Er is nog nooit iemand bedreigtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
ey als die teringlijer mijn kinderen en mijn ex gaat bedreigen verdient hij wat hij heeft gehad!!!!! iedereen die hetzelfde flikt kan hetzelfde verwachten
Ik ben de originele TSquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom reageren Laster & TS niet meer, ik begin te twijfelen
.
omg, epicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Hij weet niet eens wie die beer isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nu kom je ook langs mij?
gezellig zullen we gelijk een barbecuetje houden
Ja, maar jij zit veilig tussen je 80 kamersquote:
Ik zei toch al dat jij het was.quote:
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climaxquote:
Ik vind het leuker om het zo te beeïndigen dan jullie echt laten geloven dat mij iets overkomen is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je postte niet om 't echt te laten lijken.......? En alles eindigt in een niks-gebeurd-anti-climax?
Ja die eenden ook met foie grasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef reetveter het volgende:
Op zijn minst gepwnd door een ijzeren buis
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef Biefstuk het volgende:
We dachten hoopten dat je dood was laster. Dat je als een botje was begraven in 180cc's achtertuin
Hij probeert me wel steeds toe te voegen als vriend. Hij heeft hoopquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef reetveter het volgende:
Taco van de G. wil me niet accepteren op hyvesssssss
wallabilladikketitta jij bluftquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ahahahaha gaat hij nu net doen alsof er niets gebeurd is maar ikw eet beter jongen....!!!! jij fuckt nooit meer met ons
FLIKKER NOU OP VIEZE KANKERMONGOOL VOLGENDE KEER BLIJF JE VAN MIJN DEURBEL AF!!!! Dat je nou geen fucking deur in kan trappen is niet mijn probleem!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
ahahahaha gaat hij nu net doen alsof er niets gebeurd is maar ikw eet beter jongen....!!!! jij fuckt nooit meer met ons
Die's niet ok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de anti anti dierenleed hyves.
En de pro-animal dierenleed hyvesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de anti anti dierenleed hyves.
Vuile skoften.quote:
Nu is de grap er wel vanaf :Squote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
FLIKKER NOU OP VIEZE KANKERMONGOOL VOLGENDE KEER BLIJF JE VAN MIJN DEURBEL AF!!!! Dat je nou geen fucking deur in kan trappen is niet mijn probleem!!!
jammerende jankkloon, dat ben jequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
haha jankend wegrennen wat een mietje was die gast die zit nu te huilen bij de dokter
kutkloon, toon dat je echt bent en kom morgenavond half zeven naar de sportschool aan de assendorperstraat in Zwolle...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Maaike gaf het goede voorbeeld vanmiddag.quote:Maar let wel op, spammers houden wij niet van.
En er wordt ook bijna altijd melding van gedaan bij de redactie van hyves.
En niet vloeken met Kanker A.J.B.
Nee, ik had eerder allemaal reacties verwacht van.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
Zeg Biefstuk, toen jij gisteravond het eerste deel van dit topic had geopend, had je toen eigenlijk verwacht dat het zo'n succes zou worden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Biefstuk het volgende:
Ik weet niet van wie deze accounts zijn maar ze zijn loller
http://bradafrumdahood.hyves.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |