Die was er moeilijk ertussen te paintenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Je hebt ook nog over die enkele B heen gelezen, lichtpunt
Grutjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Hahaha mannetjes hier die ene kerel hebben we net goed te pakken gehad hij heeft in ieder geval een gebroken neus....... zodra je voor zijn neus staat is hij niets meer!!!! hij zal wel naar het ziekenhuis zijn hahahaha laat dit een les zijn voor iedereen hier en remco jou krijgen we ook nog wel
Laster, ben jij dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Hahaha mannetjes hier die ene kerel hebben we net goed te pakken gehad hij heeft in ieder geval een gebroken neus....... zodra je voor zijn neus staat is hij niets meer!!!! hij zal wel naar het ziekenhuis zijn hahahaha laat dit een les zijn voor iedereen hier en remco jou krijgen we ook nog wel
serieus, is dit een grap?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Mooie kloon.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Krijg de hepetitus hiv kanker kut kloonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Salvad0R het volgende:
Okay, dus je bent tegen dierenleed... maar mensenleed is okay ?
Daag je nu mensen uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
Er is nog nooit iemand bedreigtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Ik ben de originele TSquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom reageren Laster & TS niet meer, ik begin te twijfelen
.
omg, epicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Hij weet niet eens wie die beer isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Ja, maar jij zit veilig tussen je 80 kamersquote:
Ik zei toch al dat jij het was.quote:
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climaxquote:
Ik vind het leuker om het zo te beeïndigen dan jullie echt laten geloven dat mij iets overkomen is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |