nog wat verkrachtingen er overheen en je laat jezelf maar vooral je kinderen in zo een omgeving rondwandelen? Dan is niet alleen je partner meer schuldig en is voor sommige mensen de empathie foetsie.quote:[..]
Ja, zodra haar vent 1 keer uitviel tegen haar had ze gelijk alles op moeten pakken en weg moeten lopen.
Maar zo werkt het niet in de het echte leven (gelukkig), daar moet eerst een emmer vollopen. Dat die emmer nu eenmaal bij de een groter is dan bij de ander, swah.
Omdat ik vind dat ze wel wat eerder weg had mogen gaan lijd ik aan tunnelvisie en woon ik bij mijn moeder thuis die nog mijn sokken stopt. Analytisch net zo sterk als TS een maandje terug, zie ik.quote:[..]
Eerder een bevestiging van tunnelvisie van bepaalde gebruikers die verkeren in een bepaalde leeftijd. Ik noem geen namen, ik wijs alleen jouw kant uit.
Dan zijn wij het eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Rondje het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik wilde eigenlijk een half jaar geleden gaan, Ik heb spijt dat ik dat niet gedaan heb omdat hij zei dat het beter zou gaan.
Het is niet zo dat dit nu ineens uit de lucht komt vallen.
En ik geef niet alleen mezelf de schuld, dat zou pas een gebrek aan zelfrespect tonen,ik geef mezelf wel ook de schuld.
Ik denk wel dat het verstandig is, wat heb je er dan van geleerd?quote:Maar het heeft heel weinig nut om daarbij stil te blijven staan en terug te kijken op wat ik "had moeten doen" .
Succes!quote:Ik wilde gewoon altijd te graag dat hij lief was voor me, en ik probeerde maar vast te houden aan de hoop dat hij dat zou zijn.
Nu niet meer,en of dat nu komt door peer pressure (zoals jij het noemt) of doordat ik eindelijk eens die oogkleppen af heb gedaan maakt niets uit.
Ik ben er vanaf. (Nu nog zo houden)
Nee joh, ik praat natuurlijk nooit met mijn kinderen,ik bedoel, waarom zou ik, ik heb internet toch?!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:16 schreef kalemero het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wil ik niet. Ik kan heel goed mijn eigen conclusies trekken!
Je herinnert je dus dat ik al eerder zo'n vraag heb gesteld,[gezien je reactie]...wat op zich eigenlijk niet zo raar is, als ik zie hoeveel tijd je op dit forum [en daarnaast nog een andere] besteedt..Tel daarbij je werk nog bij op..
Kinderen hebben aandacht nodig..en ik heb het idee dat je meer aandacht besteedt aan een forum gezien de tijden van je posting...en dat al 3-4 topics lang. Misschien dat je daarom het idee hebt dat ze er vrij weinig van merken wat er speelt?? Heb je het wel eens direct aan hun gevraagd hoe of wat ze ervaren in hun leventje???
Denk het niet he...
Verder heb ik geen vragen..voor alsnog.
Dat ik niet meer blijf hangen aan zo'n eikel?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk wel dat het verstandig is, wat heb je er dan van geleerd?
Succes iigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag...
Al vind ik dat maar raar.
Rondje, ik twijfel er niet aan dat je een goede moeder bent. Het weggaan bij je vent in deze situatie is juist een teken van goed moederschap! Dit is geen voorbeeld voor je kinderen... Voor je het weet denken zij dat het normaal is dat een man zijn vrouw zo behandelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:33 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee joh, ik praat natuurlijk nooit met mijn kinderen,ik bedoel, waarom zou ik, ik heb internet toch?!![]()
Meestal zit ik op mijn werk als ik post.
Dat weten mijn collega's, ze weten ook dat ik bezig ben met weggaan en dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit. Ik ben misschien iets teveel bezig met het omgooien van mijn leven, maar dat is omdat ik het heel erg moeilijk vind om me los te weken van hem, ik heb dit gewoon nodig, tot ik weer wat lekkerder in mijn vel zit.
Mijn kinderen krijgen aandacht genoeg en ik vind het niet prettig dat er maar doorgehamerd word op mijn moederschap.
Ik ben een goede moeder, dat vindt zelfs hun vader, dus ik ga niet meer op dit gezeik in.
Ze heeft ergens geschreven dat vrienden het vroeger wel zagen. Maar dat de laatste tijd (lees meer dan een jaar) het nauwelijks gebeurd of dat hij sloeg waar vrienden het niet zo snel zagen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
(heb niet alle drie de topics gelezen, dus kan zijn dat ik die discussie gemist heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |