Valt best meequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat je zo'n stoel ook voor veel minder geld kan kopen...
En in de praktijk gebruik je ze meestal net zo lang als een niet-meegroeistoel omdat kinderstoelen nu eenmaal spuuglelijk zijn
Serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Valt best mee.
Bij ons heeft Hylke er op gezeten tot Nienke het huis uit was.
Daarna issie nog tot 2003 gebruikt als bij zet stoel.
Kortom, dat ding heeft 13 jaar bij ons in de eetkamer gestaan.
Ik weet dat het KAN, maar wil je zo'n draak voor de rest van je leven in je interieur hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Mex_ het volgende:
Een volwassene kan er ook gewoon op zitten, stoel voor het leven
Mwah, een volwassene met kleine billetjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Mex_ het volgende:
Een volwassene kan er ook gewoon op zitten, stoel voor het leven
Gezien d'r genen zal dat bij Eef niet zo'n probleem wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, een volwassene met kleine billetjes.
quote:Je geregistreerde naam is in het bericht opgenomen om aan te bekijken dat het afkomstig is van eBay. Meer weten?
Ja, maar jij hebt ook geen smaakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind ze niet zo lelijk...
Is goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:01 schreef amaranta het volgende:
ikzie je ewl verschijnen oke?
Kloptquote:
dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef ArTiC het volgende:
ha...ik kan nu ook beter tegen drank dan 10 jaar geleden
ik wilde het toch ff zeggen
ik kan er gewoon beter tegen...jarenlange trainingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt![]()
Is wel mooier dan een drakenbank vind ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet dat het KAN, maar wil je zo'n draak voor de rest van je leven in je interieur hebben?![]()
*wijst naar SQ*quote:
it's backquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is wel mooier dan een drakenbank vind ik.
Jouw lever is al verrot, dus jouw lichaam merkt het niet meer of jij nu 1 of 2 kratten bier leegdrinktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef ArTiC het volgende:
ha...ik kan nu ook beter tegen drank dan 10 jaar geleden
ik wilde het toch ff zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |