Die zijn ook opgeschort. Naar donderdag en het weekend.quote:
Bureaucraat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:06 schreef r8ality het volgende:
Helpdesk-telefoon gaat al een paar keer. Maar guess what, daarvoor zit ik niet hier.
Hmm ik weet niet of nou moet lachen of huilen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik moet me bij Feb aansluitenIk heb daar vaak helemaal geen last van en als ik er al last van hem dan is het maar minimaal. Het zit volgens mij tussen de oren, je moet niet toe gaan geven aan de gaarheid
Ik zeg ook niet dat ik nauwelijks heb gedronken, ik val er alleen een beetje over dat men kennelijk vindt dat er tussen mijn oren iets niet klopt omdat mijn lichaam daar niet zo goed op reageert somsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel gedronken zondagavond. Hebt er gewoon een dag over gedaan om het te verwerken en cut the crap allemaal. Iedereen heeft een beetje gelijk.
En datquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ben ik nog op tijd op schande te spreken van het gedrag van onze goddeloze jongedame SQ. Ze zou per definitie geen vuurwater mogen drinken, maar moet werken aan haar uitzet en zich richten op de toekomst als moeder van een warm katholiek nest met tien schone kinderen met appelblosjes op de wangen en bereid om te sterven voor volk en vaderland.
Of ze gaan het EK zwemmen dwarsbomenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die zijn ook opgeschort. Naar donderdag en het weekend.
Geloof dat ze ook sportevenementen plat willen leggen. Laat ik nu net maanden getraind hebben voor de City Pier City van as zaterdag, gaat die misschien niet door!
Boxtel. Boeren. Inteelt. Gebrek aan algehele vaardigheden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Godnonde, flink ongeluk bij de texaco pomp bij Boxtel vanmorgen.
Wel apart dat ALS er een ongeluk tussen Eindhoven en Den Bosch is, de kans groot is dat het ongeluk daar gebeurd is.
Groter als de kans bij een ongeluk tussen Den Bosch & Utrecht?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Wel apart dat ALS er een ongeluk tussen Eindhoven en Den Bosch is, de kans groot is dat het ongeluk daar gebeurd is.
Dat zou ik dan wel weer prettig vinden, kunnen we tenminste normaal zwemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ze gaan het EK zwemmen dwarsbomen
Tussen Boxtel en Liempde is het ook vaak prijs.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
De kans op een ongeluk tussen Den Bosch en Utrecht is niet bijzonder groot.... Vergelijkbaar met Eindhoven - Den Boschquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Groter als de kans bij een ongeluk tussen Den Bosch & Utrecht?
Ik heb ook drie maanden drie dagen pw gependeld tussen E-town & H'sum. Geen pretje nee. 6 uur vertrekken, om half vier weer terug en nog file en zondagschauffeurs.
Oh, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Tussen Boxtel en Liempde is het ook vaak prijs.
Roostenlaan of Mauritsstraat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Goede overburen
Wel leuk huisje voor niet al te veel geld though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |