Dus je gaat met Lynda mee?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik werd de trein ook al ingesleurd
morgen trouwen WL en tripack
Ja maar dat is vaker zo... Ruimtelijk inzicht is niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lachen toch
Vooral mensen die van die grote dingen in hun auto willen proppen, terwijl je al lang ziet dat dat niet gaat passen
hahaha, vooral niet bij het IKEA volkquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dat is vaker zo... Ruimtelijk inzicht is niet voor iedereen weggelegd
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedselquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, vooral niet bij het IKEA volk
Ik heb trouwens helemaal geen zin om te werken, ben moe...
Heb net bijna al het werk aan mijn KUT collega gegeven
ik moet nog beginnen en heb nu al geen zin meer ha haquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, vooral niet bij het IKEA volk
Ik heb trouwens helemaal geen zin om te werken, ben moe...
Heb net bijna al het werk aan mijn KUT collega gegeven
Ja, en bedankt he!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb ook geen zin meer. t wordt stervens druk vanmiddag, maar daarna heb ik gelukkig weekend
Dat dacht ik omdat je iets zij van "ik werd ook de trein ingesleurd".quote:
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedsel![]()
Ik ook man, zit toch de hele tijd te gapen, pfff tijd voor weekend
Ik eet er bijna elke dag, want zo'n bedrijfs kantine is niets voor mijquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedsel![]()
Ik ook man, zit toch de hele tijd te gapen, pfff tijd voor weekend
De gehaktballetjes ..quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doenquote:
Ik maak hem maar alvast...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ontbijt voor 1 euro, ik vraag me dan alleen af wat je dan krijgt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doen
Dat klinkt gewoon geweldig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
PAASVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het is hier zulk verschrikkelijk KUT weer dat we niet door de polder mogen fietsen, staan 2 man aan beide kanten mensen tegen te houden
Dat word goed je biertje vasthouden zo.. Tien voor twaalf zal de eerste borrel genuttigd worden inclusief een ontbijt wat bestaat uit frituur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon geweldig!
En ik kan weer eens niet eerder wegDat is best kut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
hahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
PAASVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het is hier zulk verschrikkelijk KUT weer dat we niet door de polder mogen fietsen, staan 2 man aan beide kanten mensen tegen te houden
Dat word goed je biertje vasthouden zo.. Tien voor twaalf zal de eerste borrel genuttigd worden inclusief een ontbijt wat bestaat uit frituur
Ehr een eitje, bolletje, croissant, koffie. Eigenlijk een mooi standaard ontbijtquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ontbijt voor 1 euro, ik vraag me dan alleen af wat je dan krijgt?
klinkt gezellig! gelukkig kan je de kroeg in duiken, de storm zwakt vanmiddag nl pas afquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
Paasvee -> tien dagen voor pasen vee showen
Onder andere een hoop koeien (dikbillen), een veiling, kleinvee, marktkraampjes (als die nog staan), tentoonstelling en vanaf 6u 's ochtends begint het.. Elke kroeg in de omgeving doet mee dus is zo verschrikkelijk druk en gezellig en de drank vloeit goed
![]()
Tweede gedeelte is het belangrijkste![]()
Zie ook paasveeschagen.nl en rondjeschagen.nl (foto's!!!!!!)
Kroegen vroeg open, drank... klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
Paasvee -> tien dagen voor pasen vee showen
Onder andere een hoop koeien (dikbillen), een veiling, kleinvee, marktkraampjes (als die nog staan), tentoonstelling en vanaf 6u 's ochtends begint het.. Elke kroeg in de omgeving doet mee dus is zo verschrikkelijk druk en gezellig en de drank vloeit goed
![]()
Tweede gedeelte is het belangrijkste![]()
Zie ook paasveeschagen.nl en rondjeschagen.nl (foto's!!!!!!)
Wel een verhaal voor je kleinkinderenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt gezellig! gelukkig kan je de kroeg in duiken, de storm zwakt vanmiddag nl pas af![]()
maarrr ik zou maar uitkijken met de drank, voordat je zelf met een dikbil thuiskomt haha
haha jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een verhaal voor je kleinkinderen
Kleinkinderen tegen Lynda:quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een verhaal voor je kleinkinderen
Als hij nou allemaal zou doorgaan tot laat in de avond was ik nog wel even langgeweest natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef lynda het volgende:
Zo eerst richting vriendin daar voordrinken + frituur (tot morgenochtend eet je echt niet meer) dan de trein in met nog honderden paasveegangers en dan begint het feest
Mocht je komen bel maar hehe, wij zullen er zijn tot een uurtje of acht vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |