Er is nog nooit iemand bedreigtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
Ik ben de originele TSquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom reageren Laster & TS niet meer, ik begin te twijfelen
.
omg, epicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Hij weet niet eens wie die beer isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Ja, maar jij zit veilig tussen je 80 kamersquote:
Ik zei toch al dat jij het was.quote:
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climaxquote:
Ik vind het leuker om het zo te beeïndigen dan jullie echt laten geloven dat mij iets overkomen is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climax?
Ja die eenden ook met foie grasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef reetveter het volgende:
Op zijn minst gepwnd door een ijzeren buis
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef Biefstuk het volgende:
We dachten hoopten dat je dood was laster. Dat je als een botje was begraven in 180cc's achtertuin
Hij probeert me wel steeds toe te voegen als vriend. Hij heeft hoopquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef reetveter het volgende:
Taco van de G. wil me niet accepteren op hyvesssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |