Kan me bar weinig herinneren uit die tijd. Volgens mij was ik nogal een zielig ding. Zat veel op mijn kamer... vond de wereld kut en vond dat het niet mijn keuze was geboren te worden enzo en dat lelijke mensen geen kinderen mochten krijgen enzo.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, met een jonko achter het stadhuisplein
Ja, en? Wat heeft dat een zak te maken met elkaar? Ik zit via met pda te tikken. Dan heb ik geen zin oalles peInhoud telt, zou je moeten weten.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je altijd tienen haalt
Enfin, ik werd geweigerd omdat ik 14 was, dus.
Ja, en? Wat heeft dat een zak te maken met elkaar? Ik zit via met pda te tikken. Dan heb ik geen zin oalles perfect te doen heur. Inhoud telt, zou je moeten weten.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je altijd tienen haalt
Enfin, ik werd geweigerd omdat ik 14 was, dus.
Ah, tuurlijk op een pda is geweigerd natuurlijk wél met lange ij!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja, en? Wat heeft dat een zak te maken met elkaar? Ik zit via met pda te tikken. Dan heb ik geen zin oalles peInhoud telt, zou je moeten weten.
Ik zal het mijn ouders zeggenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan me bar weinig herinneren uit die tijd. Volgens mij was ik nogal een zielig ding. Zat veel op mijn kamer... vond de wereld kut en vond dat het niet mijn keuze was geboren te worden enzo en dat lelijke mensen geen kinderen mochten krijgen enzo.![]()
Het was toen tegen mijn eigen ouders gericht.quote:
Maar je bent juist heel mooisquote:Op maandag 10 maart 2008 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was toen tegen mijn eigen ouders gericht.Zat een beetje in de knoop met mezelf en mijn uiterlijk.
Ken je hendig vanuit je zolderraam aanschuivenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef bleiblei het volgende:
Whoah!
SQ! Ik wil deze als eettafel![]()
[ afbeelding ]
Is maar 5meter hoog.
Iedereen vond mij ook lief, althans, volwassenen. Alleen vond ik iedereen stom.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef amaranta het volgende:
Mij vond ook iedereen lief. Ik begrijp dat niet. Ik was ook altijd het lievelingetje van alle leraren
Denk niet dat welstand het goedkeurt.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken je hendig vanuit je zolderraam aanschuiven
Ik heb wel iets gehad met de jongen die iedereen wildequote:Op maandag 10 maart 2008 16:18 schreef amaranta het volgende:
Ik had nooit verkering op de middelbare school. En lelijk Maike wel. Maar ik denk dat Maike gewoon heel makkelijk was. En ze rookte dus bij haar konden ze sigaretten bietsen.
Iedereen was op Marcel, maar alleen Maike en Vera hebben iets met hem gehad....
Vera was wel het mooiste meisje van de klas denk ik
Op het MBO had ik iets meer aandacht van de männer, maar daar was iedereen verliefd op blonde MIranda.
Ik weet nog een keer dat ik op vakantie was in Salou. Ik werd aangesproken door een jongen.
Hé ik ken jou, jij bent die ene die altijd bij Miranda is
Wat een pauper...quote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gehad met de jongen die iedereen wilde
Tot ik niet aan zijn piemeltje wilde voelen en hij daarna nooit meer iets tegen me gezegd heeft
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:19 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook gezakt. En ik ben echt een rasechte Eindhovense.
Koop maar, doe mij er twee voor een euro per stuk en verkoop de rest voor 2 ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Of 250 bellenblaaszwaarden voor 60 euro
Bij ons ging in de eerste klas van het MBO een briefje rond met zo'n soort tekst:quote:Op maandag 10 maart 2008 16:18 schreef amaranta het volgende:
Ik had nooit verkering op de middelbare school. En lelijk Maike wel. Maar ik denk dat Maike gewoon heel makkelijk was. En ze rookte dus bij haar konden ze sigaretten bietsen.
Iedereen was op Marcel, maar alleen Maike en Vera hebben iets met hem gehad....
Vera was wel het mooiste meisje van de klas denk ik
Op het MBO had ik iets meer aandacht van de männer, maar daar was iedereen verliefd op blonde MIranda.
Ik weet nog een keer dat ik op vakantie was in Salou. Ik werd aangesproken door een jongen.
Hé ik ken jou, jij bent die ene die altijd bij Miranda is
bij ons op school hadden ze een weddenschap wie er het eerst iets met me zou krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij ons ging in de eerste klas van het MBO een briefje rond met zo'n soort tekst:
"Wat hebben wij een lelijke wijven in de klas, ze zien er niet uit. Die vette Levi, *** heeft een paardekop en **** heeft een scheve bek." (und so weiter, alle meiden uit de klas kwamen aan bod)
Toen was ik diep en echt diep beledigd. Nu weet ik wat er van die gasten die het briefje schreven terecht is gekomen.
Voor in de tuinquote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een drakenbank, bb
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef amaranta het volgende:
Is LVO failliet?
Al een tijdjequote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef amaranta het volgende:
Is LVO failliet?
Geen idee... zal het eens navragen.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:33 schreef Juup© het volgende:
En hoe is het met de Eindhoven gangsters?
Ik denk niet dat dat hele park een overlevingskans heeft. Heel leuk verzonnen zonder snelle attracties en echt voor de kinderen. Maar dat werkt gewoon niet meer anno 200*.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Sinds November al failliet. En had al een doorstart gehad. Zo zonde! Die Franse ridders in de zomer, geweldig spektakel.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een drakenbank, bb
[ afbeelding ]
quote:
Maar als ZIJ moeten cashen gaat het warempel altijd goed....quote:Op maandag 10 maart 2008 17:47 schreef Juup© het volgende:
Kneuzen bij de IT afdeling van de Belastingdienst. Nu kan ik alles opnieuw gaan invullen en dan weer versturen
Als ze geld van je moeten hebben mag er niets fout gaan want dan ben je de lul, als jij geld van hun moet krijgen mag het fout gaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar als ZIJ moeten cashen gaat het warempel altijd goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |