Wat ik ervan begreep heeft Claire zich wel voorgesteld, maar met een kwast in haar hand en dat was niet de bedoeling.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.
Goeie OP, hoeft niks meer bij hoor!![]()
hee..niet in mijn tekst rommelen..nou is het net of ik dat vind..quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hee..niet in mijn tekst rommelen..nou is het net of ik dat vind..
Maar waarom dan achteraf op Claire mopperen?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan had hij het onderwerp over de keuze tussen Claire of Jaap eruit met zijn moeder ook niet aan kunnen snijden..
dat snap ik zelfs nog wel.
Nou ja zeg, wat een kul, ze had toch les of niet dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep heeft Claire zich wel voorgesteld, maar met een kwast in haar hand en dat was niet de bedoeling.
-edit- en dank je!
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een kul, ze had toch les of niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |