Hamsteren, WO3 was zowat uitgebroken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is toch HAMSTEREN! bij de AH ??? Nou dan !!![]()
Wat een plaatjequote:Op maandag 10 maart 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Nienke heeft wat weg van Hanna Verboom vind ik.
[ afbeelding ]
Yep, ze zijn al wel en Claire is verdomde goed bezig.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
Zijn Brian en Huub al weg? Zijn al erg lang off stream geen auto en afscheidskusjes gezien.
Waar is hier? Dit is stadjers.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef loisie het volgende:
Hier zeggen we "soepslief" met een lange ieie
Tis dus gewoon KUTquote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef PeterNB het volgende:
Claire 'doet een toneelstukje' maar het is kwalitatief uitermate teleurstellend.......
Waar zijn huub en brian naartoe dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze zijn al wel en Claire is verdomde goed bezig.
Nou ben je net binnen en begint meteen met vleeswaren te gooienquote:
Wat goed zeg, dit is Brian compleet vreemd, die stuurt anderen liever.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
C: Ik doe dit niet voor Huub hoor, die dopt zijn eigen boontjes wel en vindt dit alleen maar kicken.
Claire.
Toppie he, mijn man verheugd zich er ook al op. lekker geen reclame er tussen door.....gewoon voetbal.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het goede nieuws is natuurlijk dat we op zondagavond om 19.00 uur weer met het bord op schoot voetbal kunnen kijken bij de NOS zoals het hoort!![]()
![]()
nee, dat heeft er geen bal mee te maken maar is wel goed nieuws
Volgens mij is Mike ook niet de gastspeler gekomen maar geintroduceerd als gast. Hij was van de straat gehaald om hem een beter leven te geven. Die status van gastspeler heeft ie, volgens mij, zichzelf aangemeten.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
Wat zit die Claire nou stom te lullen. Mike mag niet voor Brain zijn, maar Eric mag wel voor Huub zijn. Mike zegt dat Eric met een heel ander doel in de kooi gekomen is. Dus Eric mag als gastspeler, Huub bij staan. Maar Mike mag niet als gastspeler met Brain spelen. Wat een muts zeg......
Het is niet voor niets een zwerver, als hij een beetje slimmer was zou hij wel nadenken.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef mootie het volgende:
Koppige zwerver geeft geen strobreed toe.
Damn, hoeveel openingen zijn hem nou geboden.
Gewoon de afkorting van datgene wat Peter in zijn post gebruikte.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou ben je net binnen en begint meteen met vleeswaren te gooien![]()
Mike versta ik weer eens niet, hoop gemompel
Doet ze een keer eindelijk een poging, is het weer niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ZWAAR kut....
En nu speelt ze weer 'de lieve Claire'
Prima, want daar raakt tenslotte geen man opgewonden van........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef beequeen het volgende:
Debielo rattin doet haar dansje in de Chill, ik plaats maar geen caps ok?
Ach, met Amanda beneden die alvast als webcamgirl oefent..................quote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doet ze een keer eindelijk een poging, is het weer niet goed.
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef PeterNB het volgende:
Ja ZWAAR kut....
En nu speelt ze weer 'de lieve Claire'
Je ziet toch ook dat het pure toneel is wat ze probeert te spelen ?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.
Ik vind het zorgwekkend.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Prima, want daar raakt tenslotte geen man opgewonden van........
Die heeft oogkleppen op, is ziende blind, horende doof en heeft alleen aandacht voor Brian, wat een ander ook zegt het evangelie volgens St.Brian is heilig, welke volwassen vent zou zijn baan opofferen voor de winst van een ander in een spel.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, Claire doet het top en heeft geen slabek nodig om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat die achterlijke kutzwerver er niks van begrijpt.
alle begin is moeilijk, alsof B&A oprecht en eerlijk spelen, die hebben zelfs de plasma nodig, ik denk niet dat Claire die luxe krijgt, dus wat dat betreft, go Claire!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je ziet toch ook dat het pure toneel is wat ze probeert te spelen ?
Het DRUIPT er zowat vanaf............
Binnenkort een stemming 'zwemdiploma' ????quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
Kan iemand 112 bellen?![]()
[ afbeelding ]
zo drents as maar kanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar is hier? Dit is stadjers.
Profiel gespiekt, Ass'n, da's drents dus.![]()
Ik snap nu wel waarom Teasers dicht is.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
[ afbeelding ]
Geeft niets hoor, daar kun je ook niets aan doen.quote:
Zelfs dàt lijkt me te hoog gegrepen voor Amanda...........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Binnenkort een stemming 'zwemdiploma' ????
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
[ afbeelding ]
Echt hè? Wat is die gast gefocused op Brian en wat zal hij op zijn bek gaan als hij de echte rat leert kennen. Narcist van het zuiverste water en crimineel op de koop toe. Soort zoekt soort.quote:
Teasers is al lang weer open hoor...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom Teasers dicht is.
ohquote:Op maandag 10 maart 2008 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Teasers is al lang weer open hoor...
![]()
[ afbeelding ]
Beeld van 23 mei zijn ze alvast aan het oefenen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef loisie het volgende:
Ik heb gewoon een paar liter kraanwater vooruit gekookt en in een pan met soeplepel gedaan, voor de kleine dingen
dat heet toch een "slaif" ?
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gala voor een kinderziekenhuis, Huub zijn straf is over.
Mijn kleega uut Grunn'n stonk wel vandaagquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Ik woon net buiten het getroffen gebied
En dat waardeer ik aan Claire... ook tegen Huub zegt ze gewoon hoe het zit en daar heeft ie het maar mee te doen. Saai misschien, maar ik vind het een verademing...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend.
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie, welke snode plannen zullen hier aan ten grondslag liggen, is het sabotage uit kamp Kubats omdat Claire Mike aanpakt of domweg een storing, wie zal het zeggen, the truth is out there.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wat is die gast gefocused op Brian en wat zal hij op zijn bek gaan als hij de echte rat leert kennen. Narcist van het zuiverste water en crimineel op de koop toe. Soort zoekt soort.
Bij mij vallen de streams weg......
Wat is er in Groningen?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef loisie het volgende:
[..]
Mijn kleega uut Grunn'n stonk wel vandaag
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er nou echt de hens in![]()
Waar is FlipSpuitketel nu
![]()
ik OOK....EGO'S HEBBEN WE AL GENOEG GEZIEN....EN ORDINAIR GESCHREEUW.....quote:Op maandag 10 maart 2008 23:21 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat waardeer ik aan Claire... ook tegen Huub zegt ze gewoon hoe het zit en daar heeft ie het maar mee te doen. Saai misschien, maar ik vind het een verademing...
Huubsel is er bij, die vond ikquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor Huub.
Brian en kindertjes vind ik een beetje eng
Oeps, sorryquote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef Kinga het volgende:
Wie is er met zijn dikke reet op de kabel gaan staan?
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen water voor ruim 200.000 inwoners.
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
Larissje weer aan het grasmaaien in Eemnes?
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
De meeste gasten spuiten wel eens maar hoeven niet bij de brandweer te zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
We wachten hier toch op de kickoff van BB?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streams uit, is de Finale begonnen ?
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Koei'n, schoap'n, biet'n, boer'n en wind.
Brak water.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Waddenzee is toch vlakbij? En zoet water.............
Ok, dan kun jij ook meteen weer in het zwart en jezelf zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, het arme kind. Voel me nog steeds schuldig.
[..]
Ja, dat was het. Bedankt jongens, het was gezellig!
touché, ik schaamde me ook al op voorhand.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef loisie het volgende:
[..]
peer'n, sik'n, bok'n, heul veul wind, en stom volk![]()
Oei Lois, das niet aardig tegenover de grunnigers
Knoal en omstreken idd.quote:
quote:
Wat is hij dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knoal en omstreken idd.![]()
En in de buurt van de langste Nederlandse plaatsnaam, Gasselternijveenschemond.
Dat zeg ik, soort zoek soort. De ratten zoeken hun heil bij een andere rioolrat. Dat loopt lekker tot Huub roet in het eten gooit en door heeft dat het een rattencomplot is. Huub gooit zijn kont tegen de krib en de ratten zijn van het padje. Nieuwe strategie van de ratten: Huub is de badguy, as usual, en krijgt de schuld van alles. Arme Mike, Huub houdt hem zomaar wakker en daarom wordt Mike op het matje geroepen bij de baas.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
Spanning en sensatie, welke snode plannen zullen hier aan ten grondslag liggen, is het sabotage uit kamp Kubats omdat Claire Mike aanpakt of domweg een storing, wie zal het zeggen, the truth is out there.
*Insert spannend muziekje*
Brian zal zich er ook niet meer gelukkig mee voelen, die heeft een volwassen vent met de mentale capaciteiten van een fruitvliegje op sleeptouw, vervelend voor hem.
LOLquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, hij heeft de leiding laten springen dus, eikel.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, soort zoek soort. De ratten zoeken hun heil bij een andere rioolrat. Dat loopt lekker tot Huub roet in het eten gooit en door heeft dat het een rattencomplot is. Huub gooit zijn kont tegen de krib en de ratten zijn van het padje. Nieuwe strategie van de ratten: Huub is de badguy, as usual, en krijgt de schuld van alles. Arme Mike, Huub houdt hem zomaar wakker en daarom wordt Mike op het matje geroepen bij de baas.
Kortom, Huub is de schuldige. Wat is het ook een kutkabouter.
Tja, daar kan ik ook niets aan doen, het durp heette al zo toen ik nog in de luiers lag.quote:
Jij hebt tenminstre nog streams...........................ik niet, terwijl ik er wel voor betaald heb, maar er is nu toch niks, dus maakt niet uitquote:
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stadquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
tligt net nait in drenthe volgens miequote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stad
Ik woon in de omstrekenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Begun moar ains mit Grunnegers te schriev'n, dat komt mie al beter veur.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stad
Je bent geband van de streams!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ik heb geen streams. Zijn er meer mensen, die daar last van hebben?
Ik zie op stream 1 een vlak met allemaal kleurtjes die knipperen
Ik ken de veen kloaten wel een beetjequote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef loisie het volgende:
Gasselternijveenschemond is een klein dorp in het uiterste oosten van de gemeente Aa en Hunze in de Nederlandse provincie Drenthe.
wel dus!
Klopt helemaal hoor, was gewoon een weetje die langste plaatsnaam, het veengebied is niet erg duidelijk begrensd, je bent maar zo de provinciegrens over, de bordjes zitten vaak onder de meest smerige zooi, trekkers en zulks.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef loisie het volgende:
Gasselternijveenschemond is een klein dorp in het uiterste oosten van de gemeente Aa en Hunze in de Nederlandse provincie Drenthe.
wel dus!
De hulptroepen die uitgerukt zijn om dit probleem op te lossen, zullen zich ook niet haasten.....over 2 maanden liggen zij er in ieder geval uit........quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me een technisch probleem tussen de regie en servers want we kunnen nog wel connecten met de servers...
hoe die bij die kleinste... koetsiekoetsiekoetsie deed..... kreeg er de rillingen vanquote:Op maandag 10 maart 2008 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huubsel is er bij, die vond ikmet zijn neefjes, don't worry.
Zie links boven op mijn Capquote:Op maandag 10 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
En na een off-cam interventie is Mike op tijd naar bed??
gebieden.quote:
Oh da's dan wel weer lekker toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
gebieden.![]()
En strontrijden mag niet meer, er mag alleen nog geïnjecteerd worden tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |