ZUIPEN (gok ikquote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef fredfik het volgende:
de telefoon ging net en de del roept heel blij HET MAG,wat MAG?????
Ze probeerde het wel, een fles wodka bestellen voor Huub. Uiteindelijk ging het over het dragen van een vuiniszak als stijlicoon, simpele ziel.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De terror van Mike
[ afbeelding ]
RAAAAH!quote:
Snap jij nu waarom Jaap geschminkt wordt?quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Niks mis mee om optimistisch te zijn....een beetje dagdromen en fantaseren is goed voor een mens..bij verlies zien we wel weer verder...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:55 schreef coldstar het volgende:
Vorige week stond er in de Telegraaf een stukje over DGK. Iemand schreef, dat het allemaal geldwolven zijn. Nou Huub is er echt een, zijn moeder lacht er alleemaal maar een beetje om.
Huub blijft in de veronderstelling dat hij de winnaar wordt. Die moet onder psychatrische behandeling, als hij het einde van de maand eruit gestemt wordt en Jaap en Claire samen gaan spelen......
Dat snap ik dan weer wel!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
RAAAAH!![]()
[..]
Snap jij nu waarom Jaap geschminkt wordt?
Heerlijk toch, laat hem maar lekker afgaan. Ik seg, ik hou durfan.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Lady-night het volgende:
Weet Brian wel wat voor publiek daar zit op zo'n gala....rich and famous, ik was daaar een keer, hij wil stoeipoesdingen van Amanda gaan uitdelen.....dom dom dom
Dat is mooi omdraaien, hij had haar toch voor moeten stellen? Als hij net doet of ze lucht is en met z'n moeder gaat zitten babbelen dan kan ik me best voorstellen dat ze zich afzijdig houdt, vooral na zo'n opmerking van Amanda.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
Huub spreekt Claire aan waarom ze niet even binnen is gekomen voor zijn moeder..
hij is er niet blij mee...
ze is zelfs niet voorgesteld.
Mickey is 't nou eenmaal niet gewend om aan een tafel te eten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dit zal bij je aan tafel zitten, gezellig. Deze blik is voor Huub.
[ afbeelding ]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef Marrije het volgende:
Claire had grime les en zegt dat Huub haar dan even uit de les had moeten halen.
Huub vindt van niet, hij vindt dat Claire zelf had moeten bedenken dat ze er even bij moest komen zitten. Hij was er duidelijk genoeg over geweest.
Claire had inderdaad niet zo heel erg veel belangstelling voor de moeder van Huub, dat viel me ook al op.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
Huub is pissig dat Claire niet bij hem en zijn moeder is komen zitten.
Ja heerlijk he om daar naar te kijken..Bob Ross vond ik ook altijd zo lekker ontspannend om naar te kijken..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:28 schreef Kinga het volgende:
Wel lekker rustgevend die grime cursus op de streams... Hetzelfde een beetje als Bob RossIk word daar ook altijd zo slaperig van.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef Katewalker het volgende:
ha Huub is een beetje beledigd dat Claire niet ff bij hem en zijn moeder kwam zitten...hij zegt wel dat het niet het einde van de wereld is maar vind het toch niet leuk..Claire reageert er goed op..dit waren de momenten dat hij met lieke slaande ruzie zou hebben gekregen maar Claire kan zich goed inleven in Huub en geeft echt om hem..om het geld dat ze kan winnenDus ze houdt zich in en blijf sorry zeggen.
Huub probeerde wel ff door te drammen dat hij het niet leuk vond maar gelukkig geeft Claire hem verder geen ruimte om de beledigde uit te hangen..ze is gewoon lief..daar kan ook een drammende Huub niet om heen..
Op dit soort momenten vind ik Huub zo'n klootzak, bah. Dat arrogante toontje van.....je had het kunnen weten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
Dat is mooi omdraaien, hij had haar toch voor moeten stellen? Als hij net doet of ze lucht is en met z'n moeder gaat zitten babbelen dan kan ik me best voorstellen dat ze zich afzijdig houdt, vooral na zo'n opmerking van Amanda.
Ja dat vind ik ook, hij had zijn moeder tenminste even moeten voorstellen aan Claire en dan had hij kunnen vragen of ze er bij kwam.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is mooi omdraaien, hij had haar toch voor moeten stellen? Als hij net doet of ze lucht is en met z'n moeder gaat zitten babbelen dan kan ik me best voorstellen dat ze zich afzijdig houdt, vooral na zo'n opmerking van Amanda.
Dan had hij het onderwerp over de keuze tussen Claire of Jaap eruit met zijn moeder ook niet aan kunnen snijden..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.
Dat klopt, hij had zijn moeder op visite dus de initiatieven moeten van hem komen, als hij de moeite niet doet dan kun je achteraf Claire ook niets verwijten.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op dit soort momenten vind ik Huub zo'n klootzak, bah. Dat arrogante toontje van.....je had het kunnen weten.
Wat ik ervan begreep heeft Claire zich wel voorgesteld, maar met een kwast in haar hand en dat was niet de bedoeling.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.
Goeie OP, hoeft niks meer bij hoor!![]()
hee..niet in mijn tekst rommelen..nou is het net of ik dat vind..quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hee..niet in mijn tekst rommelen..nou is het net of ik dat vind..
Maar waarom dan achteraf op Claire mopperen?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan had hij het onderwerp over de keuze tussen Claire of Jaap eruit met zijn moeder ook niet aan kunnen snijden..
dat snap ik zelfs nog wel.
Nou ja zeg, wat een kul, ze had toch les of niet dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep heeft Claire zich wel voorgesteld, maar met een kwast in haar hand en dat was niet de bedoeling.
-edit- en dank je!
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een kul, ze had toch les of niet dan?
Gewoon kleutergedrag dus, hij weet best dat het geen opzet is maar het ging niet zoals hij dat zou willen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.
iemand?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
waar is Nienke?
en wat vind die van de bewoners ondertussen?
Bij mij op de bankquote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
waar is Nienke?
Geen idee waar ze is en volgens mij is ze redelijk objectief. Maar je weet, niks is wat het lijkt in dat hok.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik net een fles wijn voor dr open heb getrokken
ik neem net de laatste slokquote:Op maandag 10 maart 2008 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik net een fles wijn voor dr open heb getrokken
quote:Brian deelt mee dat hij al over tien minuten weg moet gaan en daarom staat de Antilliaan wat te friemelen aan zijn haar. Ook Huub is te vinden achter de spiegel. “Jullie gaan toch naar een ziekenhuis?”, vraagt Amanda nieuwsgierig. “Nee, we gaan niet naar een ziekenhuis! De opbrengsten van het optreden gaan naar het Kinderziekenhuis”, legt de Oldenzaler uit. “Gerard Joling komt ook!”, voegt hij er nog even stoer aan toe. “Wat? Echt waar? Wat cool!”, schreeuwt de Amsterdamse het uit. Huub heeft er in ieder geval heel veel zin in! Zal hij zich een beetje gedragen? Of zal hij zich weer eens flink misdragen en misschien wel een groupie meenemen?
Ik vind het haar van Amanda, leuker zitten als het iets naar achteren zit als dat ze die lok voor haar gezicht heeft. Ik vind het best een mooie meid.quote:
Stelletje zuipschuiten.quote:
De DJ-ster die vanmiddag vanuit de kooi 100% nl deed, in de vorige OP staat ze wel, met een rose truitje aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
Zal wel weer stom zijn maar : wie is Nienke?
kuthuub is gewoon een oudzeikwijfquote:Op maandag 10 maart 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.
Uiterlijk wel ok, jammer dat de helft nep is aan haar en dat ze haar mond niet moet opentrekken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Amanda, leuker zitten als het iets naar achteren zit als dat ze die lok voor haar gezicht heeft. Ik vind het best een mooie meid.
in de huidige op staat ze vermeldquote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De DJ-ster die vanmiddag vanuit de kooi 100% nl deed, in de vorige OP staat ze wel, met een rose truitje aan.
Ziet drinken, doet drinken...en Snollie klokt ze aardig wegquote:
Wat ben je ook een slomioquote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
Zal wel weer stom zijn maar : wie is Nienke?
FF teruggespiekt, idd, Mokum, wederom, smile and wave, houd er maar over op!quote:
Sorry, ik ben er niet helemaal bij vanavond met mijn hoofd. Mijn imago gaat aardig naar de knoppen zo.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De DJ-ster die vanmiddag vanuit de kooi 100% nl deed, in de vorige OP staat ze wel, met een rose truitje aan.
*Mokum door elkaar rammelt*quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er niet helemaal bij vanavond met mijn hoofd. Mijn imago gaat aardig naar de knoppen zo.![]()
Ik wist het eigenlijk wel.
Nieke was achter, ze was even mailtjes aan het lezen die vandaag binennen gekomen zijn. Over de reacties geeft ze weinig priijs, ze zegt alleen da ter hele leuke reacties zijn en dat er heel veel mensen allerlei raad geven. ze zegt niet echt veel over een miljonair. Ze is erg diplomatiek.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een slomio. Nienke, een juf die belspelletjes presenteert en nu werkt voor 100% Kutmuziek.
Zomaar een voorbeeld.
Domme juf.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een slomio. Nienke, een juf die belspelletjes presenteert en nu werkt voor 100% Kutmuziek.Zomaar een voorbeeld.
Domme juf.
Daar is meer voor nodig!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Mokum door elkaar rammelt*
Weer helder nu?
10 puntenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig!![]()
[ afbeelding ]
Nienke!
Ach ik vind het allemaal nogal mee vallen hoor. Ook zij speelt haar spel.....quote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiterlijk wel ok, jammer dat de helft nep is aan haar en dat ze haar mond niet moet opentrekken.
Brian neemt daar gelukkig genoegen mee.
Ik ga meer voor innerlijk
Nou gelukkig heeft Nienke d'r haar geverfd na die belspelletjes, dat blond past haar beterquote:Op maandag 10 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een slomio. Nienke, een juf die belspelletjes presenteert en nu werkt voor 100% Kutmuziek.
Zomaar een voorbeeld.
Domme juf.
Kom je, net als Disana, ook uit Groningen en stond vanochtend in de rij bij de Aldi?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:26 schreef kahaarin het volgende:
10 punten, water uit de kraan hier moet je eerst koken voordat het veilig is dus daar zal ik niet mee gaan gooien.
Ik zal er de volgende keer rekening mee houden ...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Amanda, leuker zitten als het iets naar achteren zit als dat ze die lok voor haar gezicht heeft. Ik vind het best een mooie meid.
Buiten nepborsten en een pruik valt het best mee ja...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach ik vind het allemaal nogal mee vallen hoor. Ook zij speelt haar spel.....
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef chufi het volgende:
Ik zal er de volgende keer rekening mee houden ...
Ik kom uit groningen idd, en nee, ik stond niet bij de aldi, ik heb meestal wel een fles bronwater op voorraad en ben niet zo bang voor het einde van de wereld dat ik het nodig vond om 20 flessen te halen, het schijn hier vanmorgen bij de AH wel raak te zijn geweest, mensen die flessen uit de handen van anderen trokken en winkelwagentjes van anderen gingen plunderen omdat de schappen leeg waren........quote:Op maandag 10 maart 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je, net als Disana, ook uit Groningen en stond vanochtend in de rij bij de Aldi?
Zijn de Duitsers binnengevallen?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kom uit groningen idd, en nee, ik stond niet bij de aldi, ik heb meestal wel een fles bronwater op voorraad en ben niet zo bang voor het einde van de wereld dat ik het nodig vond om 20 flessen te halen, het schijn hier vanmorgen bij de AH wel raak te zijn geweest, mensen die flessen uit de handen van anderen trokken en winkelwagentjes van anderen gingen plunderen omdat de schappen leeg waren........![]()
![]()
![]()
Je mag van mij alles doen wat je zelf wilt. Ik vind jou foto's heel leuk en vind het top dat je het kan, ik kan het niet hoor.....quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer rekening mee houden ...
je zou het bijna gaan denken idd, maar nee, gewoon een lek in de leiding bij industrieterrein Euvelgunne, morgen is alles weer klaar en zijn er mensen met 20 19 flessen bronwater.quote:
Nederland op zijn smalst.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
mensen die flessen uit de handen van anderen trokken en winkelwagentjes van anderen gingen plunderen omdat de schappen leeg waren........![]()
![]()
![]()
Amanda zal dat water echt niet missen hoor..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nederland op zijn smalst.In tijden van crisis moeten we het echt van elkaar hebben. Je moet er toch niet aan denken dat er echt iets misgaat, dan kunnen we wel inpakken, zonder water dan hè?
Ondertussen staat rattin gezellig in haar eentje in de Chill muziek te draaien.
OTquote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kom uit groningen idd, en nee, ik stond niet bij de aldi, ik heb meestal wel een fles bronwater op voorraad en ben niet zo bang voor het einde van de wereld dat ik het nodig vond om 20 flessen te halen, het schijn hier vanmorgen bij de AH wel raak te zijn geweest, mensen die flessen uit de handen van anderen trokken en winkelwagentjes van anderen gingen plunderen omdat de schappen leeg waren........![]()
![]()
![]()
Je bent aardig op de hoogte he. Zijn het nou wel of geen nep borsten hahaha.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Buiten nepborsten en een pruik valt het best mee ja...
Nou ehm, van meester Brian moet ze 3 glazen water drinken na het zuipen of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda zal dat water echt niet missen hoor..
Ik hoef geen mailtje te sturen, ik weet meer dan jij denktquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je bent aardig op de hoogte he. Zijn het nou wel of geen nep borsten hahaha.![]()
Ik zou zeggen, stuur morgen een mailtje naar de radio en vraag of je mag voelen of ze wel of niet echt zijn.
dank je coldstarquote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nieke was achter, ze was even mailtjes aan het lezen die vandaag binennen gekomen zijn. Over de reacties geeft ze weinig priijs, ze zegt alleen da ter hele leuke reacties zijn en dat er heel veel mensen allerlei raad geven. ze zegt niet echt veel over een miljonair. Ze is erg diplomatiek.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Nienke heeft wat weg van Hanna Verboom vind ik.
[ afbeelding ]
Breek me de bek niet open. Vorige week wilde hier een brug niet meer naar beneden, waardoor de hele stad in de spits vast stond, wat je dan ook allemaal voor taferelen ziet. Ruziënde automobilisten om een plekje in één en dezelfde file, enz., mallotenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nederland op zijn smalst.In tijden van crisis moeten we het echt van elkaar hebben. Je moet er toch niet aan denken dat er echt iets misgaat, dan kunnen we wel inpakken, zonder water dan hè?
Ondertussen staat rattin gezellig in haar eentje in de Chill muziek te draaien.
Dat dus, niet in een soeppan maar een grote pastapan, te triest dat mensen zo in paniek raken dat ze zulke dingen doen, er hoeft er maar 1 mee te beginnen en dan is het hek van de dam, ik was er gelukkig niet bij maar heb een medewerkster gesproken, die vertelde dat, op een gegeven moment waren er 2 mensen die begonnen te schreeuwen en toen was het echt niet meer gewoon.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
OT
Jee wat schandalig. Heb ik hier gelukkig niet gezien, wel twee dikke 'dames' die 24 flessen meesleepten terwijl anderen nog niets hadden. Zo leer je mensen wel kennen, maar goed dat er geen echte crisis is.
Ik heb gewoon een paar liter kraanwater vooruit gekookt en in een pan met soeplepel gedaan, voor de kleine dingen
Precies, en het waren het meest vrouwen in de leeftijd 50-60, de pensionada's zeg maar, die waren met rode hoofden de schappen aan het leegvegen.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
Ja, en zolang heb ik haar nog nooit horen praten...wat een zinnen en dat allemaal achter elkaar...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Claire voor het eerst redelijk sterk uit de hoek komen .........
ik heb een nieuwe put geslagen hierquote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat dus, niet in een soeppan maar een grote pastapan, te triest dat mensen zo in paniek raken dat ze zulke dingen doen, er hoeft er maar 1 mee te beginnen en dan is het hek van de dam, ik was er gelukkig niet bij maar heb een medewerkster gesproken, die vertelde dat, op een gegeven moment waren er 2 mensen die begonnen te schreeuwen en toen was het echt niet meer gewoon.![]()
[..]
Precies, en het waren het meest vrouwen in de leeftijd 50-60, de pensionada's zeg maar, die waren met rode hoofden de schappen aan het leegvegen.
Het goede nieuws is natuurlijk dat we op zondagavond om 19.00 uur weer met het bord op schoot voetbal kunnen kijken bij de NOS zoals het hoort!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat dus, niet in een soeppan maar een grote pastapan, te triest dat mensen zo in paniek raken dat ze zulke dingen doen, er hoeft er maar 1 mee te beginnen en dan is het hek van de dam, ik was er gelukkig niet bij maar heb een medewerkster gesproken, die vertelde dat, op een gegeven moment waren er 2 mensen die begonnen te schreeuwen en toen was het echt niet meer gewoon.![]()
[..]
Precies, en het waren het meest vrouwen in de leeftijd 50-60, de pensionada's zeg maar, die waren met rode hoofden de schappen aan het leegvegen.
Eric kwam er in om de boel een beetje op te stoken en wat te rellen, Mike doet uitspraken waarvan ik denk dat hij niet beseft dat het een spel is, hij wil Huub kapot maken, hem 2 ton boete aansmeren, hij zegt dat Eric achter het station thuishoort, neem me nu niet kwalijk maar B&A hebben ook voldoende outsiderinfo via Selene binnen gekregen, Mike speelt niet, hij haat Huub omdat zijn heer en meester een tegenspeler van Huub is, ik denk dat daar het verschil zit.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
Wat zit die Claire nou stom te lullen. Mike mag niet voor Brain zijn, maar Eric mag wel voor Huub zijn. Mike zegt dat Eric met een heel ander doel in de kooi gekomen is. Dus Eric mag als gastspeler, Huub bij staan. Maar Mike mag niet als gastspeler met Brain spelen. Wat een muts zeg......
Yup, ain soepslaif.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef loisie het volgende:
Ik heb gewoon een paar liter kraanwater vooruit gekookt en in een pan met soeplepel gedaan, voor de kleine dingen
dat heet toch een "slaif" ?
Geen ideequote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef loisie het volgende:
Hamsteren, WO3 was zowat uitgebroken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is toch HAMSTEREN! bij de AH ??? Nou dan !!![]()
Wat een plaatjequote:Op maandag 10 maart 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Nienke heeft wat weg van Hanna Verboom vind ik.
[ afbeelding ]
Yep, ze zijn al wel en Claire is verdomde goed bezig.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
Zijn Brian en Huub al weg? Zijn al erg lang off stream geen auto en afscheidskusjes gezien.
Waar is hier? Dit is stadjers.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef loisie het volgende:
Hier zeggen we "soepslief" met een lange ieie
Tis dus gewoon KUTquote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef PeterNB het volgende:
Claire 'doet een toneelstukje' maar het is kwalitatief uitermate teleurstellend.......
Waar zijn huub en brian naartoe dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze zijn al wel en Claire is verdomde goed bezig.
Nou ben je net binnen en begint meteen met vleeswaren te gooienquote:
Wat goed zeg, dit is Brian compleet vreemd, die stuurt anderen liever.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
C: Ik doe dit niet voor Huub hoor, die dopt zijn eigen boontjes wel en vindt dit alleen maar kicken.
Claire.
Toppie he, mijn man verheugd zich er ook al op. lekker geen reclame er tussen door.....gewoon voetbal.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het goede nieuws is natuurlijk dat we op zondagavond om 19.00 uur weer met het bord op schoot voetbal kunnen kijken bij de NOS zoals het hoort!![]()
![]()
nee, dat heeft er geen bal mee te maken maar is wel goed nieuws
Volgens mij is Mike ook niet de gastspeler gekomen maar geintroduceerd als gast. Hij was van de straat gehaald om hem een beter leven te geven. Die status van gastspeler heeft ie, volgens mij, zichzelf aangemeten.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
Wat zit die Claire nou stom te lullen. Mike mag niet voor Brain zijn, maar Eric mag wel voor Huub zijn. Mike zegt dat Eric met een heel ander doel in de kooi gekomen is. Dus Eric mag als gastspeler, Huub bij staan. Maar Mike mag niet als gastspeler met Brain spelen. Wat een muts zeg......
Het is niet voor niets een zwerver, als hij een beetje slimmer was zou hij wel nadenken.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef mootie het volgende:
Koppige zwerver geeft geen strobreed toe.
Damn, hoeveel openingen zijn hem nou geboden.
Gewoon de afkorting van datgene wat Peter in zijn post gebruikte.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou ben je net binnen en begint meteen met vleeswaren te gooien![]()
Mike versta ik weer eens niet, hoop gemompel
Doet ze een keer eindelijk een poging, is het weer niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ZWAAR kut....
En nu speelt ze weer 'de lieve Claire'
Prima, want daar raakt tenslotte geen man opgewonden van........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef beequeen het volgende:
Debielo rattin doet haar dansje in de Chill, ik plaats maar geen caps ok?
Ach, met Amanda beneden die alvast als webcamgirl oefent..................quote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doet ze een keer eindelijk een poging, is het weer niet goed.
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef PeterNB het volgende:
Ja ZWAAR kut....
En nu speelt ze weer 'de lieve Claire'
Je ziet toch ook dat het pure toneel is wat ze probeert te spelen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.
Ik vind het zorgwekkend.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Prima, want daar raakt tenslotte geen man opgewonden van........
Die heeft oogkleppen op, is ziende blind, horende doof en heeft alleen aandacht voor Brian, wat een ander ook zegt het evangelie volgens St.Brian is heilig, welke volwassen vent zou zijn baan opofferen voor de winst van een ander in een spel.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.
alle begin is moeilijk, alsof B&A oprecht en eerlijk spelen, die hebben zelfs de plasma nodig, ik denk niet dat Claire die luxe krijgt, dus wat dat betreft, go Claire!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je ziet toch ook dat het pure toneel is wat ze probeert te spelen ?
Het DRUIPT er zowat vanaf............
Binnenkort een stemming 'zwemdiploma' ????quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
Kan iemand 112 bellen?![]()
[ afbeelding ]
zo drents as maar kanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar is hier? Dit is stadjers.
Profiel gespiekt, Ass'n, da's drents dus.![]()
Ik snap nu wel waarom Teasers dicht is.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
[ afbeelding ]
Geeft niets hoor, daar kun je ook niets aan doen.quote:
Zelfs dàt lijkt me te hoog gegrepen voor Amanda...........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Binnenkort een stemming 'zwemdiploma' ????
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
[ afbeelding ]
Echt hè? Wat is die gast gefocused op Brian en wat zal hij op zijn bek gaan als hij de echte rat leert kennen. Narcist van het zuiverste water en crimineel op de koop toe. Soort zoekt soort.quote:
Teasers is al lang weer open hoor...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom Teasers dicht is.
ohquote:Op maandag 10 maart 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Teasers is al lang weer open hoor...
![]()
[ afbeelding ]
Beeld van 23 mei zijn ze alvast aan het oefenen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef loisie het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gala voor een kinderziekenhuis, Huub zijn straf is over.
Mijn kleega uut Grunn'n stonk wel vandaagquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Ik woon net buiten het getroffen gebied
En dat waardeer ik aan Claire... ook tegen Huub zegt ze gewoon hoe het zit en daar heeft ie het maar mee te doen. Saai misschien, maar ik vind het een verademing...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie, welke snode plannen zullen hier aan ten grondslag liggen, is het sabotage uit kamp Kubats omdat Claire Mike aanpakt of domweg een storing, wie zal het zeggen, the truth is out there.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wat is die gast gefocused op Brian en wat zal hij op zijn bek gaan als hij de echte rat leert kennen. Narcist van het zuiverste water en crimineel op de koop toe. Soort zoekt soort.
Bij mij vallen de streams weg......
Wat is er in Groningen?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef loisie het volgende:
[..]
Mijn kleega uut Grunn'n stonk wel vandaag
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er nou echt de hens in![]()
Waar is FlipSpuitketel nu
![]()
ik OOK....EGO'S HEBBEN WE AL GENOEG GEZIEN....EN ORDINAIR GESCHREEUW.....quote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat waardeer ik aan Claire... ook tegen Huub zegt ze gewoon hoe het zit en daar heeft ie het maar mee te doen. Saai misschien, maar ik vind het een verademing...
Huubsel is er bij, die vond ikquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor Huub.
Brian en kindertjes vind ik een beetje eng
Oeps, sorryquote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef Kinga het volgende:
Wie is er met zijn dikke reet op de kabel gaan staan?
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen water voor ruim 200.000 inwoners.
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
De meeste gasten spuiten wel eens maar hoeven niet bij de brandweer te zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
We wachten hier toch op de kickoff van BB?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Koei'n, schoap'n, biet'n, boer'n en wind.
Brak water.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............
Ok, dan kun jij ook meteen weer in het zwart en jezelf zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.
[..]
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!
touché, ik schaamde me ook al op voorhand.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef loisie het volgende:
[..]
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volk![]()
Oei Lois, das niet aardig tegenover de grunnigers
Knoal en omstreken idd.quote:
quote:
Wat is hij dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knoal en omstreken idd.![]()
En in de buurt van de langste Nederlandse plaatsnaam, Gasselternijveenschemond.
Dat zeg ik, soort zoek soort. De ratten zoeken hun heil bij een andere rioolrat. Dat loopt lekker tot Huub roet in het eten gooit en door heeft dat het een rattencomplot is. Huub gooit zijn kont tegen de krib en de ratten zijn van het padje. Nieuwe strategie van de ratten: Huub is de badguy, as usual, en krijgt de schuld van alles. Arme Mike, Huub houdt hem zomaar wakker en daarom wordt Mike op het matje geroepen bij de baas.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
Spanning en sensatie, welke snode plannen zullen hier aan ten grondslag liggen, is het sabotage uit kamp Kubats omdat Claire Mike aanpakt of domweg een storing, wie zal het zeggen, the truth is out there.
*Insert spannend muziekje*
Brian zal zich er ook niet meer gelukkig mee voelen, die heeft een volwassen vent met de mentale capaciteiten van een fruitvliegje op sleeptouw, vervelend voor hem.
LOLquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, hij heeft de leiding laten springen dus, eikel.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, soort zoek soort. De ratten zoeken hun heil bij een andere rioolrat. Dat loopt lekker tot Huub roet in het eten gooit en door heeft dat het een rattencomplot is. Huub gooit zijn kont tegen de krib en de ratten zijn van het padje. Nieuwe strategie van de ratten: Huub is de badguy, as usual, en krijgt de schuld van alles. Arme Mike, Huub houdt hem zomaar wakker en daarom wordt Mike op het matje geroepen bij de baas.
Kortom, Huub is de schuldige. Wat is het ook een kutkabouter.
Tja, daar kan ik ook niets aan doen, het durp heette al zo toen ik nog in de luiers lag.quote:
Jij hebt tenminstre nog streams...........................ik niet, terwijl ik er wel voor betaald heb, maar er is nu toch niks, dus maakt niet uitquote:
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stadquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
tligt net nait in drenthe volgens miequote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stad
Ik woon in de omstrekenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Begun moar ains mit Grunnegers te schriev'n, dat komt mie al beter veur.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stad
Je bent geband van de streams!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ik heb geen streams. Zijn er meer mensen, die daar last van hebben?
Ik zie op stream 1 een vlak met allemaal kleurtjes die knipperen
Ik ken de veen kloaten wel een beetjequote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef loisie het volgende:
Gasselternijveenschemond is een klein dorp in het uiterste oosten van de gemeente Aa en Hunze in de Nederlandse provincie Drenthe.
wel dus!
Klopt helemaal hoor, was gewoon een weetje die langste plaatsnaam, het veengebied is niet erg duidelijk begrensd, je bent maar zo de provinciegrens over, de bordjes zitten vaak onder de meest smerige zooi, trekkers en zulks.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef loisie het volgende:
Gasselternijveenschemond is een klein dorp in het uiterste oosten van de gemeente Aa en Hunze in de Nederlandse provincie Drenthe.
wel dus!
De hulptroepen die uitgerukt zijn om dit probleem op te lossen, zullen zich ook niet haasten.....over 2 maanden liggen zij er in ieder geval uit........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me een technisch probleem tussen de regie en servers want we kunnen nog wel connecten met de servers...
hoe die bij die kleinste... koetsiekoetsiekoetsie deed..... kreeg er de rillingen vanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huubsel is er bij, die vond ikmet zijn neefjes, don't worry.
Zie links boven op mijn Capquote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
En na een off-cam interventie is Mike op tijd naar bed??
gebieden.quote:
Oh da's dan wel weer lekker toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
gebieden.![]()
En strontrijden mag niet meer, er mag alleen nog geïnjecteerd worden tegenwoordig.
En strontopslagsilo'squote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef loisie het volgende:
en strontboern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |