Ik ken de veen kloaten wel een beetjequote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef loisie het volgende:
Gasselternijveenschemond is een klein dorp in het uiterste oosten van de gemeente Aa en Hunze in de Nederlandse provincie Drenthe.
wel dus!
Klopt helemaal hoor, was gewoon een weetje die langste plaatsnaam, het veengebied is niet erg duidelijk begrensd, je bent maar zo de provinciegrens over, de bordjes zitten vaak onder de meest smerige zooi, trekkers en zulks.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef loisie het volgende:
Gasselternijveenschemond is een klein dorp in het uiterste oosten van de gemeente Aa en Hunze in de Nederlandse provincie Drenthe.
wel dus!
De hulptroepen die uitgerukt zijn om dit probleem op te lossen, zullen zich ook niet haasten.....over 2 maanden liggen zij er in ieder geval uit........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me een technisch probleem tussen de regie en servers want we kunnen nog wel connecten met de servers...
hoe die bij die kleinste... koetsiekoetsiekoetsie deed..... kreeg er de rillingen vanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huubsel is er bij, die vond ikmet zijn neefjes, don't worry.
Zie links boven op mijn Capquote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
En na een off-cam interventie is Mike op tijd naar bed??
gebieden.quote:
Oh da's dan wel weer lekker toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
gebieden.![]()
En strontrijden mag niet meer, er mag alleen nog geïnjecteerd worden tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |