een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?quote:
met uitstappen hier waaide ik echt zowat mn auto uit, of eigenlijk weer terug in!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Stof in maar, is goud waard!
Ja lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?
bijna weekend moet je maar dnekenquote:
jah nog een halve weekquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend moet je maar dneken
Aaaight!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend moet je maar dneken
nee dank je maar is het al lunch tijd ik heb hongerquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een hoop koffie! hoezo , wil je ook ?
je moet het nog 50 min even volhoudenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dank je maar is het al lunch tijd ik heb honger
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het nog 50 min even volhouden
tis hier wel droog, maar die wind is echt neit normaal. de ramen gaan heen en weer af en toequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Over een half uurtje pauzeEn het is hier trouwens nog steeds droog... pff wanna-be storm!
* Bellerophon kijkt is naar buitenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier wel droog, maar die wind is echt neit normaal. de ramen gaan heen en weer af en toe
Wil je wat van de wind merken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon kijkt is naar buiten
Ik merk blijkbaar niet zoveel van de wind hier, want waaien doet het zo te zien behoorlijk
Whehehequote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil je wat van de wind merken?
Trek dan maar eens aan m'n vinger
* Dr.Droxz vind een "Droxz special", dank u!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet een dienblad vol koffie ed neer![]()
help yourself!
Gast! Storm!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ blaast het kantoorgebouw van Bellerophon aan puin
Wees blij dat ik gisteren geen chili con carne had gegeten, anders had die fotograaf er niet eens een foto van kunnen makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Storm!
En bedankt he
[ afbeelding ]
Sweet mother of jesus!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik gisteren geen chili con carne had gegeten, anders had die fotograaf er niet eens een foto van kunnen maken
[ afbeelding ]
Hahaha wat nu weerquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer even een dikke ruzie gehad... (hoef niets uit te leggen)...
Die praat voorlopig niet meer tegen me
das wel lekker rustigquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer even een dikke ruzie gehad... (hoef niets uit te leggen)...
Die praat voorlopig niet meer tegen me
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, da's je zus!
Uhh... wacht ff hoor, volgens mij klopt er dan iets niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |