ohquote:Op maandag 10 maart 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Teasers is al lang weer open hoor...
![]()
[ afbeelding ]
Beeld van 23 mei zijn ze alvast aan het oefenen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef loisie het volgende:
Ik heb gewoon een paar liter kraanwater vooruit gekookt en in een pan met soeplepel gedaan, voor de kleine dingen
dat heet toch een "slaif" ?
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gala voor een kinderziekenhuis, Huub zijn straf is over.
Mijn kleega uut Grunn'n stonk wel vandaagquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Ik woon net buiten het getroffen gebied
En dat waardeer ik aan Claire... ook tegen Huub zegt ze gewoon hoe het zit en daar heeft ie het maar mee te doen. Saai misschien, maar ik vind het een verademing...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
Kan iemand 112 bellen?![]()
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie, welke snode plannen zullen hier aan ten grondslag liggen, is het sabotage uit kamp Kubats omdat Claire Mike aanpakt of domweg een storing, wie zal het zeggen, the truth is out there.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wat is die gast gefocused op Brian en wat zal hij op zijn bek gaan als hij de echte rat leert kennen. Narcist van het zuiverste water en crimineel op de koop toe. Soort zoekt soort.
Bij mij vallen de streams weg......
Wat is er in Groningen?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef loisie het volgende:
[..]
Mijn kleega uut Grunn'n stonk wel vandaag
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er nou echt de hens in![]()
Waar is FlipSpuitketel nu
![]()
ik OOK....EGO'S HEBBEN WE AL GENOEG GEZIEN....EN ORDINAIR GESCHREEUW.....quote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat waardeer ik aan Claire... ook tegen Huub zegt ze gewoon hoe het zit en daar heeft ie het maar mee te doen. Saai misschien, maar ik vind het een verademing...
Huubsel is er bij, die vond ikquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor Huub.
Brian en kindertjes vind ik een beetje eng
Oeps, sorryquote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef Kinga het volgende:
Wie is er met zijn dikke reet op de kabel gaan staan?
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen water voor ruim 200.000 inwoners.
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
De meeste gasten spuiten wel eens maar hoeven niet bij de brandweer te zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
We wachten hier toch op de kickoff van BB?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Koei'n, schoap'n, biet'n, boer'n en wind.
Brak water.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............
Ok, dan kun jij ook meteen weer in het zwart en jezelf zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.
[..]
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!
touché, ik schaamde me ook al op voorhand.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef loisie het volgende:
[..]
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volk![]()
Oei Lois, das niet aardig tegenover de grunnigers
Knoal en omstreken idd.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |