Wat ik ervan begreep heeft Claire zich wel voorgesteld, maar met een kwast in haar hand en dat was niet de bedoeling.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar zit hij imho mis, als hij had gewild dat Claire aan zijn moeder werd voorgesteld dan had hij dat moeten doen, ik kan me best voorstellen dat Claire zoiets had van zijn moeder is er voor hem en laat ze maar lekker kletsen.
Goeie OP, hoeft niks meer bij hoor!![]()
hee..niet in mijn tekst rommelen..nou is het net of ik dat vind..quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hee..niet in mijn tekst rommelen..nou is het net of ik dat vind..
Maar waarom dan achteraf op Claire mopperen?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan had hij het onderwerp over de keuze tussen Claire of Jaap eruit met zijn moeder ook niet aan kunnen snijden..
dat snap ik zelfs nog wel.
Nou ja zeg, wat een kul, ze had toch les of niet dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep heeft Claire zich wel voorgesteld, maar met een kwast in haar hand en dat was niet de bedoeling.
-edit- en dank je!
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een kul, ze had toch les of niet dan?
Gewoon kleutergedrag dus, hij weet best dat het geen opzet is maar het ging niet zoals hij dat zou willen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.
iemand?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
waar is Nienke?
en wat vind die van de bewoners ondertussen?
Bij mij op de bankquote:Op maandag 10 maart 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
waar is Nienke?
Geen idee waar ze is en volgens mij is ze redelijk objectief. Maar je weet, niks is wat het lijkt in dat hok.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik net een fles wijn voor dr open heb getrokken
ik neem net de laatste slokquote:Op maandag 10 maart 2008 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik net een fles wijn voor dr open heb getrokken
quote:Brian deelt mee dat hij al over tien minuten weg moet gaan en daarom staat de Antilliaan wat te friemelen aan zijn haar. Ook Huub is te vinden achter de spiegel. “Jullie gaan toch naar een ziekenhuis?”, vraagt Amanda nieuwsgierig. “Nee, we gaan niet naar een ziekenhuis! De opbrengsten van het optreden gaan naar het Kinderziekenhuis”, legt de Oldenzaler uit. “Gerard Joling komt ook!”, voegt hij er nog even stoer aan toe. “Wat? Echt waar? Wat cool!”, schreeuwt de Amsterdamse het uit. Huub heeft er in ieder geval heel veel zin in! Zal hij zich een beetje gedragen? Of zal hij zich weer eens flink misdragen en misschien wel een groupie meenemen?
Ik vind het haar van Amanda, leuker zitten als het iets naar achteren zit als dat ze die lok voor haar gezicht heeft. Ik vind het best een mooie meid.quote:
Stelletje zuipschuiten.quote:
De DJ-ster die vanmiddag vanuit de kooi 100% nl deed, in de vorige OP staat ze wel, met een rose truitje aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
Zal wel weer stom zijn maar : wie is Nienke?
kuthuub is gewoon een oudzeikwijfquote:Op maandag 10 maart 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets zei Claire ook, dat ze toevallig grime les had toen zijn moeder kwam. Waarop Huub zei dat het ook het einde van de wereld niet was maar dat ie het niet leuk vond.
Uiterlijk wel ok, jammer dat de helft nep is aan haar en dat ze haar mond niet moet opentrekken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind het haar van Amanda, leuker zitten als het iets naar achteren zit als dat ze die lok voor haar gezicht heeft. Ik vind het best een mooie meid.
in de huidige op staat ze vermeldquote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De DJ-ster die vanmiddag vanuit de kooi 100% nl deed, in de vorige OP staat ze wel, met een rose truitje aan.
Ziet drinken, doet drinken...en Snollie klokt ze aardig wegquote:
Wat ben je ook een slomioquote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
Zal wel weer stom zijn maar : wie is Nienke?
FF teruggespiekt, idd, Mokum, wederom, smile and wave, houd er maar over op!quote:
Sorry, ik ben er niet helemaal bij vanavond met mijn hoofd. Mijn imago gaat aardig naar de knoppen zo.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De DJ-ster die vanmiddag vanuit de kooi 100% nl deed, in de vorige OP staat ze wel, met een rose truitje aan.
*Mokum door elkaar rammelt*quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er niet helemaal bij vanavond met mijn hoofd. Mijn imago gaat aardig naar de knoppen zo.![]()
Ik wist het eigenlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |