Oeps, sorryquote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef Kinga het volgende:
Wie is er met zijn dikke reet op de kabel gaan staan?
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen water voor ruim 200.000 inwoners.
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
De meeste gasten spuiten wel eens maar hoeven niet bij de brandweer te zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
We wachten hier toch op de kickoff van BB?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Koei'n, schoap'n, biet'n, boer'n en wind.
Brak water.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............
Ok, dan kun jij ook meteen weer in het zwart en jezelf zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.
[..]
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!
touché, ik schaamde me ook al op voorhand.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef loisie het volgende:
[..]
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volk![]()
Oei Lois, das niet aardig tegenover de grunnigers
Knoal en omstreken idd.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |