Nee hoor, moet jij zelf weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Vind je het heel erg als ik niet kijk juup?
Mietjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik klik ook niet meer op linkjes van Juup / joost als ik op kantoor ben
Meer bewegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben kortademig.
Iemand een idee hoe dat kan komen?
(Nee natuurlijk)
Je gaat straks doodquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben kortademig.
(Nee natuurlijk)
Als je last hebt van stress kun je daar inderdaad ook best last van krijgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou ik me te druk maken?
Ik zit me ook wel een beetje op te fokken de laatste tijd... (let op de woordspeling)
Neuk het van je af, orgasme schijnt goed tegen de stress te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou ik me te druk maken?
Ik zit me ook wel een beetje op te fokken de laatste tijd... (let op de woordspeling)
Pilates oefeningen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben kortademig.
(Nee natuurlijk)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op Omroep Brabant staat een heel ander verhaal over het ongeval.
quote:Reacties
Log in
11-03-2008 om 15:32 uur meidje76
heel veel sterkte voor de nabestaande
RIP aan de nabestaanden!quote:
Is goed, vind ik leuk, wanneer komt je (jullie) uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:57 schreef amaranta het volgende:
kommaar jb
Oh noeoeoeoeoeoeoesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Wij weten niet wat wij vanavond moeten gaan eten
Dat kan pas als ik weet wat ik ga eten en dat ook daadwerkelijk gegeten heb, het is nu dus nog overbodig die opmerkingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Levitation het volgende:
RIP aan Juups eten...
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging internetten op jouw werk?
Projecteer jouw eigen gevoelens niet op mij, dat heeft geen nutquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.
Ik dacht dat jij een tijdje terug zei dat je hier nooooit meer ging posten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging internetten op jouw werk?
Denk dat dat wel gaat, even kijken of vriend dan niet al iets heeft en dan laat ik t wel weten!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef amaranta het volgende:
donderdag?
Oeh, die was bijna sterk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Projecteer jouw eigen gevoelens niet op mij, dat heeft geen nut
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tijdje terug zei dat je hier nooooit meer ging posten?
voor de verandering eens 'gezond'?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Wij weten niet wat wij vanavond moeten gaan eten
so truequote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.
Graafmachines!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet vanavond boodschappen, ik ben benieuwd wat we eten
Mensen die een echte Stokke kopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef amaranta het volgende:
De stokketripptrappstoel is binnenjeuj
@gr8w8, gaan jullie er ook eentje aanschaffen?
Wij hebben hem bij scandic.de besteld, scheelt veel euro's
Mensen die niet weten wat een Stokke isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die een echte Stokke kopen
Ik weet van nixquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet vanavond boodschappen, ik ben benieuwd wat we eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |