Koeien offer ritueel?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:00 schreef Rikketik het volgende:
Zo te merken is Laster gesneuveld. Ik zeg: we gaan zijn dood wreken.
Barst, ik ben ontdektquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Biefstuk het volgende:
Meneer-goud, u bent http://meneer-regenwoud.hyves.net/# ?
Ik zat meer te denken aan de middeleeuwse manier: Varkens slachten, een weekje laten liggen en vervolgens bij die Taco door de ruiten gooien. Kun je lachen.quote:
Je hebt ook nog over die enkele B heen gelezen, lichtpuntquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
omdat je als je geen vlees eet dom wordt hier het juiste dreigement
Die was er moeilijk ertussen te paintenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Je hebt ook nog over die enkele B heen gelezen, lichtpunt
Grutjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Hahaha mannetjes hier die ene kerel hebben we net goed te pakken gehad hij heeft in ieder geval een gebroken neus....... zodra je voor zijn neus staat is hij niets meer!!!! hij zal wel naar het ziekenhuis zijn hahahaha laat dit een les zijn voor iedereen hier en remco jou krijgen we ook nog wel
Laster, ben jij dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Hahaha mannetjes hier die ene kerel hebben we net goed te pakken gehad hij heeft in ieder geval een gebroken neus....... zodra je voor zijn neus staat is hij niets meer!!!! hij zal wel naar het ziekenhuis zijn hahahaha laat dit een les zijn voor iedereen hier en remco jou krijgen we ook nog wel
serieus, is dit een grap?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Mooie kloon.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Krijg de hepetitus hiv kanker kut kloonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Salvad0R het volgende:
Okay, dus je bent tegen dierenleed... maar mensenleed is okay ?
Daag je nu mensen uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |