hippies stinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis best deprimerend dat het vegetarische hippievolk is vervangen door bloeddorstige schreeuwlelijken.
quote:Anton-Joost (1)
vandaag, 20:36
Koek Dog, is echt een kankerjosti. Heeft ie ook een 180cc? Dan ken die wel hendig sjiek slippen zeker?
Dat dan weer wel idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ze zijn liever dan Taco en Maaike.
Maar kut is ook een lekker stukje vlees.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
dierenleed is ook kut.
bijna net zo kut als geen vlees eten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:43 schreef HuHu het volgende:
Die Hyves van de Vegan Streaker (hoe die ook mag heten) was helemaal ondergespammed met berichtjes dat 't een kneus was en dat 'ie zich niet zo moest aanstellen enzo.
Dat het een kneus was?quote:Of is dat oud nieuws?
Naked Gunquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Resco het volgende:
Ben der even tussenuit, krijg een zere lul vinger van dat ge-F5. Zal straks weer even checken. Ondertussen ga ik tv kijken onder het genut van een zak borrelworstjes...
hij zit lekker uitgelogt zich dood te lachen met een stuk biefstukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:07, laatste bericht van LasTeR....?
Doen we dat tochquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Naked GunBen ik ondertussen ook aan het kijken.
Dat was al bekend na z'n eerste streak-actiequote:
Vernoemd naar een suggestief documentairetje van de PvdD.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:53 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
MEAT THE TRUTH..
Toepasselijk, Meat.
Als we dat eens wistenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Waar is Laster?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Ik hoor net dat Laster daadwerkelijk gepwend is. Dit loopt uit de handen, kan het topic op slot?
pics!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
Ik hoor net dat Laster daadwerkelijk gepwend is. Dit loopt uit de handen, kan het topic op slot?
Hoe weet je dat, en waarom zou dan ineens 't topic op slot moetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:15 schreef Cahir het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |