Ze is bijna onherkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Marc Anthony is er sinds de geboorte van de tweeling nóg beroerder uit gaan zien![]()
[ afbeelding ]
Die is zo lief en beleefd!quote:
Het lijken wel 2 aliens...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is bijna onherkenbaar![]()
Nog een foto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Marc Anthony is er sinds de geboorte van de tweeling nóg beroerder uit gaan zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is bijna onherkenbaar![]()
Nog een foto
[ afbeelding ]
Ik zag haar zaterdag bij "Mooi weer de leeuw" en vond haar er (ook al) erg oud uitzienquote:
Ze is van juli '52, nu 56 dusquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zag haar zaterdag bij "Mooi weer de leeuw" en vond haar er (ook al) erg oud uitzien
ik weet niet hoe oud is ze is eigenljik
De moeder van Tori Spellingquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
Dat is Janice D. zo te zien, maar wie staat daarboven?
Wilde net hetzelfde postenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Sharapova het volgende:
^ whahaha is dat een crocs reclame ofzohilarisch
Ze is zwanger.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Fergie ziet er daarentegen opgeblazen uit. Misschien zwanger?!
Van een botox-baby?quote:
oh gatver, wat walgelijk idillischquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar wel erg braakopwekkend:
Jennie Garth (BH 90210) met gezin:
[ afbeelding ]
Of ze gaat haar vader achterna, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ze zal vast wel denken ik ben zwanger dus ik eet voor twee. Of ze is gewoon erg lelijk zwanger...
Inderdaad maar de magazines die dat schreven na het zien van die foto's zijn door haar aangeklaagd dus laat het haar maar niet horenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ze gaat haar vader achterna, dat kan natuurlijk ook.
Dat laten mensen zich aanpraten, dat is namelijk heel erg in, jezelf een complex aanpraten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap dat lippen opvullen niet. Het wordt er echt nóóit, maar dan ook never mooier op.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Nicole er hier beter uitzien dan ooit. Op die tweede heeft ze zo'n soort gelukzalige blik, ik zou zeggen: Nicole, no more Botox
.
Ja ik begrijp dat de linkse de onflatteuze wasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die rechtse foto is idd leukalleen die linkse noem ik toch wel onflatteus hoor (die 2 foto's staan in 1 afbeelding, had geen zin om die rechtse eraf te knippen
)
Die kleur is wel mooi, wat zou dat zijn..kastanje ofzo? Ik wil ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:53 schreef Frautie het volgende:
volgens mij wel. D'r bovenlip ziet er raar uit
En weg is de gelukzalige blik.quote:
(Telegraaf)quote:De voormalige Baywatch-ster wil de lezeressen van het 50+ blad een hart onder de riem steken. "Dat we al een halve eeuw rondlopen op deze aarbol, betekent niet dat we er als een slons uitzien."
Curtis, die weigert haar grijze haren te verven, ging vier jaar geleden ook uit de kleren voor een tijdschrift. De actrice schitterde zonder make-up en in sexy lingerie op de cover.
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is dan nog het minst erg...
wtf, Curtis heeft nooit in Baywatch gespeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef jack4ya het volgende:
Helemaal fout in dit topic toch maar even deze pic.
Waarom doen sommige vrouwen idd zo moeilijk over ouder worden... Kijk dan... ze is toch beeldschoon!
[ afbeelding ]
[..]
(Telegraaf)
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzo?
Waarom niet?????quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is dan nog het minst erg...
"de Telegraaf schrijft"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wtf, Curtis heeft nooit in Baywatch gespeeld.
Ze is toch ook 'voor 1 dag zangeres'quote:Op zondag 23 maart 2008 11:40 schreef female81 het volgende:
Die van Nikki zijn een beetje nep. Van die 'voor 1 dag model'-foto's, of van die foto's die je aan kunt treffen in het plaatselijke huis-aan-huis-blaadje onder het motto 'Miss .... Weekblad' (vul op de puntjes een of ander vaag dorp in).
Precies... ben het met je eens.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niets verkeerds aan die pics. Het is een leuke meid om te zien?
Nikkie Plessen.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:31 schreef jannet1234 het volgende:
[ afbeelding ]
sasha visser met nikkie pelzer (geloof ik dat ze zo heet)
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzo?
ben bang van welquote:Op zondag 23 maart 2008 14:26 schreef Greys het volgende:
Is dat nou een piemel in de mond van SATC Charlotte?
Nee toch? Say it isn't so!
Ik snap nooit zo goed wat mensen mooi aan haar vinden.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:44 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney is haar gebit verloren![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |