quote:Op maandag 10 maart 2008 08:45 schreef jack4ya het volgende:
Typerend![]()
(Deze foto van Katie Holmes en Tom Cruise heeft de derde prijs gewonnen in de categorie Entertainment tijdens de DPA Photo of the Year.)
[ afbeelding ]
Is dat haar vriend? Of 'gewoon' een vriend?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef mommychaos het volgende:
Catwomen Jocelyn Wildenstein eet een hapje
[ afbeelding ]
en haar vriend wil haar liever niet zoenen en public...
[ afbeelding ]
Ze is oud gewordenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef Smash-it het volgende:
En ik herkende Catherina Zeta Jones eventjes niet;
[ afbeelding ]
dit is echt heel scaryquote:Op maandag 10 maart 2008 18:19 schreef Ephemera het volgende:
En ik begrijp dat het voor een tijdschrift is en dat die mensen ook een keer hun inspiratie kwijt kunnen zijn, maar dit is toch wel erg lelijk hoor:
[ afbeelding ]
Het is Janet Jackson btw.
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef mommychaos het volgende:
Catwomen Jocelyn Wildenstein eet een hapje
en haar vriend wil haar liever niet zoenen en public...
Maar daar dan maar weer WilMer Valderrama vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Ephemera het volgende:
Die laatste is volgens mij Wilder Valderrama (oa. 'That 70's show')
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlotte Church..
[ afbeelding ]
ze heeft er wel rotter uitgezien. deze valt best mee in vergelijking met eerdere foto'squote:Op woensdag 12 maart 2008 16:11 schreef Nuna het volgende:
Even een inkoppertje met Amy
[ afbeelding ]
Dacht ff dat het Bono was, naast haar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
Paris Hilton+ Vriendje? en familie
[ afbeelding ]
Ze doet het nu met deze bandgenoot van de echtgenoot van Nicole Ritchie. Die moeder is geworden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Jane het volgende:
Dacht ff dat het Bono was, naast haar.Heb ik iets gemist?
Hey, don't hassle the Hoffquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
Ik zag op de frontpage een foto van David Hasselhoff met Jeremy Jackson ('Hobie' uit Baywatch).
[ afbeelding ]
Jeremy is niet al te best opgedroogd.
(Niet dat David Hasselhoff nou zo geweldig op de foto staat...)
Die Kid Rock heeft ook geen cent over voor z'n arme moeder!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Trailer trash:
[ afbeelding ]
Kid Rock en zijn ma.
HoHo heeft een deuk in d'r jetser:
[ afbeelding ]
Gene Simmons, you're my daaaaaaaaaaaddyquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
Gene Simmons.. van KISS ...
[ afbeelding ]
ik wist niet dat ie kaal was.....
schijnt een nosejob te hebben gehadquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
Ik zag op de frontpage een foto van David Hasselhoff met Jeremy Jackson ('Hobie' uit Baywatch).
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat dat voor Pop Fiction is, Ashton Kutchers nieuwe programma waarin hij de media punk'dquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Gááááááááátver!!! Wat is die 'Hobie' een vreselijke engerd gewordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er beter uit dan met haar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
Heb 'r nog een paar
Paris Hilton+ Vriendje? en familie
[ afbeelding ]
Nog een keer....![]()
[ afbeelding ]
En de tweeling
[ afbeelding ]
Ashley en - Mary kate olson..
Die met dat groen, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gene Simmons, you're my daaaaaaaaaaaddy![]()
sorry, Ugly Betty addict![]()
Zeg...dat model hierboven, wie van de 2 boomstammetjes is het nou?
Of ze probeert P Diddy (zie foto erboven) na te doen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis lijkt een soort bandlid van de Jostiband...
[ afbeelding ]
Aan haar blik te zien haalt ze herinneringen op aan haar home made video..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:58 schreef Smash-it het volgende:
Wie zou nou niet haar nieuwe BFF willen worden? Vraag me af waar ze aan denkt..
[ afbeelding ]
Eens! je moet je wel een béétje naar je leeftijd gedragen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 11:25 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar ik vind deze foto (voor de hoes van haar nieuwe album) ronduit onsmakelijk. Madonna wordt dit jaar 50! Ze ziet er op zich goed uit, maar waarom neemt ze zo'n vunzige pose aan. Ik vind het cheap en onnodig.
Niet op dat plaatjequote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef Grimm het volgende:
Sienna is zoo mooi
Ook wel een beetje een zwangerig buikjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis lijkt een soort bandlid van de Jostiband...
[ afbeelding ]
check allebei zijn handjesquote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Check dat handje van Tom Cruise
Dat is zooooo een pruikquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit dan met haar!
[ afbeelding ]
Ze is bijna onherkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Marc Anthony is er sinds de geboorte van de tweeling nóg beroerder uit gaan zien![]()
[ afbeelding ]
Die is zo lief en beleefd!quote:
Het lijken wel 2 aliens...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is bijna onherkenbaar![]()
Nog een foto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Marc Anthony is er sinds de geboorte van de tweeling nóg beroerder uit gaan zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is bijna onherkenbaar![]()
Nog een foto
[ afbeelding ]
Ik zag haar zaterdag bij "Mooi weer de leeuw" en vond haar er (ook al) erg oud uitzienquote:
Ze is van juli '52, nu 56 dusquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zag haar zaterdag bij "Mooi weer de leeuw" en vond haar er (ook al) erg oud uitzien
ik weet niet hoe oud is ze is eigenljik
De moeder van Tori Spellingquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
Dat is Janice D. zo te zien, maar wie staat daarboven?
Wilde net hetzelfde postenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Sharapova het volgende:
^ whahaha is dat een crocs reclame ofzohilarisch
Ze is zwanger.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Fergie ziet er daarentegen opgeblazen uit. Misschien zwanger?!
Van een botox-baby?quote:
oh gatver, wat walgelijk idillischquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar wel erg braakopwekkend:
Jennie Garth (BH 90210) met gezin:
[ afbeelding ]
Of ze gaat haar vader achterna, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ze zal vast wel denken ik ben zwanger dus ik eet voor twee. Of ze is gewoon erg lelijk zwanger...
Inderdaad maar de magazines die dat schreven na het zien van die foto's zijn door haar aangeklaagd dus laat het haar maar niet horenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ze gaat haar vader achterna, dat kan natuurlijk ook.
Dat laten mensen zich aanpraten, dat is namelijk heel erg in, jezelf een complex aanpraten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap dat lippen opvullen niet. Het wordt er echt nóóit, maar dan ook never mooier op.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Nicole er hier beter uitzien dan ooit. Op die tweede heeft ze zo'n soort gelukzalige blik, ik zou zeggen: Nicole, no more Botox
.
Ja ik begrijp dat de linkse de onflatteuze wasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die rechtse foto is idd leukalleen die linkse noem ik toch wel onflatteus hoor (die 2 foto's staan in 1 afbeelding, had geen zin om die rechtse eraf te knippen
)
Die kleur is wel mooi, wat zou dat zijn..kastanje ofzo? Ik wil ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:53 schreef Frautie het volgende:
volgens mij wel. D'r bovenlip ziet er raar uit
En weg is de gelukzalige blik.quote:
(Telegraaf)quote:De voormalige Baywatch-ster wil de lezeressen van het 50+ blad een hart onder de riem steken. "Dat we al een halve eeuw rondlopen op deze aarbol, betekent niet dat we er als een slons uitzien."
Curtis, die weigert haar grijze haren te verven, ging vier jaar geleden ook uit de kleren voor een tijdschrift. De actrice schitterde zonder make-up en in sexy lingerie op de cover.
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is dan nog het minst erg...
wtf, Curtis heeft nooit in Baywatch gespeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef jack4ya het volgende:
Helemaal fout in dit topic toch maar even deze pic.
Waarom doen sommige vrouwen idd zo moeilijk over ouder worden... Kijk dan... ze is toch beeldschoon!
[ afbeelding ]
[..]
(Telegraaf)
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzo?
Waarom niet?????quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
[ afbeelding ]
"de Telegraaf schrijft"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wtf, Curtis heeft nooit in Baywatch gespeeld.
Ze is toch ook 'voor 1 dag zangeres'quote:Op zondag 23 maart 2008 11:40 schreef female81 het volgende:
Die van Nikki zijn een beetje nep. Van die 'voor 1 dag model'-foto's, of van die foto's die je aan kunt treffen in het plaatselijke huis-aan-huis-blaadje onder het motto 'Miss .... Weekblad' (vul op de puntjes een of ander vaag dorp in).
Precies... ben het met je eens.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niets verkeerds aan die pics. Het is een leuke meid om te zien?
Nikkie Plessen.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef jannet1234 het volgende:
[ afbeelding ]
sasha visser met nikkie pelzer (geloof ik dat ze zo heet)
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzo?
ben bang van welquote:Op zondag 23 maart 2008 14:26 schreef Greys het volgende:
Is dat nou een piemel in de mond van SATC Charlotte?
Nee toch? Say it isn't so!
Ik snap nooit zo goed wat mensen mooi aan haar vinden.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:44 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney is haar gebit verloren![]()
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel een hert die in de koplampen van een auto kijkt die haar zometeen gaat aanrijden.quote:
Die hair extensionsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[ afbeelding ]
Eeks.quote:
Is dat nou een camel toequote:
Rumer's gezicht vind ik hier eigenlijk nog wel flatteus, als je andere foto's soms zietquote:Op maandag 24 maart 2008 10:36 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
rumor willes Rumer willis
[ afbeelding ]
Heidi Montag and Spencer Pratt (the hills)
Hij was die gast met die lange harenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:01 schreef female81 het volgende:
Army Of Lovers, kent iemand dat nog?
[ afbeelding ]
De eerste en tweede op de foto zijn ex-leden anno nu, de derde is een fan. Ik kan niet zeggen dat de eerste goed is opgedroogd...
Ik zie er maar twee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Nog eentje: 3x onflatteus!
[ afbeelding ]
Waar zijn die leuke krulletjes van Mel geblevenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:25 schreef jack4ya het volgende:
Uitdrukking van mijn pappa:![]()
"Goh, die kijkt ook met d'r linkeroog in d'r rechterbroekzak!"![]()
(ofwel: wat kijkt die scheel!)
[ afbeelding ]
Is die linker Eva Longoriaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Nog eentje: 3x onflatteus!
[ afbeelding ]
Dat schijnt ze ook gedaan te hebben. In een café, toen haar werd gevraagt te stoppen met roken, schijnt ze de sigaret in haar wang te hebben uitgedrukt. Maar haar woordvoerder houdt het op 'krentenbaard'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:37 schreef Sharapova het volgende:
jeetje, het is net alsof ze allemaal peuken in dr gezicht heeft uitgedrukt ofzo. wat een rare plekken!?
En z'n dochter zat naast hem las ik net ergens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:25 schreef Aventura het volgende:
Richie Sambora, na gisteren opgepakt te zijn wegens DUI.
[ afbeelding ]
Ja maar dit zijn 10 plekken ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat schijnt ze ook gedaan te hebben. In een café, toen haar werd gevraagt te stoppen met roken, schijnt ze de sigaret in haar wang te hebben uitgedrukt. Maar haar woordvoerder houdt het op 'krentenbaard'.
Hmz... Ja, inderdaad. Maar ik vind dat sigaretten-uitdruk-verhaal veel spectulairder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn 10 plekken ofzoDus lijkt me dat de verklaring van krentenbaard wel klopt...
Argh dan trek je dat soort kleding toch niet aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Cellulitislady aka Beth Ditto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die weer samen dan? Gaan komende week in the hills uit elkaar nlquote:Op maandag 24 maart 2008 10:36 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Heidi Montag and Spencer Pratt (the hills)
Het één sluit het ander niet uit hequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz... Ja, inderdaad. Maar ik vind dat sigaretten-uitdruk-verhaal veel spectulairder.
Feb 2008quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef lily het volgende:
Is zij tegenwoordig niet een stuk dunner trouwens?
Ik (her)kende ze nog niet...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn allemaal toch oude pics?
Ze heeft gebaardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik (her)kende ze nog niet...
Wat is er trouwens met Charlotte Church gebeurd?![]()
[ afbeelding ]
Engelse breakfast.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik (her)kende ze nog niet...
Wat is er trouwens met Charlotte Church gebeurd?![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2008 09:08 schreef female81 het volgende:
Pete Doherty is een beetje aangekomen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet geheel meer passend een 83-jarige, maar aan de andere kant is het wel tof dat ze het gewoon toch doet!
Lauren Bacall:
[ afbeelding ]
Yuk...quote:Op zondag 30 maart 2008 14:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, the rumors are true.... JamieLynn gaat haar zus achterna qua uhm.... stijl.
echt héél nepquote:Op zondag 30 maart 2008 09:08 schreef female81 het volgende:
Pete Doherty is een beetje aangekomen.
[ afbeelding ]
omg! jean-pierre where's your hair?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:01 schreef female81 het volgende:
Army Of Lovers, kent iemand dat nog?
[ afbeelding ]
De eerste en tweede op de foto zijn ex-leden anno nu, de derde is een fan. Ik kan niet zeggen dat de eerste goed is opgedroogd...
LOLquote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met haar mond gebeurd? Lijkt wel of ze er op de foto een andere in hebben geplakt ofzo
Ja zag ik ook al. Is blurtool en veel brigtness. Toen hebben ze haar mond verkloot en daarom weer het origineel terug geplakt.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met haar mond gebeurd? Lijkt wel of ze er op de foto een andere in hebben geplakt ofzo
En waar lag jouw steen?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Smash-it het volgende:
Paris heeft echt mega voeten!!
Haha, ik wist het wel. Maar het viel me gewoon wéér op! Verbazingwekkend, haar voeten zijn groter dan die van d'r lover.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lara Flynn Boyle, iemand?
Holy fuck, wat lijkt ze daar op haar moederquote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Kate Hudson kan het niet bijhouden![]()
![]()
Lekker gespierdquote:
Die foto is echt ergquote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat meisje naast haar, is dat dat meisje van The princes diaries?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klopt!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Holy fuck, wat lijkt ze daar op haar moeder
Ja, is Anne Hathaway. Zal wel van de opnames zijn van de film Bride Wars, daar spelen ze samen in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat meisje naast haar, is dat dat meisje van The princes diaries?
Echt geweldig.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:53 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Katie met het kapsel van Tom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |