Ikea ding zal het beter doen dan dat rode kruisje!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft er ook een.
Wij hadden zo'n goedkoop ikea-ding, of eigenlijk twee, want ze moesten er allebei nog in.
Mensen die een neppe kopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die een echte Stokke kopen
Ik zoek dadelijk nog wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ikea ding zal het beter doen dan dat rode kruisje!
de foto doet het nuquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ikea ding zal het beter doen dan dat rode kruisje!
Gezien jouw level van blutheid doe ik de boodschaps wel even. nog bestellingen?quote:
Zolang je maar geen chinees haalt vind ik alles bestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef bleiblei het volgende:
Nee hoor, ik betaal wel.
Ik ben alleen totaal inspiratieloos en heb honger.... Dus vrees maar voor het resultaat.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Sgoe, ik verzin wel wat...
Wat snelle tips:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Sgoe, ik verzin wel wat...
Wat hebben jullie een klein kind!quote:
Jij hebt die van jouw eruit gepoept toen ze al een flink stuk groter waren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie een klein kind!
Nee hoor, de mijne zagen er alleen groter uit omdat onze kinderstoel kleiner was.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt die van jouw eruit gepoept toen ze al een flink stuk groter waren?
Ik wilde alleen maar zeggen dat je zo'n stoel ook voor veel minder geld kan kopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:39 schreef Mex_ het volgende:
Niet mauwen SQ, de Stokke is gaafJe bent gewoon jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |