Ik heb dat pas sinds ik kinderen heb.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Soms denk ik wel es dat ik de enige vrouw van de wereld ben die daar geen last van heeft, ongesteldheid
Que?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je al 4 maanden zo onmogelijk irritant?
ja, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 10 maart 2008 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je al 4 maanden zo onmogelijk irritant?
Nee, elke keer als ik wat post op Fok krijg ik een opmerkingquote:
En verder was mijn opmerking niet bedoeld als valse sneer, kutopmerking, belediging of vingertje wijzenquote:
NIet zo heel veel. Omdat er gemigreerd wordt van een onmogelijk oude omgeving naar een gloednieuwe moet ik alle users, policies en printers e.d. in een excel bestand rammen zodat PinkRoccade dat weer in kan lezen op de nieuwe colocate-serverts. Maar omdat de ene domain-controllert de andere niet is, moet ik af en toe met wat inlees en stripformules de correcte data in kolommen krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En wat wordt er van je verwacht? Als excelgoeroe?
Dat je het trekt om om 6 uur in die auto te kruipen om iets eerder thuis te kunnen zijn... respect! Opstaanquote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Mex_ het volgende:
Bijna naar huis/de file in
Tvalt mee, 5 min bij Everdingenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Mex_ het volgende:
Bijna naar huis/de file in
drents dorp? edison? lievendaal? trudo? 't schoot? Is nogal een breed begrip, achter het klokgebouw.quote:
Hoi!quote:
Das niet het erge. het erge is dat om 5.18 zijn wekker gaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je het trekt om om 6 uur in die auto te kruipen om iets eerder thuis te kunnen zijn... respect! Opstaan
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Alsof wonen in Eindhoven je Eindhovenaar maakt. Je moet minstens een keer in je puberteit behandelt zijn door Arno, platgedrukt zijn door een charge van poltie te paard op Stratum en geweigerd dor de portier bij de Stunt om onduidelijke redenen.
Vrijwel naast de dierenambulance. Schootsestraatquote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
drents dorp? edison? lievendaal? trudo? 't schoot? Is nogal een breed begrip, achter het klokgebouw.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef amaranta het volgende:
Je moet ook min of meer iemand uit dit topic hebben geneukt of in ieder geval de intentie daartoe hebben gehad.
Check, check en checkquote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Alsof wonen in Eindhoven je Eindhovenaar maakt. Je moet minstens een keer in je puberteit behandelt zijn door Arno, platgedrukt zijn door een charge van poltie te paard op Stratum en geweigerd dor de portier bij de Stunt om onduidelijke redenen.
Moeten we hier meer achter zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef amaranta het volgende:
Je moet ook min of meer iemand uit dit topic hebben geneukt of in ieder geval de intentie daartoe hebben gehad.
Dan doe je alsof je de intentie hebt gehad om iets met bijvoorbeeld Juup te beginnen. Maar dat Juup niet wilde. Dat telt dan ook.quote:
Ik beweer ook heul niet dat ik een Eindhovenaar benquote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Kijk es aan. Vlakbji mijn ouderlijk huis dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef stame het volgende:
[..]
Vrijwel naast de dierenambulance. Schootsestraat
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van dat ik sex heb gehad met Mex_
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dus eva zou van Mex_ kunnen zijn?
Maar vertel eens wat meer over jezelf!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:23 schreef stame het volgende:
[..]
Ik beweer ook heul niet dat ik een Eindhovenaar ben
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over jezelf!
- Waarom ben je in Ehv komen wonen?
- Wat doe je voor de kost?
- Hoe lang Fok je al?
- Geil je op bulldozers of Lego Technic?
Ik alleen in de Bakkerijquote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben nooit bij de Stunt geweigerd. Wel bij de Thomas, de Playerz, de RePlayerz
en de Costa.
Cool!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:39 schreef stame het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijn
Ik nergens.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik alleen in de Bakkerij
Vrouw-zijn
Ik was 14quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik nergens.![]()
Burgerlijke huistrust zijn
Oeh, een mede-bulldozer/graafmachine/hijskraan-geilaard!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:39 schreef stame het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijn
En dan zeggen dat je altijd tienen haaltquote:Op maandag 10 maart 2008 15:49 schreef gr8w8 het volgende:
Feli S!
In de Bakkerij gewijgerd, hoe krijg je dat voor elkaar?
Toen speelde ik nog buiten.quote:
Kan me bar weinig herinneren uit die tijd. Volgens mij was ik nogal een zielig ding. Zat veel op mijn kamer... vond de wereld kut en vond dat het niet mijn keuze was geboren te worden enzo en dat lelijke mensen geen kinderen mochten krijgen enzo.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, met een jonko achter het stadhuisplein
Ja, en? Wat heeft dat een zak te maken met elkaar? Ik zit via met pda te tikken. Dan heb ik geen zin oalles peInhoud telt, zou je moeten weten.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je altijd tienen haalt
Enfin, ik werd geweigerd omdat ik 14 was, dus.
Ja, en? Wat heeft dat een zak te maken met elkaar? Ik zit via met pda te tikken. Dan heb ik geen zin oalles perfect te doen heur. Inhoud telt, zou je moeten weten.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je altijd tienen haalt
Enfin, ik werd geweigerd omdat ik 14 was, dus.
Ah, tuurlijk op een pda is geweigerd natuurlijk wél met lange ij!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja, en? Wat heeft dat een zak te maken met elkaar? Ik zit via met pda te tikken. Dan heb ik geen zin oalles peInhoud telt, zou je moeten weten.
Ik zal het mijn ouders zeggenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan me bar weinig herinneren uit die tijd. Volgens mij was ik nogal een zielig ding. Zat veel op mijn kamer... vond de wereld kut en vond dat het niet mijn keuze was geboren te worden enzo en dat lelijke mensen geen kinderen mochten krijgen enzo.![]()
Het was toen tegen mijn eigen ouders gericht.quote:
Maar je bent juist heel mooisquote:Op maandag 10 maart 2008 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was toen tegen mijn eigen ouders gericht.Zat een beetje in de knoop met mezelf en mijn uiterlijk.
Ken je hendig vanuit je zolderraam aanschuivenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef bleiblei het volgende:
Whoah!
SQ! Ik wil deze als eettafel![]()
[ afbeelding ]
Is maar 5meter hoog.
Iedereen vond mij ook lief, althans, volwassenen. Alleen vond ik iedereen stom.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef amaranta het volgende:
Mij vond ook iedereen lief. Ik begrijp dat niet. Ik was ook altijd het lievelingetje van alle leraren
Denk niet dat welstand het goedkeurt.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken je hendig vanuit je zolderraam aanschuiven
Ik heb wel iets gehad met de jongen die iedereen wildequote:Op maandag 10 maart 2008 16:18 schreef amaranta het volgende:
Ik had nooit verkering op de middelbare school. En lelijk Maike wel. Maar ik denk dat Maike gewoon heel makkelijk was. En ze rookte dus bij haar konden ze sigaretten bietsen.
Iedereen was op Marcel, maar alleen Maike en Vera hebben iets met hem gehad....
Vera was wel het mooiste meisje van de klas denk ik
Op het MBO had ik iets meer aandacht van de männer, maar daar was iedereen verliefd op blonde MIranda.
Ik weet nog een keer dat ik op vakantie was in Salou. Ik werd aangesproken door een jongen.
Hé ik ken jou, jij bent die ene die altijd bij Miranda is
Wat een pauper...quote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gehad met de jongen die iedereen wilde
Tot ik niet aan zijn piemeltje wilde voelen en hij daarna nooit meer iets tegen me gezegd heeft
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:19 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook gezakt. En ik ben echt een rasechte Eindhovense.
Koop maar, doe mij er twee voor een euro per stuk en verkoop de rest voor 2 ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Of 250 bellenblaaszwaarden voor 60 euro
Bij ons ging in de eerste klas van het MBO een briefje rond met zo'n soort tekst:quote:Op maandag 10 maart 2008 16:18 schreef amaranta het volgende:
Ik had nooit verkering op de middelbare school. En lelijk Maike wel. Maar ik denk dat Maike gewoon heel makkelijk was. En ze rookte dus bij haar konden ze sigaretten bietsen.
Iedereen was op Marcel, maar alleen Maike en Vera hebben iets met hem gehad....
Vera was wel het mooiste meisje van de klas denk ik
Op het MBO had ik iets meer aandacht van de männer, maar daar was iedereen verliefd op blonde MIranda.
Ik weet nog een keer dat ik op vakantie was in Salou. Ik werd aangesproken door een jongen.
Hé ik ken jou, jij bent die ene die altijd bij Miranda is
bij ons op school hadden ze een weddenschap wie er het eerst iets met me zou krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij ons ging in de eerste klas van het MBO een briefje rond met zo'n soort tekst:
"Wat hebben wij een lelijke wijven in de klas, ze zien er niet uit. Die vette Levi, *** heeft een paardekop en **** heeft een scheve bek." (und so weiter, alle meiden uit de klas kwamen aan bod)
Toen was ik diep en echt diep beledigd. Nu weet ik wat er van die gasten die het briefje schreven terecht is gekomen.
Voor in de tuinquote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een drakenbank, bb
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef amaranta het volgende:
Is LVO failliet?
Al een tijdjequote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef amaranta het volgende:
Is LVO failliet?
Geen idee... zal het eens navragen.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:33 schreef Juup© het volgende:
En hoe is het met de Eindhoven gangsters?
Ik denk niet dat dat hele park een overlevingskans heeft. Heel leuk verzonnen zonder snelle attracties en echt voor de kinderen. Maar dat werkt gewoon niet meer anno 200*.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Sinds November al failliet. En had al een doorstart gehad. Zo zonde! Die Franse ridders in de zomer, geweldig spektakel.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een drakenbank, bb
[ afbeelding ]
quote:
Maar als ZIJ moeten cashen gaat het warempel altijd goed....quote:Op maandag 10 maart 2008 17:47 schreef Juup© het volgende:
Kneuzen bij de IT afdeling van de Belastingdienst. Nu kan ik alles opnieuw gaan invullen en dan weer versturen
Als ze geld van je moeten hebben mag er niets fout gaan want dan ben je de lul, als jij geld van hun moet krijgen mag het fout gaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar als ZIJ moeten cashen gaat het warempel altijd goed....
quote:Op vrijdag 7 maart ontvingen we het zeer trieste bericht dat
TIQUIA BRUINSMA, leerling van havo 3,
na een noodlottig verkeersongeval is overleden.
Op school is een gedenkplek voor haar ingericht, waar leerlingen terecht kunnen.
Over de crematie van donderdag en de herdenking op school (vrijdag) wordt een brief aan alle leerlingen ouders, meegegeven.
We wensen haar familie, klasgenoten en vrienden veel sterkte
Zou best kunnen... Ving het net op bij dequote:Op maandag 10 maart 2008 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou dat dat meisje zijn waar die bloemen voor lagen bij de Ruysdaelbaan?
Damn... wel kut, maar als ik het zo lees is ze wel zonder te kijken overgestoken terwijl ze geen voorrang had...quote:Op maandag 10 maart 2008 18:58 schreef ArTiC het volgende:
I think so:
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2163
blijkbaar, maar als je naar de laatste 2 foto's kijkt is het wel duidelijk dat de auto (veel) te hard reed. Hoe ver die auto voorbij de oversteekplaats pas tot stilstand gekomen isquote:Op maandag 10 maart 2008 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn... wel kut, maar als ik het zo lees is ze wel zonder te kijken overgestoken terwijl ze geen voorrang had...
Daarom vroegen SQ en ik ons ook af hoe je daar terecht kan komen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
blijkbaar, maar als je naar de laatste 2 foto's kijkt is het wel duidelijk dat de auto (veel) te hard reed. Hoe ver die auto voorbij de oversteekplaats pas tot stilstand gekomen is
waarschijnlijk heeft ze de auto dus niet gezien of de snelheid verkeerd ingeschat...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
True. Ik fiets er vaak en het is absoluut geen punt waar je kan gassen ook al heb je voorrang, met zijstraten voorbij de tunnel zie je niks
Dan schrik je als automobilist toch ook enorm lijkt mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze de auto dus niet gezien of de snelheid verkeerd ingeschat...
1 klein foutje zo zwaar bestraft
1 daarvan is afgelopen maand vader geworden van een 4de kind, in 3,5 jaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, Levi, wat is er nu terechtgekomen van die kerels met die briefjes?
Stond -volgens mij zaterdag- ook in het ED.quote:
Jammer alleen dat je met deze reactie eigenlijk het niveau "briefje ronddelen op de middelbare school" niet ontstijgt en daarmee je op hetzelfde niveau van die kerel plaatst.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
1 daarvan is afgelopen maand vader geworden van een 4de kind, in 3,5 jaar.Hij is getrouwd met een doortrapt vrouwspersoon die telkens "per ongeluk" zwanger is en bij iedere zwangerschap 20kg aankomt.
Oh, en hij heeft vrijwel geen vrienden meer over, zij vond ze niet aardig.
Onverwerkte frustratiesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je met deze reactie eigenlijk het niveau "briefje ronddelen op de middelbare school" niet ontstijgt en daarmee je op hetzelfde niveau van die kerel plaatst.
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel triest hoe dat is verlopen... dat je met een vrouw opgezadeld zit die jou eigenlijk een enorme loer draait. Maarja, je kent de personen in kwestie niet, dus je weet natuurlijk ook het verhaal er achter niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je met deze reactie eigenlijk het niveau "briefje ronddelen op de middelbare school" niet ontstijgt en daarmee je op hetzelfde niveau van die kerel plaatst.
Het ging me meer om jouw reactiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel triest hoe dat is verlopen... dat je met een vrouw opgezadeld zit die jou eigenlijk een enorme loer draait. Maarja, je kent de personen in kwestie niet, dus je weet natuurlijk ook het verhaal er achter niet.
Met alle respect SQ, ik weet niet hoeveel jij drinkt, maar 3 dagen (ook al is het wellicht overdreven gezegd) last van alcohol is nogal, eehm, apart. Zelfs als ik veel gedronken heb op een donderdagavond, heb ik daar maximaal tot een uur of 4 vrijdagmiddag last van, maar dan kan ik ondertussen nog wel gewoon functioneren op mijn werk, alleen ga ik iets vaker water drinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
Goeiemoggel!
Ik heb de goede nachtrust maar even voorrang gegeven aan vroeg op kantoor zijn. Ik voel me nu stukken beter. En wat heeft u hier van geleerd smurfin? Juist, dat je met een baan geen 3 dagen meer de tijd hebt om je alcoholbrakheid weg te slapen
Roddelen is soms best lekker en het schijnt ook goed voor je te zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Vink wel meevallen.... Is een nogal andere situatie met weinig overeenkomsten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:49 schreef febster het volgende:
[..]
Het ging me meer om jouw reactie. Dat jij er plezier uithaalt dat het die kerel zulke "problemen" heeft met zijn vrouw, iig zo lijkt het. En daarmee kom je niet boven zijn gedrag uit wat hij tig jaar geleden vertoonde.
Met alle respect Feb, ik ben een vrouw van 26, en tien jaar geleden kon ik dat prima flikken. Maar nu niet meer en je kan het aan ArTiC en bb en nog een hoop mensen meer vragen, tegenwoordig duurt het echt wat langer eer je daar overheen bent. Anyway, ik functioneer prima. Ik ben alleen veel langer moe tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:53 schreef febster het volgende:
[..]
Met alle respect SQ, ik weet niet hoeveel jij drinkt, maar 3 dagen (ook al is het wellicht overdreven gezegd) last van alcohol is nogal, eehm, apart. Zelfs als ik veel gedronken heb op een donderdagavond, heb ik daar maximaal tot een uur of 4 vrijdagmiddag last van, maar dan kan ik ondertussen nog wel gewoon functioneren op mijn werk, alleen ga ik iets vaker water drinken.
Roddelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Roddelen is soms best lekker en het schijnt ook goed voor je te zijn(Geen idee waarom, maar dat heb ik ooit eens ergens gelezen)
Nou ja, beiden halen/haalden "plezier" uit elkanders leed, vind het nogal op elkaar lijken....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vink wel meevallen.... Is een nogal andere situatie met weinig overeenkomsten.
Hangt van je ritme afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met alle respect Feb, ik ben een vrouw van 26, en tien jaar geleden kon ik dat prima flikken. Maar nu niet meer en je kan het aan ArTiC en bb en nog een hoop mensen meer vragen, tegenwoordig duurt het echt wat langer eer je daar overheen bent. Anyway, ik functioneer prima. Ik ben alleen veel langer moe tegenwoordig.
Ik moet me bij Feb aansluitenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met alle respect Feb, ik ben een vrouw van 26, en tien jaar geleden kon ik dat prima flikken. Maar nu niet meer en je kan het aan ArTiC en bb en nog een hoop mensen meer vragen, tegenwoordig duurt het echt wat langer eer je daar overheen bent. Anyway, ik functioneer prima. Ik ben alleen veel langer moe tegenwoordig.
Ja, volgens mij had het ook iets te maken met spanningen enzo...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roddelen
Is gewoon een lekkere uitlaatklep. Beter roddel je dan dat je thuis je frustraties op je partner en het meubilair botviert
Plezier is een groot woord. Als ik het zo lees is het meer wrok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, beiden halen/haalden "plezier" uit elkanders leed, vind het nogal op elkaar lijken....
Ik ben gek op de mijn geheimquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, beiden halen/haalden "plezier" uit elkanders leed, vind het nogal op elkaar lijken....
Ja want ik ben echt 10 jaar jonger dan jou of bv BBquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dit valt toch onder het geval "slippertje"? Plus je weet dat je moet werken, tis niet dat je in de ochtend uit je bed gebeld wordt? Ik bedoel, ik drink op donderdagavond wel door, maar er zit altijd wel ergens een rem op zodat ik vrijdag ook nog wel kan fucntionerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hangt van je ritme af.
Als je in een redelijk net ritme zit kom je een heel stuk. Maar als je gewoon fulltime werkt trek je het sowieso niet meer om regelmatig te gaan zuipen. Af en toe een slippertje kan ik opvangen, maar ik moet het niet te vaak doen.
Ja tuurlijk joh, ik verbeeld het mezelf gewoon maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik moet me bij Feb aansluitenIk heb daar vaak helemaal geen last van en als ik er al last van hem dan is het maar minimaal. Het zit volgens mij tussen de oren, je moet niet toe gaan geven aan de gaarheid
SQ zit toch niet in een fatsoenlijk ritme?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:02 schreef febster het volgende:
[..]
Maar dit valt toch onder het geval "slippertje"? Plus je weet dat je moet werken, tis niet dat je in de ochtend uit je bed gebeld wordt? Ik bedoel, ik drink op donderdagavond wel door, maar er zit altijd wel ergens een rem op zodat ik vrijdag ook nog wel kan fucntioneren(meestal werk ik op die dag gewoon 10 uur)
Ja, want ik heb mezelf helemaal lam gezopen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ja want ik ben echt 10 jaar jonger dan jou of bv BB...
Laat ik het zo zeggen, ik vind het een beetje curieus als je in je 2e week van je nieuwe baan gelijk op een zondagavond zoveel drinkt dat je er een paar dagen later nog lam van bent, maar goed, just my 2 cents.
Je hebt gewoon teveel gedronken zondagavond. Hebt er gewoon een dag over gedaan om het te verwerken en cut the crap allemaal. Iedereen heeft een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh, ik verbeeld het mezelf gewoon maar
Magoe, als jullie niet willen geloven dat MIJN lichaam daar kennelijk anders op reageert, be my guest
Je kent duidelijk die vrouw niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:49 schreef febster het volgende:
[..]
Het ging me meer om jouw reactie. Dat jij er plezier uithaalt dat het die kerel zulke "problemen" heeft met zijn vrouw, iig zo lijkt het. En daarmee kom je niet boven zijn gedrag uit wat hij tig jaar geleden vertoonde.
Die zijn ook opgeschort. Naar donderdag en het weekend.quote:
Bureaucraat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:06 schreef r8ality het volgende:
Helpdesk-telefoon gaat al een paar keer. Maar guess what, daarvoor zit ik niet hier.
Hmm ik weet niet of nou moet lachen of huilen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik moet me bij Feb aansluitenIk heb daar vaak helemaal geen last van en als ik er al last van hem dan is het maar minimaal. Het zit volgens mij tussen de oren, je moet niet toe gaan geven aan de gaarheid
Ik zeg ook niet dat ik nauwelijks heb gedronken, ik val er alleen een beetje over dat men kennelijk vindt dat er tussen mijn oren iets niet klopt omdat mijn lichaam daar niet zo goed op reageert somsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel gedronken zondagavond. Hebt er gewoon een dag over gedaan om het te verwerken en cut the crap allemaal. Iedereen heeft een beetje gelijk.
En datquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ben ik nog op tijd op schande te spreken van het gedrag van onze goddeloze jongedame SQ. Ze zou per definitie geen vuurwater mogen drinken, maar moet werken aan haar uitzet en zich richten op de toekomst als moeder van een warm katholiek nest met tien schone kinderen met appelblosjes op de wangen en bereid om te sterven voor volk en vaderland.
Of ze gaan het EK zwemmen dwarsbomenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die zijn ook opgeschort. Naar donderdag en het weekend.
Geloof dat ze ook sportevenementen plat willen leggen. Laat ik nu net maanden getraind hebben voor de City Pier City van as zaterdag, gaat die misschien niet door!
Boxtel. Boeren. Inteelt. Gebrek aan algehele vaardigheden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Godnonde, flink ongeluk bij de texaco pomp bij Boxtel vanmorgen.
Wel apart dat ALS er een ongeluk tussen Eindhoven en Den Bosch is, de kans groot is dat het ongeluk daar gebeurd is.
Groter als de kans bij een ongeluk tussen Den Bosch & Utrecht?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Wel apart dat ALS er een ongeluk tussen Eindhoven en Den Bosch is, de kans groot is dat het ongeluk daar gebeurd is.
Dat zou ik dan wel weer prettig vinden, kunnen we tenminste normaal zwemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ze gaan het EK zwemmen dwarsbomen
Tussen Boxtel en Liempde is het ook vaak prijs.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
De kans op een ongeluk tussen Den Bosch en Utrecht is niet bijzonder groot.... Vergelijkbaar met Eindhoven - Den Boschquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Groter als de kans bij een ongeluk tussen Den Bosch & Utrecht?
Ik heb ook drie maanden drie dagen pw gependeld tussen E-town & H'sum. Geen pretje nee. 6 uur vertrekken, om half vier weer terug en nog file en zondagschauffeurs.
Oh, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Tussen Boxtel en Liempde is het ook vaak prijs.
Roostenlaan of Mauritsstraat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Goede overburen
Wel leuk huisje voor niet al te veel geld though
EK zwemmenquote:
Heb ik nooit erg gevondenquote:
Jij vindt strontluiers leuk?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik nooit erg gevonden
Jouw baby is leuk !
Ik vond het wel altijd leuk om de kindjes te verschonen, we hadden een heel ritueel (Buik blazen enzoquote:
Nee dank je.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Iemand behoefte aan bezoek deze week een keer? (Of op bezoek komen, ik ben niet zo moeilijk)
Wat flauw!quote:
Vooralsnog loop ik even overquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Iemand behoefte aan bezoek deze week een keer? (Of op bezoek komen, ik ben niet zo moeilijk)
Langs misschien wel, binnen nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat flauw!
Ik had van jou nu juist verwacht dat je wel langs zou komen
oeh, jekkie.quote:
Niet bepaald nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
oeh, jekkie.Ook niet prettig voor zijn collega's.
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Vind je het heel erg als ik niet kijk juup?
Dat bedrijf heeft dus een elektronisch bord bij de poort staan met: "Dit bedrijf is al XXX dagen ongevalsvrij"quote:
Nee hoor, moet jij zelf weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Vind je het heel erg als ik niet kijk juup?
Mietjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik klik ook niet meer op linkjes van Juup / joost als ik op kantoor ben
Meer bewegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben kortademig.
Iemand een idee hoe dat kan komen?
(Nee natuurlijk)
Je gaat straks doodquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben kortademig.
(Nee natuurlijk)
Als je last hebt van stress kun je daar inderdaad ook best last van krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou ik me te druk maken?
Ik zit me ook wel een beetje op te fokken de laatste tijd... (let op de woordspeling)
Neuk het van je af, orgasme schijnt goed tegen de stress te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou ik me te druk maken?
Ik zit me ook wel een beetje op te fokken de laatste tijd... (let op de woordspeling)
Pilates oefeningen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben kortademig.
(Nee natuurlijk)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op Omroep Brabant staat een heel ander verhaal over het ongeval.
quote:Reacties
Log in
11-03-2008 om 15:32 uur meidje76
heel veel sterkte voor de nabestaande
RIP aan de nabestaanden!quote:
Is goed, vind ik leuk, wanneer komt je (jullie) uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:57 schreef amaranta het volgende:
kommaar jb
Oh noeoeoeoeoeoeoesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Wij weten niet wat wij vanavond moeten gaan eten
Dat kan pas als ik weet wat ik ga eten en dat ook daadwerkelijk gegeten heb, het is nu dus nog overbodig die opmerkingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Levitation het volgende:
RIP aan Juups eten...
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging internetten op jouw werk?
Projecteer jouw eigen gevoelens niet op mij, dat heeft geen nutquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.
Ik dacht dat jij een tijdje terug zei dat je hier nooooit meer ging posten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging internetten op jouw werk?
Denk dat dat wel gaat, even kijken of vriend dan niet al iets heeft en dan laat ik t wel weten!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef amaranta het volgende:
donderdag?
Oeh, die was bijna sterk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Projecteer jouw eigen gevoelens niet op mij, dat heeft geen nut
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tijdje terug zei dat je hier nooooit meer ging posten?
voor de verandering eens 'gezond'?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Wij weten niet wat wij vanavond moeten gaan eten
so truequote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.
Graafmachines!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet vanavond boodschappen, ik ben benieuwd wat we eten
Mensen die een echte Stokke kopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef amaranta het volgende:
De stokketripptrappstoel is binnenjeuj
@gr8w8, gaan jullie er ook eentje aanschaffen?
Wij hebben hem bij scandic.de besteld, scheelt veel euro's
Mensen die niet weten wat een Stokke isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die een echte Stokke kopen
Ik weet van nixquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet vanavond boodschappen, ik ben benieuwd wat we eten
Ikea ding zal het beter doen dan dat rode kruisje!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft er ook een.
Wij hadden zo'n goedkoop ikea-ding, of eigenlijk twee, want ze moesten er allebei nog in.
Mensen die een neppe kopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die een echte Stokke kopen
Ik zoek dadelijk nog wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ikea ding zal het beter doen dan dat rode kruisje!
de foto doet het nuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ikea ding zal het beter doen dan dat rode kruisje!
Gezien jouw level van blutheid doe ik de boodschaps wel even. nog bestellingen?quote:
Zolang je maar geen chinees haalt vind ik alles bestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef bleiblei het volgende:
Nee hoor, ik betaal wel.
Ik ben alleen totaal inspiratieloos en heb honger.... Dus vrees maar voor het resultaat.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Sgoe, ik verzin wel wat...
Wat snelle tips:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Sgoe, ik verzin wel wat...
Wat hebben jullie een klein kind!quote:
Jij hebt die van jouw eruit gepoept toen ze al een flink stuk groter waren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie een klein kind!
Nee hoor, de mijne zagen er alleen groter uit omdat onze kinderstoel kleiner was.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt die van jouw eruit gepoept toen ze al een flink stuk groter waren?
Ik wilde alleen maar zeggen dat je zo'n stoel ook voor veel minder geld kan kopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:39 schreef Mex_ het volgende:
Niet mauwen SQ, de Stokke is gaafJe bent gewoon jaloers
Valt best meequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat je zo'n stoel ook voor veel minder geld kan kopen...
En in de praktijk gebruik je ze meestal net zo lang als een niet-meegroeistoel omdat kinderstoelen nu eenmaal spuuglelijk zijn
Serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Valt best mee.
Bij ons heeft Hylke er op gezeten tot Nienke het huis uit was.
Daarna issie nog tot 2003 gebruikt als bij zet stoel.
Kortom, dat ding heeft 13 jaar bij ons in de eetkamer gestaan.
Ik weet dat het KAN, maar wil je zo'n draak voor de rest van je leven in je interieur hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Mex_ het volgende:
Een volwassene kan er ook gewoon op zitten, stoel voor het leven
Mwah, een volwassene met kleine billetjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Mex_ het volgende:
Een volwassene kan er ook gewoon op zitten, stoel voor het leven
Gezien d'r genen zal dat bij Eef niet zo'n probleem wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, een volwassene met kleine billetjes.
quote:Je geregistreerde naam is in het bericht opgenomen om aan te bekijken dat het afkomstig is van eBay. Meer weten?
Ja, maar jij hebt ook geen smaakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind ze niet zo lelijk...
Is goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:01 schreef amaranta het volgende:
ikzie je ewl verschijnen oke?
Kloptquote:
dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef ArTiC het volgende:
ha...ik kan nu ook beter tegen drank dan 10 jaar geleden
ik wilde het toch ff zeggen
ik kan er gewoon beter tegen...jarenlange trainingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt![]()
Is wel mooier dan een drakenbank vind ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet dat het KAN, maar wil je zo'n draak voor de rest van je leven in je interieur hebben?![]()
*wijst naar SQ*quote:
it's backquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is wel mooier dan een drakenbank vind ik.
Jouw lever is al verrot, dus jouw lichaam merkt het niet meer of jij nu 1 of 2 kratten bier leegdrinktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef ArTiC het volgende:
ha...ik kan nu ook beter tegen drank dan 10 jaar geleden
ik wilde het toch ff zeggen
Ik vind hem niet zo zeer mooi, maar lijkt mij wel enorm praktisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind de Stokke ook 1 van de mooiere kinderstoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |