Wat is hij dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjakie spuit wel maar is volgens welingelichte bronnen geen spuitgast.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knoal en omstreken idd.![]()
En in de buurt van de langste Nederlandse plaatsnaam, Gasselternijveenschemond.
Dat zeg ik, soort zoek soort. De ratten zoeken hun heil bij een andere rioolrat. Dat loopt lekker tot Huub roet in het eten gooit en door heeft dat het een rattencomplot is. Huub gooit zijn kont tegen de krib en de ratten zijn van het padje. Nieuwe strategie van de ratten: Huub is de badguy, as usual, en krijgt de schuld van alles. Arme Mike, Huub houdt hem zomaar wakker en daarom wordt Mike op het matje geroepen bij de baas.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
Spanning en sensatie, welke snode plannen zullen hier aan ten grondslag liggen, is het sabotage uit kamp Kubats omdat Claire Mike aanpakt of domweg een storing, wie zal het zeggen, the truth is out there.
*Insert spannend muziekje*
Brian zal zich er ook niet meer gelukkig mee voelen, die heeft een volwassen vent met de mentale capaciteiten van een fruitvliegje op sleeptouw, vervelend voor hem.
LOLquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, hij heeft de leiding laten springen dus, eikel.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, soort zoek soort. De ratten zoeken hun heil bij een andere rioolrat. Dat loopt lekker tot Huub roet in het eten gooit en door heeft dat het een rattencomplot is. Huub gooit zijn kont tegen de krib en de ratten zijn van het padje. Nieuwe strategie van de ratten: Huub is de badguy, as usual, en krijgt de schuld van alles. Arme Mike, Huub houdt hem zomaar wakker en daarom wordt Mike op het matje geroepen bij de baas.
Kortom, Huub is de schuldige. Wat is het ook een kutkabouter.
Tja, daar kan ik ook niets aan doen, het durp heette al zo toen ik nog in de luiers lag.quote:
Jij hebt tenminstre nog streams...........................ik niet, terwijl ik er wel voor betaald heb, maar er is nu toch niks, dus maakt niet uitquote:
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stadquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
tligt net nait in drenthe volgens miequote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stad
Ik woon in de omstrekenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Begun moar ains mit Grunnegers te schriev'n, dat komt mie al beter veur.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das n moai dorp mor ligt dat nait al in Drente , shit ben mien Grunnings verleerd noar al dai joaren in de grote stad
Je bent geband van de streams!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ik heb geen streams. Zijn er meer mensen, die daar last van hebben?
Ik zie op stream 1 een vlak met allemaal kleurtjes die knipperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |