Ik eet er bijna elke dag, want zo'n bedrijfs kantine is niets voor mijquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh, IKEA is best een leuke winkel... met betaalbaar voedsel![]()
Ik ook man, zit toch de hele tijd te gapen, pfff tijd voor weekend
De gehaktballetjes ..quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's hier ook standaard, naar ikea, ook wat eten daar!
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doenquote:
Ik maak hem maar alvast...quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ontbijt voor 1 euro, ik vraag me dan alleen af wat je dan krijgt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ontbijt daar is trouwens ook goed te doen
Dat klinkt gewoon geweldig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
PAASVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het is hier zulk verschrikkelijk KUT weer dat we niet door de polder mogen fietsen, staan 2 man aan beide kanten mensen tegen te houden
Dat word goed je biertje vasthouden zo.. Tien voor twaalf zal de eerste borrel genuttigd worden inclusief een ontbijt wat bestaat uit frituur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon geweldig!
En ik kan weer eens niet eerder wegDat is best kut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
hahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:47 schreef lynda het volgende:
PAASVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Het is hier zulk verschrikkelijk KUT weer dat we niet door de polder mogen fietsen, staan 2 man aan beide kanten mensen tegen te houden
Dat word goed je biertje vasthouden zo.. Tien voor twaalf zal de eerste borrel genuttigd worden inclusief een ontbijt wat bestaat uit frituur
Ehr een eitje, bolletje, croissant, koffie. Eigenlijk een mooi standaard ontbijtquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ontbijt voor 1 euro, ik vraag me dan alleen af wat je dan krijgt?
klinkt gezellig! gelukkig kan je de kroeg in duiken, de storm zwakt vanmiddag nl pas afquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
Paasvee -> tien dagen voor pasen vee showen
Onder andere een hoop koeien (dikbillen), een veiling, kleinvee, marktkraampjes (als die nog staan), tentoonstelling en vanaf 6u 's ochtends begint het.. Elke kroeg in de omgeving doet mee dus is zo verschrikkelijk druk en gezellig en de drank vloeit goed
![]()
Tweede gedeelte is het belangrijkste![]()
Zie ook paasveeschagen.nl en rondjeschagen.nl (foto's!!!!!!)
Kroegen vroeg open, drank... klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
Paasvee -> tien dagen voor pasen vee showen
Onder andere een hoop koeien (dikbillen), een veiling, kleinvee, marktkraampjes (als die nog staan), tentoonstelling en vanaf 6u 's ochtends begint het.. Elke kroeg in de omgeving doet mee dus is zo verschrikkelijk druk en gezellig en de drank vloeit goed
![]()
Tweede gedeelte is het belangrijkste![]()
Zie ook paasveeschagen.nl en rondjeschagen.nl (foto's!!!!!!)
Wel een verhaal voor je kleinkinderenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt gezellig! gelukkig kan je de kroeg in duiken, de storm zwakt vanmiddag nl pas af![]()
maarrr ik zou maar uitkijken met de drank, voordat je zelf met een dikbil thuiskomt haha
haha jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een verhaal voor je kleinkinderen
Kleinkinderen tegen Lynda:quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een verhaal voor je kleinkinderen
Als hij nou allemaal zou doorgaan tot laat in de avond was ik nog wel even langgeweest natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef lynda het volgende:
Zo eerst richting vriendin daar voordrinken + frituur (tot morgenochtend eet je echt niet meer) dan de trein in met nog honderden paasveegangers en dan begint het feest
Mocht je komen bel maar hehe, wij zullen er zijn tot een uurtje of acht vanavond
Ja zeker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja![]()
ben blij dat de feesten hier volgende maand weer gaan beginnen.
op naar de zomer!
Whehehequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kleinkinderen tegen Lynda:
Kleinkinderen: Oma, hoe komt u eigenlijk aan die dikbil?
Lynda: Lang verhaal....
Succes dan maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
zo ben op het werk gearriveerd!
Het gaat ook door tot 12u maar na 20u begint de sfeer kut te wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als hij nou allemaal zou doorgaan tot laat in de avond was ik nog wel even langgeweest natuurlijk
Mogguhquote:
Kut als in, iedereen is bezopen en begint met rellen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat ook door tot 12u maar na 20u begint de sfeer kut te worden
ze gaan toch niet met vee of konijnen gooien ?quote:
Zeg, hoor jij niet al bezopen over straat te wankelen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat ook door tot 12u maar na 20u begint de sfeer kut te worden
Haha lijkt me een geweldig gezichtquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze gaan toch niet met vee of konijnen gooien ?
Whehehe ik denk dat ze er niet zo bij liggen met dit weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk dit is de 1e foto al
[ afbeelding ]
als je genoeg drinkt, denk je vanzelf dat ze zon schijntquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe ik denk dat ze er niet zo bij liggen met dit weer
Haha en dan heb je het in ieder geval niet meer koudquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je genoeg drinkt, denk je vanzelf dat ze zon schijnt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:14 schreef lynda het volgende:
ik ga ZOOOOOOOOO
o nu!Geef me 1,5 uur Smokez dan zal ik niet meer nuchter zijn
Party on!!!!!!!!!!
je moeder, das ¤ 4,95quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft lynda anderhalf uur
Da's dan ¤ 4,95
Hahaquote:
whehehe,quote:
dank ha haquote:
ha ha ik spreek je nog welquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:14 schreef lynda het volgende:
ik ga ZOOOOOOOOO
o nu!Geef me 1,5 uur Smokez dan zal ik niet meer nuchter zijn
Party on!!!!!!!!!!
Hahaha ach zo heb je tenminste iets te doen hequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ha ha
heb net allemaal de verkeerde mensen zitten bellen, nu even een excuse mail sturen begint goed
da's waarquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ach zo heb je tenminste iets te doen he
Daaromquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar
en het is wat anders als gegevens invoeren!
wattee?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Stof in maar, is goud waard!
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?quote:
met uitstappen hier waaide ik echt zowat mn auto uit, of eigenlijk weer terug in!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Stof in maar, is goud waard!
Ja lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?
bijna weekend moet je maar dnekenquote:
jah nog een halve weekquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend moet je maar dneken
Aaaight!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend moet je maar dneken
nee dank je maar is het al lunch tijd ik heb hongerquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?
je moet het nog 50 min even volhoudenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dank je maar is het al lunch tijd ik heb honger
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het nog 50 min even volhouden
tis hier wel droog, maar die wind is echt neit normaal. de ramen gaan heen en weer af en toequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Over een half uurtje pauzeEn het is hier trouwens nog steeds droog... pff wanna-be storm!
* Bellerophon kijkt is naar buitenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier wel droog, maar die wind is echt neit normaal. de ramen gaan heen en weer af en toe
Wil je wat van de wind merken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon kijkt is naar buiten
Ik merk blijkbaar niet zoveel van de wind hier, want waaien doet het zo te zien behoorlijk
Whehehequote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil je wat van de wind merken?
Trek dan maar eens aan m'n vinger
* Dr.Droxz vind een "Droxz special", dank u!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet een dienblad vol koffie ed neer![]()
help yourself!
Gast! Storm!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ blaast het kantoorgebouw van Bellerophon aan puin
Wees blij dat ik gisteren geen chili con carne had gegeten, anders had die fotograaf er niet eens een foto van kunnen makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Storm!
En bedankt he
[ afbeelding ]
Sweet mother of jesus!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gisteren geen chili con carne had gegeten, anders had die fotograaf er niet eens een foto van kunnen maken
[ afbeelding ]
Hahaha wat nu weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer even een dikke ruzie gehad... (hoef niets uit te leggen)...
Die praat voorlopig niet meer tegen me
das wel lekker rustigquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer even een dikke ruzie gehad... (hoef niets uit te leggen)...
Die praat voorlopig niet meer tegen me
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, da's je zus!
Uhh... wacht ff hoor, volgens mij klopt er dan iets niet
Nee die loopt dan niet helemaal lekker neequote:Op woensdag 12 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, da's je zus!
Uhh... wacht ff hoor, volgens mij klopt er dan iets niet
Kun je wel leuke variaties op maken hoor.. Een maat wilde iets vertellen over de tijd dat hij nog niet geboren was;quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee die loopt dan niet helemaal lekker nee
Hahahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je wel leuke variaties op maken hoor.. Een maat wilde iets vertellen over de tijd dat hij nog niet geboren was;
"...Ja dus eh, toen m'n moeder in verwachting was van m'n vader he.."
- WTF?! Dus je vader is eigenlijk je broer?![]()
![]()
" Godver.."
De gene die hem heeft gemaakt is vergeten een volume knop in te bouwen ofzo... Ik zat te bellen (klant met pc probleem), en die KUT collega praat zo hard tegen iemand die naast hem staat (ja naast hem!) dat ik niets meer hoor door die telefoon. Dus ik vraag hem (met ondertoon) of het wat zachter kan omdat ik niets meer hoor... maar hij ging gewoon verder! Dus ja, dan ben ik wat minder positief zeg maar. Ej kut collega, en nu gvd wat zachter want ik hoor die mensen aan de telefoon niet meer!!! Zegt hij tegen die gozer met wie hij aan het praten was (meer schreeuwen als je het mij vraagt) "sorry ik mag van Droxz niet meer praten, dus...."quote:
Ik wacht tot mijn KUT (misschien moet ik het maar eens TYFUS noemen) collega terug is,quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
zo pauze weer gehad nu nog even op het andere acount werken!
lees strax wel even over ruzie en zo
Geef die kerel een muilkorf voor z'n verjaardag, of zo'n SM-mondprop, je kent het welquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De gene die hem heeft gemaakt is vergeten een volume knop in te bouwen ofzo... Ik zat te bellen (klant met pc probleem), en die KUT collega praat zo hard tegen iemand die naast hem staat (ja naast hem!) dat ik niets meer hoor door die telefoon. Dus ik vraag hem (met ondertoon) of het wat zachter kan omdat ik niets meer hoor... maar hij ging gewoon verder! Dus ja, dan ben ik wat minder positief zeg maar. Ej kut collega, en nu gvd wat zachter want ik hoor die mensen aan de telefoon niet meer!!! Zegt hij tegen die gozer met wie hij aan het praten was (meer schreeuwen als je het mij vraagt) "sorry ik mag van Droxz niet meer praten, dus...."
VAL DOOD TYFUS BOSMONGOOL!
KUT collega: ja droxz, ja was asociaal bezig!"
Ik: WTF!? STERF!
Ik breng eerst die kapstok in, en daarna fik ik zijn stembanden weg om vervolgens zijn mond vol te storten met betonquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef die kerel een muilkorf voor z'n verjaardag, of zo'n SM-mondprop, je kent het wel
Dude... wat een figuur zegquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De gene die hem heeft gemaakt is vergeten een volume knop in te bouwen ofzo... Ik zat te bellen (klant met pc probleem), en die KUT collega praat zo hard tegen iemand die naast hem staat (ja naast hem!) dat ik niets meer hoor door die telefoon. Dus ik vraag hem (met ondertoon) of het wat zachter kan omdat ik niets meer hoor... maar hij ging gewoon verder! Dus ja, dan ben ik wat minder positief zeg maar. Ej kut collega, en nu gvd wat zachter want ik hoor die mensen aan de telefoon niet meer!!! Zegt hij tegen die gozer met wie hij aan het praten was (meer schreeuwen als je het mij vraagt) "sorry ik mag van Droxz niet meer praten, dus...."
VAL DOOD TYFUS BOSMONGOOL!
KUT collega: ja droxz, ja was asociaal bezig!"
Ik: WTF!? STERF!
dat idee heb je vast vna je moederquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef die kerel een muilkorf voor z'n verjaardag, of zo'n SM-mondprop, je kent het wel
Dude netjes!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vinden jullie deze...
Vind ik laatst een 320GB externe HDD (2,5" , 5400rpm, 2mb cache, USB-powered) van Western Digital voor 79 euro op zo'n webshop. Ik zo "Huh, da's goedkoop, die bestel ik maar"
[ afbeelding ]
Krijg hem binnen, vriend van mij wilde er ook wel een. Dus ik bestel die zo, krijg ik een mailtje;
"Excuses, die externe HDD was verkeerd geprijsd. Ipv 79 kost ie 199... Wil je bijbetalen of annuleren?"
En inderdaad... http://www.cool-prices.nl(...)%20USB%202.0,%202MB)
Samenvatting; smokie heeft een lekker goedkoop schijfje gekocht
misschien een domme vraag, maar misschien kan je het bespreekbaar maken met je chef. tenzij ook zon mongool is natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik breng eerst die kapstok in, en daarna fik ik zijn stembanden weg om vervolgens zijn mond vol te storten met beton
Kut, ben ik zó voorspelbaar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat idee heb je vast vna je moeder
Gefrustreerd naar je werk dankzij een collega is natuurlijk niet bevorderlijk voor de werk situatiequote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar misschien kan je het bespreekbaar maken met je chef. tenzij ook zon mongool is natuurlijk
daar kan ik over mee praten. ik heb er 2quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gefrustreerd naar je werk dankzij een collega is natuurlijk niet bevorderlijk voor de werk situatie
hey das mijn tekst roflcopterquote:
Haha!@#$!EINZZWEI@341!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey das mijn tekst roflcopter
Maar jij had toen toch ook een gesprek met je baas daarover?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan ik over mee praten. ik heb er 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |