Ik heb dat pas sinds ik kinderen heb.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Soms denk ik wel es dat ik de enige vrouw van de wereld ben die daar geen last van heeft, ongesteldheid
Que?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je al 4 maanden zo onmogelijk irritant?
ja, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 10 maart 2008 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je al 4 maanden zo onmogelijk irritant?
Nee, elke keer als ik wat post op Fok krijg ik een opmerkingquote:
En verder was mijn opmerking niet bedoeld als valse sneer, kutopmerking, belediging of vingertje wijzenquote:
NIet zo heel veel. Omdat er gemigreerd wordt van een onmogelijk oude omgeving naar een gloednieuwe moet ik alle users, policies en printers e.d. in een excel bestand rammen zodat PinkRoccade dat weer in kan lezen op de nieuwe colocate-serverts. Maar omdat de ene domain-controllert de andere niet is, moet ik af en toe met wat inlees en stripformules de correcte data in kolommen krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En wat wordt er van je verwacht? Als excelgoeroe?
Dat je het trekt om om 6 uur in die auto te kruipen om iets eerder thuis te kunnen zijn... respect! Opstaanquote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Mex_ het volgende:
Bijna naar huis/de file in
Tvalt mee, 5 min bij Everdingenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Mex_ het volgende:
Bijna naar huis/de file in
drents dorp? edison? lievendaal? trudo? 't schoot? Is nogal een breed begrip, achter het klokgebouw.quote:
Hoi!quote:
Das niet het erge. het erge is dat om 5.18 zijn wekker gaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je het trekt om om 6 uur in die auto te kruipen om iets eerder thuis te kunnen zijn... respect! Opstaan
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Alsof wonen in Eindhoven je Eindhovenaar maakt. Je moet minstens een keer in je puberteit behandelt zijn door Arno, platgedrukt zijn door een charge van poltie te paard op Stratum en geweigerd dor de portier bij de Stunt om onduidelijke redenen.
Vrijwel naast de dierenambulance. Schootsestraatquote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
drents dorp? edison? lievendaal? trudo? 't schoot? Is nogal een breed begrip, achter het klokgebouw.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef amaranta het volgende:
Je moet ook min of meer iemand uit dit topic hebben geneukt of in ieder geval de intentie daartoe hebben gehad.
Check, check en checkquote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Alsof wonen in Eindhoven je Eindhovenaar maakt. Je moet minstens een keer in je puberteit behandelt zijn door Arno, platgedrukt zijn door een charge van poltie te paard op Stratum en geweigerd dor de portier bij de Stunt om onduidelijke redenen.
Moeten we hier meer achter zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef amaranta het volgende:
Je moet ook min of meer iemand uit dit topic hebben geneukt of in ieder geval de intentie daartoe hebben gehad.
Dan doe je alsof je de intentie hebt gehad om iets met bijvoorbeeld Juup te beginnen. Maar dat Juup niet wilde. Dat telt dan ook.quote:
Ik beweer ook heul niet dat ik een Eindhovenaar benquote:Op maandag 10 maart 2008 15:16 schreef gr8w8 het volgende:
Kijk es aan. Vlakbji mijn ouderlijk huis dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:20 schreef stame het volgende:
[..]
Vrijwel naast de dierenambulance. Schootsestraat
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik maak er geen geheim van dat ik sex heb gehad met Mex_
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dus eva zou van Mex_ kunnen zijn?
Maar vertel eens wat meer over jezelf!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:23 schreef stame het volgende:
[..]
Ik beweer ook heul niet dat ik een Eindhovenaar ben
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over jezelf!
- Waarom ben je in Ehv komen wonen?
- Wat doe je voor de kost?
- Hoe lang Fok je al?
- Geil je op bulldozers of Lego Technic?
Ik alleen in de Bakkerijquote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben nooit bij de Stunt geweigerd. Wel bij de Thomas, de Playerz, de RePlayerz
en de Costa.
Cool!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:39 schreef stame het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijn
Ik nergens.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik alleen in de Bakkerij
Vrouw-zijn
Ik was 14quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik nergens.![]()
Burgerlijke huistrust zijn
Oeh, een mede-bulldozer/graafmachine/hijskraan-geilaard!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:39 schreef stame het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet zo oud ben (* stame is vandaag 20 geworden) studeer ik nog en daarom woon ik nu in Eindhoven. Studie bouwkunde aan de TU. Fokken doe ik nu zo'n 4 jaar. Ben niet meer zo actief als vroeger maar dat komt natuurlijk weer terug na dit topic te hebben ontdekt. En uiteraard geil ik op bulldozers, daarom woon ik nu ook achter het klokgebouw waar ze flink aan t bouwen zijn
En dan zeggen dat je altijd tienen haaltquote:Op maandag 10 maart 2008 15:49 schreef gr8w8 het volgende:
Feli S!
In de Bakkerij gewijgerd, hoe krijg je dat voor elkaar?
Toen speelde ik nog buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |