quote:Op vrijdag 7 maart ontvingen we het zeer trieste bericht dat
TIQUIA BRUINSMA, leerling van havo 3,
na een noodlottig verkeersongeval is overleden.
Op school is een gedenkplek voor haar ingericht, waar leerlingen terecht kunnen.
Over de crematie van donderdag en de herdenking op school (vrijdag) wordt een brief aan alle leerlingen ouders, meegegeven.
We wensen haar familie, klasgenoten en vrienden veel sterkte
Zou best kunnen... Ving het net op bij dequote:Op maandag 10 maart 2008 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou dat dat meisje zijn waar die bloemen voor lagen bij de Ruysdaelbaan?
Damn... wel kut, maar als ik het zo lees is ze wel zonder te kijken overgestoken terwijl ze geen voorrang had...quote:Op maandag 10 maart 2008 18:58 schreef ArTiC het volgende:
I think so:
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2163
blijkbaar, maar als je naar de laatste 2 foto's kijkt is het wel duidelijk dat de auto (veel) te hard reed. Hoe ver die auto voorbij de oversteekplaats pas tot stilstand gekomen isquote:Op maandag 10 maart 2008 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn... wel kut, maar als ik het zo lees is ze wel zonder te kijken overgestoken terwijl ze geen voorrang had...
Daarom vroegen SQ en ik ons ook af hoe je daar terecht kan komen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
blijkbaar, maar als je naar de laatste 2 foto's kijkt is het wel duidelijk dat de auto (veel) te hard reed. Hoe ver die auto voorbij de oversteekplaats pas tot stilstand gekomen is
waarschijnlijk heeft ze de auto dus niet gezien of de snelheid verkeerd ingeschat...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
True. Ik fiets er vaak en het is absoluut geen punt waar je kan gassen ook al heb je voorrang, met zijstraten voorbij de tunnel zie je niks
Dan schrik je als automobilist toch ook enorm lijkt mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze de auto dus niet gezien of de snelheid verkeerd ingeschat...
1 klein foutje zo zwaar bestraft
1 daarvan is afgelopen maand vader geworden van een 4de kind, in 3,5 jaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, Levi, wat is er nu terechtgekomen van die kerels met die briefjes?
Stond -volgens mij zaterdag- ook in het ED.quote:
Jammer alleen dat je met deze reactie eigenlijk het niveau "briefje ronddelen op de middelbare school" niet ontstijgt en daarmee je op hetzelfde niveau van die kerel plaatst.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
1 daarvan is afgelopen maand vader geworden van een 4de kind, in 3,5 jaar.Hij is getrouwd met een doortrapt vrouwspersoon die telkens "per ongeluk" zwanger is en bij iedere zwangerschap 20kg aankomt.
Oh, en hij heeft vrijwel geen vrienden meer over, zij vond ze niet aardig.
Onverwerkte frustratiesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je met deze reactie eigenlijk het niveau "briefje ronddelen op de middelbare school" niet ontstijgt en daarmee je op hetzelfde niveau van die kerel plaatst.
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel triest hoe dat is verlopen... dat je met een vrouw opgezadeld zit die jou eigenlijk een enorme loer draait. Maarja, je kent de personen in kwestie niet, dus je weet natuurlijk ook het verhaal er achter niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je met deze reactie eigenlijk het niveau "briefje ronddelen op de middelbare school" niet ontstijgt en daarmee je op hetzelfde niveau van die kerel plaatst.
Het ging me meer om jouw reactiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het eigenlijk wel triest hoe dat is verlopen... dat je met een vrouw opgezadeld zit die jou eigenlijk een enorme loer draait. Maarja, je kent de personen in kwestie niet, dus je weet natuurlijk ook het verhaal er achter niet.
Met alle respect SQ, ik weet niet hoeveel jij drinkt, maar 3 dagen (ook al is het wellicht overdreven gezegd) last van alcohol is nogal, eehm, apart. Zelfs als ik veel gedronken heb op een donderdagavond, heb ik daar maximaal tot een uur of 4 vrijdagmiddag last van, maar dan kan ik ondertussen nog wel gewoon functioneren op mijn werk, alleen ga ik iets vaker water drinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
Goeiemoggel!
Ik heb de goede nachtrust maar even voorrang gegeven aan vroeg op kantoor zijn. Ik voel me nu stukken beter. En wat heeft u hier van geleerd smurfin? Juist, dat je met een baan geen 3 dagen meer de tijd hebt om je alcoholbrakheid weg te slapen
Roddelen is soms best lekker en het schijnt ook goed voor je te zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Vink wel meevallen.... Is een nogal andere situatie met weinig overeenkomsten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:49 schreef febster het volgende:
[..]
Het ging me meer om jouw reactie. Dat jij er plezier uithaalt dat het die kerel zulke "problemen" heeft met zijn vrouw, iig zo lijkt het. En daarmee kom je niet boven zijn gedrag uit wat hij tig jaar geleden vertoonde.
Met alle respect Feb, ik ben een vrouw van 26, en tien jaar geleden kon ik dat prima flikken. Maar nu niet meer en je kan het aan ArTiC en bb en nog een hoop mensen meer vragen, tegenwoordig duurt het echt wat langer eer je daar overheen bent. Anyway, ik functioneer prima. Ik ben alleen veel langer moe tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:53 schreef febster het volgende:
[..]
Met alle respect SQ, ik weet niet hoeveel jij drinkt, maar 3 dagen (ook al is het wellicht overdreven gezegd) last van alcohol is nogal, eehm, apart. Zelfs als ik veel gedronken heb op een donderdagavond, heb ik daar maximaal tot een uur of 4 vrijdagmiddag last van, maar dan kan ik ondertussen nog wel gewoon functioneren op mijn werk, alleen ga ik iets vaker water drinken.
Roddelenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Roddelen is soms best lekker en het schijnt ook goed voor je te zijn(Geen idee waarom, maar dat heb ik ooit eens ergens gelezen)
Nou ja, beiden halen/haalden "plezier" uit elkanders leed, vind het nogal op elkaar lijken....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vink wel meevallen.... Is een nogal andere situatie met weinig overeenkomsten.
Hangt van je ritme afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met alle respect Feb, ik ben een vrouw van 26, en tien jaar geleden kon ik dat prima flikken. Maar nu niet meer en je kan het aan ArTiC en bb en nog een hoop mensen meer vragen, tegenwoordig duurt het echt wat langer eer je daar overheen bent. Anyway, ik functioneer prima. Ik ben alleen veel langer moe tegenwoordig.
Ik moet me bij Feb aansluitenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met alle respect Feb, ik ben een vrouw van 26, en tien jaar geleden kon ik dat prima flikken. Maar nu niet meer en je kan het aan ArTiC en bb en nog een hoop mensen meer vragen, tegenwoordig duurt het echt wat langer eer je daar overheen bent. Anyway, ik functioneer prima. Ik ben alleen veel langer moe tegenwoordig.
Ja, volgens mij had het ook iets te maken met spanningen enzo...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roddelen
Is gewoon een lekkere uitlaatklep. Beter roddel je dan dat je thuis je frustraties op je partner en het meubilair botviert
Plezier is een groot woord. Als ik het zo lees is het meer wrok.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, beiden halen/haalden "plezier" uit elkanders leed, vind het nogal op elkaar lijken....
Ik ben gek op de mijn geheimquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, beiden halen/haalden "plezier" uit elkanders leed, vind het nogal op elkaar lijken....
Ja want ik ben echt 10 jaar jonger dan jou of bv BBquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dit valt toch onder het geval "slippertje"? Plus je weet dat je moet werken, tis niet dat je in de ochtend uit je bed gebeld wordt? Ik bedoel, ik drink op donderdagavond wel door, maar er zit altijd wel ergens een rem op zodat ik vrijdag ook nog wel kan fucntionerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hangt van je ritme af.
Als je in een redelijk net ritme zit kom je een heel stuk. Maar als je gewoon fulltime werkt trek je het sowieso niet meer om regelmatig te gaan zuipen. Af en toe een slippertje kan ik opvangen, maar ik moet het niet te vaak doen.
Ja tuurlijk joh, ik verbeeld het mezelf gewoon maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik moet me bij Feb aansluitenIk heb daar vaak helemaal geen last van en als ik er al last van hem dan is het maar minimaal. Het zit volgens mij tussen de oren, je moet niet toe gaan geven aan de gaarheid
SQ zit toch niet in een fatsoenlijk ritme?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:02 schreef febster het volgende:
[..]
Maar dit valt toch onder het geval "slippertje"? Plus je weet dat je moet werken, tis niet dat je in de ochtend uit je bed gebeld wordt? Ik bedoel, ik drink op donderdagavond wel door, maar er zit altijd wel ergens een rem op zodat ik vrijdag ook nog wel kan fucntioneren(meestal werk ik op die dag gewoon 10 uur)
Ja, want ik heb mezelf helemaal lam gezopen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ja want ik ben echt 10 jaar jonger dan jou of bv BB...
Laat ik het zo zeggen, ik vind het een beetje curieus als je in je 2e week van je nieuwe baan gelijk op een zondagavond zoveel drinkt dat je er een paar dagen later nog lam van bent, maar goed, just my 2 cents.
Je hebt gewoon teveel gedronken zondagavond. Hebt er gewoon een dag over gedaan om het te verwerken en cut the crap allemaal. Iedereen heeft een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh, ik verbeeld het mezelf gewoon maar
Magoe, als jullie niet willen geloven dat MIJN lichaam daar kennelijk anders op reageert, be my guest
Je kent duidelijk die vrouw niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:49 schreef febster het volgende:
[..]
Het ging me meer om jouw reactie. Dat jij er plezier uithaalt dat het die kerel zulke "problemen" heeft met zijn vrouw, iig zo lijkt het. En daarmee kom je niet boven zijn gedrag uit wat hij tig jaar geleden vertoonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |