Dat kan pas als ik weet wat ik ga eten en dat ook daadwerkelijk gegeten heb, het is nu dus nog overbodig die opmerkingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Levitation het volgende:
RIP aan Juups eten...
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging internetten op jouw werk?
Projecteer jouw eigen gevoelens niet op mij, dat heeft geen nutquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.
Ik dacht dat jij een tijdje terug zei dat je hier nooooit meer ging posten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer ging internetten op jouw werk?
Denk dat dat wel gaat, even kijken of vriend dan niet al iets heeft en dan laat ik t wel weten!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef amaranta het volgende:
donderdag?
Oeh, die was bijna sterk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Projecteer jouw eigen gevoelens niet op mij, dat heeft geen nut
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tijdje terug zei dat je hier nooooit meer ging posten?
voor de verandering eens 'gezond'?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Wij weten niet wat wij vanavond moeten gaan eten
so truequote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die geen betere verdediging weet en zich ongemakkelijk voelt bij de opmerking van de ander.
Graafmachines!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet vanavond boodschappen, ik ben benieuwd wat we eten
Mensen die een echte Stokke kopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef amaranta het volgende:
De stokketripptrappstoel is binnenjeuj
@gr8w8, gaan jullie er ook eentje aanschaffen?
Wij hebben hem bij scandic.de besteld, scheelt veel euro's
Mensen die niet weten wat een Stokke isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die een echte Stokke kopen
Ik weet van nixquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB doet vanavond boodschappen, ik ben benieuwd wat we eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |