quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Ik hoor net dat Laster daadwerkelijk gepwend is. Dit loopt uit de handen, kan het topic op slot?
Natuurlijk. Gewoon een dolletje via PM jeweetsquote:
De aangemaakte hyve is down.quote:Deze hyve is niet ok.
Correct. Mits sexy.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:42 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar kut is ook een lekker stukje vlees.
Jammer? Ik vind dit toch wel redelijk ernstig hoor. Hij flipt hem helemaal de braadpan uit en dat moet je maar pikken? Kan je niet zn ip-adres achterhalen of heb je daar al wat mee gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:56 schreef Biefstuk het volgende:
JammerHij is gestopt met zijn dreigingen.
Voor de duidelijkheid, hier nog een keer:
[ afbeelding ]
Heb een mail gestuurd naar hyves met eens screenshot ervan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Jammer? Ik vind dit toch wel redelijk ernstig hoor. Hij flipt hem helemaal de braadpan uit en dat moet je maar pikken? Kan je niet zn ip-adres achterhalen of heb je daar al wat mee gedaan?
Koeien offer ritueel?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:00 schreef Rikketik het volgende:
Zo te merken is Laster gesneuveld. Ik zeg: we gaan zijn dood wreken.
Barst, ik ben ontdektquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Biefstuk het volgende:
Meneer-goud, u bent http://meneer-regenwoud.hyves.net/# ?
Ik zat meer te denken aan de middeleeuwse manier: Varkens slachten, een weekje laten liggen en vervolgens bij die Taco door de ruiten gooien. Kun je lachen.quote:
Je hebt ook nog over die enkele B heen gelezen, lichtpuntquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
omdat je als je geen vlees eet dom wordt hier het juiste dreigement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |