Neuh... cursus tot half 11quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef draculettetje het volgende:
zoo hier is iedereen al naar huis zeker
Onthou het maar goed, de komende maanden zit ik hier telkens op dinsdagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow jja da's waar ook helemaal vergeten!
hoi smokez!
zal mn best doen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onthou het maar goed, de komende maanden zit ik hier telkens op dinsdag
En ook hallo
Ben je mooi klaar meequote:
mja misschien dat je moet blijven updaten zeg maar. probeer gewoon te updaten totdat het niet meer kan zeg maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:25 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, hmm hij heeft maar 29 updates gevonden?
Ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja misschien dat je moet blijven updaten zeg maar. probeer gewoon te updaten totdat het niet meer kan zeg maar
Pff daarnet even een restart moeten doen, gewoon weer 2,20 minuten... Ongekendquote:
ja echt niet normaal neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff daarnet even een restart moeten doen, gewoon weer 2,20 minuten... Ongekend
Stond hij al opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
misschien dat dit helpt:
Quote: debauch (TechnicalUser)
9 May 07 17:11
I recently read an article in a magazine that said "a default power setting in the "Power Saver" plan limits the cpu to 50%. Open the Power Options control panel and change it to "High Performance" to give it full throttle.
Medion 8822quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor pc is het ?
gvd echt kut idd manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net weer lekker wezen gamen, gvd weer dik pijn in mijn poot, moet ik gewoon WEER stoppen...
misschien toch maar geen prof worden
Dude wat klotequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net weer lekker wezen gamen, gvd weer dik pijn in mijn poot, moet ik gewoon WEER stoppen...
misschien toch maar geen prof worden
k ga ook pitten, truste allemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef draculettetje het volgende:
jullie waren hier gewoon nog ha ha
weltrusten allemaal
Proxyserverquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
morgen! pff wat een nacht
Heerlijk zou ik juist zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geenn last van onweer, wind en flitsen
ik werd er echt niet vrolijk van
En hoe lang ben je onderweg dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Nou alles gepakt en gezakt, ff afscheid nemen van het team hier, en dan op terug naar m'n oh zo fijne Breda
succes daar nog even en een goede terug reis!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Nou alles gepakt en gezakt, ff afscheid nemen van het team hier, en dan op terug naar m'n oh zo fijne Breda
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe lang ben je onderweg dan?
Dank je wel !quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes daar nog even en een goede terug reis!
Whehequote:Op woensdag 12 maart 2008 07:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doen
Eerste wat ik doe is koffie fixx0ren thuis
Ik dank uquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheNah gaat helemaal goed komen dus, goede reis alvast
ha ha en veel plezier en geniet dan maar lekker van je koffie bij terugkomst!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doen
Eerste wat ik doe is koffie fixx0ren thuis
Boh, dat is ook zuur... Denk je eerst vrij te zijn maar mag je alsnog gaan werkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dank u![]()
![]()
Aangezien ik morgen moet werken in Boxtel(was eigenlijk de rest van de week vrij) Spreek ik jullie morgen wel
'werk' ze vandaag!
inderdaad, lijkt me niet fijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh, dat is ook zuur... Denk je eerst vrij te zijn maar mag je alsnog gaan werken
Bijna weekendquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inderdaad, lijkt me niet fijn
Of anders om... nu bijkomen en dan een druk weekendquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
idd bijna weekend!
eerst een druk programma afwerken en dan het weekend bijkomen
ha ha dan moet ik heel wat afspraken om gaan gooien, zullen mensen niet blij mee zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of anders om... nu bijkomen en dan een druk weekend
Ach... eigen belang eerstquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan moet ik heel wat afspraken om gaan gooien, zullen mensen niet blij mee zijn
ach ja, maakt mij niet zoveel uit hoorquote:
Ik weet dat zoiets jou niet uitmaaktquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, maakt mij niet zoveel uit hoor
vandaag naar notaris en bij mn schoonouders eten
morgen met vorige collega's uit eten
vrijdag wijnproef avond
I knowquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat zoiets jou niet uitmaakt
Haha, heb maar 1 plan dit weekend -> Vriendinquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
I know
ow en nog in optie zaterdagavond pokeren
dus ook plannen in het weekend ha ha
is natuurlijk ook een heeel goed plan!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, heb maar 1 plan dit weekend -> Vriendin![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is natuurlijk ook een heeel goed plan!
Heuh, ik heb alleen maar goede ideeenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
ha ha en zo niet dan toch
kan me er wel in vinden!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
De zaag van deze week is:
[ afbeelding ]
De Black&Decker GK 1635 TX Kettingzaag!
Klik hier voor het archief!
Gaan met die banaan! Midden van de week, kom er maar inquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen!
De zaag van deze week is:
[ afbeelding ]
De Black&Decker GK 1635 TX Kettingzaag!
Klik hier voor het archief!
heb ik ooit anders beweerd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh, ik heb alleen maar goede ideeen
Nee, maar dat het even duidelijk isquote:
Inderdaad, daar valt goed mee te zagen!!!quote:
Net zoals het eeuwenoude grapjequote:Op woensdag 12 maart 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, daar valt goed mee te zagen!!!
*denkt gelijk aan hakkuh en zaguh*
Ik had GVD vrij moeten hebben vandaag, paasvee houden... (ok, ik wist gisteren pas wat het was,quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan met die banaan! Midden van de week, kom er maar in
quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net zoals het eeuwenoude grapje
Zeg slager... Heeft u nog gehakt?
De slager grijpt naar zijn hoofd en zegt; "Jazeker!" ... en begint vervolgens te hakkuh
nou heb ik van die gabberende mensen op mn visierquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, daar valt goed mee te zagen!!!
*denkt gelijk aan hakkuh en zaguh*
Het equivalent van een zuipfeest?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had GVD vrij moeten hebben vandaag, paasvee houden... (ok, ik wist gisteren pas wat het was,
maar het lijkt me cool!)
Serieus? Het is hier droog, bewolkt en waait een beetjequote:Op woensdag 12 maart 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah idd, dat blijft een klassieker hoor
Wat een rotweer trouwens buiten!
Ik ben mijn bijna 2 meter heb moeite om recht te lopen hier!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Het is hier droog, bewolkt en waait een beetje
Ik kan er nog steeds om lachen hoor, vooral die gasten die met hun "strakke" hoofd hahahahquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou heb ik van die gabberende mensen op mn visier
Jep!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het equivalent van een zuipfeest?
Ik maak hem maar alvast... tjah ik zit ook dicht bij de grond hequote:Op woensdag 12 maart 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben mijn bijna 2 meter heb moeite om recht te lopen hier!
Windkracht 6 a 7 zal het hier zeker zijn.
Gezelligquote:
hahahaha, vooral toenstraks op de fiets, ik moet een dijk op zegmaar... best lastig met deze wind!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik maak hem maar alvast... tjah ik zit ook dicht bij de grond he
ik ook!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had GVD vrij moeten hebben vandaag, paasvee houden... (ok, ik wist gisteren pas wat het was,
maar het lijkt me cool!)
Beetje jammer dat ik niet eerder wegkan hier, anders had ik zeker gaan zuipen daar!quote:
Mogguh WLquote:
Hoplakee en daar vliegen dan weer een paar kussens door de luchtquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, vooral toenstraks op de fiets, ik moet een dijk op zegmaar... best lastig met deze wind!
Maarja, straks weer lachen bij de IKEA.. mensen die dingen laten wegwaaien enzo
Mogguh WL!quote:
Lachen tochquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee en daar vliegen dan weer een paar kussens door de lucht
Dus je gaat met Lynda mee?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik werd de trein ook al ingesleurd
morgen trouwen WL en tripack
Ja maar dat is vaker zo... Ruimtelijk inzicht is niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lachen toch
Vooral mensen die van die grote dingen in hun auto willen proppen, terwijl je al lang ziet dat dat niet gaat passen
hahaha, vooral niet bij het IKEA volkquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dat is vaker zo... Ruimtelijk inzicht is niet voor iedereen weggelegd
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedselquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, vooral niet bij het IKEA volk
Ik heb trouwens helemaal geen zin om te werken, ben moe...
Heb net bijna al het werk aan mijn KUT collega gegeven
ik moet nog beginnen en heb nu al geen zin meer ha haquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, vooral niet bij het IKEA volk
Ik heb trouwens helemaal geen zin om te werken, ben moe...
Heb net bijna al het werk aan mijn KUT collega gegeven
Ja, en bedankt he!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb ook geen zin meer. t wordt stervens druk vanmiddag, maar daarna heb ik gelukkig weekend
Dat dacht ik omdat je iets zij van "ik werd ook de trein ingesleurd".quote:
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedsel![]()
Ik ook man, zit toch de hele tijd te gapen, pfff tijd voor weekend
Ik eet er bijna elke dag, want zo'n bedrijfs kantine is niets voor mijquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedsel![]()
Ik ook man, zit toch de hele tijd te gapen, pfff tijd voor weekend
De gehaktballetjes ..quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doenquote:
Ik maak hem maar alvast...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ontbijt voor 1 euro, ik vraag me dan alleen af wat je dan krijgt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doen
Dat klinkt gewoon geweldig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
PAASVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het is hier zulk verschrikkelijk KUT weer dat we niet door de polder mogen fietsen, staan 2 man aan beide kanten mensen tegen te houden
Dat word goed je biertje vasthouden zo.. Tien voor twaalf zal de eerste borrel genuttigd worden inclusief een ontbijt wat bestaat uit frituur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon geweldig!
En ik kan weer eens niet eerder wegDat is best kut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
hahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
PAASVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het is hier zulk verschrikkelijk KUT weer dat we niet door de polder mogen fietsen, staan 2 man aan beide kanten mensen tegen te houden
Dat word goed je biertje vasthouden zo.. Tien voor twaalf zal de eerste borrel genuttigd worden inclusief een ontbijt wat bestaat uit frituur
Ehr een eitje, bolletje, croissant, koffie. Eigenlijk een mooi standaard ontbijtquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ontbijt voor 1 euro, ik vraag me dan alleen af wat je dan krijgt?
klinkt gezellig! gelukkig kan je de kroeg in duiken, de storm zwakt vanmiddag nl pas afquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
Paasvee -> tien dagen voor pasen vee showen
Onder andere een hoop koeien (dikbillen), een veiling, kleinvee, marktkraampjes (als die nog staan), tentoonstelling en vanaf 6u 's ochtends begint het.. Elke kroeg in de omgeving doet mee dus is zo verschrikkelijk druk en gezellig en de drank vloeit goed
![]()
Tweede gedeelte is het belangrijkste![]()
Zie ook paasveeschagen.nl en rondjeschagen.nl (foto's!!!!!!)
Kroegen vroeg open, drank... klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
Paasvee -> tien dagen voor pasen vee showen
Onder andere een hoop koeien (dikbillen), een veiling, kleinvee, marktkraampjes (als die nog staan), tentoonstelling en vanaf 6u 's ochtends begint het.. Elke kroeg in de omgeving doet mee dus is zo verschrikkelijk druk en gezellig en de drank vloeit goed
![]()
Tweede gedeelte is het belangrijkste![]()
Zie ook paasveeschagen.nl en rondjeschagen.nl (foto's!!!!!!)
Wel een verhaal voor je kleinkinderenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt gezellig! gelukkig kan je de kroeg in duiken, de storm zwakt vanmiddag nl pas af![]()
maarrr ik zou maar uitkijken met de drank, voordat je zelf met een dikbil thuiskomt haha
haha jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een verhaal voor je kleinkinderen
Kleinkinderen tegen Lynda:quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een verhaal voor je kleinkinderen
Als hij nou allemaal zou doorgaan tot laat in de avond was ik nog wel even langgeweest natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef lynda het volgende:
Zo eerst richting vriendin daar voordrinken + frituur (tot morgenochtend eet je echt niet meer) dan de trein in met nog honderden paasveegangers en dan begint het feest
Mocht je komen bel maar hehe, wij zullen er zijn tot een uurtje of acht vanavond
Ja zeker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja![]()
ben blij dat de feesten hier volgende maand weer gaan beginnen.
op naar de zomer!
Whehehequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kleinkinderen tegen Lynda:
Kleinkinderen: Oma, hoe komt u eigenlijk aan die dikbil?
Lynda: Lang verhaal....
Succes dan maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
zo ben op het werk gearriveerd!
Het gaat ook door tot 12u maar na 20u begint de sfeer kut te wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij nou allemaal zou doorgaan tot laat in de avond was ik nog wel even langgeweest natuurlijk
Mogguhquote:
Kut als in, iedereen is bezopen en begint met rellen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat ook door tot 12u maar na 20u begint de sfeer kut te worden
ze gaan toch niet met vee of konijnen gooien ?quote:
Zeg, hoor jij niet al bezopen over straat te wankelen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat ook door tot 12u maar na 20u begint de sfeer kut te worden
Haha lijkt me een geweldig gezichtquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze gaan toch niet met vee of konijnen gooien ?
Whehehe ik denk dat ze er niet zo bij liggen met dit weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk dit is de 1e foto al
[ afbeelding ]
als je genoeg drinkt, denk je vanzelf dat ze zon schijntquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe ik denk dat ze er niet zo bij liggen met dit weer
Haha en dan heb je het in ieder geval niet meer koudquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je genoeg drinkt, denk je vanzelf dat ze zon schijnt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:14 schreef lynda het volgende:
ik ga ZOOOOOOOOO
o nu!Geef me 1,5 uur Smokez dan zal ik niet meer nuchter zijn
Party on!!!!!!!!!!
je moeder, das ¤ 4,95quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft lynda anderhalf uur
Da's dan ¤ 4,95
Hahaquote:
whehehe,quote:
dank ha haquote:
ha ha ik spreek je nog welquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:14 schreef lynda het volgende:
ik ga ZOOOOOOOOO
o nu!Geef me 1,5 uur Smokez dan zal ik niet meer nuchter zijn
Party on!!!!!!!!!!
Hahaha ach zo heb je tenminste iets te doen hequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ha ha
heb net allemaal de verkeerde mensen zitten bellen, nu even een excuse mail sturen begint goed
da's waarquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ach zo heb je tenminste iets te doen he
Daaromquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar
en het is wat anders als gegevens invoeren!
wattee?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Stof in maar, is goud waard!
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?quote:
met uitstappen hier waaide ik echt zowat mn auto uit, of eigenlijk weer terug in!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Stof in maar, is goud waard!
Ja lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?
bijna weekend moet je maar dnekenquote:
jah nog een halve weekquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend moet je maar dneken
Aaaight!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend moet je maar dneken
nee dank je maar is het al lunch tijd ik heb hongerquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?
je moet het nog 50 min even volhoudenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dank je maar is het al lunch tijd ik heb honger
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het nog 50 min even volhouden
tis hier wel droog, maar die wind is echt neit normaal. de ramen gaan heen en weer af en toequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Over een half uurtje pauzeEn het is hier trouwens nog steeds droog... pff wanna-be storm!
* Bellerophon kijkt is naar buitenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier wel droog, maar die wind is echt neit normaal. de ramen gaan heen en weer af en toe
Wil je wat van de wind merken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon kijkt is naar buiten
Ik merk blijkbaar niet zoveel van de wind hier, want waaien doet het zo te zien behoorlijk
Whehehequote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil je wat van de wind merken?
Trek dan maar eens aan m'n vinger
* Dr.Droxz vind een "Droxz special", dank u!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet een dienblad vol koffie ed neer![]()
help yourself!
Gast! Storm!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ blaast het kantoorgebouw van Bellerophon aan puin
Wees blij dat ik gisteren geen chili con carne had gegeten, anders had die fotograaf er niet eens een foto van kunnen makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Storm!
En bedankt he
[ afbeelding ]
Sweet mother of jesus!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gisteren geen chili con carne had gegeten, anders had die fotograaf er niet eens een foto van kunnen maken
[ afbeelding ]
Hahaha wat nu weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer even een dikke ruzie gehad... (hoef niets uit te leggen)...
Die praat voorlopig niet meer tegen me
das wel lekker rustigquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer even een dikke ruzie gehad... (hoef niets uit te leggen)...
Die praat voorlopig niet meer tegen me
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, da's je zus!
Uhh... wacht ff hoor, volgens mij klopt er dan iets niet
Nee die loopt dan niet helemaal lekker neequote:Op woensdag 12 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, da's je zus!
Uhh... wacht ff hoor, volgens mij klopt er dan iets niet
Kun je wel leuke variaties op maken hoor.. Een maat wilde iets vertellen over de tijd dat hij nog niet geboren was;quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee die loopt dan niet helemaal lekker nee
Hahahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je wel leuke variaties op maken hoor.. Een maat wilde iets vertellen over de tijd dat hij nog niet geboren was;
"...Ja dus eh, toen m'n moeder in verwachting was van m'n vader he.."
- WTF?! Dus je vader is eigenlijk je broer?![]()
![]()
" Godver.."
De gene die hem heeft gemaakt is vergeten een volume knop in te bouwen ofzo... Ik zat te bellen (klant met pc probleem), en die KUT collega praat zo hard tegen iemand die naast hem staat (ja naast hem!) dat ik niets meer hoor door die telefoon. Dus ik vraag hem (met ondertoon) of het wat zachter kan omdat ik niets meer hoor... maar hij ging gewoon verder! Dus ja, dan ben ik wat minder positief zeg maar. Ej kut collega, en nu gvd wat zachter want ik hoor die mensen aan de telefoon niet meer!!! Zegt hij tegen die gozer met wie hij aan het praten was (meer schreeuwen als je het mij vraagt) "sorry ik mag van Droxz niet meer praten, dus...."quote:
Ik wacht tot mijn KUT (misschien moet ik het maar eens TYFUS noemen) collega terug is,quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
zo pauze weer gehad nu nog even op het andere acount werken!
lees strax wel even over ruzie en zo
Geef die kerel een muilkorf voor z'n verjaardag, of zo'n SM-mondprop, je kent het welquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De gene die hem heeft gemaakt is vergeten een volume knop in te bouwen ofzo... Ik zat te bellen (klant met pc probleem), en die KUT collega praat zo hard tegen iemand die naast hem staat (ja naast hem!) dat ik niets meer hoor door die telefoon. Dus ik vraag hem (met ondertoon) of het wat zachter kan omdat ik niets meer hoor... maar hij ging gewoon verder! Dus ja, dan ben ik wat minder positief zeg maar. Ej kut collega, en nu gvd wat zachter want ik hoor die mensen aan de telefoon niet meer!!! Zegt hij tegen die gozer met wie hij aan het praten was (meer schreeuwen als je het mij vraagt) "sorry ik mag van Droxz niet meer praten, dus...."
VAL DOOD TYFUS BOSMONGOOL!
KUT collega: ja droxz, ja was asociaal bezig!"
Ik: WTF!? STERF!
Ik breng eerst die kapstok in, en daarna fik ik zijn stembanden weg om vervolgens zijn mond vol te storten met betonquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef die kerel een muilkorf voor z'n verjaardag, of zo'n SM-mondprop, je kent het wel
Dude... wat een figuur zegquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De gene die hem heeft gemaakt is vergeten een volume knop in te bouwen ofzo... Ik zat te bellen (klant met pc probleem), en die KUT collega praat zo hard tegen iemand die naast hem staat (ja naast hem!) dat ik niets meer hoor door die telefoon. Dus ik vraag hem (met ondertoon) of het wat zachter kan omdat ik niets meer hoor... maar hij ging gewoon verder! Dus ja, dan ben ik wat minder positief zeg maar. Ej kut collega, en nu gvd wat zachter want ik hoor die mensen aan de telefoon niet meer!!! Zegt hij tegen die gozer met wie hij aan het praten was (meer schreeuwen als je het mij vraagt) "sorry ik mag van Droxz niet meer praten, dus...."
VAL DOOD TYFUS BOSMONGOOL!
KUT collega: ja droxz, ja was asociaal bezig!"
Ik: WTF!? STERF!
dat idee heb je vast vna je moederquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef die kerel een muilkorf voor z'n verjaardag, of zo'n SM-mondprop, je kent het wel
Dude netjes!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vinden jullie deze...
Vind ik laatst een 320GB externe HDD (2,5" , 5400rpm, 2mb cache, USB-powered) van Western Digital voor 79 euro op zo'n webshop. Ik zo "Huh, da's goedkoop, die bestel ik maar"
[ afbeelding ]
Krijg hem binnen, vriend van mij wilde er ook wel een. Dus ik bestel die zo, krijg ik een mailtje;
"Excuses, die externe HDD was verkeerd geprijsd. Ipv 79 kost ie 199... Wil je bijbetalen of annuleren?"
En inderdaad... http://www.cool-prices.nl(...)%20USB%202.0,%202MB)
Samenvatting; smokie heeft een lekker goedkoop schijfje gekocht
misschien een domme vraag, maar misschien kan je het bespreekbaar maken met je chef. tenzij ook zon mongool is natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik breng eerst die kapstok in, en daarna fik ik zijn stembanden weg om vervolgens zijn mond vol te storten met beton
Kut, ben ik zó voorspelbaar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat idee heb je vast vna je moeder
Gefrustreerd naar je werk dankzij een collega is natuurlijk niet bevorderlijk voor de werk situatiequote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar misschien kan je het bespreekbaar maken met je chef. tenzij ook zon mongool is natuurlijk
daar kan ik over mee praten. ik heb er 2quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gefrustreerd naar je werk dankzij een collega is natuurlijk niet bevorderlijk voor de werk situatie
hey das mijn tekst roflcopterquote:
Haha!@#$!EINZZWEI@341!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey das mijn tekst roflcopter
Maar jij had toen toch ook een gesprek met je baas daarover?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan ik over mee praten. ik heb er 2
geen officieel, meer een korte uiting van mn gevoel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar jij had toen toch ook een gesprek met je baas daarover?
Ik denk niet dat het aan het toetsenbord ligt...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Zo wij hebben 1 liter rode vodka en malibu op.. Tijd om naar schagen te gaan hehehe!
WErk ze he ±P me toetsenbord doet stom.. fu toetsenbord!
veel plezierquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
Zo wij hebben 1 liter rode vodka en malibu op.. Tijd om naar schagen te gaan hehehe!
Is ook de beste mentaliteit imhoquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen officieel, meer een korte uiting van mn gevoel.
het leuke is ik heb nu een "Who the fuck cares?" mentaliteit, en het gaat me goed af.
en mn 2 andere collegas zijn zo zenuwachtig als wat de laatste tijd.
ik lach gewoon het laatst op dit moment
Veel plezierquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
in ieder geval anders als andersquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm lijkt me niet zo luek toch
Schager Paasvee valt in het water
Nee ik las het, beetje een onderwater festival aan het wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
tis idd gewoon echt klote weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
jammer, met dat klote weer
Vanavond lekker binnen zitten en genieten van de openhaardquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
jammer, met dat klote weer
ik wil ook een open haardquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond lekker binnen zitten en genieten van de openhaard
Is echt lekker hoorquote:
denk dat ze er sowieso wel gezellig wordtquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik doe de verwarming op 23 graden, en zet een screensaver aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond lekker binnen zitten en genieten van de openhaard
Of zo'n aquarium dvdquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe de verwarming op 23 graden, en zet een screensaver aan
dat lijkt me nu ook wel wat.... lekker met een berevelletjequote:
dat lijkt net op een sex scene zeg hahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
dat lijkt me nu ook wel wat.... lekker met een berevelletje
Volgens mij vergeet je dan toch echt watquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
dat lijkt me nu ook wel wat.... lekker met een berevelletje
k dacht je kopt hem erin en zegtquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lijkt net op een sex scene zeg haha
jah mijn vriendin zit er natuurlijk bijquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je dan toch echt wat
Aaaightquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah mijn vriendin zit er natuurlijk bijlekker knus enzow
dat zou het zijn als er een man en een vrouw samen op een berg in zo'n verlaten hutje kwamenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lijkt net op een sex scene zeg haha
Die denkt maar aan 1 ding, als je je werkt maar goed doet....quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar misschien kan je het bespreekbaar maken met je chef. tenzij ook zon mongool is natuurlijk
En niet te vergeten geruite kleding !quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zou het zijn als er een man en een vrouw samen op een berg in zo'n verlaten hutje kwamen
en er op de achtergrond foute new age muziek wordt gedraait
Ik heb ook een gesprek gehad, maarja....quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar jij had toen toch ook een gesprek met je baas daarover?
goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die denkt maar aan 1 ding, als je je werkt maar goed doet....
(ik vang steeds zijn fouten op, moet ik maar eens mee stoppen, valt hij wel door de mand)
ja dat is juist het moeilijke ervan heh ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die denkt maar aan 1 ding, als je je werkt maar goed doet....
(ik vang steeds zijn fouten op, moet ik maar eens mee stoppen, valt hij wel door de mand)
jij hebt teveel tiroler films gezienquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En niet te vergeten geruite kleding !
hmmm kan.... spoken nu verschillende scenarios door mijn hoofdquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En niet te vergeten geruite kleding !
ik ook maar ik kan zo weg hier en dan naar schoolquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht** ik heb geen zin meer!
Dat is precies verwoord hoe ik het bedoel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is juist het moeilijke ervan heh ?
je wilt dat het goed gaat enzo.. maar je moet ze gewoon op hun bek laten gaan, ook al druist dat tegen je gevoel in.
Ik heb gvd nog veul minder zin ja!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht** ik heb geen zin meer!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ook.
ben bezig met spaanse en poolse chauffeurs.
die moeten gvd eens engels leren zeg
Niet verkeerd zeg!quote:
het enigste leuke zijn russische chauffeurs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik zie het al helemaal voor me... roodgloeiend en scheldend tegen die gasten hahahaha
Dat bedoel ik, en ondertussen nog steeds in strijd met mijn pcquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet verkeerd zeg!
Over 2 uur en 15 minuutjes ben ik pas thuis
format c: dan maar ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ondertussen nog steeds in strijd met mijn pc
Al gedaan he... Bedoel het was een schone Vista installatie. Geen upgrade gedaan ofzoquote:
mja persoonlijk denk ik dat het je hd is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Al gedaan he... Bedoel het was een schone Vista installatie. Geen upgrade gedaan ofzo
Tjah ik weet het dus niet, kan je niet met een programma je HD controleren?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja persoonlijk denk ik dat het je hd is.
als hij met die indexering flink gaat ratelen enzo. dat hoort gewoon niet. dat heeft niets met vista te maken
misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.hdtune.com/quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik weet het dus niet, kan je niet met een programma je HD controleren?
En de HDD is nog geen jaar oud...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het enigste leuke zijn russische chauffeurs.
we hebben een vertaalsheet met standaard zinnen in het russisch.
wat een van mn collega echter neit weet is dat we de zinnen in babelfisch pornografische inhoud hebben gegeven.
echt fucking briljant gewoon haha
Waarom wil je dan Vista?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ondertussen nog steeds in strijd met mijn pc
er stond toen hij hem kocht vista opquote:
Even gebruikt en heb een Error scan gedaan(alleen maar groene blokjes), de health bekeken (Health status: Ok), en hij is 37 gradenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.hdtune.com/
maar hij kan zomaar verrot gaan hoor. maar je hebt nog garantie!
Had weer is zin in Vistaquote:
en ik maar mango thee maken zeg! Hoi!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:05 schreef Seventees het volgende:
Sims is zo verslavend dat ik bij niet meer op FOK kom
Vreselijk
Wie redt me?
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:05 schreef Seventees het volgende:
Vreselijk
Wie redt me?
quote:
Haha touchequote:
Nieuwe uitbreiding... Vrije tijdquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:05 schreef Seventees het volgende:
Vreselijk
Wie redt me?
MS 7318, naar mijn wetenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je even Everest downloaden ? http://www.lavalys.com/
en kijken welk moederbord je hebt
Heb mijn collega mangothee laten bestellen toen de 'boodschappen' ingekocht moesten wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik maar mango thee maken zeg! Hoi!
Beetje suiker en een koekjequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer!
Vreselijk, he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwe uitbreiding... Vrije tijd
Ik zet altijd een mango thee voor je neer, dat je weet hequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beetje suiker en een koekje
Ik doe een poging. Bij sommige mannen werkt het
Binnenkort nieuwe hardware voor mijn mediacentre, ook maar vista installerenquote:
Hij is leuk hequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vreselijk, he?
Ik denk dat ik het er maar af gooi
Vista is leuk hoor, en het gaat ontzettend snel op mijn pc... Alleen die 2 minuten zijn mij een doorn in het oogquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnenkort nieuwe hardware voor mijn mediacentre, ook maar vista installeren
zeg eerst WOW en nu SIMSquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is leuk he
En 18/19 maart nieuws over Sims 3
ik weet zeker dat je daarna niet meer terug wiltquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnenkort nieuwe hardware voor mijn mediacentre, ook maar vista installeren
Geen drivers voor te vindenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eerst WOW en nu SIMS![]()
ps. ben intussen thuis.
MS 7318 << heb je hierval al drivers gedownlaod vd medion site ?
Gast ik heb nog nooit WOW gespeeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eerst WOW en nu SIMS![]()
ps. ben intussen thuis.
MS 7318 << heb je hierval al drivers gedownlaod vd medion site ?
nou ik heb even gezocht voor je, maar kan ook niets vinden helaas.quote:
Nee ik ook al niet dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik heb even gezocht voor je, maar kan ook niets vinden helaas.
Ik heb op deze pc ook vista staan, maar al zo lang niet meer gestart... denk dat dat genoeg zegt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je daarna niet meer terug wilt![]()
er schijnen extra functies in te zitten tov xp. maja ik heb geen tvkaart
nee iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb op deze pc ook vista staan, maar al zo lang niet meer gestart... denk dat dat genoeg zegt.
Misschien leuk voor die mediashit, maar niet voor huis tuin en keukengebruik hahaha
Sterkte man... ik hoop echt dat ze er iets aan kunnen doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
zit gewoon jankend van de pijn achter mijn pc,
heb net aangegeven dat ik voorlopig niet meer game.
Deze week afspraak maken met ziekenhuis, dit werk niet....
Pcies, WoW is enkel voor de echte elitequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik heb nog nooit WOW gespeeld
ai droxz dat klinkt niet fijn!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
zit gewoon jankend van de pijn achter mijn pc,
heb net aangegeven dat ik voorlopig niet meer game.
Deze week afspraak maken met ziekenhuis, dit werk niet....
ha ha goed zo! Had je ook wel ff nodig natuurlijk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Gisteren tot 3 uur in m'n bed gelegen.
Oh echt wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha goed zo! Had je ook wel ff nodig natuurlijk!
Mogguhquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
gister helemaal vergeten te zeggen dus zal vast nu te laat zijn, maar beller succes met de hechtingen eruit halen! Eindelijk!
Heyy koekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |