quote:Op maandag 10 maart 2008 08:45 schreef jack4ya het volgende:
Typerend![]()
(Deze foto van Katie Holmes en Tom Cruise heeft de derde prijs gewonnen in de categorie Entertainment tijdens de DPA Photo of the Year.)
[ afbeelding ]
Is dat haar vriend? Of 'gewoon' een vriend?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef mommychaos het volgende:
Catwomen Jocelyn Wildenstein eet een hapje
[ afbeelding ]
en haar vriend wil haar liever niet zoenen en public...
[ afbeelding ]
Ze is oud gewordenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef Smash-it het volgende:
En ik herkende Catherina Zeta Jones eventjes niet;
[ afbeelding ]
dit is echt heel scaryquote:Op maandag 10 maart 2008 18:19 schreef Ephemera het volgende:
En ik begrijp dat het voor een tijdschrift is en dat die mensen ook een keer hun inspiratie kwijt kunnen zijn, maar dit is toch wel erg lelijk hoor:
[ afbeelding ]
Het is Janet Jackson btw.
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef mommychaos het volgende:
Catwomen Jocelyn Wildenstein eet een hapje
en haar vriend wil haar liever niet zoenen en public...
Maar daar dan maar weer WilMer Valderrama vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Ephemera het volgende:
Die laatste is volgens mij Wilder Valderrama (oa. 'That 70's show')
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlotte Church..
[ afbeelding ]
ze heeft er wel rotter uitgezien. deze valt best mee in vergelijking met eerdere foto'squote:Op woensdag 12 maart 2008 16:11 schreef Nuna het volgende:
Even een inkoppertje met Amy
[ afbeelding ]
Dacht ff dat het Bono was, naast haar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
Paris Hilton+ Vriendje? en familie
[ afbeelding ]
Ze doet het nu met deze bandgenoot van de echtgenoot van Nicole Ritchie. Die moeder is geworden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Jane het volgende:
Dacht ff dat het Bono was, naast haar.Heb ik iets gemist?
Hey, don't hassle the Hoffquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
Ik zag op de frontpage een foto van David Hasselhoff met Jeremy Jackson ('Hobie' uit Baywatch).
[ afbeelding ]
Jeremy is niet al te best opgedroogd.
(Niet dat David Hasselhoff nou zo geweldig op de foto staat...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |