Nog wat foto's voor het menselijke oogvermaak:quote:Zaak: 15124
Probleem: Dierenactivisten lopen hun propaganda te verkondigen op m'n blitse hyves, jwt.
Ik krabbelde zoeen klein leuk zinnetje: Biefstuk met pepersaus, heerlijk.
Begint ze te spammen en te spammen, ik hou het niet meer bij met het verwijderen van haar krabbels
Ojaa, links!
http://remcooo91.hyves.nl/ - whehe player, jatoch.
http://eet-geen-dierenleed.hyves.nl/ - groente-terrorist
Gaarne wat scherpe oneliners jegens vegetariërs
Ik zal deze opmerking alvast maken, hoeft ie niet meer gemaakt te worden.
Hyves
1 2 3 | Deel 2: http://forum.fok.nl/topic/1134372 Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/1134193 |
hij komt eraan met zijn 180 CCquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef LasTeR het volgende:
WTF!! Ik werd net gebeld!!!Ik zo opnemen, hoor ik zo'n gast half hijgen dat ie me komt halen met veel gegalm op de achtergrond.
Moet ik dit nu serieus nemen of niet?
Ja. Hij komt je halenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef LasTeR het volgende:
WTF!! Ik werd net gebeld!!!Ik zo opnemen, hoor ik zo'n gast half hijgen dat ie me komt halen met veel gegalm op de achtergrond.
Moet ik dit nu serieus nemen of niet?
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:42 schreef Biefstuk het volgende:
Die maaike en meneer taco zijn niet meer online op hyves. Zullen ze onderweg zijn?
Laat ze wel eerst hun voeten vegen oke?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
EY JONGEN MIJN MATEN ZIJN ER BIJNA EN IK GA NU OOK WEG
GELOOF ME JE GAAT NAAR HET ZIEKENHUIS JE GAAT ADEMEN VIA EEN MACHINE
IK ZIE JE OVER EEN KWARTIERTJE
Ey, dit is al je 4e post met Caps. Hou daar eens mee opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Bio! AUB NEEEquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan..
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan..
Kansloze kutkloonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Als het van die yvonne "ik pak even een kaasplankje en een biertje en een bifi" manier van aankijken is dan is hetok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan..
Die beesten worden wat mij betreft nog te humaan behandeld. We staan niet aan de bovenkant van de voedselketen om vervolgens aardig te doen tegen diertjes zeg.quote:
Ik zit in appartementencomplex met een portaal dus hij komt er niet zomaar in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:49 schreef rgras het volgende:
Richt in ieder geval een webcam op je voordeur, dan kunnen we ternminste zien of Dan en Taco bij je naar binnen stormen.
Same, ingang is 24/7 bewaakt door een portier en dubbele schuifdeurquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zit in appartementencomplex met een portaal dus hij komt er niet zomaar in.
Vanuit mijn kamer ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:52 schreef rgras het volgende:
Dan richt je je webcam toch op het portaal?!
Denk het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:53 schreef NiteSpeed het volgende:of dat het weer internetbluf is.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef Danny het volgende:
TerugVindSlachthuis
Ook niet, ik zit op 4 hoog en aan de achterkant van het complex.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:58 schreef rgras het volgende:
Scheelt dat je ze in ieder geval hoort aankomen door Dan zijn 180cc-er.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Eindelijk een Admin die NIET meteen met slotjes gooitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een dienstmededeling: als jullie foto's van Hyves ed neerplempen, maak er linkjes van. Wij zijn niet verantwoordelijk voor wat op andere sites staat, dus hou dat lekker zo. En persoonlijke gegevens zijn ook niet helemaal tof.
Enneh, de kinderen erbij betrekken is niet ubernetjes, pak dán gewoon de ouders.
er is een begin gemaakt denk ik, het wordt ritueel slachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is inmiddels een half uur, is er al iemand geslacht?
je bent nog maar de derde binnen 2 minutenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Biogarde het volgende:
Foto's achter een link bitte.
Whehehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
er is een begin gemaakt denk ik, het wordt ritueel slachten
Ik ben er bang voor, 't blijft angstvallig stilquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Wedden dat dit weer afloopt met een enorme anticlimax.
Hoop van niet eigenlijk, wil wel weten wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Wedden dat dit weer afloopt met een enorme anticlimax.
of hij is even veganistisch etenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:05 schreef Biefstuk het volgende:
Hij reageert niet meer op hyves, hij is echt op weg
Naar zo'n mocro adres
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:05 schreef Biefstuk het volgende:
Hij reageert niet meer op hyves, hij is echt op weg
Naar zo'n mocro adres
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef LasTeR het volgende:
Kut... Even snel luisteren wie er beneden aan belt
Ik heb nog steeds nog nooit van je gehoord, denk het nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Is m'n reputatie trouwens gestegen op fok?
DAT IS ZIELIG VOOR DE MAIS!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik ben d'r klaar voor, TVP
Ach gut, wat schattig. Als die vent aan je deur komt en je tieft hem een biefstuk vol in zn face, dán is je reputatie wel aardig gestegen jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Is m'n reputatie trouwens gestegen op fok?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef LasTeR het volgende:
In de policy van FOK! en Hyves staat dat foto's volledig eigen risico zijn. Dus het mag wel!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een dienstmededeling: als jullie foto's van Hyves ed neerplempen, maak er linkjes van. Wij zijn niet verantwoordelijk voor wat op andere sites staat, dus hou dat lekker zo. En persoonlijke gegevens zijn ook niet helemaal tof.
Enneh, de kinderen erbij betrekken is niet ubernetjes, pak dán gewoon de ouders.
Nu wordt het spannendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef LasTeR het volgende:
ISquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Danny het volgende:
straks zijn het van die Volkert types. Dat was toch ook zo'n dierenrechtenfiguur?
en als die biefstuk op dat moment nog in leven is istie helemaal da bomb!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Ach gut, wat schattig. Als die vent aan je deur komt en je tieft hem een biefstuk vol in zn face, dán is je reputatie wel aardig gestegen ja
ow, ik dacht dat 'ie nu de bitch van een vleesetende neger met een lul van 32cm was.quote:
whehehehequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Danny het volgende:
[..]
en als die biefstuk op dat moment nog in leven is istie helemaal da bomb!
the plot thickens!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Danny het volgende:
straks zijn het van die Volkert types. Dat was toch ook zo'n dierenrechtenfiguur?
Het zijn meestal die links extremistische figuren die daadwerkelijk tot geweld overgaan ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Danny het volgende:
* actuele informatie zoektquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat 'ie nu de bitch van een vleesetende neger met een lul van 32cm was.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef Xebrozius het volgende:
Godsamme de betutteling is weer eens toegeslagen hoor
Vroeger kon je aliengabbers gewoon hotlinken op fok en werd er smakelijk om gelachen maar nu een of andere hysterische kut zegt dat ze er werk van gaat maken schijt fok weer zeven kleuren stront.
Fok is wat dat betreft een weerspeigeling van de maatschappij, daar waar degenen die verantwoordelijkheid dragen liever ruggengraatloos tegemoet komen ipv de shitstorm af te wachten.
Chapeau fok, je hebt het weer geflikt om een potentieel geniaal topic de nek om te draaien met preutserigheid.
Sterf
http://www.sire.nl/index.php?id=21&campagne=1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef Xebrozius het volgende:
Vroeger kon je aliengabbers gewoon hotlinken op fok en werd er smakelijk om gelachen maar nu een of andere hysterische kut zegt dat ze er werk van gaat maken schijt fok weer zeven kleuren stront.
Fok is wat dat betreft een weerspeigeling van de maatschappij, daar waar degenen die verantwoordelijkheid dragen liever ruggengraatloos tegemoet komen ipv de shitstorm af te wachten.
Chapeau fok, je hebt het weer geflikt om een potentieel geniaal topic de nek om te draaien met preutserigheid.
Sterf
jij bent stiekem die taco-dude he?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef Xebrozius het volgende:
Sterf
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:12 schreef Biefstuk het volgende:
Ik wil heull niet doodgaan door bom aanslag
Maar dan leef je wel voort in onze gedachtes aan dit topicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:12 schreef Biefstuk het volgende:
Ik wil heull niet doodgaan door bom aanslag
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
Wie was er nou aan de deur, LasTeR?
Waarschijnlijk zn moeder, stoofpotje brengenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
Wie was er nou aan de deur, LasTeR?
Vlees van dieren zonder stress smaakt meestal wel beter ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
dierenleed is ook kut.
bijna net zo kut als geen vlees eten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef Resco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zn moeder, stoofpotje brengen
En als hij daarmee klaar is rijdt hij weg op zijn vette brommert.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:19 schreef rgras het volgende:
Het is nu al 11 minuten geleden dat hij voor het laatst gepost heeft.
Nu vreet Dan hem op 'en gooit ie z'n botjes in zijn achtertuin'.
Een voordeel: milieuvriendelijke bomgordels.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis best deprimerend dat het vegetarische hippievolk is vervangen door bloeddorstige schreeuwlelijken.
Maar dan eet die toch vleesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:19 schreef rgras het volgende:
Het is nu al 11 minuten geleden dat hij voor het laatst gepost heeft.
Nu vreet Dan hem op 'en gooit ie z'n botjes in zijn achtertuin'.
Vegetariers moeten toch vleesvervangers eten ???quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis best deprimerend dat het vegetarische hippievolk is vervangen door bloeddorstige schreeuwlelijken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat zijn huis nu belegerd wordt door de vegetarische commando eenheid, zijn elektra en telefoondraden doorgesneden zijn en rookpotten in de hele straat zodat hij niet ziet wat er gebeurdquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
en toen bleek de capslockdude een kloon van LasTeR, die over een kwartier post dat z'n 9mm gewerkt heeft
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef Biefstuk het volgende:
Die maaike en taco zijn nog steeds niet online, even bellen naar de portier dat ik niemand wil ontvangen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef Biefstuk het volgende:
Die maaike en taco zijn nog steeds niet online, even bellen naar de portier dat ik niemand wil ontvangen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vegetariers moeten toch vleesvervangers eten ???.
Epic fail.
Die mensen beseffen niet hoeveel schadelijke chemicaliën er vrijkomen bij het productie van die vleesvervangers.
Ik ben echt bangquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef Drumpie het volgende:
Damn kerel blijft xtra zo lang weg...
Biefstuk je bent toch werkelijk niet bang of wel
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef Drumpie het volgende:
Damn kerel blijft xtra zo lang weg...
Biefstuk je bent toch werkelijk niet bang of wel
de gebruiken vloeibare boterquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Mensen die geen vlees eten slaan nog geen deuk in een karbonade pakje boter.
Boter wordt van dieren gemaakt. Daar slaan ze niet in. Dat is zielig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Mensen die geen vlees eten slaan nog geen deuk in een karbonade pakje boter.
Jasses die troep is niet te vretenquote:
hippies stinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Anton-Joost (1)
vandaag, 20:36
Koek Dog, is echt een kankerjosti. Heeft ie ook een 180cc? Dan ken die wel hendig sjiek slippen zeker?
Dat dan weer wel idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ze zijn liever dan Taco en Maaike.
Maar kut is ook een lekker stukje vlees.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
dierenleed is ook kut.
bijna net zo kut als geen vlees eten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:43 schreef HuHu het volgende:
Die Hyves van de Vegan Streaker (hoe die ook mag heten) was helemaal ondergespammed met berichtjes dat 't een kneus was en dat 'ie zich niet zo moest aanstellen enzo.
Dat het een kneus was?quote:Of is dat oud nieuws?
Naked Gunquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Resco het volgende:
Ben der even tussenuit, krijg een zere lul vinger van dat ge-F5. Zal straks weer even checken. Ondertussen ga ik tv kijken onder het genut van een zak borrelworstjes...
hij zit lekker uitgelogt zich dood te lachen met een stuk biefstukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:07, laatste bericht van LasTeR....?
Doen we dat tochquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Naked GunBen ik ondertussen ook aan het kijken.
Dat was al bekend na z'n eerste streak-actiequote:
Vernoemd naar een suggestief documentairetje van de PvdD.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:53 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
MEAT THE TRUTH..
Toepasselijk, Meat.
Als we dat eens wistenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Waar is Laster?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Ik hoor net dat Laster daadwerkelijk gepwend is. Dit loopt uit de handen, kan het topic op slot?
pics!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Ik hoor net dat Laster daadwerkelijk gepwend is. Dit loopt uit de handen, kan het topic op slot?
Hoe weet je dat, en waarom zou dan ineens 't topic op slot moetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Natuurlijk. Gewoon een dolletje via PM jeweetsquote:
De aangemaakte hyve is down.quote:Deze hyve is niet ok.
Correct. Mits sexy.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar kut is ook een lekker stukje vlees.
Jammer? Ik vind dit toch wel redelijk ernstig hoor. Hij flipt hem helemaal de braadpan uit en dat moet je maar pikken? Kan je niet zn ip-adres achterhalen of heb je daar al wat mee gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:56 schreef Biefstuk het volgende:
JammerHij is gestopt met zijn dreigingen.
Voor de duidelijkheid, hier nog een keer:
[ afbeelding ]
Heb een mail gestuurd naar hyves met eens screenshot ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Jammer? Ik vind dit toch wel redelijk ernstig hoor. Hij flipt hem helemaal de braadpan uit en dat moet je maar pikken? Kan je niet zn ip-adres achterhalen of heb je daar al wat mee gedaan?
Koeien offer ritueel?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:00 schreef Rikketik het volgende:
Zo te merken is Laster gesneuveld. Ik zeg: we gaan zijn dood wreken.
Barst, ik ben ontdektquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Biefstuk het volgende:
Meneer-goud, u bent http://meneer-regenwoud.hyves.net/# ?
Ik zat meer te denken aan de middeleeuwse manier: Varkens slachten, een weekje laten liggen en vervolgens bij die Taco door de ruiten gooien. Kun je lachen.quote:
Je hebt ook nog over die enkele B heen gelezen, lichtpuntquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
omdat je als je geen vlees eet dom wordt hier het juiste dreigement
Die was er moeilijk ertussen te paintenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Je hebt ook nog over die enkele B heen gelezen, lichtpunt
Grutjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Hahaha mannetjes hier die ene kerel hebben we net goed te pakken gehad hij heeft in ieder geval een gebroken neus....... zodra je voor zijn neus staat is hij niets meer!!!! hij zal wel naar het ziekenhuis zijn hahahaha laat dit een les zijn voor iedereen hier en remco jou krijgen we ook nog wel
Laster, ben jij dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Hahaha mannetjes hier die ene kerel hebben we net goed te pakken gehad hij heeft in ieder geval een gebroken neus....... zodra je voor zijn neus staat is hij niets meer!!!! hij zal wel naar het ziekenhuis zijn hahahaha laat dit een les zijn voor iedereen hier en remco jou krijgen we ook nog wel
serieus, is dit een grap?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Mooie kloon.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Krijg de hepetitus hiv kanker kut kloonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Salvad0R het volgende:
Okay, dus je bent tegen dierenleed... maar mensenleed is okay ?
Daag je nu mensen uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
Er is nog nooit iemand bedreigtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Ik ben de originele TSquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom reageren Laster & TS niet meer, ik begin te twijfelen
.
omg, epicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Hij weet niet eens wie die beer isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Ja, maar jij zit veilig tussen je 80 kamersquote:
Ik zei toch al dat jij het was.quote:
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climaxquote:
Ik vind het leuker om het zo te beeďndigen dan jullie echt laten geloven dat mij iets overkomen is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climax?
Ja die eenden ook met foie grasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef reetveter het volgende:
Op zijn minst gepwnd door een ijzeren buis
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef Biefstuk het volgende:
We dachten hoopten dat je dood was laster. Dat je als een botje was begraven in 180cc's achtertuin
Hij probeert me wel steeds toe te voegen als vriend. Hij heeft hoopquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef reetveter het volgende:
Taco van de G. wil me niet accepteren op hyvesssssss
wallabilladikketitta jij bluftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ahahahaha gaat hij nu net doen alsof er niets gebeurd is maar ikw eet beter jongen....!!!! jij fuckt nooit meer met ons
FLIKKER NOU OP VIEZE KANKERMONGOOL VOLGENDE KEER BLIJF JE VAN MIJN DEURBEL AF!!!! Dat je nou geen fucking deur in kan trappen is niet mijn probleem!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ahahahaha gaat hij nu net doen alsof er niets gebeurd is maar ikw eet beter jongen....!!!! jij fuckt nooit meer met ons
Die's niet ok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de anti anti dierenleed hyves.
En de pro-animal dierenleed hyvesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de anti anti dierenleed hyves.
Vuile skoften.quote:
Nu is de grap er wel vanaf :Squote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
FLIKKER NOU OP VIEZE KANKERMONGOOL VOLGENDE KEER BLIJF JE VAN MIJN DEURBEL AF!!!! Dat je nou geen fucking deur in kan trappen is niet mijn probleem!!!
jammerende jankkloon, dat ben jequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
haha jankend wegrennen wat een mietje was die gast die zit nu te huilen bij de dokter
kutkloon, toon dat je echt bent en kom morgenavond half zeven naar de sportschool aan de assendorperstraat in Zwolle...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Maaike gaf het goede voorbeeld vanmiddag.quote:Maar let wel op, spammers houden wij niet van.
En er wordt ook bijna altijd melding van gedaan bij de redactie van hyves.
En niet vloeken met Kanker A.J.B.
Nee, ik had eerder allemaal reacties verwacht van.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
Zeg Biefstuk, toen jij gisteravond het eerste deel van dit topic had geopend, had je toen eigenlijk verwacht dat het zo'n succes zou worden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Biefstuk het volgende:
Ik weet niet van wie deze accounts zijn maar ze zijn loller
http://bradafrumdahood.hyves.nl/
Ja mien jong, dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef LasTeR het volgende:
Ja hé. Allemaal praat, geen actie. Gebakken lucht.
Toegevoegdquote:
achja, die veganisten.. wat moet je ermeequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Even serieus trouwens, ik vond dat ze wel vrij ver gingen in hun bedreigingen. Toch freaky hoe dergelijke lui helemaal door het lint kunnen gaan door iets simpels als het posten van een foto waar toevallig hun kinderen op staan.
waar?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef reetveter het volgende:
Ik zie dat je via hyves ook een kaartje kan sturen voor ¤ 1,75 eventjes overwegen
zal ze vast wel lekker vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga wel doen, naar Maaike. Maar niet té beledigend want ik wil geen politie op mijn dak.
Als ik stuur dat ik haar in d'r kontje wil hupsen, zou ze dat oké vinden?
Krijgen ze weer zo'n waas voor de ogenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:58 schreef reetveter het volgende:
gewoon plaatje van der kinderen op de voorkant
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijgen ze weer zo'n waas voor de ogen![]()
Dit vond ik een heel schattig berichtje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:40 schreef OhZoGoed het volgende:
Laster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |