wallabilladikketitta jij bluftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ahahahaha gaat hij nu net doen alsof er niets gebeurd is maar ikw eet beter jongen....!!!! jij fuckt nooit meer met ons

FLIKKER NOU OP VIEZE KANKERMONGOOL VOLGENDE KEER BLIJF JE VAN MIJN DEURBEL AF!!!! Dat je nou geen fucking deur in kan trappen is niet mijn probleem!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ahahahaha gaat hij nu net doen alsof er niets gebeurd is maar ikw eet beter jongen....!!!! jij fuckt nooit meer met ons

Die's niet ok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de anti anti dierenleed hyves.

En de pro-animal dierenleed hyvesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de anti anti dierenleed hyves.

Vuile skoften.quote:

Nu is de grap er wel vanaf :Squote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
FLIKKER NOU OP VIEZE KANKERMONGOOL VOLGENDE KEER BLIJF JE VAN MIJN DEURBEL AF!!!! Dat je nou geen fucking deur in kan trappen is niet mijn probleem!!!

jammerende jankkloon, dat ben jequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
haha jankend wegrennen wat een mietje was die gast die zit nu te huilen bij de dokter

kutkloon, toon dat je echt bent en kom morgenavond half zeven naar de sportschool aan de assendorperstraat in Zwolle...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:

Maaike gaf het goede voorbeeld vanmiddag.quote:Maar let wel op, spammers houden wij niet van.
En er wordt ook bijna altijd melding van gedaan bij de redactie van hyves.
En niet vloeken met Kanker A.J.B.

Nee, ik had eerder allemaal reacties verwacht van.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
Zeg Biefstuk, toen jij gisteravond het eerste deel van dit topic had geopend, had je toen eigenlijk verwacht dat het zo'n succes zou worden?

quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Biefstuk het volgende:
Ik weet niet van wie deze accounts zijn maar ze zijn loller
http://bradafrumdahood.hyves.nl/

Ja mien jong, dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:42 schreef LasTeR het volgende:
Ja hé. Allemaal praat, geen actie. Gebakken lucht.

Toegevoegdquote:

achja, die veganisten.. wat moet je ermeequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Even serieus trouwens, ik vond dat ze wel vrij ver gingen in hun bedreigingen. Toch freaky hoe dergelijke lui helemaal door het lint kunnen gaan door iets simpels als het posten van een foto waar toevallig hun kinderen op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |