Ze heeft gebaardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik (her)kende ze nog niet...
Wat is er trouwens met Charlotte Church gebeurd?![]()
[ afbeelding ]
Engelse breakfast.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik (her)kende ze nog niet...
Wat is er trouwens met Charlotte Church gebeurd?![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
De laatste is dan nog het minst erg...
quote:Op zondag 30 maart 2008 09:08 schreef female81 het volgende:
Pete Doherty is een beetje aangekomen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet geheel meer passend een 83-jarige, maar aan de andere kant is het wel tof dat ze het gewoon toch doet!
Lauren Bacall:
[ afbeelding ]
Yuk...quote:Op zondag 30 maart 2008 14:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, the rumors are true.... JamieLynn gaat haar zus achterna qua uhm.... stijl.
echt héél nepquote:Op zondag 30 maart 2008 09:08 schreef female81 het volgende:
Pete Doherty is een beetje aangekomen.
[ afbeelding ]
omg! jean-pierre where's your hair?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:01 schreef female81 het volgende:
Army Of Lovers, kent iemand dat nog?
[ afbeelding ]
De eerste en tweede op de foto zijn ex-leden anno nu, de derde is een fan. Ik kan niet zeggen dat de eerste goed is opgedroogd...
LOLquote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met haar mond gebeurd? Lijkt wel of ze er op de foto een andere in hebben geplakt ofzo
Ja zag ik ook al. Is blurtool en veel brigtness. Toen hebben ze haar mond verkloot en daarom weer het origineel terug geplakt.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met haar mond gebeurd? Lijkt wel of ze er op de foto een andere in hebben geplakt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |